abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107925095
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:
22 februari Twinkle20 (12-2011)
29 februari winka (01-2011)
21 maart Sterrenmunt (09-2011)

Lijnloos (02-2011)

fieder (01-2012)
cocotrimonium (09-2011)
chanty (01-2012)
Spewey
Aemelia (01-2012)
Sethiwe
Ashina
designed
Lijnloos (02-2011)
Ladyblack (08-2010)
Fenne
frummeltje86 (12-2010)
papillion
Tuktuk (02-2012)
aurum (08-2011)
barreltje (11-2011)
kursor (01-2012)
sethiwe (08-2011)
Nytar (01-2012)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 19-02-2012 17:25:18 ]
pi_107925167
Ik was een heelverhaal aan het typen, maar toen bleek het topic vol te zijn, dus bij deze de ingekorte versie :P

He, wat zonde jaeky -O-

Beterschap lijnloos en bar! :*

En hier weet ik nog net zo veel als van de week... Omdat ik nog steeds een rommelende buik heb, zere borsten en vanmorgen ontzettend misselijk was, hebben we toch maar vast een test gedaan.
Er was een heel, heel lict streepje te zien, maar dat verdween ook weer na een paar minuten :?
Nu wachten we dus een weekje en doen dan een nieuwe test :)
pi_107926009
wanneer is je NOD Tuktuk?

En wil je de OP aanpassen:

Deze morgen erbij:

aurum 8-11
barreltje11-11
kursor 1-12
winka 1-11 daarbij nod op 29 feb
sethiwe 8-11
Nytar 01-12

En Skoap en Enfermera mogen eruit :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107926144
Hmm, raar Tuktuk... Knap dat je pas over een week weer wilt testen, maar wanneer is idd je NOD?

Oh bij mij mag in de OP wel:
Lijnloos (02-2011) en NOD doe maar op 21-2 of zo, heb echt geen idee waar ik nu vanuit moet gaan na die rare cyclus vorige maand).

Barretje ook al blaasontsteking.. kak zeg, lekkere timing ook inderdaad. |:(
pi_107926181
pappillon heb ik hier trouwens ook al een tijd niet meer gezien en volgens mij is Dananana naar het andere topic verhuist (helaas niet Z&G, maar de MMM).

[ Bericht % gewijzigd door BE op 13-02-2012 12:56:50 ]
pi_107926322
OP is aangepast :)

Wanneer mijn NOD precies is, weet ik helaas niet. Ik ben 'officieel' begin februari met de pil gestopt en heb op 2 februari een hele korte menstruatie gehad van 2 dagen.
Ik heb begin januari een ongeluk gehad waarvoor ik lang AB heb moeten slikken, dus de pil was toen al niet meer werkzaam. Dus wanneer het nou precies is... geen idee :@
pi_107926523
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:40 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, raar Tuktuk... Knap dat je pas over een week weer wilt testen, maar wanneer is idd je NOD?

Oh bij mij mag in de OP wel:
Lijnloos (02-2011) en NOD doe maar op 21-2 of zo, heb echt geen idee waar ik nu vanuit moet gaan na die rare cyclus vorige maand).

Barretje ook al blaasontsteking.. kak zeg, lekkere timing ook inderdaad. |:(
hmm blaas ontsteking of verkoudheid.. ik ben er nog niet achter.. iig algehele malaise in mijn lichaam :N :X

en nu bedenk ik me ineens dat ik vannacht in mijn dromen heftige sexuele avonturen heb gehad.. die ei-sprong moet dus wel weer dichtbij zijn.. misschien O+ toch maar bewegen voor een "moetje "vanavond :@
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_107926539
Ohh TukTuk, een heel licht streepje klinkt toch wel een beetje zwanger hoor ;) O+

Beterschap Lijnloos en Barretje!

Balen sterremunt en jaeky! ;(
pi_107926557
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:54 schreef DropFruitDuo het volgende:
Ohh TukTuk, een heel licht streepje klinkt toch wel een beetje zwanger hoor ;) O+

Beterschap Lijnloos en Barretje!

Balen sterremunt en jaeky! ;(
PUPO dan maar? :D
pi_107926616
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:55 schreef -Tuktuk- het volgende:

[..]

Ja! *O* *O* *O*
  maandag 13 februari 2012 @ 12:58:02 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107926664
Hey cool! Ik kan ook undeleten! :Y :D
Ik was iets te rigoreus en delete ook een post van lijnloos. :')
pi_107926721
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
*O* :')
pi_107926794
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:08 schreef -Tuktuk- het volgende:
Ik was een heelverhaal aan het typen, maar toen bleek het topic vol te zijn, dus bij deze de ingekorte versie :P

He, wat zonde jaeky -O-

Beterschap lijnloos en bar! :*

En hier weet ik nog net zo veel als van de week... Omdat ik nog steeds een rommelende buik heb, zere borsten en vanmorgen ontzettend misselijk was, hebben we toch maar vast een test gedaan.
Er was een heel, heel lict streepje te zien, maar dat verdween ook weer na een paar minuten :?
Nu wachten we dus een weekje en doen dan een nieuwe test :)
Ik wacht het nog even voorzichtig af ...

Maar doe stiekem ook vast een *O*
pi_107926805
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:55 schreef -Tuktuk- het volgende:

[..]

Wat is een PUPO? :?
pi_107926870
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:03 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Wat is een PUPO? :?
pregnant until proven otherwise ;)
pi_107927558
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:04 schreef DropFruitDuo het volgende:

[..]

pregnant until proven otherwise ;)
Inderdaad :Y

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe handig is dat :D

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:02 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik wacht het nog even voorzichtig af ...

Maar doe stiekem ook vast een *O*
Ik ga er ook nog niet teveel vanuit, maar toch.... :o

Wat ik me trouwens afvroeg... Bij mijn moeder was het alle drie de keren 'meteen raak'. Nu lijkt het erop dat het bij mij ook redelijk vlot gaat. Is dat toeval of voor een deel erfelijk bepaald?
pi_107927667
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:24 schreef -Tuktuk- het volgende:

[..]

Inderdaad :Y

[..]

Hoe handig is dat :D

[..]

Ik ga er ook nog niet teveel vanuit, maar toch.... :o

Wat ik me trouwens afvroeg... Bij mijn moeder was het alle drie de keren 'meteen raak'. Nu lijkt het erop dat het bij mij ook redelijk vlot gaat. Is dat toeval of voor een deel erfelijk bepaald?
Hmm erfelijk bepaald zou in mijn geval wel fijn zijn, bij mijn moeder was het ook alledrie in 1 keer raak :+ Haar moeder heeft er dan wel weer jaaaaaren over gedaan dus dat zegt ook weer niks :')
pi_107927912
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:28 schreef DropFruitDuo het volgende:

[..]

Hmm erfelijk bepaald zou in mijn geval wel fijn zijn, bij mijn moeder was het ook alledrie in 1 keer raak :+ Haar moeder heeft er dan wel weer jaaaaaren over gedaan dus dat zegt ook weer niks :')
Over haar moeder maak ik me niet zoveel zorgen, die heeft namelijk veertien kinderen op de wereld gezet :D :o
  maandag 13 februari 2012 @ 13:38:09 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107928000
Volgens mij is een goede vruchtbaarheid erfelijk, mijn moeder en tantes waren allemaal in no-time zwanger. Ik ook. Ook bij mijn nichten is het zo.
pi_107928070
Die erfelijkheid heeft mij overgeslagen, zowel mijn oma (12 kinderen) als mijn moeder (5 keer zwanger) als mijn zusje (2 * binnen twee maanden) zijn nogal snel bevrucht. Ik niet, hoewel geen mmm gelukkig.
pi_107928132
Je bent natuurlijk ook niet alleen afhankelijk van je eigen vruchtbaarheid..
pi_107928179
Mijn moeder is 3 keer zwanger geweest, maar na mij is het 2 keer via een buitenbaarmoederlijke zwangerschap geeindigd. Die waren trouwens toen ik 4 en 8 was ongeveer, maar of dat allemaal express zo gepland was weet ik eigenlijk. Geen idee of zij makkelijk zwanger is geworden of niet. :? Misschien maar es vragen hoe dat eigenlijk zat... Bij mijn man's ouders was het zeker niet makkelijk, daar heeft het geloof ik 4 jaar geduurd voor hij er was en nog eens 3 jaar voor zijn zusje kwam.

Oh well, we hebben nog effe :P
pi_107928444
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:42 schreef DropFruitDuo het volgende:
Je bent natuurlijk ook niet alleen afhankelijk van je eigen vruchtbaarheid..
Helemaal waar. Ik maak me er ook niet zo druk om, zusje wel, die maakt er een wedstrijd van. -O-
pi_107928500
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:52 schreef sterrenmunt het volgende:

[..]

Helemaal waar. Ik maak me er ook niet zo druk om, zusje wel, die maakt er een wedstrijd van. -O-
Okeeee :{
pi_107928522
Hebben jullie het trouwens tegen mensen verteld, dat jullie aan het proberen zijn om zwanger te worden?
  maandag 13 februari 2012 @ 13:58:08 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107928614
quote:

[..]

Lekker ongevoelig zeg. Zij heeft gewonnen, is ze erg blij??
pi_107928797
Wij komen allebei uit een vruchtbare familie waar het elke keer snel raak was en bij ons was het ook de 2e ronde raak.

Maarja 1 van beide hoeft maar uit een minder vruchtbare fam te komen en het gaat al niet meer op lijkt me. En bovendien zijn er daarnaast nog zoveel andere mogelijkheden waarom het niet zou lukken.
pi_107928876
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:55 schreef DropFruitDuo het volgende:
Hebben jullie het trouwens tegen mensen verteld, dat jullie aan het proberen zijn om zwanger te worden?
ik wel tegen naaste familie :Y Niet op werk :+

Mijn moeder was binnen 8 maanden zwanger en van mijn schoonma weet ik het niet.
Ik vind van mezelf dat het deze maand wel raak mag zijn :D :P ik begin die wachtdagen een beetje zat te worden :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107928974
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik wel tegen naaste familie :Y Niet op werk :+

Mijn moeder was binnen 8 maanden zwanger en van mijn schoonma weet ik het niet.
Ik vind van mezelf dat het deze maand wel raak mag zijn :D :P ik begin die wachtdagen een beetje zat te worden :')
Ja kan ik me voorstellen, zeker als je al even bezig bent.. En je wilt toch eigenlijk ook gewoon zodra je het besluit genomen hebt de volgende dag al zwanger zijn :') Ik ga voor je duimen *O*
pi_107928999
quote:

[..]

waarom doet je zus dat? Wat is daar het nut van?
  maandag 13 februari 2012 @ 14:22:28 #31
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107929367
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:34 schreef _aurum_ het volgende:
wanneer is je NOD Tuktuk?

En wil je de OP aanpassen:

Deze morgen erbij:

aurum 8-11
barreltje11-11
kursor 1-12
winka 1-11 daarbij nod op 29 feb
sethiwe 8-11
Nytar 01-12

En Skoap en Enfermera mogen eruit :P
Whihi idd :D
quote:
Alleen tegen een paar vriendinnen en mn nichtje, maar verder niet tegen onze ouders ofzo :)

Nou liefjes, ik ga jullie verlaten :* Heeulll veel succes allemaal, hoop jullie snel te zien in Z&G, en ik kom zeker af en toe nog ff buurten!! :* O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_107929455
Hoe mijn zus dat doet, 300 keer vertellen dat ze maar 1 keer ongesteld is geworden. En dan net zo vaak vragen hoe lang het bij ons ook al weer duurde.
En dat ze er vanuit gaat dat we dit jaar nog wel komen vertellen dat er een tweede komt.

Het zelfde geld voor de bevalling, die van haar duurde maar 1,5 uur (oh wat fijn voor haar, prima hoor, maar ik weet het nu wel), die van mij 34 uur. 'Goh wat rot zeg, phoe, ik was gelukkig zo klaar'.

edit, ik ben er aan gewend, het zal wel. Ze heeft in dat opzicht niet echt veel inlevingsvermogen. Als het bij haar maar goed gaat.
pi_107931706
quote:
Tegen mijn beste vriendinnen .. Een heeft al een kindje van bijna 2 en is zwanger van nummer 2 (ergens in mei uitgerekend) .. Andere vriendin is vorige week dus bevallen .. Nog een andere vriendin wil wel maar het is voor hen nog niet echt de ideale situatie.. En nummer vier studeert nog (we zijn 1 vriendengroep).

Verder heb ik het tegen mijn moeder en twee zusjes gezegd. En tegen mijn schoonmama :)

Tja ... iedereen gaat daar op zijn eigen weg mee om.
Toen ik vorig jaar zomer onverwacht zwanger bleek te zijn, maar daarna een miskraam kreeg, heb ik niemand iets verteld. Dit heb ik onlangs wel verteld tegen alle bovengenoemde personen, behalve schoonmama.

Ik ben gewoon ontzettend blij en vrolijk dat het nu eindelijk 'mag'. Dus ja, ze weten het wel.

Als er een eventuele volgend kindje komt .. dan denk ik dat ik daar wel mijn mond over dicht houd tot het zover is :)

Voor nu heb ik hiervoor gekozen en dat voelt goed.

Ja je kunt zeggen, dan is het verrassingseffect weg. Klopt.
Maar door wat in de zomer is gebeurd heb ik ook behoefte aan steun van mijn vrienden en familie. Als ik er eens doorheen zit of niet weet wat ik moet doen, kan ik er t.a.t. met hen over praten .. En dat is ook heel wat waard voor dit moment! :)
pi_107931722
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:25 schreef sterrenmunt het volgende:
Hoe mijn zus dat doet, 300 keer vertellen dat ze maar 1 keer ongesteld is geworden. En dan net zo vaak vragen hoe lang het bij ons ook al weer duurde.
En dat ze er vanuit gaat dat we dit jaar nog wel komen vertellen dat er een tweede komt.

Het zelfde geld voor de bevalling, die van haar duurde maar 1,5 uur (oh wat fijn voor haar, prima hoor, maar ik weet het nu wel), die van mij 34 uur. 'Goh wat rot zeg, phoe, ik was gelukkig zo klaar'.

edit, ik ben er aan gewend, het zal wel. Ze heeft in dat opzicht niet echt veel inlevingsvermogen. Als het bij haar maar goed gaat.
Ahh getverderrie wat een irritante persoonlijkheid lijkt me dat.

Nou meis .. je doet het goed zoals je het doet. En laat maar maar gewoon lekker een eind heen blaten (8>
pi_107931765
Ow ja en drie hele goede collega's weten het ook.
1 Is verantwoordelijk voor mijn week/maand/jaarplanning ... Die maakt zich neit zo druk .. ze zei al: Meid, als het komt dan komt het. En dan zul je zien dat alles als vanzelf op zijn pootjes terecht komt.
Die andere twee zijn gewoon enorme lieverds, waar ik alles mee kan delen. Die hopen alleen maar dat het ontzettend snel raak is :)
pi_107932105
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:30 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Tegen mijn beste vriendinnen .. Een heeft al een kindje van bijna 2 en is zwanger van nummer 2 (ergens in mei uitgerekend) .. Andere vriendin is vorige week dus bevallen .. Nog een andere vriendin wil wel maar het is voor hen nog niet echt de ideale situatie.. En nummer vier studeert nog (we zijn 1 vriendengroep).

Verder heb ik het tegen mijn moeder en twee zusjes gezegd. En tegen mijn schoonmama :)

Tja ... iedereen gaat daar op zijn eigen weg mee om.
Toen ik vorig jaar zomer onverwacht zwanger bleek te zijn, maar daarna een miskraam kreeg, heb ik niemand iets verteld. Dit heb ik onlangs wel verteld tegen alle bovengenoemde personen, behalve schoonmama.

Ik ben gewoon ontzettend blij en vrolijk dat het nu eindelijk 'mag'. Dus ja, ze weten het wel.

Als er een eventuele volgend kindje komt .. dan denk ik dat ik daar wel mijn mond over dicht houd tot het zover is :)

Voor nu heb ik hiervoor gekozen en dat voelt goed.

Ja je kunt zeggen, dan is het verrassingseffect weg. Klopt.
Maar door wat in de zomer is gebeurd heb ik ook behoefte aan steun van mijn vrienden en familie. Als ik er eens doorheen zit of niet weet wat ik moet doen, kan ik er t.a.t. met hen over praten .. En dat is ook heel wat waard voor dit moment! :)
Ja het lijkt me ook fijn dat mocht er iets mis gaan dat je dat dan gewoon kunt bespreken met je familie en vriendinnen.. Wij willen het eigenlijk nog wel even voor onszelf houden maar inderdaad wat je zei, ik ben ook zo enorm blij dat het nu eindelijk 'mag' dat ik het denk ik ook nog wel heel moeilijk ga vinden om het niet tegen een aantal vriendinnen te vertellen.

Mijn moeder en schoonouders gaan we het sowieso niet vertellen. Om het verrassingseffect en omdat ik van mijn moeder ook niet persé een onverdeeld positieve reactie verwacht..
pi_107932106
Meiden, ik kruip in bed en kom er voorlopig even niet meer uit... ;(

Sinds begin van de middag bloedverlies die aanhoud...ik geloof er niet meer in ;(
Alweer van enorm vreugde naar een vreselijke pijn, dit 2 keer (maanden) achter elkaar, ik ben er even klaar mee, het doet me echt zo vreselijk pijn...

;( ;( ;(
pi_107932133
X_Y :'(

Shit meis... :*
pi_107932142
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:25 schreef sterrenmunt het volgende:

Jee wat een lullig gedrag :{ Maar idd, op een gegeven moment leer je bepaald gedrag wel te negeren, wel moeilijk soms..
pi_107932196
quote:
9s.gif Op maandag 13 februari 2012 15:41 schreef X_Y het volgende:

Sinds begin van de middag bloedverlies die aanhoud...ik geloof er niet meer in ;(
Alweer van enorm vreugde naar een vreselijke pijn, dit 2 keer (maanden) achter elkaar, ik ben er even klaar mee, het doet me echt zo vreselijk pijn...

;( ;( ;(
Kut ;( heel veel sterkte :*
pi_107932382
quote:

;( ;( ;(
;( ;(

Enorme dikke knuffel :* :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_107932494
Och X_Y... bij jou ook al... :* en dikke knuffel. Kan me het gevoel goed voorstellen na een 2e teleurstelling/verdriet.
pi_107933538
X_Y dikke knuffel :* , wat k*t dat het alweer geen plakkertje bleef, sterkte. jeetje heftig hoor dat 2 maanden achter elkaar, kan me goed voorstellen dat je het helemaal zat bent.
pi_107935112
Ahh X_Y .. verdorie meid :{
Kan me goed voorstellen dat je daar nu behoefte aan hebt.

Lekker aan toe geven zou ik zegegn voor nu .. Maar geef de moed niet op!
pi_107936260
Oh X_Y ;( :* Wat rot voor je!

Beterschap voor alle zieken! (blaasontsteking pff vreselijk!)
pi_107936618
X_Y -O- ah nee toch ;( sterkte!! :*

Sterrenmunt :X
pi_107937836
Sterrenmunt: wat een lief zusje heb jij :') !

Y_X, heel veel sterkte, wat ontzettend kl*te voor je!
  maandag 13 februari 2012 @ 18:35:37 #48
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_107938601
quote:

;( ;( ;(
Sterkte ;( Misschien anders een keer langs een arts om te kijken of alles op orde is?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_107938975
Twinkle20, we lopen inderdaad aardig gelijk! Is dit ook jouw tweede poging (voor mij in ieder geval wel)? Ik ga pas op de 23e een test doen, als ik dan nog niet ongesteld ben en zo geduldig kan zijn. Jij? De vorige x was ik 4 dagen te vroeg met testen en toen bleef ik dagelijks testen :@ , zo overtuigd was ik van een zwangerschap. Ik wil me die teleurstelling deze keer besparen, vandaar deze keer wat later testen. Heb jij het idee dat je zwanger bent?

Leuk dat je op vakantie gaat! Waar ga je heen (als je dit wil delen op het internet)?

[ Bericht 8% gewijzigd door VrouwtjeC op 13-02-2012 18:59:47 ]
pi_107939058
Ik heb het trouwens aan niemand verteld, mijn vriend en ik houden het eerst voor ons zelf. We proberen voor ons eerste kindje, als het voor de tweede was had ik het misschien wel aan (schoon)ouders verteld!
pi_107939182
Ik ben hier helemaal spiksplinternieuw en weet dus niets, maar kan je je eigen berichtjes ook aanpassen? Zo ja, hoe doe je dat?
pi_107939377
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:35 schreef Chanty het volgende:

[..]

Sterkte ;( Misschien anders een keer langs een arts om te kijken of alles op orde is?
^^

VrouwtjeC: Onder je postnummer gaan hangen (does that make sense?) en dan zie je allemaal icoontjes verschijnen. Een ervan is je post wijzigen.
pi_107939662
_aurum_ bedankt! Het is gelukt! Ik wist niet dat editen hetzelfde is als wijzigen :P
  maandag 13 februari 2012 @ 19:05:30 #54
258612 nytar
boys boys boys
pi_107939868
och x_y wat vreselijk jammer! Sterkte!

Bij mij weet 1 vriendin het en de verdere vrienden en kennissenkring vermoedt het. Gister op een borrel gehoord dat 2 buren zwanger zijn en alle ogen vlogen daarna naar mij...of ik ook nog wat te vertellen had.

Niet dus :(
pi_107941903
Jeetje wat gaar het hard hier!

Iedereen met een positieve test van herte gefeliciteerd!

En voor iedereen die uiteindelijk toch nog ongesteld is gewoorden een dikke knuffel!

Mijn moeder heeft veel moeite gehad om zwanger te worden, ze zaten al in de medische molen en mijn moeder moest de gyn bellen als ze ongesteld was geworden...Alleen werd dat een telefoontje dat ze zwanger was! Dat was bij mijn broer.. Bij mijn zusje en mij ( ik ben een tweeling) ging het opdezelfde manier... Beide keren heeft het zwanger worden langer dan 1 jaar geduurd.

Ik heb het mijn broer, mijn zusje en mijn ouders verteld. Verder weer niemand dat wij bezig zijn om zwanger te worden. Manlief en ik hebben beide geen goede verstandshouding met zijn familie, die vertellen we het uberhaupt pas als we de eerste drie maanden zwangerschap door zijn.
Dat is wel iets waar ik eigenlijk wel tegenop zie, maar ook dat zal wel goed komen.

Verder begin februari nogmaals groen licht gekregen van mijn neuroloog voor een eventuele zwangerschap, ook heb ik geen medische indicatie voor een zh bevalling of strenge controle bij een gyn. Dat is ook wel fijn om te weten.

Nu hopen dat de gewetensvroeging wegblijft als ik eindelijk zwanger ben en we er vollop van kunnen genieten.

Voor ons wordt dit ronde 5, de }) zitten er nu net op.. dus op naar de klusweek!

(sorry voor de lange post)
pi_107944032
Nou, mijn menstruatie is hier aangebroken. Nu even een paar dagen afzien, carnaval vieren en aan de slag :+ Ronde 1 is nu echt aangebroken *O*
pi_107944130
Nou ik geef het op, ik kan niet met 2 accounts omgaan :') DFD is ontmaskerd :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 februari 2012 @ 20:36:05 #58
52229 Chanty
pi_107944509
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef L0t.. het volgende:
Nou ik geef het op, ik kan niet met 2 accounts omgaan :') DFD is ontmaskerd :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D _O-

Hier weten een paar collega's het. Vind het nogal moeilijk om nee te zeggen als iemand opmerkt: getrouwd, huisje dus binnenkort aan de kinderen? Maar goed, zijn collega's die ik verder wel vertrouw dat ze het niet meteen bij de baas op tafel gooien (al weet ik niet of er nou echt een big deal van wordt gemaakt. ze kunnen zelf ook wel nadenken: vrouwen in een bepaalde leeftijd en leeftijdsfase...).

Verder zijn mijn beste vriendinnen wel op de hoogte en mijn ouders dat we het proberen. Zijn ouders niet voor zover ik weet en verder hoeft het ook niemand direct te weten.
pi_107944717
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:36 schreef Chanty het volgende:

[..]

Hier weten een paar collega's het. Vind het nogal moeilijk om nee te zeggen als iemand opmerkt: getrouwd, huisje dus binnenkort aan de kinderen? Maar goed, zijn collega's die ik verder wel vertrouw dat ze het niet meteen bij de baas op tafel gooien (al weet ik niet of er nou echt een big deal van wordt gemaakt. ze kunnen zelf ook wel nadenken: vrouwen in een bepaalde leeftijd en leeftijdsfase...).

Verder zijn mijn beste vriendinnen wel op de hoogte en mijn ouders dat we het proberen. Zijn ouders niet voor zover ik weet en verder hoeft het ook niemand direct te weten.
Krijg je er vaak vragen over? Zo van 'is het al gelukt?'

Ik krijg van vriendinnen regelmatig de vraag of ik zwanger ben. Ze weten gewoon dat we graag kinderen willen en onze situatie is er ook naar. Toch zal ik er mss maar 1 of 2 het vertellen denk ik. Anders wordt er nóg meer de nadruk op gelegd steeds, lijkt me pijnlijk als het allemaal evt. niet wil lukken..
  maandag 13 februari 2012 @ 20:44:28 #60
258612 nytar
boys boys boys
pi_107944924
dat kan behoorlijk pijnlijk worden ja. Bij de eerste waren we ongeveer een jaar bezig en idd al even getrouwd. En dan komen die vragen...je kan daar iemand zo erg mee kwetsen.
Ik heb regelmatig tegen de tranen moeten vechten. Denk dat het daarom ook prettig is om sommige mensen wel in vertrouwen te nemen, zodat je dat met elkaar kan delen.
pi_107945224
Op het werk ben ik 1 van de jongste, vorig jaar getrouwd en we wachten nu op de oplevering van ons nieuwe huis. De opmerking vliegen aardig in het rond,en bijna maandelijks krijg ik een directe opmerking of het nu dan 'eindelijk' zover is.. Erg vermoeiend, ik reageer steevast met dat het niet vast staat dat we daadwerkelijk kinderen kunnen krijgen, dat we dat eerst nog moeten afwachten.
pi_107945326
De vraag "is het al gelukt?" is de reden dat ik het niet tegen vrienden heb verteld. Als het dan wat langer duurt, lijkt dat me erg ongemakkelijk! Als je een bepaalde leeftijd krijgt, krijg je vanzelf van jan en alleman vragen of je nog niet met kinderen bezig bent, behoorlijk brutaal vind ik. Tegen mijn collega's kan ik het sowieso niet vertellen, ik vrees namelijk best voor mijn baan als ik zwanger blijk te zijn. Geen vast contract helaas.

L0t, ik begrijp dat jij hier een oude bekende bent?
pi_107945407
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:45 schreef VrouwtjeC het volgende:
Twinkle20, we lopen inderdaad aardig gelijk! Is dit ook jouw tweede poging (voor mij in ieder geval wel)? Ik ga pas op de 23e een test doen, als ik dan nog niet ongesteld ben en zo geduldig kan zijn. Jij? De vorige x was ik 4 dagen te vroeg met testen en toen bleef ik dagelijks testen :@ , zo overtuigd was ik van een zwangerschap. Ik wil me die teleurstelling deze keer besparen, vandaar deze keer wat later testen. Heb jij het idee dat je zwanger bent?

Leuk dat je op vakantie gaat! Waar ga je heen (als je dit wil delen op het internet)?
Dit wordt inderdaad ronde 2 voor mij!
We gaan met de ouders van mijn man, de broers van mijn man en hun vrouwen en de kids een midweekje. Nog als cadeau voor hun 40-jarige bruiloft.

Ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben .. maja... ik weet ook niet hoe dat voelt? Dit zou ons eerste kindje gaan worden :D
pi_107945476
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:52 schreef VrouwtjeC het volgende:
De vraag "is het al gelukt?" is de reden dat ik het niet tegen vrienden heb verteld. Als het dan wat langer duurt, lijkt dat me erg ongemakkelijk! Als je een bepaalde leeftijd krijgt, krijg je vanzelf van jan en alleman vragen of je nog niet met kinderen bezig bent, behoorlijk brutaal vind ik. Tegen mijn collega's kan ik het sowieso niet vertellen, ik vrees namelijk best voor mijn baan als ik zwanger blijk te zijn. Geen vast contract helaas.

L0t, ik begrijp dat jij hier een oude bekende bent?
Nee niet hier :) Maar ben wel redelijk actief in andere delen van het forum. Ik wacht maar af of ze er daar achterkomen :')
pi_107945531
Alleen mijn directe familie weet het van ons, dit omdat ik (zeker van mijn moeder) even moest horen dat het een soort van goed was. Dat ik ook op hulp kan rekenen als ik deze nodig heb. ( Ik heb ms, en het is een hele strijd met mezelf geweest om voor kinderen te gaan)

Bij mij is baan ook nog niet zeker,maar waarschijnlijk wordt deze toch niet verlengd. Dus voor mijn baan hoef ik het niet uit te stellen om zwanger te worden.
pi_107945679
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:56 schreef AED86 het volgende:
Alleen mijn directe familie weet het van ons, dit omdat ik (zeker van mijn moeder) even moest horen dat het een soort van goed was. Dat ik ook op hulp kan rekenen als ik deze nodig heb. ( Ik heb ms, en het is een hele strijd met mezelf geweest om voor kinderen te gaan)

Bij mij is baan ook nog niet zeker,maar waarschijnlijk wordt deze toch niet verlengd. Dus voor mijn baan hoef ik het niet uit te stellen om zwanger te worden.
Oh dat lijkt me heel lastig AED.. Wel fijn dat je ook vanuit het ziekenhuis groen licht hebt gekregen!

Heeft je vriend/man wel een vast contract?
pi_107945791
Klinkt leuk, twinkle20! Wordt vast gezellig!

We lopen dan inderdaad nagenoeg gelijk, wie weet kunnen we volgende week allebei tegelijk dit topic alweer verlaten (dat zou toch te mooi zijn om waar te zijn)!

Zwanger zijn, ja hoe voelt dat eigenlijk? Ik dacht het te weten.... Ben ook veel te veel gefocust op allerlei tekens van mijn lijf, geduld is niet mijn sterkste eigenschap. Bah, wachten duurt lang :P
pi_107945912
Hij krijgt binnekort een vast contract, dit is per mail bevestigd. Het blijft afwachten in deze tijd, maar wij werken beide in de zorg en werk is er overal wel te vinden.. Ik maak mij meer zorgen over mijn contract en dan over dat van hem..

Ze zijn erg positief over hem,dus dat zal wel goed komen! Hij werkt nu als verpleegkundige op detacheringsbasis, de opdrachtgever waar hij nu voor werkt zou hem graag in vast dienst verband nemen. Mocht het dus bij het detacheringsbureau niet doorgaan, kan hij bij zijn huidige opdrachtgever direct een vast contract krijgen.
pi_107946005
L0t, ze komen er vanzelf achter ws, jullie wilden er eerst niet voor gaan dan?

Ach, mijn insteek is dat als mijn contact niet verlegd wordt, ik daar liever helemaal niet meer wil werken! Wat moet je met een werkgever die zo tegen toekomstige moeders aankijkt?! Helemaal niets toch?!

Vervelend dat je in die situatie zit AED86, wanneer weet je meer?
  maandag 13 februari 2012 @ 21:05:28 #70
52229 Chanty
pi_107946046
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Krijg je er vaak vragen over? Zo van 'is het al gelukt?'

Ik krijg van vriendinnen regelmatig de vraag of ik zwanger ben. Ze weten gewoon dat we graag kinderen willen en onze situatie is er ook naar. Toch zal ik er mss maar 1 of 2 het vertellen denk ik. Anders wordt er nóg meer de nadruk op gelegd steeds, lijkt me pijnlijk als het allemaal evt. niet wil lukken..
Neuy want de mensen die weten dat we proberen, weten dat ze het ook meteen te horen krijgen als ik twee streepjes pies :) Mocht het dan alsnog fout gaan, dan zijn er tenminste mensen die weten wat er speelt en waar ik eventueel kan uithuilen. En de grote meute hoort het dan wel na de drie maanden.
pi_107946153
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef VrouwtjeC het volgende:
L0t, ze komen er vanzelf achter ws, jullie wilden er eerst niet voor gaan dan?

Ach, mijn insteek is dat als mijn contact niet verlegd wordt, ik daar liever helemaal niet meer wil werken! Wat moet je met een werkgever die zo tegen toekomstige moeders aankijkt?! Helemaal niets toch?!

Vervelend dat je in die situatie zit AED86, wanneer weet je meer?
Nee we waren eigenlijk van plan om nog even te wachten tot ik mijn diploma heb. Maar de opleiding gaat me met twee vingers in de neus af dus daar maken we ons eigenlijk niet zo druk over. Mocht ik meteen zwanger worden ben ik tegen de tijd dat ik zou bevallen ook zo goed als afgestudeerd. Omdat ik duaal studeer heb ik dus al een contract met baangarantie, dat is wel een fijn idee :)
  maandag 13 februari 2012 @ 21:09:24 #72
258612 nytar
boys boys boys
pi_107946258
wow aed extra spannend voor jou.
Hoe reageerde je moeder? Kan me voorstellen dat het een emo gesprek is geweest.
pi_107946361
Chanty: dat is inderdaad wel een leuk voordeel, dat je het meteen kunt vertellen! Het rare is, mocht het zo ver zijn, en het gaat mis, dan zou ik het wel willen vertellen aan mijn directe omgeving, inderdaad om uit te huilen! Vriend wil het sowieso niet vertellen, die is daar veel geslotener in. Als het heel lang gaat duren, wil ik het wel aan vriendinnen vertellen. Zij krijgen zo langzamerhand ook allemaal kinderen en weten van mijn kinderwens. We hebben het er vaak over iig! Het zal voor niemand als een verrassing komen :) !
pi_107946522
@nytar, Klopt was best emo :) Het is voor mijn ouders ook niet makkelijk geweest toen bij mij de diagnose kwam.. Gelukkig weet ik dat mijn moeder wil helpen waar ze kan. Niet alleen met oppassen,maar evt ook iets in het huishouden als ik het zelf niet trek. Ik moest voordat we uberhaupt begonnen met proberen weten of er een vangnet is. Gelukkig is deze er en dat brengt ook een hoop rust met zich mee...

@vrouwtje C begin april vraag ik aan mijn baas hoe ze over mijn contract denkt, ik heb dan nog tot juli om evt wat anders te zoeken..
pi_107946567
quote:
Nee we waren eigenlijk van plan om nog even te wachten tot ik mijn diploma heb. Maar de opleiding gaat me met twee vingers in de neus af dus daar maken we ons eigenlijk niet zo druk over. Mocht ik meteen zwanger worden ben ik tegen de tijd dat ik zou bevallen ook zo goed als afgestudeerd. Omdat ik duaal studeer heb ik dus al een contract met baangarantie, dat is wel een fijn idee :)
ff proberen om ook te quoten!

Dan kun je zo'n keuze inderdaad makkelijk maken! Waar studeer je voor?
  maandag 13 februari 2012 @ 21:15:23 #76
52229 Chanty
pi_107946595
Werk en zwangerschap is altijd lastig ja. Hoewel ik het idee heb dat ze op mijn werk vrij gewoon erover doen, heb ik toch wel zitten rekenen. Bij ons krijgt sowieso niemand een vaste aanstelling; je kunt max drie jaar blijven (alleen sommige gepromoveerde mensen krijgen een vast contract maar ook die zijn schaars). Ik werk er in april een jaar en heb mijn eerste verlening wel binnen. Dus tot april 2013.
Ik heb mezelf tot juni gegeven om zwanger te raken en anders leggen we het voor een half jaar stil, omdat ik bang ben dat ik anders geen tweede verlenging krijg, omdat ik dan zwanger ben op het moment dat het onderzoek waar ik voor ben aangenomen voor de tweede ronde gaat lopen. Persoonlijk vind ik dat ik mijn collega dan nogal zou naaien (die heeft afgelopen jaar toch in me geinvesteerd om me alles te leren) en ik snij mezelf in de vingers met mijn tweede verlenging.
pi_107946686
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:14 schreef VrouwtjeC het volgende:

[..]

ff proberen om ook te quoten!

Dan kun je zo'n keuze inderdaad makkelijk maken! Waar studeer je voor?
Ik doe de HBO-V, verpleegkundige dus :)

Als je je muis rechtsboven naar de tijd van de post beweegt krijg je icoontjes te zien. Als je dan op " klikt kun je quoten :)
  maandag 13 februari 2012 @ 21:18:51 #78
52229 Chanty
pi_107946780
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef VrouwtjeC het volgende:
Chanty: dat is inderdaad wel een leuk voordeel, dat je het meteen kunt vertellen! Het rare is, mocht het zo ver zijn, en het gaat mis, dan zou ik het wel willen vertellen aan mijn directe omgeving, inderdaad om uit te huilen! Vriend wil het sowieso niet vertellen, die is daar veel geslotener in. Als het heel lang gaat duren, wil ik het wel aan vriendinnen vertellen. Zij krijgen zo langzamerhand ook allemaal kinderen en weten van mijn kinderwens. We hebben het er vaak over iig! Het zal voor niemand als een verrassing komen :) !
Mannen zijn sowieso wat minder van het praten over emoties ;)
Hier is ook iedereen aan het broeden :+ Met oud en nieuw vertelde vriendinnetje dat ze zwanger is van de tweede (eerste ging heel lastig toen), dus ja superblij voor haar, maar merkte toen ook wel hoe graag ik zelf wil O+ Dat was toen ook niet meer onder stoelen of banken te steken aangezien ik elk half uur zei tegen mijn man: "Had ik al gezegd dat ik een kind wil? *)" Hihi, ze werden wel een beetje gek van me :+
pi_107946940
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef L0t.. het volgende:
Nou, mijn menstruatie is hier aangebroken. Nu even een paar dagen afzien, carnaval vieren en aan de slag :+ Ronde 1 is nu echt aangebroken *O*
2 verschillende browsers helpt ;) voor als je het ooit weer eens probeert :P
pi_107947037
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:21 schreef Skoap het volgende:

[..]

2 verschillende browsers helpt ;) voor als je het ooit weer eens probeert :P
Geniaal! Ik had alleen die tegenwoordigheid van geest niet :')
pi_107947083
Bedankt voor de tip L0t!
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef Chanty het volgende:
Werk en zwangerschap is altijd lastig ja. Hoewel ik het idee heb dat ze op mijn werk vrij gewoon erover doen, heb ik toch wel zitten rekenen. Bij ons krijgt sowieso niemand een vaste aanstelling; je kunt max drie jaar blijven (alleen sommige gepromoveerde mensen krijgen een vast contract maar ook die zijn schaars). Ik werk er in april een jaar en heb mijn eerste verlening wel binnen. Dus tot april 2013.
Ik heb mezelf tot juni gegeven om zwanger te raken en anders leggen we het voor een half jaar stil, omdat ik bang ben dat ik anders geen tweede verlenging krijg, omdat ik dan zwanger ben op het moment dat het onderzoek waar ik voor ben aangenomen voor de tweede ronde gaat lopen. Persoonlijk vind ik dat ik mijn collega dan nogal zou naaien (die heeft afgelopen jaar toch in me geinvesteerd om me alles te leren) en ik snij mezelf in de vingers met mijn tweede verlenging.
Begrijp ik het goed dat je promoveert?

Ik heb nu al een beetje het gevoel dat ik mijn werkgever aan het naaien bent, vooral omdat het me al eens is gezegd dat ze bang zijn dat ik zwanger raak. Dit ontken ik wel, want ik vind dat het mijn (onze) zaak is. Mijn werkgever heeft tenslotte niet te bepalen of ik wel of geen kinderen krijg. Ik vrees wel echt met grote vrezen dat ik eruit vlieg als het eenmaal zover is! Gelukkig heeft mijn vriend wel een vaste baan en eigenlijk wil ik ook niet alles plannen. Een vaste baan is tenslotte ook geen zekerheid voor het leven!
pi_107947185
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:17 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ik doe de HBO-V, verpleegkundige dus :)

Als je je muis rechtsboven naar de tijd van de post beweegt krijg je icoontjes te zien. Als je dan op " klikt kun je quoten :)
Thanks voor de tip! Leuke opleiding lijkt me dat! Bijna klaar dus en al een baan! Kun je daar ook parttime aan de slag (of blijf je fulltime werken?)
pi_107947197
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:24 schreef VrouwtjeC het volgende:
Bedankt voor de tip L0t!

[..]

Ik heb nu al een beetje het gevoel dat ik mijn werkgever aan het naaien bent, vooral omdat het me al eens is gezegd dat ze bang zijn dat ik zwanger raak. Dit ontken ik wel, want ik vind dat het mijn (onze) zaak is. Mijn werkgever heeft tenslotte niet te bepalen of ik wel of geen kinderen krijg. Ik vrees wel echt met grote vrezen dat ik eruit vlieg als het eenmaal zover is! Gelukkig heeft mijn vriend wel een vaste baan en eigenlijk wil ik ook niet alles plannen. Een vaste baan is tenslotte ook geen zekerheid voor het leven!
mjaah, rot voor je werkgever hoor maar we leven niet meer in het stenen tijdperk dat de wereld vergaat als je er 4 maanden niet bent omdat je op verlof bent. De wereld draait gewoon door.
pi_107947284
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

mjaah, rot voor je werkgever hoor maar we leven niet meer in het stenen tijdperk dat de wereld vergaat als je er 4 maanden niet bent omdat je op verlof bent. De wereld draait gewoon door.
Dit..
En dan nog is het maar de vraag hoe snel je zwanger wordt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_107947319
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:26 schreef VrouwtjeC het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! Leuke opleiding lijkt me dat! Bijna klaar dus en al een baan! Kun je daar ook parttime aan de slag (of blijf je fulltime werken?)
Dat weet ik nog niet. Maar het ziekenhuis is nogal een vrouwenomgeving en ze hebben ook bijna allemaal kinderen dus er zijn wel veel mogelijkheden tot parttime werk. Weet nog niet hoe we het willen gaan verdelen maar ik wil wel minstens 3 dagen werken denk ik, ik vind het werk veel te leuk! :) Vriend heeft een vast contract, werkt 36 uur in 4 dagen, heeft dus doordeweeks altijd 1 dag vrij, dat is al heel lekker.
pi_107947376
quote:
I know, I know! Ik ben nogal een piekeraar :D En wie weet wordt mijn contract sowieso niet verlengd!
pi_107947462
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit..
En dan nog is het maar de vraag hoe snel je zwanger wordt.
Je hebt helemaal gelijk!
pi_107947989
Volgens mij kan je altijd piekeren om werk en het is denk ik fijn als in ieder geval 1 iemand een vast contract heeft. Maar als je eenmaal zwanger bent dan zijn er weer tig andere dingen waar je je druk om gaat maken :P
pi_107948298
Ja, dan zal ik me daar wel druk om maken :P . Probeer het af te leren.... zit wel een beetje in het aard van het beestje. Kom zo wel over als een oude zeur :@ :( . Maar dat ben ik helemaal niet O-) . Vind het allemaal behoorlijk spannend, wanneer is het voor ons weggelegd en hoe reageert de omgeving.

Kun jij dan leven met de dag? en zo ja, hoe doe je dat?
pi_107948811
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:45 schreef VrouwtjeC het volgende:
Ja, dan zal ik me daar wel druk om maken :P . Probeer het af te leren.... zit wel een beetje in het aard van het beestje. Kom zo wel over als een oude zeur :@ :( . Maar dat ben ik helemaal niet O-) . Vind het allemaal behoorlijk spannend, wanneer is het voor ons weggelegd en hoe reageert de omgeving.

Kun jij dan leven met de dag? en zo ja, hoe doe je dat?
oh bij ons is het nog spannender :P Mijn lief studeert nog en ik ben de kostwinnaar. Ik heb mijn spaarrekening als alles misgaat en hopelijk is hij afgestudeerd tegen de tijd dat ik beval.

Qua werk zien we het wel, ik zit in een nichemarkt en ben de enige vrouw in mijn functie. Iedereen is vervangbaar :)
pi_107949069
Ik duik mijn bed in, alvast fikse pijnstilling genomen, geen zin om weer op de bank te eindigen.

Wat wel is... na het aflopen van de vorige cyclus, ga je wel gelijk over in de nieuwe cyclus. Ik krijg niet duidelijk geformuleerd wat ik bedoel, maar morgen zit ik 'al' weer op dag 2 van mijn nieuwe cyclus. ... mmm da's ook niet echt duidelijk he.

Nouja, iets met 'halfvol' dan maar.

Misschien is (ronde) 7 wel een geluks getal.
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
pi_107949345
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:58 schreef jaeky het volgende:
Ik duik mijn bed in, alvast fikse pijnstilling genomen, geen zin om weer op de bank te eindigen.

Wat wel is... na het aflopen van de vorige cyclus, ga je wel gelijk over in de nieuwe cyclus. Ik krijg niet duidelijk geformuleerd wat ik bedoel, maar morgen zit ik 'al' weer op dag 2 van mijn nieuwe cyclus. ... mmm da's ook niet echt duidelijk he.

Nouja, iets met 'halfvol' dan maar.

Misschien is (ronde) 7 wel een geluks getal.
Sterkte! Neem lekker een kruik mee in bed :) Ik hoop heel erg voor je dat het deze ronde raak gaat zijn!
  maandag 13 februari 2012 @ 22:06:31 #93
258612 nytar
boys boys boys
pi_107949447
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:14 schreef AED86 het volgende:
@nytar, Klopt was best emo :) Het is voor mijn ouders ook niet makkelijk geweest toen bij mij de diagnose kwam.. Gelukkig weet ik dat mijn moeder wil helpen waar ze kan. Niet alleen met oppassen,maar evt ook iets in het huishouden als ik het zelf niet trek. Ik moest voordat we uberhaupt begonnen met proberen weten of er een vangnet is. Gelukkig is deze er en dat brengt ook een hoop rust met zich mee...

@vrouwtje C begin april vraag ik aan mijn baas hoe ze over mijn contract denkt, ik heb dan nog tot juli om evt wat anders te zoeken..
klinkt als een lieve mama!!
pi_107951732
zo.. weer 2 pagina's verder :P dolle boel hier :D

AED.. idd lieve mama.. mijn ouders hebben al gezegd dat als wij kids hebben dat dat " ons ding is " dat we niet hoeven te verwachten dat ze standaard oppas ouders worden :P nou hopen we dat we ze kunnen bewegen om 1 keer per 6 weken wel een vaste oppasdag te hebben.. ( en bij te springen als het wel moet ivm ziekte van kids) we zien wel hoe het gaat als het daadwerkelijk zo ver is :)

hier moet ik het sowieso uithouden tot april, dan krijg ik , als het goed is, een contract voor onbepaalde tijd.. eerst over 2 weken eens een gesprek met de manager van mijn manager over mijn toekomst... wanneer en of ik offshore ga.. het onderwerp zwanger hou ik nog even voor mezelf :D Manlief heeft iig een ast contract, maar ik ben degene die het meest verdient.. als dat wegvalt zal het toch wat lastiger worden allemaal.. maar ik geloof niet dat ik ivm een zwangerschap de zak krijg :P

zo maar eens manlief aan de haren naar bed slepen O-)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 13 februari 2012 @ 23:09:27 #95
52229 Chanty
pi_107952836
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:24 schreef VrouwtjeC het volgende:
Bedankt voor de tip L0t!

[..]

Nee ik promoveer niet, gewoon wetenschappelijk onderzoek. Promoveren zou juist beter te combineren zijn met kinderen krijgen, want meer flexibel. Erg vervelend wel dat je werkgever al zoiets heeft aangegeven, dan kun je het beter voor jezelf houden inderdaad. Hoewel ze je er natuurlijk niet uit mogen zetten omdat je zwanger bent, is het met een tijdelijke aanstelling natuurlijk erg gemakkelijk om je contract niet te verlengen helaas :{
pi_107965370
Bij mij weet mijn familie het en een paar mensen op het werk weten het ook. Ik heb het op mijn werk bewust verteld, omdat ik wist dat ik een aantal dagen vrij moest nemen om naar die kliniek te gaan (anderhalf uur rijden van mij vandaan) En elke keer iets verzinnen om vrij te nemen leek me lastig, dus toen maar verteld waarom.

Ik zit nog te wachten op mijn ongesteldheid. En wachten duurt zo lang en ik ben zo ongeduldig soms.
pi_107968022
Weet niet of het hier mag maar ons 2de streepje is dit nu :D

Wij gaan naar het andere topic :W :W :W en succes de rest :Y
pi_107968035
Ik heb het vandaag aan 2 vriendinnen verteld. Heb het met hun zo vaak over kinderen al gehad dat ik bij een volgende keer ook niet meer met droge ogen zou kunnen beweren dat het nog wel even zal duren voor we eraan beginnen. Heb superleuke en lieve reacties gekregen, ze waren heel erg blij voor me O+ Voelt ook echt heel fijn dat ik het nu met iemand kan delen :)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 14:33:58 #99
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_107968217
bij ons weten bijna al mijn vriendinnen het wel..
de zin " mijn doel is om af te vanne en weer dik te worden dit jaar " doet genoeg :P

en iedereen vind het gewoon leuk.. verder weten ze ook wel dat als het zo ver is ik het dan ook wel zal vertellen, dus ze wachten rustig af en vragen me niet de oren van mijn kop.. :P
mijn moeder weet dat het spiraaltje er uit is.. en die wacht ook lekker rustig af :D
een aantal collega's weten het ook dmv de bovengenoemde zin.. mijn baas heb ik het niet expliciet gezegd, maar die weet heus ook wel dat we nu in de baby-maak fase zitten.. ( wat denk je zelf, een jaar nadat je getrouwd bent?? :P )
pi_107968804
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 14:28 schreef Co_OL het volgende:
Weet niet of het hier mag maar ons 2de streepje is dit nu :D

[ afbeelding ]

Wij gaan naar het andere topic :W :W :W en succes de rest :Y
gefeliciteerd O+
pi_107969814
Wat een mooi streepje Co_Ol. O+
Veel plezier in het andere topic
pi_107975266
Hier weet niemand het, maar er zullen er genoeg zijn die het vermoeden:).
Co-ol mooi echo.
pi_107976138
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:21 schreef Omentielvo het volgende:
Wat een mooi streepje Co_Ol. O+
Veel plezier in het andere topic
Ja leuk Valentijnsdag kado :D
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:43:08 #104
52229 Chanty
pi_107979848
Hmpf had gehoopt dat ik begin van de week ongesteld zou worden :( Dat had dan tenminste op een cyclus geduid. Maar er gebeurt dus helemaal niks nada. Vorige week wel drie a vier dagen wat licht bruinverlies gehad. Logica :N
  dinsdag 14 februari 2012 @ 21:13:45 #105
258612 nytar
boys boys boys
pi_107984192
vervelend he dat je geen wijs kan worden uit je eigen lijf...
pi_107987577
goedenavond!

Co_ol, wat een mooie echo, wat zul je trots zijn! Oh kan niet wachten tot ik ook weer naar zo'n frummel mag kijken.

X_Y, oh jeetje, hoe is het nu met je??

Verder geen mooie valentijnskadootjes gepiest?

Wb mijn zusje, ze is verder echt heel lief hoor. Ik geef een beetje op d'r af maar dat is niet helemaal zo bedoeld. Ik weet hoe het is dus ik maak me er niet meer zo druk over. Tenminste meestal niet.

Hier zit ik op dag 36. Nog steeds niet ongesteld helaas. Dan duurt een cyclus toch wel lang hoor. Minder kansen in een jaar dus. Nou ja, relaxed aan en volgende ronde weer een kans.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:26:20 #107
52229 Chanty
pi_107988476
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:13 schreef nytar het volgende:
vervelend he dat je geen wijs kan worden uit je eigen lijf...
Ja nogal, vooral omdat iedereen hier vanalles lijkt te voelen en te zien rondom de eisprong en menstruatie. Ben nu bijna 5 maanden terug gestopt met de pil en het enige dat er gebeurt zijn ongestructureerde wannabe-bloedingen :') waar ik dan wanhopig iets uit probeer af te leiden... Maar goed, het duurt hier kennelijk gewoon wat langer voordat alles werkt. Ik zal proberen mij in geduld te vatten :+
pi_107988555
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:26 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ja nogal, vooral omdat iedereen hier vanalles lijkt te voelen en te zien rondom de eisprong en menstruatie. Ben nu bijna 5 maanden terug gestopt met de pil en het enige dat er gebeurt zijn ongestructureerde wannabe-bloedingen :') waar ik dan wanhopig iets uit probeer af te leiden... Maar goed, het duurt hier kennelijk gewoon wat langer voordat alles werkt. Ik zal proberen mij in geduld te vatten :+
als het al 5 maanden is, dan zou _ik_ ff rondje huisarts doen. Ik heb geen idee hoe het heet, maar er is een soort van medicijn/tablet achtig iets wat je menstruatiecyclus kan kickstarten :)
pi_107988726
Chanty en Sterrenmunt, vervelend dat jullie niet weten waar je aan toe bent - insert kusje smiley-

[ Bericht 14% gewijzigd door Sethiwe op 14-02-2012 22:32:36 (kan geen smileys vinden) ]
  dinsdag 14 februari 2012 @ 23:24:21 #110
52229 Chanty
pi_107991804
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

als het al 5 maanden is, dan zou _ik_ ff rondje huisarts doen. Ik heb geen idee hoe het heet, maar er is een soort van medicijn/tablet achtig iets wat je menstruatiecyclus kan kickstarten :)
Ok ik hou het even in gedachten. Moet hier sowieso nog op zoek naar een huisarts en weet niet of ik dan meteen dergelijke issues daar neer wil leggen :{ En stiekem ben ik ook wel bang voor wat er dan komen gaat aangezien het nooit normaal is geweest. Ik zou gewoon zo graag willen dat mijn lichaam het zelf doet ;(
pi_107996451
Op 13 feb dus rood bloed gehad, gisteren bruin bloed en sinds 's avonds niks meer/nog...
Ik word heen en weer geslingerd, het ene moment ben ik weer enorm verdrietig en geloof ik er echt niet meer in, maar het andere moment denk ik weer....geen ernstige bloeding en bruin bloed dan zou het toch nog goed kunnen zitten?

Zit te twijfelen of ik wel of niet de gyn zal bellen, vorige keer werd ik ook haast weggestuurd, 'omdat hij niks aan de uitslag kan veranderen' :? Daarom geeft het mij wel rust waar ik aan toe ben, ik wil weten waar ik aan toe ben en niet heen en weer geslingerd worden tussen verdrietig en blijdschap..

Sorry voor mijn ego-post!
  woensdag 15 februari 2012 @ 08:24:59 #112
258612 nytar
boys boys boys
pi_107996480
mijn cyclus is ook nooit 'normaal' geweest maar hij doet het nu ook al erg lang niet. Ben bang dat ik binnenkort wel voor die kickstart ga aangezien dit week 5 was zonder temperatuursverhoging...zonder eisprong is het zo moeilijk kindjes maken...
pi_107996495
X_Y, bellen :Y geef je gevoel maar aan.. vooral ook gezien de vorige keer, lijkt het me verstandig als ze er even naar kijken.. Zodat je zekerheid hebt :Y
pi_107996507
X_Y, ja da's niet tof... zeker gezien jouw geschiedenis wil je gewoon weten waar je aan toe bent. :* ik zou ook gewoon effe bellen. Misschien kunnen ze alsnog iets van een bloedtestje doen of zo?
pi_107996519
Heeft het nou zin om nog een test te doen om wat meer zekerheid te hebben of zal die altijd nog positief aangeven?
pi_107996587
Zelf een testje doen heeft denk ik niet zoveel zin.... Hij kan negatief zijn, maar positief hoeft ook nog niet zoveel te zeggen. Een bloedtest kan wel wat duidelijkheid geven ivm de hoogte van je HCG...
pi_107996597
Krijg je in dit soort situaties niet standaard een echo?
pi_107996600
Ik vraag me af hoeveel er nu op een echo te zien is... volgens mij is onder de 6 weken niet veel te zien.
pi_107996607
Ik zou nu wsl 6 weken en 2 dagen zijn..
Kan je met die termijn al een hartje zien/horen?
  woensdag 15 februari 2012 @ 09:04:23 #120
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_107996962
XY, volgens mij pas met 7 à 8 weken. Bel gewoon even je huisarts, ben je van die onzekerheid af :*

Chanty, was dat bruinverlies geen innestelingsbloed? Zeker omdat het een week voor je verwachte ongesteldheid al kwam... Testje? :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_107998051
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 08:37 schreef X_Y het volgende:
Ik zou nu wsl 6 weken en 2 dagen zijn..
Kan je met die termijn al een hartje zien/horen?
Ja, bij een gynaecoloog kun je met een inwendige echo op deze termijn een hartje zien! Dus ik zou zeker even een poli bellen, of via je vloskundige een afspraak regelen!
pi_107998224
Ik zou idd bellen X_Y.
Weet niet of test zin heeft, misschien al je er een aantal achter elkaar doet in een week tijd om te zien of ze donkerder worden. :?
pi_107998388
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 08:36 schreef X_Y het volgende:
Krijg je in dit soort situaties niet standaard een echo?
Ik ben na mijn miskraam wel naar het zhuis geweest voor een echo om te zien of alles 'schoon' was.

Wat de miskraam zelf betreft: bij mij was er geen twijfel mogelijk (en ik was tegen de 8 weken zwanger): het was veel bloed en heeft een dag of vijf aangehouden (inclusief behoorlijke pijn & krampen). Dus ik kan me voorstellen dat je twijfelt/onzeker bent. Testen heeft geen zin, want je zult vrijwel zeker positief testen.

Misschien bellen voor een echo om te zien of je 'schoon' bent? Hoeven zij niet eens te weten dat je überhaupt aan de miskraam twijfelt, zeg maar. En heb je wel je zekerheid.
  woensdag 15 februari 2012 @ 10:24:34 #124
52229 Chanty
pi_107998657
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 09:04 schreef __Isis__ het volgende:
XY, volgens mij pas met 7 à 8 weken. Bel gewoon even je huisarts, ben je van die onzekerheid af :*

Chanty, was dat bruinverlies geen innestelingsbloed? Zeker omdat het een week voor je verwachte ongesteldheid al kwam... Testje? :*
Kan het me niet voorstellen, dan zou ik toch ook andere symptomen moeten hebben? gevoelige borsten en dat soort dingen. Voel me totaal niet anders dan anders.

X_Y: ik zou gewoon de gyn bellen en advies daar vragen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 10:40:40 #125
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_107999088
Symptomen zijn rare dingen...soms zijn ze er, soms helemaal niet. Ik had rug -en buikkramp, precies zoals altijd voor m'n ongesteldheid, maar wel twee streepjes :o en nu een meiske van 8 maanden O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:30:01 #126
52229 Chanty
pi_108000475
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:40 schreef __Isis__ het volgende:
Symptomen zijn rare dingen...soms zijn ze er, soms helemaal niet. Ik had rug -en buikkramp, precies zoals altijd voor m'n ongesteldheid, maar wel twee streepjes :o en nu een meiske van 8 maanden O+
Ik heb niet eens menstruatiesymptomen sinds ik gestopt ben met de pil :')
Heb even wat rondgelezen op internet, maar hier staat ( http://www.baby.be/nl/zwa(...)nestelingsbloed-4691 ) dat een innestelingsbloeding plaatsvindt 5 a 7 dagen na bevruchting. De laatste keer klussen was 3 dagen voor ik wat bloed begon te verliezen. En stress kan ook roet in het eten gooien en laat ik nou behoorlijk gestresst zijn met net een verhuizing achter de rug.
Ik kijk wel even, als er eind van de week niks is veranderd kan ik altijd nog testen maar kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben. Ik denk altijd dat je dat als vrouw toch wel al aanvoelt O+
pi_108001243
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef Chanty het volgende: Ik denk altijd dat je dat als vrouw toch wel al aanvoelt O+
Mwoah. Toen ik zwanger was, heb ik er 0,0 van gemerkt. Daartegenover zijn er in dit topic iedere maand weer vrouwen die vrijwel zeker weten zwanger te zijn want smyptomen, symptomen. En dat loopt dan op een teleurstelling uit. Heb me er zelf de afgelopen keer ook schuldig aan gemaakt :+

Dus, neuh. Je hoeft het niet per se aan te voelen omdat je toevallig een vrouw bent :+

Wel flink balen dat het na vijf maanden nog steeds zo'n raadsel is.
pi_108001295
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef Chanty het volgende:
Ik denk altijd dat je dat als vrouw toch wel al aanvoelt O+
Ik dacht toch écht dat ik hardstikke ongesteld ging worden toen ik 2 streepjes plaste..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108001462
Dames, van welk merk slikken jullie de extra vitamine? Ga ze nu eindelijk pas gebruiken.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:07:13 #130
52229 Chanty
pi_108001511
Whehehe nou ja ik wil mezelf vooral geen valse hoop geven. Waar anderen allemaal positieve symptomen zien, zie ik eerder negatieve :P Maar ik temperatuur nu ook sinds een week en vanochtend was mijn temperatuur echt heel laag: 36,39 terwijl ik heb begrepen dat je temperatuur juist verhoogd bij een zwangerschap. Mag niet hopen dat mijn kindje dan in zo'n koude omgeving moet wonen 9 maanden :+
pi_108001701
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef Chanty het volgende:

[..]
Ik kijk wel even, als er eind van de week niks is veranderd kan ik altijd nog testen maar kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben. Ik denk altijd dat je dat als vrouw toch wel al aanvoelt O+
Ik had het echt niet door... de enige reden dat ik ben gaan testen was omdat ik een zuip weekend zou hebben :+ Ik was wel wat moe dat was eigenlijk het enige. En normaal voordat ik ongesteld moet worden heb ik 1 of 2 dagen van te voeren al wel iets van bruine ellende, maar dat was nu niet het geval. En dat was eigenlijk het enige wat me echt aan het twijfelen bracht.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:45:32 #132
258612 nytar
boys boys boys
pi_108002510
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:07 schreef Chanty het volgende:
Whehehe nou ja ik wil mezelf vooral geen valse hoop geven. Waar anderen allemaal positieve symptomen zien, zie ik eerder negatieve :P Maar ik temperatuur nu ook sinds een week en vanochtend was mijn temperatuur echt heel laag: 36,39 terwijl ik heb begrepen dat je temperatuur juist verhoogd bij een zwangerschap. Mag niet hopen dat mijn kindje dan in zo'n koude omgeving moet wonen 9 maanden :+
dat is idd wel een lage temp. Ben je verder wel fit? Als je temp wel hoog is geweest en nu is gezakt zit het er dik in dat je od er aankomt.
pi_108002872
Of je eisprong moet nog komen... dat zou misschien ook kunnen. Niet wat je wilt, maar tja. Een lichaam doet soms gekke dingen.

Oh en symptomen, praat me er niet van :{w Als ik ze heb ben ik niet zwanger... die ene keer dat ik ze niet had, was het raak... maar toen was ik er helemaal niet op aan het letten. :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:13:02 #134
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108003360
symptonen??

mweh.. ik doe er niet meer aan ;)
gewoon afwachten en 9 maanden later weet je het :P

ik laat me de kop ook niet meer gek maken door mijn lichaam...
al is het toch iedere keer een beetje spannend rond de NOD :)

nu dagje sauna.. ik ga er maar vanuit dat dat geen "slecht" effect op de eisprong heeft :P

:W tjuus! :D
pi_108003429
Oh. Ik ben een tikje jaloers Barreltje. Geniet van de sauna hoor.
pi_108004238
X_Y, heb je al gebeld? Het lijkt me toch fijn voor jezelf om zekerheid te hebben...

En Chanty, als ik jou was had ik volgens mij allang een keer getest :P
pi_108004298
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:05 schreef Diesje het volgende:
Dames, van welk merk slikken jullie de extra vitamine? Ga ze nu eindelijk pas gebruiken.
Gewoon van de Kruidvat eigen merk. Je hebt ook wel hele dure van Centrum enzo maar ik geloof niet dat dat nou echt zoveel beter is.
pi_108005048
Zo, ik kom ook voorzichtig weer in het topic mee posten. Verwacht volgende week mijn (N)OD. Deze ronde ga ik zeker nog niet uit van 'n 2e streepje. We zijn beiden weer wat in een rustigere tijd beland en hebben besloten om de voorzorgsmaatregelen weer de deur uit te doen. Heel bewust getimed klussen zullen we nog niet gaan doen, maar mocht het raak zijn dan zal het gewoon mooi zijn.
pi_108005179
Fijn dat je weer terug bent Papillion! Succes in elk geval, of het nou voor deze of volgende rondes is! :*
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:13:03 #140
52229 Chanty
pi_108005472
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:45 schreef nytar het volgende:

[..]

dat is idd wel een lage temp. Ben je verder wel fit? Als je temp wel hoog is geweest en nu is gezakt zit het er dik in dat je od er aankomt.
Ben verder wel fit ja (op wat stress na), weet dat ik sowieso van nature een wat lagere lichaamstemperatuur heb. Ik ga t wel merken de komende dagen. Mocht er in het weekend nog niks zijn veranderd dan ga ik er wel een test tegenaan gooien :)
pi_108009872
WB Papillon!

Hier de eerst voortekenen, dus deze maand is het niet raak. Op naar de volgende maand :)
pi_108010016
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:07 schreef _aurum_ het volgende:
WB Papillon!

Hier de eerst voortekenen, dus deze maand is het niet raak. Op naar de volgende maand :)
he bah wat balen :(
pi_108012136
Aurum morgen zou de NOD zijn of niet?
Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk :*

Ben benieuwd chanty wat de test van het weekend zegt.
Symptomen kan je niet veel van op aan, ben ik al achter :X.

Welkom terug papillion dat je maar snel door kan naar Z&G.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:08:43 #144
279894 winka
There is no place like home..
pi_108012599
Och X_Y.. wat vreselijk dat het weer is misgegaan ;( Sterkte :*

Wel een beetje tegenstrijdig om dit er na te typen, maar Co_Ol gefeliciteerd met je zwangerschap *O*
En papillion wat leuk dat je weer terug bent! :D En wat fijn dat de rust weer is teruggekomen!

Zo, ik heb zojuist mijn eisprong gehad. Ik merk het altijd aan de vochtplek in mijn onderbroek. En dat er altijd een beetje bloed bij zit. Nou ik heb genoeg munitie in me dus het wordt weer afwachten deze keer :)

Jammer _aurum_ , succes met de volgende ronde :s)
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:24:00 #145
52229 Chanty
pi_108013198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:08 schreef winka het volgende:
Och X_Y.. wat vreselijk dat het weer is misgegaan ;( Sterkte :*

Wel een beetje tegenstrijdig om dit er na te typen, maar Co_Ol gefeliciteerd met je zwangerschap *O*
En papillion wat leuk dat je weer terug bent! :D En wat fijn dat de rust weer is teruggekomen!

Zo, ik heb zojuist mijn eisprong gehad. Ik merk het altijd aan de vochtplek in mijn onderbroek. En dat er altijd een beetje bloed bij zit. Nou ik heb genoeg munitie in me dus het wordt weer afwachten deze keer :)

Jammer _aurum_ , succes met de volgende ronde :s)
duimen en wachten dus!
pi_108013528
Jammer aurum -O-
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:08 schreef winka het volgende:

mooi omschreven :') :D Succes met afwachten!
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:11:31 #147
279894 winka
pi_108014827
Tsja het is altijd moeilijk om de juiste woorden te vinden om dit te omschrijven :P
pi_108015732
Je bent gewoon volgespoten winka!!! :+
pi_108015791
Haha. Dat is mooie omschrijving Lijnloos

Aurum. Jammer dat het niet raak is.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:05:48 #150
279894 winka
pi_108016709
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:37 schreef Lijnloos het volgende:
Je bent gewoon volgespoten winka!!! :+
:D Klopt ook nog, wat ik ook probeerde, ik liet een spoor achter naar het toilet.. :7
okee genoeg :P
pi_108018216
Slakkie slijmspoor :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:46:01 #152
258612 nytar
boys boys boys
pi_108018476
dames dames wat een taal! <insert geshokkeerde smile> ;)

(waarom heb ik toch geen smilies op mn mobiel :()
pi_108025453
morgen is Nod idd :Y
pi_108035409
Hmmm .. nog een paar dagen wachten maar ik krijg nu alweer de kriebels :X
Had me voorgenomen om het allemaal maar een beetje over me heen te laten komen ... maar dat wil me niet echt lukken omdat ik het zo graag wil.
  donderdag 16 februari 2012 @ 09:31:11 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108036694
ik ben een beetje misselijk :X O-)

maar zoo snel gaat dat vast niet.. 2 dagen na een mogelijke bevruchting :P
pi_108049097
Hallo dames!

Chanty en Sterrenmunt, wat een onduidelijkheid nog.

X_Y heb je al besloten wat je doet? Als je besluit te bellen, laat je niet wegsturen!!

Papillon, succes!

Aurum, jammer!

Hihi Slakkie slijmspoor!!! 8-)
  donderdag 16 februari 2012 @ 17:38:32 #157
279894 winka
pi_108050240
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:31 schreef Barreltje het volgende:
ik ben een beetje misselijk :X O-)

maar zoo snel gaat dat vast niet.. 2 dagen na een mogelijke bevruchting :P
Zelfde nepsymtpomen hier.. Ik kan maar beter standaard een vergrootglas meedragen :)
pi_108052357
ohh gooood..
ik heb echt een hormonster bui vandaag :X

balen van jezelf maar er verder ook niks aan kunnen doen :N
ik lijk wel een klein kind.. TE belachelijk :X

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108069606
zo.. eisprong lijkt te zijn geweest :P
NOD zo ongeveer op 29 februari :D
en als het geslaagd is wordt het een meisje ;) volgens de debiele theorien ;)

het grote wachten is weer begonnen! :D

pi_108072182
X_Y heb je al duidelijkheid gekregen?

Aurum is je OD gekomen gisteren?

Barreltje succes met wachten.
Is je hormonsterbui weer voorbij?
pi_108072524
Succes met wachten Twinkle, Barreltje en Barretje! Spannend!

Tuktuk hoe is het met jou, heb je ondertussen al nog een keer getest voor een dikke vette tweede streep? :D
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:05:01 #162
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108072950
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:47 schreef L0t.. het volgende:

Tuktuk hoe is het met jou, heb je ondertussen al nog een keer getest voor een dikke vette tweede streep? :D
Psst

SPOILER
pi_108073370
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Psst

SPOILER
Ohhh :') Ik vond het al zoveel op elkaar lijken :') _O-
pi_108073443
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:35 schreef Sethiwe het volgende:
X_Y heb je al duidelijkheid gekregen?

Aurum is je OD gekomen gisteren?

Barreltje succes met wachten.
Is je hormonsterbui weer voorbij?
Jup die is gekomen inclusief alles wat er bijhoort kramp en hoofdpijn }:|

Ik heb iig mijn blije ei dagen al op de kalender gezet :+ Dus deze maand zouden we het niet moeten vergeten :P
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:23:23 #165
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108073557
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Jup die is gekomen inclusief alles wat er bijhoort kramp en hoofdpijn }:|

Ik heb iig mijn blije ei dagen al op de kalender gezet :+ Dus deze maand zouden we het niet moeten vergeten :P
hihih.. hier zoeken wij ook de laatste tijd paaseieren O-)
of de paaseieren zijn op, of de paashaas is langs geweest, maar dat laatste moet nog gebeuren ;)
pi_108073994
aah mag ik even gillen?? Zit nu op dag 39 en ben nog steeds niet ongesteld... ben een week overtijd, snap er geen reet van. Ben nooit overtijd..... wat moet ik hier in hemelsnaam mee?

ehm waarom zijn er twee barreltjes eigenlijk?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:41:19 #167
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108074042
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:39 schreef sterrenmunt het volgende:
aah mag ik even gillen?? Zit nu op dag 39 en ben nog steeds niet ongesteld... ben een week overtijd, snap er geen reet van. Ben nooit overtijd..... wat moet ik hier in hemelsnaam mee?

ehm waarom zijn er twee barreltjes eigenlijk?
en de tests laten niks zien??
en al klaar met " ontpillen, oid?? "

en gewoon.. 1 op werk en een thuis ;)
pi_108074095
haha leek me zo makkelijk met kloonraden (of juist niet in de trant van WIDM)

Ontpillen is het niet, sinds september gestopt. Netjes 31/32 dagen... t mag nu wel doorzetten, ik haat het, op ongesteldheid wachten.
pi_108075605
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef sterrenmunt het volgende:
haha leek me zo makkelijk met kloonraden (of juist niet in de trant van WIDM)

Ontpillen is het niet, sinds september gestopt. Netjes 31/32 dagen... t mag nu wel doorzetten, ik haat het, op ongesteldheid wachten.
Wanneer heb je voor het laatst getest??
pi_108075631
afgelopen maandag.
pi_108075670
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:39 schreef sterrenmunt het volgende:
afgelopen maandag.
Mss toch nog een keer testen voor de zekerheid? ;)
pi_108075755
mwaaah, ik weet bijna 100% zeker dat ie negatief is. Vind ik een bietje zonde.
pi_108076043
Sterrenmunt, wel vervelend dat het zo lang duurt dit keer -O-

Mijn NOD is overigens woensdag de 29ste. Duurt dus nog een tijdje voor het zover is. Ben benieuwd... Verwacht er niet al te veel van aangezien ik veel ziek ben geweest de laatste tijd. Mgoed, we zullen zien :s)

Schoonzusje vertelde me gisteren dat ze zwanger is van de tweede. Heb beetje gemende gevoelens, aan de ene kant heel blij voor ze, aan de andere kant ben ik een beetje een sad panda (heeft te maken met de reactie van schoonzusje op mijn miskraam). Mgoed, mijn man reageerde daar wel heel lief op O+
pi_108080343
Ja ik heb dat nu ook wel met mijn vriendin. Super blij voor haar hoor .. Maar god wat wil ik graag!
En hier op mijn werk lopen er ook een paar zwangeren rond waar het al behoorlijk bij te zien is. IK WIL OOOOHOOK! ..

Oww Barr dan ben ik niet de enige die het zo verdacht veel op elkaar vond lijken :') :D

Sterr.. ik snap je onzekerheid en het gevoel dat je geen onnodige testen wil doen.
Heb je jezelf een doel gesteld? Vannuhj .. Als ik over 7 dagen nog geen OD heb .. dan ga ik testen?

Ik blijf nog steeds vast houden dat je er maar 1tje nodig hebt.. 1 zo'n stiekemerd die er tussendoor piept en heti s zo gebeurd .. Kan ook zomaar bij jou! :)
pi_108081904
Maar volgens mij als je zo lang overtijd bent, had je al lang positief moeten testen toch? Lijkt mij dat nog later testen dan geen zin heeft. Wachten op de }) is het enige wat je dan kunt doen, denk ik.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:24:14 #176
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_108083598
Sterremunt, weet je of je een eisprong hebt gehad?
pi_108084717
Ook even hier :D

Van mijn man een "troost ei" gekregen vandaag O+ _O- Past goed in dit topic thuis :+

SPOILER
pi_108084779
Martijn is een schatje! O+
pi_108084798
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

Van mijn man een "troost ei" gekregen vandaag O+ _O- Past goed in dit topic thuis :+

SPOILER
Lief O+ *O*
pi_108084824
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef _aurum_ het volgende:
Martijn is een schatje! O+
Ja he? O+ *;
pi_108085207
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ik heb dat nu ook wel met mijn vriendin. Super blij voor haar hoor .. Maar god wat wil ik graag!
En hier op mijn werk lopen er ook een paar zwangeren rond waar het al behoorlijk bij te zien is. IK WIL OOOOHOOK! ..
Herkenbaar hoor. Ik zal nu bij onze vriendengroep wel de eerste zijn want bij de rest zijn er geen plannen voor zover ik weet, maar toen vorig jaar een studiegenoot zwanger was heb ik stiekem wel even liggen huilen op de bank ;(
pi_108086269
quote:

SPOILER
Ahh da's lief!!
pi_108088418
quote:

SPOILER
O+ O+
  vrijdag 17 februari 2012 @ 19:21:30 #184
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_108091063
quote:

SPOILER
Wat enorm cool! :Y)
pi_108091820
quote:

SPOILER
Omnomnom!! :9~

pi_108092912
O+ Wat liefff!! Smelt

Is ie al op? :')
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:36:48 #187
52229 Chanty
pi_108094742
quote:

SPOILER
Ahwwww O+
pi_108098357
Wat lief.
pi_108098706
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor. Ik zal nu bij onze vriendengroep wel de eerste zijn want bij de rest zijn er geen plannen voor zover ik weet, maar toen vorig jaar een studiegenoot zwanger was heb ik stiekem wel even liggen huilen op de bank ;(
Ik had dat vorige week nog, toen er opeens hier vier zwangeren waren! Man, wat was ik die dag poepchagerijnig, heb echt stampvoetend als een klein kind gestaan... Ik wil ook zo graag weer!
pi_108104471
Aurum wat balen dat je er zoveel last van hebt. Hopelijk is het de laatste keer voorlopig en brengen de blije eieren geluk.

Twinkle wanneer kun/ wil jij testen?

Milka het is soms zo vervelend he dat je er weinig invloed op hebt en maar moet wachten (klussen) tot het raak is :*

Coco wat lief van je vriend. Hopelijk rammelt het de andere eitjes goed wakker :+

Ik kan nu nog wel redelijk hebben dat ik nog niet zwanger ben en anderen wel. Maar als ik net ongesteld ben heb ik er soms wel even flink de balen van dat het niet gelukt is. Maar goed we oefenen gewoon door.
pi_108107823
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef Fieder het volgende:
Is ie al op? :')
Ja... :@

SPOILER
pi_108109242
Gaat iets niet helemaal goed met de compu maar the devils are arrived.

Nieuwe NOD ongeveer 21 maart.

sorry moet haasten en zo, carnaval....
pi_108109374
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 09:01 schreef sterrenmunt het volgende:

fijn dat je nu iig duidelijkheid hebt :) Veel plezier met carnavallen en laat je niet bevruchten door vreemde mannen :P :D
  zaterdag 18 februari 2012 @ 09:40:11 #194
258612 nytar
boys boys boys
pi_108109532
hier ook bloed! Geen verhoging in de periode voorafgaand gehad, maar hopelijk vanaf nu een 'normale' cyclus...

Ik ben zo blij dat ik nu ongesteld ben geworden die onzekerheid begon aardig aan me te vreten!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:28:28 #195
52229 Chanty
pi_108111157
Hier geen bloed of bruinverlies dus net maar een test gedaan. Maar zoals verwacht negatief. Ik kan in ieder geval concluderen dat er dus totaal geen structuur in mijn cyclus zit en vraag me nu ook ernstig af of die perioden van +- 10 dagen bruinverlies wel menstruaties waren. Ga hier in ieder geval op zoek naar een nieuwe huisarts en dan misschien over een tijdje eens langs. Zonder eieren geen Pasen immers...
pi_108113739
De vorige keer ging i
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:59 schreef Sethiwe het volgende:

Twinkle wanneer kun/ wil jij testen?

De vorige keer ging ik al vrolijk testen terwijl mijn NOD nog niet eens geweest was .. Maar ik was er zo van overtuigd dat het raak was!! Niet dus ..

Nu is a.s. dinsdag dus mijn NOD .. en laat ik het wat meer op zijn beloop. Mocht ik dinsdag niet ongesteld worden, dan ga ik woensdag wel een test halen.

Probleem is dat ik met mijn schoonfamilie op vakantie ben hier ergens in Nederland. Dus dan moet ik die test onzichtbaar ons huisje in smokkelen :')

Of er alvast een paar op voorhand kopen natuurlijk en in mijn koffer stoppen. Zou ook een optie zijn.

Ik voel mij niet anders als normaal. Geen kotsneigingen, geen innestelingsbloeding gezien ... En vrij gunstig geklust (vooral vlak voor de eisprong en op de dag zelf .. erna minder).

Dus ik zit zo voor mezelf te duimen hierzo thuis .. hoop het zo erg...
Maja, ik wil mezelf niet zo gek maken als de vorigek eer .. dus maar effe rustig aan =)

Heb net mijn nieuwe leasewagen opgehaald. Dus die ga ik zometeen maar eens ontdekken. Ik kom deze dagen wel door, als ik maar zoveel mogelijk afleiding zoek :)
pi_108113771
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 09:01 schreef sterrenmunt het volgende:

}:| ... Balen Ster ..

Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt! :)
pi_108117587
Joehoe! 2 á 3 weken offline geweest, er is in de tussentijd heel wat bij te lezen.. ;)

Co_ol, nog gefeliciteerd, prachtige echo!

X_Y, het is nooit verkeerd om contact op te nemen met de VK. Voor de VK is het wellicht dagelijkse kost, voor jou is het dat niet, dus het is niets meer dan normaal dat je zoveel mogelijk duidelijkheid wilt over wat er met je gebeurd en wat er evt. aan de hand zou kunnen zijn.

Hier lijkt er op het moment wat te gebeuren (vierde ronde). T.o.v. mijn laatste cyclus (30) ben ik nu vijf dagen over tijd, als ik van de cyclus dáárvoor (35) uit zou moeten gaan zou ik vandaag ook nog ongesteld kunnen worden. Ik heb vorige week, één dag voor mijn 'geplande' NOD getest, deze was toen negatief. Het was eigenlijk ook nog te vroeg om te testen met de niet-extra-gevoelige test, maar ik kon het niet laten. Afgelopen maand veel geklust, maar heb niet getempt o.i.d.

Afijn, de afgelopen 2 weken last gehad van misselijkheid en hoofdpijn, daarnaast ook buikkrampen en rugpijn en veel afscheiding in mijn ondergoed :@ Pijnlijke borsten, opgezette tepels etc. blijven voor mijn gevoel wat uit. De laatste dagen wel veel puistjes. Tot slot veel mood swings en erg veel zin om te snacken, maar dit heb ik ook wel eens als ik moet gaan menstrueren. Met mijn man afgesproken dat ik evt. maandag pas ga testen. De testen zijn in huis en liggen in een lade te wachten.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet gezelliger wordt van het wachten, het maakt me allemaal ook een tikkeltje onzeker.. Ik hoop op dat tweede streepje!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 15:53:53 #199
52229 Chanty
pi_108118519
Spannend Lindala!

Ik ging net naar de wc en ontdekte gewoon helderrood bloed in mijn slipje *O* Hopelijk zet het door en wordt dit mijn eerste echte menstruatie, dan is het tenminste duidelijk waar mijn lichaam mee bezig is :+ Huisarts stel ik nu nog maar even uit weer.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 16:02:58 #200
258612 nytar
boys boys boys
pi_108118784
fijn hè chanty! dat sommige zo blij kunnen worden van hun od :)

nu idd hopen dat het hierdoor doorzet tot een goeie cyclus!

Spannend die wachttijd lindala! Succes!

En twinkle, neem die test vast mee! Scheelt smokkelspanning. 'T is allemaal al spannend genoeg!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 16:10:42 #201
52229 Chanty
pi_108119017
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 16:02 schreef nytar het volgende:
fijn hè chanty! dat sommige zo blij kunnen worden van hun od :)

nu idd hopen dat het hierdoor doorzet tot een goeie cyclus!

Spannend die wachttijd lindala! Succes!

En twinkle, neem die test vast mee! Scheelt smokkelspanning. 'T is allemaal al spannend genoeg!
Mja 5 maanden na het stoppen van de pil begin je je ongewild toch wel wat zorgen te maken als er niet echt iets duidelijks op gang komt :)
pi_108120110
Chanty fijn dat het nu goed op gang lijkt te komen.

Bij Nytar ook al fijn dat je nu ongesteld bent, hopelijk kan je in deze cyclus wel een eisprong ontdekken.

Sterrenmunt veel plezier met carnaval, hopelijk is de volgende keer je cyclus weer normaal.

Twinkle ik zou er als je woensdag wil testen er een of een paar meenemen in je koffer, scheelt dat je dan niet halsoverkop op zoek moet naar een test. Veel plezier met de lease auto en de vakantie en idd wat je zegt afleiding scheelt! kan je ons wel op de hoogte houden :+

Lindala spannend, ben benieuwd maandag.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 17:14:16 #203
258612 nytar
boys boys boys
pi_108120855
ja twinkle! Meld plicht! ;)
pi_108127587
Lang leve mobiel internet O-)
Gaat wel goed komen dus ..

Ja ik ga maandag toch maar even wat testjes scoren .. voor het geval dat ..

Ik duim zo voor onszelf .. dat wil je niet weten. Mannetje probeert er cool onder te blijven (8> .. Maar vindt het toch ook allemaal wel spannend :)
pi_108130534
Succes twinkle en fijne vakantie! ^O^

Sterremunt, ergens wel prettig dat de OD er toch is, heb je in elk geval duidelijkheid en kun je goed los op Carnaval! :*

Chanty, ook eibdelijk iets wat op OD lijkt? Mooi zo, daar kun je tenminste wat mee! :*

Hier vandaag ook totaal onverwacht feest :( vorige maand 31 dagen, daarvoor paar maanden 28 en nu ineens 26! Het zet me haast aan het denken of het dan vorige maand niet toch een beetje raak was, maar aan die gedachte hebben we niks, dus snel opzij zetten en op naar de volfende ronde! Alleen wel jammer dat de laatste avond can ons romantisxhe weekendje voor 2 een beetje ib de soep loopt, maar ja... :@
pi_108131220
Oww shit Lijn.. Dat meen je niet .. -O-
Ik wilde al een berichtje neer zetten van ... Eerst even de posi test van LL afwachten ..

Grrr .. dacht dat jij de volgende wel zou zijn met de streepjesregen. Niet dus..
Ik zeg .. Haal de chips, wijn en andere lekkere dingen uit de kast en laat je flink verwennen door je mannie .. :{
pi_108132930
Nou moe lijn, balen meis! Volgende moet het hem dan maar worden.

Spannend Twinkle, de duimen draaien voor jullie.

Hier ook cyclus weer van slag sinds ik ziek ben geweest. Inmiddels op dag 35 en nog geen ongi in zicht. Denk zelfs dat ik 3 dagen geleden pas eisprong heb gehad dus dan kan NOD nog wel een weekje duren.
pi_108141746
Balen Lijnloos!

Vandaag hier een feestje, mini is twee geworden! Al begon ik de dag huilend, een goede vriendin belde op en die deeld mee dat ze weer zwanger is, vijf weken nu, totaal niet gepland. En toen brak ik, balend van mijn eigen lichaam, waarom zij wel en ik niet?!
Maar goed, tranen gedroogd, we hebben een verjaardag te vieren....
  zondag 19 februari 2012 @ 10:35:07 #210
258612 nytar
boys boys boys
pi_108141982
ow milka....kus voor jou!
pi_108142007
Oh Sterrenmunt, volgende ronde is begonnen dus! Klusserdeklus.

Twinkle, wat anderen ook zeiden: meenemen die tests! Als het raak is, wil je het dan ook al vertellen? Anders loop je daar opeens met een big smile? :) Of je hoort JOEHOOOE uit de wc ofzo. Fijne vakantie, hoe het ook afloopt :*

Chanty, hoezee voor })
Lijnloos, het zou kunnen ja! Is iig een goed teken joh, gewoon lekker verder klussen :)

Oh Milka :* hoop dat je toch nog van je dag kan genieten
  zondag 19 februari 2012 @ 13:09:30 #212
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_108145339
Hoestbui net na de seks :X
pi_108145879
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:09 schreef Aemelia het volgende:
Hoestbui net na de seks :X
alsnog met je benen omhoog gaan liggen ?? :P

pi_108146224
Lijnloos, wat jammer :* Ik gun het jou zo!

Milka, ik ben het even kwijt, hoe lang ben je nu aan het proberen?
pi_108146580
quote:

SPOILER
Oeh :9 O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:47 schreef L0t.. het volgende:

Hai, nou we hebben vanochtend weer getest (nu met ochtendurine) en het blijft een streepje. Een licht streepje, maar toch een streepje *O*
pi_108146662
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:51 schreef -Tuktuk- het volgende:

[..]

Oeh :9 O+

[..]

Hai, nou we hebben vanochtend weer getest (nu met ochtendurine) en het blijft een streepje. Een licht streepje, maar toch een streepje *O*
Ahhh, tof! Dikte van streepje boeit niet: streep = streep :) *O*
pi_108146688
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:53 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ahhh, tof! Dikte van streepje boeit niet: streep = streep :) *O*
Zo denken wij er ook over :D
Twee keer een dun streepje is ook een streep :P
pi_108146838
Goed bezig TukTuk!!! *O*
pi_108146871
Dank je Lijnloos! :*
pi_108146905
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:54 schreef -Tuktuk- het volgende:

[..]

Zo denken wij er ook over :D
Twee keer een dun streepje is ook een streep :P
Pics!!!
:*

pi_108146991
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:01 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Pics!!!
:*
Hebben we niet :@
De streepjes zijn zo vaag dat we ze niet fatsoenlijk op de camera krijgen -O-
Met flits valt het hele testschermpje weg, zonder flits is er geen bal van te zien :')
pi_108147090
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:03 schreef -Tuktuk- het volgende:

[..]

Hebben we niet :@
De streepjes zijn zo vaag dat we ze niet fatsoenlijk op de camera krijgen -O-
Met flits valt het hele testschermpje weg, zonder flits is er geen bal van te zien :')
oei .. -O-
volgende week NOG maar een keer testen ? (minstens voor de foto :P )

of kan het zo zijn dat je uberhaupt niet veel van dat HCG hormoon aanmaakt??
ik heb nooit begrepen hoe dat gaat met die hormonen en het testen :P en wat dikke of dunne strepen je vertellen :D

pi_108147189
O+ gaat even in de voorraad kast kijken of er dingen in staan die "over-tijd" zijn :D
en alles moet weg..
behalve ik als het zover is :P

pi_108147214
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:05 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

oei .. -O-
volgende week NOG maar een keer testen ? (minstens voor de foto :P )

of kan het zo zijn dat je uberhaupt niet veel van dat HCG hormoon aanmaakt??
ik heb nooit begrepen hoe dat gaat met die hormonen en het testen :P en wat dikke of dunne strepen je vertellen :D
Dat zijn we zeker van plan! En zo gauw we een fatsoenlijke foto hebben, kom ik hem posten :Y

Hoe het precies zit, weet ik ook niet :@
pi_108147453
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijnloos, wat jammer :* Ik gun het jou zo!

Milka, ik ben het even kwijt, hoe lang ben je nu aan het proberen?
Ik ben nu in ronde negen.....
pi_108148078
:D Oww Tuktuk, dat zou echt vet zijn!

En inderdaad .. streep = streep .
Of ie dik of dun is .. dat boeit niet
pi_108153507
Milka gefeliciteerd en een dikke :* is niet leuk om te horen zulk nieuws.

Tuk tuk, je houdt het nog even spannend. Hoop voor je dat het tweede streepje snel donkerder wordt.

Lijnloos dubbel balen, ongesteld en dan net tijdens het weekendje weg. Hopelijk heb je verder wel een leuk weekend.
  zondag 19 februari 2012 @ 17:28:13 #228
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108154750
Jeutje, de OP was wel een beetje een zooi maar nu weer netjes :)

Tuktuk! Pupo! Hopelijk morgen dikkere strepen. Alvast een voorzichtige felicitatie!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_108156538
TukTuk, streep is streep! Geniet ervan! :)

Ik mag morgenvroeg gaan testen. Echt te spannend!
pi_108162675
Tuktuk :o pupo!
mijn camera heeft een micro stand, daar heb ik goeie foto's mee kunnen maken. Je kunt dan kiezen tussen een berg of een bloemetje? :') Supertechnische uitleg

Lindala :D
pi_108167960
Tuktuk... :Y

Gisteren mijn megapak met Otesten en Ztesten gehad. :@
Dus ergens deze week maar beginnen met de Otesten.

En even de HA bellen, veel hoodfpijn, vermoeidheid en andere kwaaltjes. Er gaat iets niet helemaal zoals het hoort, heb ik het idee.
pi_108176177
Nog niks roods kunnen spotten.. maar het rommel wel een bietje daar beneden...
  maandag 20 februari 2012 @ 07:21:28 #233
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_108176416
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 05:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Nog niks roods kunnen spotten.. maar het rommel wel een bietje daar beneden...
Rommelen kan vanalles zijn toch?! Spannend!

En tuktuk?
pi_108177188
Sorry dat ik zo afwezig ben geweest :@ Inmiddels geloof ik er echt weer in dat het goed zit en heb besloten om niet eerder een echo te laten maken, maar van deze momenten nu te genieten en dan zien we met de echo wel verder :) Ik heb eind van de week de echo!

Ik heb wel in de tussentijd wat testen gedaan en daar zie je denk ik ook wel dat het goed zit of denk ik nu te makkelijk? Als de test-streep niet vager word, zou het toch goed zitten?
SPOILER
Twinkle spannend hoor, geen bloed is dus nog wel een kans dat het goed zit

Tuktuk hoop dat je tweede streep snel donkerder word!

Lijnloos een hele dikke knuffel voor je! :*
pi_108177261
X_Y, ik denk dat het wel goed zit, je hebt een klein beetje bloedverlies gehad toch? En spannend zeg, eind van de week echo.

Twinkle, nog niets, hopelijk komt er ook niets!

Tuktuk, heb je al getest??
pi_108177286
Wow X_Y, die streep is alleen maar dikker en duidelijker geworden... Ik doe een voorzichtige jompel *O* voor je!
pi_108177288
Het was inderdaad maar een klein beetje bloedverlies, de dag erna wat bruinig en verder niks, vind het wel heeeel erg spannend :D

Dank je Lijnloos :*
pi_108177396
X_y ik blijf voor je duimen! Het ziet er wel heel positief uit hoot als je het mij vraagt!

Zometeen even checken of de kruidvat open is. want veel winkels zijn dicht ivm carnaval
pi_108177518
X_Y :D Dat ziet er goed uit!

Twinkle spannend! Hoop dat ie open is.

Tuktuk?
pi_108177554
X_Y, ziet er goed uit! Ik denk dat ik je vast wel kan feliciteren, dus bij deze *O*

Spannend Twinkle, in de duimstand!
pi_108177651
X_Y dat ziet er goed uit *O* O+

En spannend Twinkle!!
pi_108179224
X_Y wat fijn dat het goed gaat, de streep wordt steeds duidelijker.

Twinkle spannend ik ga vast duimen.

Lindala heb je al getest?
pi_108180159
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:13 schreef milka82 het volgende:

[..]

Ik ben nu in ronde negen.....
He, ja, dan kan ik me heel goed voorstellen dat het allemaal nog wat harder aankomt als mensen om je heen zwanger worden en het bij jou niet zo snel lukt :*

Mijn man zei laatst ook dat hij het soms wat dubbel vindt, allemaal mensen om ons heen die om 'domme' redenen zwanger worden of totaal ongepland, en wij hebben er zo goed over nagedacht en alles en het loopt uit op een miskraam. Ach ja, soms lopen dingen helaas niet zoals je zou willen, komt vast goed allemaal :)

Anyhoo, nog een smakkerd voor jou! :*
pi_108180240
X_Y: mijn schoonzusje heeft ook een beetje bloed- en bruinverlies gehad in het begin van haar eerste zwangerschap. Mijn neefje is inmiddels bijna 3,5 :)

Weet niet of ik het al gezegd had, maar toen ik de miskraam had, had ik niet eens een beetje hoop/twijfel kúnnen houden al had ik gewild. Hoeveelheid bloed e.d. is dan écht niet met iets anders te verwarren. Zou me dus geen zorgen maken als ik jou was maar inderdaad gewoon genieten!! *O*
pi_108180273
Nee dat klopt . Augustus vorig jaar ook miskraam gehad en ik zag alleen maar bloed.. waar ik ook keek.
Dat kon niet anders ..
pi_108182276
Yep, me too. Liep langs mijn benen naar beneden.. ;( Dus een klein beetje bloed zou ik me geen zorgen om maken.
pi_108182298
*GRMBL*

Alle winkels in mijn woonplaats dicht .. inclusief de kruidvat.
Ga je naar de supermarkt.. ook het schap leeg..
Verzamel ik al mijn moed bij elkaar om te vragen of ze er nog op voorraad hadden .. Nee dus.

*GRMBL*

Dus wat ga ik morgen doen mocht ik nog niet }) zijn ... Hopen dat daar wel ergens testen te koop zijn waar ik op vakantie ga .. Zal wel want volgens mij kennen ze daar niet de Carnaval zoals wij dat hier kennen..
pi_108182317
Lindala laat ooks niet langer in spanning!!!!
  maandag 20 februari 2012 @ 12:48:47 #249
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108182570
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:41 schreef Twinkle20 het volgende:
*GRMBL*

Alle winkels in mijn woonplaats dicht .. inclusief de kruidvat.
Ga je naar de supermarkt.. ook het schap leeg..
Verzamel ik al mijn moed bij elkaar om te vragen of ze er nog op voorraad hadden .. Nee dus.

*GRMBL*

Dus wat ga ik morgen doen mocht ik nog niet }) zijn ... Hopen dat daar wel ergens testen te koop zijn waar ik op vakantie ga .. Zal wel want volgens mij kennen ze daar niet de Carnaval zoals wij dat hier kennen..
waar ga je heen dan?? hier (den haag EO) zijn gewoon alle winkels open hoor :)
  maandag 20 februari 2012 @ 13:18:26 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108183489
Heb je niet een beetje grote benzinepomp in de buurt? Die willen ze ook nog wel eens hebben. :Y
pi_108185125
Kom zelf uit Noord-Limburg .. Dus was te verwachten.

Ga morgen naar Beekbergen! Dat moet wel goed komen.

Sneaky naar binnen smokkelen via mijn binnenzak in mijn jas :D
pi_108190844
Ik duim voor je Twinkle ^O^

Hier nog steeds een vage streep -O- 8)7
we zijn vanochtend wel bij de huisarts geweest en die vind ook: dunne streep is ook en streep.

Begin januari heb ik een ongeluk gehad en heb een paar weken AB moeten slikken, waardoor de pil niet werkte. Toen heb ik 1 rare, heftige bloeding gehad half januari. Ik zie me nog zitten met mijn gipshand, huilend op de wc omdat ik de tamponpapiertjes niet open kreeg.
Op 2 februari heb ik nog een bloeding gehad, die eigenlijk niet meer dan een dag geduurd heeft. Ikzelf denk dat dat een innestelingsbloeding is geweest, maar we moeten dus nog even geduld hebben voor een duidelijkere streep.
Mocht ik nu inderdaad zwanger zijn, dan is het nog maar de vraag wat de uitgerekende datum is.

Wel hebben we i.v.m. een afwijking aan mijn bloed en de hartafwijking van mijn vriend een verwijzing gekregen voor de gyneacoloog. Daar moet ik 12 maart heen en dan hopen we toch onderhand wel een donkerder streepje gepiest te hebben :{
  maandag 20 februari 2012 @ 18:41:06 #253
52229 Chanty
pi_108196271
Succes Twinkle en geniet van je vakantie!

Spanned Tuktuk, kan me goed voorstellen dat je nog wat afwachtend bent. Ik zou zelf ook nog niet echt hard durven juichen met een dunne streep. Die hartafwijking is erfelijk begrijp ik? Kunnen ze vanaf een bepaald aantal weken bepalen of de baby eenzelfde afwijking heeft of zo?

Hier te vroeg gejuicht geloof ik ;( Alleen zaterdag een klein beetje helderrood bloed verloren, maar het heeft verder niet doorgezet. Zondag en vandaag weer bruinverlies maar wel totaal anders dan normaal, meer beige :') Snap er geen hol van -O-

Vanochtend ook een (voor mijn doen) enorm hoge temperatuur van 36.89 terwijl ik gisteren nog 36,46 had. Nu wisselt mijn temp wel behoorlijk van dag tot dag, vaak zeker 0,20 verschil dus wat ik daar uit zou moeten afleiden weet ik ook nog niet. Benieuwd of ik er over een paar maanden wel een structuur in kan ontdekken.
pi_108200609
Dank je Chanty! We zijn inderdaad nog wat afwachtend en durven nog niet te hard te jubelen. Of de hartafwijking erfelijk is, kon de huisarts ons niet vertellen, dus ik hoop dat de gynaecoloog daar meer over weet.

Wat ontzettend vervelend dat je lichaam niet meewerkt zeg -O-
pi_108200840
TukTuk een streepje is een streepje, maar begrijp goed dat je nog heel voorzichtig bent. Fijn dat de huisarts goed meedenkt en je gelijk doorstuurt naar de gynaecoloog. Gezien jullie beider medische achtergrond wel prettig.

En X_Y wat mooi dat het toch allemaal goed lijkt te gaan en dat je er langzaam weer vertrouwen in gaat krijgen dat je toch echt een goede zwangerschap hebt.

Lijnloos...je zou bijna gaan denken dat je voorlaatste lange ronde inderdaad wel een soort van raak was. Het is toch ook zo dat het aantal bevruchtingen en innestelingen flink hoger ligt dan het aantal zwangerschappen. Het gaat vaak al fout voordat je bij je (N)OD bent.

Verder heb ik helaas ook weer een aantal andere mislukte rondes (Milka, Aurum, en vast nog meer vergeten) voorbij zien komen. Hopelijk duurt het niet vreselijk lang meer. Milka, succes binnenkort bij de gyn.

Ook de onduidelijke cyclussen van een aantal...ik zou er echt niet goed van worden. Dat het maar vrij snel wel een wat logisch patroon kan worden waar je mee aan de gang kan.

@Chanty: best kans dat wij een beetje hetzelfde soort werk doen ;)

Algemeen nog bedankt voor jullie reacties op mijn vraag van alweer ruim een week geleden over het bevolkingsonderzoek. Ik wacht m'n NOD (komende donderdag-zaterdag? door laatste wat langere cyclus weet ik het niet helemaal) maar af en als het niet raak blijkt te zijn, dan ga ik maar zo snel mogelijk als kan (bloed weg en voor het klussen).
  maandag 20 februari 2012 @ 20:27:22 #256
52229 Chanty
pi_108201024
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:24 schreef Kursor het volgende:
TukTuk een streepje is een streepje, maar begrijp goed dat je nog heel voorzichtig bent. Fijn dat de huisarts goed meedenkt en je gelijk doorstuurt naar de gynaecoloog. Gezien jullie beider medische achtergrond wel prettig.

En X_Y wat mooi dat het toch allemaal goed lijkt te gaan en dat je er langzaam weer vertrouwen in gaat krijgen dat je toch echt een goede zwangerschap hebt.

Lijnloos...je zou bijna gaan denken dat je voorlaatste lange ronde inderdaad wel een soort van raak was. Het is toch ook zo dat het aantal bevruchtingen en innestelingen flink hoger ligt dan het aantal zwangerschappen. Het gaat vaak al fout voordat je bij je (N)OD bent.

Verder heb ik helaas ook weer een aantal andere mislukte rondes (Milka, Aurum, en vast nog meer vergeten) voorbij zien komen. Hopelijk duurt het niet vreselijk lang meer. Milka, succes binnenkort bij de gyn.

Ook de onduidelijke cyclussen van een aantal...ik zou er echt niet goed van worden. Dat het maar vrij snel wel een wat logisch patroon kan worden waar je mee aan de gang kan.

@Chanty: best kans dat wij een beetje hetzelfde soort werk doen ;)

Algemeen nog bedankt voor jullie reacties op mijn vraag van alweer ruim een week geleden over het bevolkingsonderzoek. Ik wacht m'n NOD (komende donderdag-zaterdag? door laatste wat langere cyclus weet ik het niet helemaal) maar af en als het niet raak blijkt te zijn, dan ga ik maar zo snel mogelijk als kan (bloed weg en voor het klussen).
Euhmmm geen idee wat doe jij voor werk dan? :P
pi_108202025
Chanty: zie PM! (wil hier niet teveel info neerzetten; ehm...en dan zet ik hier gewoon neer dat ik graag een tweede zou willen en dat we daar mee bezig zijn 8)7 )
pi_108217625
Test is binnen .. Alleen de Bruna en Etos waren open .. de rest potdicht ... Maar dat boeit niet! Ik heb mijn test! SPANNING!! 8)7
pi_108217691
Spannend Twinkle... wanneer mag je testen? *O*
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:48:25 #260
190853 RockabeIIa
pi_108218143
Refresh x 80
pi_108218760
Dat mobiel internet is ook niet alles blijkt; dacht maandagochtend iets gepost te hebben, maar die is nergens te vinden zie ik nu.

T.o.v. van mijn laatste cyclus ben ik nu ruim een week over tijd, maar toch heb ik afgelopen maandag met een kruidvat test twee keer negatief getest. Ik baal en snap er, ook gezien alle symptomen die ik heb, erg weinig van. Morgen nog een test, waarvan ik bij voorbaat al verwacht dat die ook negatief zal zijn. Mijn lichaam lijkt me echt voor de gek te houden :(
pi_108219159
Net getest maar krijg niet eens een controle streep *zucht*. Gelukkig twee van die dingen gekocht dus even goed drinken en dan straks nog een keertje... afwachten maar
pi_108219700
Lindala balen dat je lichaam je zo voor de gek houdt. :*

Twinkle goed dat je een extra test hebt gehaald,
als goedmakertje moeten er nu maar twee strepen op te zien zijn. :Y
pi_108223267
uuuhm twinkle.. als je geen controle streep krijg, is de test gewoon niet goed hoor.
Die MOET komen, volgens mij met water zelfs.

En als je nu goed gaat drinken en weer testen kan het goed zijn dat je negatief test, omdat er zo snel geen/te weinig hcg in je urine komt. (vooral aan het begin)

Je kunt beter weinig drinken en wachten tot je toch moet plassen.
pi_108223398
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:44 schreef covie het volgende:
uuuhm twinkle.. als je geen controle streep krijg, is de test gewoon niet goed hoor.
Die MOET komen, volgens mij met water zelfs.

En als je nu goed gaat drinken en weer testen kan het goed zijn dat je negatief test, omdat er zo snel geen/te weinig hcg in je urine komt. (vooral aan het begin)

Je kunt beter weinig drinken en wachten tot je toch moet plassen.
Als je geen controlestreep krijgt, kun je ook gewoon te weinig erop geplast hebben, zeg maar. Nog eens proberen met een hele volle blaas dus :D :+
pi_108226349
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Als je geen controlestreep krijgt, kun je ook gewoon te weinig erop geplast hebben, zeg maar. Nog eens proberen met een hele volle blaas dus :D :+
en daarom dames: altijd eerst in een leeg, schoon, bekertje plassen en dan pas de test erin doen. Heb je altijd genoeg urine en het is ook nog makkelijker mikken... :P
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_108226414
Dus wat hebben we net gedaan? Met een mega volle blaas dat ding volgepiest. En wat denk je? WEER NIKS!

Nu zit ik dus op mijn vakantieadres en ben in staat om de eerste kruidvat binnen te vliegen want die testen werkten tenminste. ja ze earen de vorige keer negatief.. maar ze deden het tenminste.

ben stikzenuwachtig =)...
Houd jullie op de hoogte!
pi_108226471
Vang het eerst op in een bekertje en dan rustig een paar seconde (ik geloof iets van 5 of 20) dat staafje erin hangen... Dat gepies over een staafje vind ik altijd zon rommeltje...

Nou ja, daar heb je nu niks meer aan... succes in elk geval!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:36:47 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108227015
Ik deed het idd ook in een bekertje. Dat geklooi, ik pieste altijd over mijn vingers. :Y :D
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:10:20 #270
52229 Chanty
pi_108232071
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef Twinkle20 het volgende:
Dus wat hebben we net gedaan? Met een mega volle blaas dat ding volgepiest. En wat denk je? WEER NIKS!

Nu zit ik dus op mijn vakantieadres en ben in staat om de eerste kruidvat binnen te vliegen want die testen werkten tenminste. ja ze earen de vorige keer negatief.. maar ze deden het tenminste.

ben stikzenuwachtig =)...
Houd jullie op de hoogte!
Kunt toch wel met een smoesje de kruitvat in, neem niet aan dat de hele meute meegaat om te kijken wat jij daar haalt ;) En inderdaad een bekertje ^O^
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:14:12 #271
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108234405
Hoi liefjes :D Hoe is hiet hier met iedereen??
Ik mis jullie wel een beetje hoor :@
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_108234531
hier rommelt het..
maar nog gewoon een weekje wachten :P

en ik ga iet heeeel doms doen! :D

SPOILER
echt goed tegen de ratelende eierstokken :N

pi_108234976
Morgen even een testje scorenin apeldoorn bij de kruidvat.. want die van de etos vertrouw ik niet meer. en dan inderdaad in een potje haha
pi_108249250
Veel plezier met de vakantie. En succes morgen in Apeldoorn, hopelijk brengt kruidvattest meer geluk.
pi_108258315
Ik ga ook zondag naar de 9 maandenbeurs met mijn nichtje. Ik hoop niet dat ik voor geluidsoverlast ga zorgen met mijn rammelende eierstokken.

Hier nog geen druppeltje bloed te ontdekken. En dat terwijl ik zo graag ongesteld wil worden zodat ik kan beginnen aan mijn eerste poging. Rot onregelmatige cyclus :(
pi_108259342
Twinkle, heb je al een test kunnen scoren?
pi_108260770
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Omentielvo het volgende:
Hier nog geen druppeltje bloed te ontdekken. En dat terwijl ik zo graag ongesteld wil worden zodat ik kan beginnen aan mijn eerste poging. Rot onregelmatige cyclus :(
Idem hier :( Ik hoopte stiekem dat ik, na het testen afgelopen maandag, inmiddels wel aan het menstrueren zou zijn; niets is minder waar! Wel nog steeds last van buikpijn en misselijkheid en veel vaginale afscheiding. Waar gaat dit heen?

Joehoe Twinkel, ik hoop dat je inmiddels een test hebt gevonden. Heel veel succes! :)
pi_108261834
Test is binnen! Zit nu in burgers zoo met dat. dinng in mijn binnenzak. maar als ik zo moet plassen gaan we. hem dus echt wel doen he. heb lang zat gewacht!
pi_108261893
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Test is binnen! Zit nu in burgers zoo met dat. dinng in mijn binnenzak. maar als ik zo moet plassen gaan we. hem dus echt wel doen he. heb lang zat gewacht!
Testen in de Burgers Zoo :D Succes *O*
pi_108261939
Test effe in de buurt van een zebra... streepjes ter inspiratie :+

Succes!!!
pi_108261955
Spannend! Maar weet je zeker dat je vandaag bijvoorbeeld niet teveel hebt gedronken? Al snap ik je ongeduld heel goed.

Enne, veel plezier in Burgers Zoo ;)
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:06:53 #282
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108261986
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:05 schreef Lijnloos het volgende:
Test effe in de buurt van een zebra... streepjes ter inspiratie :+

Succes!!!
_O- _O-
pi_108264814
Twinkle, al getest? :)
pi_108265366
JAAAAAAA!!!!!!

Heb er helaas geen duidelijke foto van. doe houden jullie tegoed voor als ik weer. terug ben vrijdag
pi_108265420
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef Twinkle20 het volgende:
JAAAAAAA!!!!!!

Heb er helaas geen duidelijke foto van. doe houden jullie tegoed voor als ik weer. terug ben vrijdag
Jaaaa wat goed!! *O* Gefeliciteerd!! :* *O*
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:41:21 #286
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108265456
quote:
JAAAAAAA!!!!!!

*O*
gefeliciteerd!!

en je hebt er nog al wat toeren voor uit moeten halen :D 8)7
pi_108265908
Super! Nu kan je dag in Burgers Zoo vast niet meer stuk ;) Gefeliciteerd! *O*
pi_108265933
Twinkle wat gaaf! *O*
Loop je daar in Burgers Zoo zwanger te wezen 8-)
pi_108265969
OHHHH twinkle *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Wat fantastisch! En wat een geweldig verhaal om later te vertellen :')
pi_108266165
Gefeliciteerd Twinkle! En nu je mond houden tegen de rest? Of ga je ze het wel vertellen? :)
pi_108267906
Alleen schoonouders gelijk op de hoogte gesteld maar verder proberren wwe het nog even stil te houden.

Maar MEN war ben ik blij dat ik nu zekerheid heb. we laten het allemaal even bezinken... komt goed!

En ik koop nooooit meer testen van de etos. die dingen werken je alleen maar op de zenuwen =)
pi_108269817
gefeliciteerd nieuwe zwangere

Wilde even al de wachtende nog eens een hart onder de riem steken...

Wonderen zijn de wereld nog niet uit.. en uiteindelijk worden de meesten beloond voor het wachten....

je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven!!

wilde het even zeggen.. weet hoe moeilijk het soms is... heb jaren hier gezeten en mensen me voor zien gaan.. en kijk heb nu 4 prachtige wondertjes
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_108271250
Twinkle. Gefeliciteerd hoor. En veel plezier in Burgers Zoo
pi_108272323
quote:
JAAAAAAA!!!!!!

wohooo *O*
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:46:07 #295
52229 Chanty
pi_108272328
Jaaa Twinkle *O* Gefeliciteerd :D
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:31:52 #296
258612 nytar
boys boys boys
pi_108274224
gefeliciteerd twinkle! Idd een goed verhaal voor later :)
pi_108277315
Yay Twinkle! In in ronde 2 al! Gefeliciteerd, wat een feest. :Y
Ook wel leuk dat het geen (groot) geheim hoeft te zijn, kan je vrolijk blijdozen!

Ik mag morgen bellen naar de HA voor de uitslag van de (standaard) bloed test. Die zal wel in orde zijn. Aan de ene kant top natuurlijk, aan de andere kant schiet ik er dan geen zak mee op.
En ik heb een afsprraak gemaakt met een gyn. HA vond mijn verzoek voor een verwijzing gerechtvaardigd. Tja. Helemaal zeker van "Het Traject" ben ik nog niet. Eerst maar eens horen hoe of wat. Eén stap tegelijk.
pi_108277815
Twinkle gefeliciteerd! *O*

is inderdaad een leuke verhaal voor later, testen in burgers zoo...
pi_108277940
Gefeliciteerd Twinkle *O*!!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:00:54 #300
190853 RockabeIIa
pi_108278678
Van harte Twinkle!
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:30:15 #301
4089 BE