hmm blaas ontsteking of verkoudheid.. ik ben er nog niet achter.. iig algehele malaise in mijn lichaamquote:Op maandag 13 februari 2012 12:40 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, raar Tuktuk... Knap dat je pas over een week weer wilt testen, maar wanneer is idd je NOD?
Oh bij mij mag in de OP wel:
Lijnloos (02-2011) en NOD doe maar op 21-2 of zo, heb echt geen idee waar ik nu vanuit moet gaan na die rare cyclus vorige maand).
Barretje ook al blaasontsteking.. kak zeg, lekkere timing ook inderdaad.
PUPO dan maar?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:54 schreef DropFruitDuo het volgende:
Ohh TukTuk, een heel licht streepje klinkt toch wel een beetje zwanger hoor![]()
Beterschap Lijnloos en Barretje!
Balen sterremunt en jaeky!
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Hey cool! Ik kan ook undeleten!![]()
Ik was iets te rigoreus en delete ook een post van lijnloos.
Ik wacht het nog even voorzichtig af ...quote:Op maandag 13 februari 2012 12:08 schreef -Tuktuk- het volgende:
Ik was een heelverhaal aan het typen, maar toen bleek het topic vol te zijn, dus bij deze de ingekorte versie
He, wat zonde jaeky
Beterschap lijnloos en bar!
En hier weet ik nog net zo veel als van de week... Omdat ik nog steeds een rommelende buik heb, zere borsten en vanmorgen ontzettend misselijk was, hebben we toch maar vast een test gedaan.
Er was een heel, heel lict streepje te zien, maar dat verdween ook weer na een paar minuten
Nu wachten we dus een weekje en doen dan een nieuwe test
Inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 13:04 schreef DropFruitDuo het volgende:
[..]
pregnant until proven otherwise
Hoe handig is datquote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Hey cool! Ik kan ook undeleten!![]()
Ik was iets te rigoreus en delete ook een post van lijnloos.
Ik ga er ook nog niet teveel vanuit, maar toch....quote:Op maandag 13 februari 2012 13:02 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik wacht het nog even voorzichtig af ...
Maar doe stiekem ook vast een
Hmm erfelijk bepaald zou in mijn geval wel fijn zijn, bij mijn moeder was het ook alledrie in 1 keer raakquote:Op maandag 13 februari 2012 13:24 schreef -Tuktuk- het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Hoe handig is dat
[..]
Ik ga er ook nog niet teveel vanuit, maar toch....
Wat ik me trouwens afvroeg... Bij mijn moeder was het alle drie de keren 'meteen raak'. Nu lijkt het erop dat het bij mij ook redelijk vlot gaat. Is dat toeval of voor een deel erfelijk bepaald?
Over haar moeder maak ik me niet zoveel zorgen, die heeft namelijk veertien kinderen op de wereld gezetquote:Op maandag 13 februari 2012 13:28 schreef DropFruitDuo het volgende:
[..]
Hmm erfelijk bepaald zou in mijn geval wel fijn zijn, bij mijn moeder was het ook alledrie in 1 keer raakHaar moeder heeft er dan wel weer jaaaaaren over gedaan dus dat zegt ook weer niks
Helemaal waar. Ik maak me er ook niet zo druk om, zusje wel, die maakt er een wedstrijd van.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:42 schreef DropFruitDuo het volgende:
Je bent natuurlijk ook niet alleen afhankelijk van je eigen vruchtbaarheid..
Okeeeequote:Op maandag 13 februari 2012 13:52 schreef sterrenmunt het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik maak me er ook niet zo druk om, zusje wel, die maakt er een wedstrijd van.
Lekker ongevoelig zeg. Zij heeft gewonnen, is ze erg blij??quote:Op maandag 13 februari 2012 13:52 schreef sterrenmunt het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik maak me er ook niet zo druk om, zusje wel, die maakt er een wedstrijd van.
ik wel tegen naaste familiequote:Op maandag 13 februari 2012 13:55 schreef DropFruitDuo het volgende:
Hebben jullie het trouwens tegen mensen verteld, dat jullie aan het proberen zijn om zwanger te worden?
Ja kan ik me voorstellen, zeker als je al even bezig bent.. En je wilt toch eigenlijk ook gewoon zodra je het besluit genomen hebt de volgende dag al zwanger zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 14:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik wel tegen naaste familieNiet op werk
Mijn moeder was binnen 8 maanden zwanger en van mijn schoonma weet ik het niet.
Ik vind van mezelf dat het deze maand wel raak mag zijn![]()
ik begin die wachtdagen een beetje zat te worden
![]()
waarom doet je zus dat? Wat is daar het nut van?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:52 schreef sterrenmunt het volgende:
[..]
Whihi iddquote:Op maandag 13 februari 2012 12:34 schreef _aurum_ het volgende:
wanneer is je NOD Tuktuk?
En wil je de OP aanpassen:
Deze morgen erbij:
aurum 8-11
barreltje11-11
kursor 1-12
winka 1-11 daarbij nod op 29 feb
sethiwe 8-11
Nytar 01-12
En Skoap en Enfermera mogen eruit
Alleen tegen een paar vriendinnen en mn nichtje, maar verder niet tegen onze ouders ofzoquote:Op maandag 13 februari 2012 13:55 schreef DropFruitDuo het volgende:
Hebben jullie het trouwens tegen mensen verteld, dat jullie aan het proberen zijn om zwanger te worden?
Tegen mijn beste vriendinnen .. Een heeft al een kindje van bijna 2 en is zwanger van nummer 2 (ergens in mei uitgerekend) .. Andere vriendin is vorige week dus bevallen .. Nog een andere vriendin wil wel maar het is voor hen nog niet echt de ideale situatie.. En nummer vier studeert nog (we zijn 1 vriendengroep).quote:Op maandag 13 februari 2012 13:55 schreef DropFruitDuo het volgende:
Ahh getverderrie wat een irritante persoonlijkheid lijkt me dat.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:25 schreef sterrenmunt het volgende:
Hoe mijn zus dat doet, 300 keer vertellen dat ze maar 1 keer ongesteld is geworden. En dan net zo vaak vragen hoe lang het bij ons ook al weer duurde.
En dat ze er vanuit gaat dat we dit jaar nog wel komen vertellen dat er een tweede komt.
Het zelfde geld voor de bevalling, die van haar duurde maar 1,5 uur (oh wat fijn voor haar, prima hoor, maar ik weet het nu wel), die van mij 34 uur. 'Goh wat rot zeg, phoe, ik was gelukkig zo klaar'.
edit, ik ben er aan gewend, het zal wel. Ze heeft in dat opzicht niet echt veel inlevingsvermogen. Als het bij haar maar goed gaat.
Ja het lijkt me ook fijn dat mocht er iets mis gaan dat je dat dan gewoon kunt bespreken met je familie en vriendinnen.. Wij willen het eigenlijk nog wel even voor onszelf houden maar inderdaad wat je zei, ik ben ook zo enorm blij dat het nu eindelijk 'mag' dat ik het denk ik ook nog wel heel moeilijk ga vinden om het niet tegen een aantal vriendinnen te vertellen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Tegen mijn beste vriendinnen .. Een heeft al een kindje van bijna 2 en is zwanger van nummer 2 (ergens in mei uitgerekend) .. Andere vriendin is vorige week dus bevallen .. Nog een andere vriendin wil wel maar het is voor hen nog niet echt de ideale situatie.. En nummer vier studeert nog (we zijn 1 vriendengroep).
Verder heb ik het tegen mijn moeder en twee zusjes gezegd. En tegen mijn schoonmama![]()
Tja ... iedereen gaat daar op zijn eigen weg mee om.
Toen ik vorig jaar zomer onverwacht zwanger bleek te zijn, maar daarna een miskraam kreeg, heb ik niemand iets verteld. Dit heb ik onlangs wel verteld tegen alle bovengenoemde personen, behalve schoonmama.
Ik ben gewoon ontzettend blij en vrolijk dat het nu eindelijk 'mag'. Dus ja, ze weten het wel.
Als er een eventuele volgend kindje komt .. dan denk ik dat ik daar wel mijn mond over dicht houd tot het zover is![]()
Voor nu heb ik hiervoor gekozen en dat voelt goed.
Ja je kunt zeggen, dan is het verrassingseffect weg. Klopt.
Maar door wat in de zomer is gebeurd heb ik ook behoefte aan steun van mijn vrienden en familie. Als ik er eens doorheen zit of niet weet wat ik moet doen, kan ik er t.a.t. met hen over praten .. En dat is ook heel wat waard voor dit moment!
Jee wat een lullig gedragquote:Op maandag 13 februari 2012 14:25 schreef sterrenmunt het volgende:
Hoe mijn zus dat doet, 300 keer vertellen dat ze maar 1 keer ongesteld is geworden. En dan net zo vaak vragen hoe lang het bij ons ook al weer duurde.
En dat ze er vanuit gaat dat we dit jaar nog wel komen vertellen dat er een tweede komt.
Het zelfde geld voor de bevalling, die van haar duurde maar 1,5 uur (oh wat fijn voor haar, prima hoor, maar ik weet het nu wel), die van mij 34 uur. 'Goh wat rot zeg, phoe, ik was gelukkig zo klaar'.
edit, ik ben er aan gewend, het zal wel. Ze heeft in dat opzicht niet echt veel inlevingsvermogen. Als het bij haar maar goed gaat.
Kutquote:Op maandag 13 februari 2012 15:41 schreef X_Y het volgende:
Meiden, ik kruip in bed en kom er voorlopig even niet meer uit...![]()
Sinds begin van de middag bloedverlies die aanhoud...ik geloof er niet meer in![]()
Alweer van enorm vreugde naar een vreselijke pijn, dit 2 keer (maanden) achter elkaar, ik ben er even klaar mee, het doet me echt zo vreselijk pijn...
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:41 schreef X_Y het volgende:
Sinds begin van de middag bloedverlies die aanhoud...ik geloof er niet meer in![]()
Alweer van enorm vreugde naar een vreselijke pijn, dit 2 keer (maanden) achter elkaar, ik ben er even klaar mee, het doet me echt zo vreselijk pijn...
![]()
![]()
Sterktequote:Op maandag 13 februari 2012 15:41 schreef X_Y het volgende:
![]()
![]()
^^quote:Op maandag 13 februari 2012 18:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
SterkteMisschien anders een keer langs een arts om te kijken of alles op orde is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef L0t.. het volgende:
Nou ik geef het op, ik kan niet met 2 accounts omgaanDFD is ontmaskerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier weten een paar collega's het. Vind het nogal moeilijk om nee te zeggen als iemand opmerkt: getrouwd, huisje dus binnenkort aan de kinderen? Maar goed, zijn collega's die ik verder wel vertrouw dat ze het niet meteen bij de baas op tafel gooien (al weet ik niet of er nou echt een big deal van wordt gemaakt. ze kunnen zelf ook wel nadenken: vrouwen in een bepaalde leeftijd en leeftijdsfase...).
Verder zijn mijn beste vriendinnen wel op de hoogte en mijn ouders dat we het proberen. Zijn ouders niet voor zover ik weet en verder hoeft het ook niemand direct te weten.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Krijg je er vaak vragen over? Zo van 'is het al gelukt?'quote:Op maandag 13 februari 2012 20:36 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
Hier weten een paar collega's het. Vind het nogal moeilijk om nee te zeggen als iemand opmerkt: getrouwd, huisje dus binnenkort aan de kinderen? Maar goed, zijn collega's die ik verder wel vertrouw dat ze het niet meteen bij de baas op tafel gooien (al weet ik niet of er nou echt een big deal van wordt gemaakt. ze kunnen zelf ook wel nadenken: vrouwen in een bepaalde leeftijd en leeftijdsfase...).
Verder zijn mijn beste vriendinnen wel op de hoogte en mijn ouders dat we het proberen. Zijn ouders niet voor zover ik weet en verder hoeft het ook niemand direct te weten.
Dit wordt inderdaad ronde 2 voor mij!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:45 schreef VrouwtjeC het volgende:
Twinkle20, we lopen inderdaad aardig gelijk! Is dit ook jouw tweede poging (voor mij in ieder geval wel)? Ik ga pas op de 23e een test doen, als ik dan nog niet ongesteld ben en zo geduldig kan zijn. Jij? De vorige x was ik 4 dagen te vroeg met testen en toen bleef ik dagelijks testen, zo overtuigd was ik van een zwangerschap. Ik wil me die teleurstelling deze keer besparen, vandaar deze keer wat later testen. Heb jij het idee dat je zwanger bent?
Leuk dat je op vakantie gaat! Waar ga je heen (als je dit wil delen op het internet)?
Nee niet hierquote:Op maandag 13 februari 2012 20:52 schreef VrouwtjeC het volgende:
De vraag "is het al gelukt?" is de reden dat ik het niet tegen vrienden heb verteld. Als het dan wat langer duurt, lijkt dat me erg ongemakkelijk! Als je een bepaalde leeftijd krijgt, krijg je vanzelf van jan en alleman vragen of je nog niet met kinderen bezig bent, behoorlijk brutaal vind ik. Tegen mijn collega's kan ik het sowieso niet vertellen, ik vrees namelijk best voor mijn baan als ik zwanger blijk te zijn. Geen vast contract helaas.
L0t, ik begrijp dat jij hier een oude bekende bent?
Oh dat lijkt me heel lastig AED.. Wel fijn dat je ook vanuit het ziekenhuis groen licht hebt gekregen!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:56 schreef AED86 het volgende:
Alleen mijn directe familie weet het van ons, dit omdat ik (zeker van mijn moeder) even moest horen dat het een soort van goed was. Dat ik ook op hulp kan rekenen als ik deze nodig heb. ( Ik heb ms, en het is een hele strijd met mezelf geweest om voor kinderen te gaan)
Bij mij is baan ook nog niet zeker,maar waarschijnlijk wordt deze toch niet verlengd. Dus voor mijn baan hoef ik het niet uit te stellen om zwanger te worden.
Neuy want de mensen die weten dat we proberen, weten dat ze het ook meteen te horen krijgen als ik twee streepjes piesquote:Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Krijg je er vaak vragen over? Zo van 'is het al gelukt?'
Ik krijg van vriendinnen regelmatig de vraag of ik zwanger ben. Ze weten gewoon dat we graag kinderen willen en onze situatie is er ook naar. Toch zal ik er mss maar 1 of 2 het vertellen denk ik. Anders wordt er nóg meer de nadruk op gelegd steeds, lijkt me pijnlijk als het allemaal evt. niet wil lukken..
Nee we waren eigenlijk van plan om nog even te wachten tot ik mijn diploma heb. Maar de opleiding gaat me met twee vingers in de neus af dus daar maken we ons eigenlijk niet zo druk over. Mocht ik meteen zwanger worden ben ik tegen de tijd dat ik zou bevallen ook zo goed als afgestudeerd. Omdat ik duaal studeer heb ik dus al een contract met baangarantie, dat is wel een fijn ideequote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef VrouwtjeC het volgende:
L0t, ze komen er vanzelf achter ws, jullie wilden er eerst niet voor gaan dan?
Ach, mijn insteek is dat als mijn contact niet verlegd wordt, ik daar liever helemaal niet meer wil werken! Wat moet je met een werkgever die zo tegen toekomstige moeders aankijkt?! Helemaal niets toch?!
Vervelend dat je in die situatie zit AED86, wanneer weet je meer?
ff proberen om ook te quoten!quote:Nee we waren eigenlijk van plan om nog even te wachten tot ik mijn diploma heb. Maar de opleiding gaat me met twee vingers in de neus af dus daar maken we ons eigenlijk niet zo druk over. Mocht ik meteen zwanger worden ben ik tegen de tijd dat ik zou bevallen ook zo goed als afgestudeerd. Omdat ik duaal studeer heb ik dus al een contract met baangarantie, dat is wel een fijn idee
Ik doe de HBO-V, verpleegkundige dusquote:Op maandag 13 februari 2012 21:14 schreef VrouwtjeC het volgende:
[..]
ff proberen om ook te quoten!
Dan kun je zo'n keuze inderdaad makkelijk maken! Waar studeer je voor?
Mannen zijn sowieso wat minder van het praten over emotiesquote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef VrouwtjeC het volgende:
Chanty: dat is inderdaad wel een leuk voordeel, dat je het meteen kunt vertellen! Het rare is, mocht het zo ver zijn, en het gaat mis, dan zou ik het wel willen vertellen aan mijn directe omgeving, inderdaad om uit te huilen! Vriend wil het sowieso niet vertellen, die is daar veel geslotener in. Als het heel lang gaat duren, wil ik het wel aan vriendinnen vertellen. Zij krijgen zo langzamerhand ook allemaal kinderen en weten van mijn kinderwens. We hebben het er vaak over iig! Het zal voor niemand als een verrassing komen!
2 verschillende browsers helptquote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef L0t.. het volgende:
Nou, mijn menstruatie is hier aangebroken. Nu even een paar dagen afzien, carnaval vieren en aan de slagRonde 1 is nu echt aangebroken
Geniaal! Ik had alleen die tegenwoordigheid van geest nietquote:Op maandag 13 februari 2012 21:21 schreef Skoap het volgende:
[..]
2 verschillende browsers helptvoor als je het ooit weer eens probeert
Begrijp ik het goed dat je promoveert?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef Chanty het volgende:
Werk en zwangerschap is altijd lastig ja. Hoewel ik het idee heb dat ze op mijn werk vrij gewoon erover doen, heb ik toch wel zitten rekenen. Bij ons krijgt sowieso niemand een vaste aanstelling; je kunt max drie jaar blijven (alleen sommige gepromoveerde mensen krijgen een vast contract maar ook die zijn schaars). Ik werk er in april een jaar en heb mijn eerste verlening wel binnen. Dus tot april 2013.
Ik heb mezelf tot juni gegeven om zwanger te raken en anders leggen we het voor een half jaar stil, omdat ik bang ben dat ik anders geen tweede verlenging krijg, omdat ik dan zwanger ben op het moment dat het onderzoek waar ik voor ben aangenomen voor de tweede ronde gaat lopen. Persoonlijk vind ik dat ik mijn collega dan nogal zou naaien (die heeft afgelopen jaar toch in me geinvesteerd om me alles te leren) en ik snij mezelf in de vingers met mijn tweede verlenging.
Thanks voor de tip! Leuke opleiding lijkt me dat! Bijna klaar dus en al een baan! Kun je daar ook parttime aan de slag (of blijf je fulltime werken?)quote:Op maandag 13 februari 2012 21:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik doe de HBO-V, verpleegkundige dus
Als je je muis rechtsboven naar de tijd van de post beweegt krijg je icoontjes te zien. Als je dan op " klikt kun je quoten
mjaah, rot voor je werkgever hoor maar we leven niet meer in het stenen tijdperk dat de wereld vergaat als je er 4 maanden niet bent omdat je op verlof bent. De wereld draait gewoon door.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:24 schreef VrouwtjeC het volgende:
Bedankt voor de tip L0t!
[..]
Begrijp ik het goed dat je promoveert?
Ik heb nu al een beetje het gevoel dat ik mijn werkgever aan het naaien bent, vooral omdat het me al eens is gezegd dat ze bang zijn dat ik zwanger raak. Dit ontken ik wel, want ik vind dat het mijn (onze) zaak is. Mijn werkgever heeft tenslotte niet te bepalen of ik wel of geen kinderen krijg. Ik vrees wel echt met grote vrezen dat ik eruit vlieg als het eenmaal zover is! Gelukkig heeft mijn vriend wel een vaste baan en eigenlijk wil ik ook niet alles plannen. Een vaste baan is tenslotte ook geen zekerheid voor het leven!
Dit..quote:Op maandag 13 februari 2012 21:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mjaah, rot voor je werkgever hoor maar we leven niet meer in het stenen tijdperk dat de wereld vergaat als je er 4 maanden niet bent omdat je op verlof bent. De wereld draait gewoon door.
Dat weet ik nog niet. Maar het ziekenhuis is nogal een vrouwenomgeving en ze hebben ook bijna allemaal kinderen dus er zijn wel veel mogelijkheden tot parttime werk. Weet nog niet hoe we het willen gaan verdelen maar ik wil wel minstens 3 dagen werken denk ik, ik vind het werk veel te leuk!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:26 schreef VrouwtjeC het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Leuke opleiding lijkt me dat! Bijna klaar dus en al een baan! Kun je daar ook parttime aan de slag (of blijf je fulltime werken?)
I know, I know! Ik ben nogal een piekeraarquote:mjaah, rot voor je werkgever hoor maar we leven niet meer in het stenen tijdperk dat de wereld vergaat als je er 4 maanden niet bent omdat je op verlof bent. De wereld draait gewoon door.
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit..
En dan nog is het maar de vraag hoe snel je zwanger wordt.
oh bij ons is het nog spannenderquote:Op maandag 13 februari 2012 21:45 schreef VrouwtjeC het volgende:
Ja, dan zal ik me daar wel druk om maken. Probeer het af te leren.... zit wel een beetje in het aard van het beestje. Kom zo wel over als een oude zeur
![]()
. Maar dat ben ik helemaal niet
. Vind het allemaal behoorlijk spannend, wanneer is het voor ons weggelegd en hoe reageert de omgeving.
Kun jij dan leven met de dag? en zo ja, hoe doe je dat?
Sterkte! Neem lekker een kruik mee in bedquote:Op maandag 13 februari 2012 21:58 schreef jaeky het volgende:
Ik duik mijn bed in, alvast fikse pijnstilling genomen, geen zin om weer op de bank te eindigen.
Wat wel is... na het aflopen van de vorige cyclus, ga je wel gelijk over in de nieuwe cyclus. Ik krijg niet duidelijk geformuleerd wat ik bedoel, maar morgen zit ik 'al' weer op dag 2 van mijn nieuwe cyclus. ... mmm da's ook niet echt duidelijk he.
Nouja, iets met 'halfvol' dan maar.
Misschien is (ronde) 7 wel een geluks getal.
klinkt als een lieve mama!!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:14 schreef AED86 het volgende:
@nytar, Klopt was best emoHet is voor mijn ouders ook niet makkelijk geweest toen bij mij de diagnose kwam.. Gelukkig weet ik dat mijn moeder wil helpen waar ze kan. Niet alleen met oppassen,maar evt ook iets in het huishouden als ik het zelf niet trek. Ik moest voordat we uberhaupt begonnen met proberen weten of er een vangnet is. Gelukkig is deze er en dat brengt ook een hoop rust met zich mee...
@vrouwtje C begin april vraag ik aan mijn baas hoe ze over mijn contract denkt, ik heb dan nog tot juli om evt wat anders te zoeken..
Nee ik promoveer niet, gewoon wetenschappelijk onderzoek. Promoveren zou juist beter te combineren zijn met kinderen krijgen, want meer flexibel. Erg vervelend wel dat je werkgever al zoiets heeft aangegeven, dan kun je het beter voor jezelf houden inderdaad. Hoewel ze je er natuurlijk niet uit mogen zetten omdat je zwanger bent, is het met een tijdelijke aanstelling natuurlijk erg gemakkelijk om je contract niet te verlengen helaasquote:Op maandag 13 februari 2012 21:24 schreef VrouwtjeC het volgende:
Bedankt voor de tip L0t!
[..]
Begrijp ik het goed dat je promoveert?
Ik heb nu al een beetje het gevoel dat ik mijn werkgever aan het naaien bent, vooral omdat het me al eens is gezegd dat ze bang zijn dat ik zwanger raak. Dit ontken ik wel, want ik vind dat het mijn (onze) zaak is. Mijn werkgever heeft tenslotte niet te bepalen of ik wel of geen kinderen krijg. Ik vrees wel echt met grote vrezen dat ik eruit vlieg als het eenmaal zover is! Gelukkig heeft mijn vriend wel een vaste baan en eigenlijk wil ik ook niet alles plannen. Een vaste baan is tenslotte ook geen zekerheid voor het leven!
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:28 schreef Co_OL het volgende:
Weet niet of het hier mag maar ons 2de streepje is dit nu
[ afbeelding ]
Wij gaan naar het andere topic![]()
![]()
en succes de rest
Ja leuk Valentijnsdag kadoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:21 schreef Omentielvo het volgende:
Wat een mooi streepje Co_Ol.![]()
Veel plezier in het andere topic
Ja nogal, vooral omdat iedereen hier vanalles lijkt te voelen en te zien rondom de eisprong en menstruatie. Ben nu bijna 5 maanden terug gestopt met de pil en het enige dat er gebeurt zijn ongestructureerde wannabe-bloedingenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:13 schreef nytar het volgende:
vervelend he dat je geen wijs kan worden uit je eigen lijf...
als het al 5 maanden is, dan zou _ik_ ff rondje huisarts doen. Ik heb geen idee hoe het heet, maar er is een soort van medicijn/tablet achtig iets wat je menstruatiecyclus kan kickstartenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja nogal, vooral omdat iedereen hier vanalles lijkt te voelen en te zien rondom de eisprong en menstruatie. Ben nu bijna 5 maanden terug gestopt met de pil en het enige dat er gebeurt zijn ongestructureerde wannabe-bloedingenwaar ik dan wanhopig iets uit probeer af te leiden... Maar goed, het duurt hier kennelijk gewoon wat langer voordat alles werkt. Ik zal proberen mij in geduld te vatten
Ok ik hou het even in gedachten. Moet hier sowieso nog op zoek naar een huisarts en weet niet of ik dan meteen dergelijke issues daar neer wil leggenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als het al 5 maanden is, dan zou _ik_ ff rondje huisarts doen. Ik heb geen idee hoe het heet, maar er is een soort van medicijn/tablet achtig iets wat je menstruatiecyclus kan kickstarten
Ja, bij een gynaecoloog kun je met een inwendige echo op deze termijn een hartje zien! Dus ik zou zeker even een poli bellen, of via je vloskundige een afspraak regelen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:37 schreef X_Y het volgende:
Ik zou nu wsl 6 weken en 2 dagen zijn..
Kan je met die termijn al een hartje zien/horen?
Ik ben na mijn miskraam wel naar het zhuis geweest voor een echo om te zien of alles 'schoon' was.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:36 schreef X_Y het volgende:
Krijg je in dit soort situaties niet standaard een echo?
Kan het me niet voorstellen, dan zou ik toch ook andere symptomen moeten hebben? gevoelige borsten en dat soort dingen. Voel me totaal niet anders dan anders.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:04 schreef __Isis__ het volgende:
XY, volgens mij pas met 7 à 8 weken. Bel gewoon even je huisarts, ben je van die onzekerheid af![]()
Chanty, was dat bruinverlies geen innestelingsbloed? Zeker omdat het een week voor je verwachte ongesteldheid al kwam... Testje?
Ik heb niet eens menstruatiesymptomen sinds ik gestopt ben met de pilquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:40 schreef __Isis__ het volgende:
Symptomen zijn rare dingen...soms zijn ze er, soms helemaal niet. Ik had rug -en buikkramp, precies zoals altijd voor m'n ongesteldheid, maar wel twee streepjesen nu een meiske van 8 maanden
Mwoah. Toen ik zwanger was, heb ik er 0,0 van gemerkt. Daartegenover zijn er in dit topic iedere maand weer vrouwen die vrijwel zeker weten zwanger te zijn want smyptomen, symptomen. En dat loopt dan op een teleurstelling uit. Heb me er zelf de afgelopen keer ook schuldig aan gemaaktquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef Chanty het volgende: Ik denk altijd dat je dat als vrouw toch wel al aanvoelt
Ik dacht toch écht dat ik hardstikke ongesteld ging worden toen ik 2 streepjes plaste..quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef Chanty het volgende:
Ik denk altijd dat je dat als vrouw toch wel al aanvoelt
Ik had het echt niet door... de enige reden dat ik ben gaan testen was omdat ik een zuip weekend zou hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik kijk wel even, als er eind van de week niks is veranderd kan ik altijd nog testen maar kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben. Ik denk altijd dat je dat als vrouw toch wel al aanvoelt
dat is idd wel een lage temp. Ben je verder wel fit? Als je temp wel hoog is geweest en nu is gezakt zit het er dik in dat je od er aankomt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:07 schreef Chanty het volgende:
Whehehe nou ja ik wil mezelf vooral geen valse hoop geven. Waar anderen allemaal positieve symptomen zien, zie ik eerder negatieveMaar ik temperatuur nu ook sinds een week en vanochtend was mijn temperatuur echt heel laag: 36,39 terwijl ik heb begrepen dat je temperatuur juist verhoogd bij een zwangerschap. Mag niet hopen dat mijn kindje dan in zo'n koude omgeving moet wonen 9 maanden
Gewoon van de Kruidvat eigen merk. Je hebt ook wel hele dure van Centrum enzo maar ik geloof niet dat dat nou echt zoveel beter is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:05 schreef Diesje het volgende:
Dames, van welk merk slikken jullie de extra vitamine? Ga ze nu eindelijk pas gebruiken.
Ben verder wel fit ja (op wat stress na), weet dat ik sowieso van nature een wat lagere lichaamstemperatuur heb. Ik ga t wel merken de komende dagen. Mocht er in het weekend nog niks zijn veranderd dan ga ik er wel een test tegenaan gooienquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:45 schreef nytar het volgende:
[..]
dat is idd wel een lage temp. Ben je verder wel fit? Als je temp wel hoog is geweest en nu is gezakt zit het er dik in dat je od er aankomt.
he bah wat balenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:07 schreef _aurum_ het volgende:
WB Papillon!
Hier de eerst voortekenen, dus deze maand is het niet raak. Op naar de volgende maand
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:08 schreef winka het volgende:
Och X_Y.. wat vreselijk dat het weer is misgegaanSterkte
![]()
Wel een beetje tegenstrijdig om dit er na te typen, maar Co_Ol gefeliciteerd met je zwangerschap![]()
En papillion wat leuk dat je weer terug bent!En wat fijn dat de rust weer is teruggekomen!
Zo, ik heb zojuist mijn eisprong gehad. Ik merk het altijd aan de vochtplek in mijn onderbroek. En dat er altijd een beetje bloed bij zit. Nou ik heb genoeg munitie in me dus het wordt weer afwachten deze keer![]()
Jammer _aurum_ , succes met de volgende ronde
mooi omschrevenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:08 schreef winka het volgende:
Zo, ik heb zojuist mijn eisprong gehad. Ik merk het altijd aan de vochtplek in mijn onderbroek. En dat er altijd een beetje bloed bij zit. Nou ik heb genoeg munitie in me dus het wordt weer afwachten deze keer![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:37 schreef Lijnloos het volgende:
Je bent gewoon volgespoten winka!!!
Zelfde nepsymtpomen hier.. Ik kan maar beter standaard een vergrootglas meedragenquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:31 schreef Barreltje het volgende:
ik ben een beetje misselijk![]()
maar zoo snel gaat dat vast niet.. 2 dagen na een mogelijke bevruchting![]()
Psstquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:47 schreef L0t.. het volgende:
Succes met wachten Twinkle, Barreltje en Barretje! Spannend!
Tuktuk hoe is het met jou, heb je ondertussen al nog een keer getest voor een dikke vette tweede streep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
PsstOhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het al zoveel op elkaar lijken
![]()
![]()
Jup die is gekomen inclusief alles wat er bijhoort kramp en hoofdpijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:35 schreef Sethiwe het volgende:
X_Y heb je al duidelijkheid gekregen?
Aurum is je OD gekomen gisteren?
Barreltje succes met wachten.
Is je hormonsterbui weer voorbij?
hihih.. hier zoeken wij ook de laatste tijd paaseierenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Jup die is gekomen inclusief alles wat er bijhoort kramp en hoofdpijn![]()
Ik heb iig mijn blije ei dagen al op de kalender gezetDus deze maand zouden we het niet moeten vergeten
en de tests laten niks zien??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:39 schreef sterrenmunt het volgende:
aah mag ik even gillen?? Zit nu op dag 39 en ben nog steeds niet ongesteld... ben een week overtijd, snap er geen reet van. Ben nooit overtijd..... wat moet ik hier in hemelsnaam mee?
ehm waarom zijn er twee barreltjes eigenlijk?
Wanneer heb je voor het laatst getest??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef sterrenmunt het volgende:
haha leek me zo makkelijk met kloonraden (of juist niet in de trant van WIDM)
Ontpillen is het niet, sinds september gestopt. Netjes 31/32 dagen... t mag nu wel doorzetten, ik haat het, op ongesteldheid wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ook even hier
Van mijn man een "troost ei" gekregen vandaag![]()
Past goed in dit topic thuis
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Herkenbaar hoor. Ik zal nu bij onze vriendengroep wel de eerste zijn want bij de rest zijn er geen plannen voor zover ik weet, maar toen vorig jaar een studiegenoot zwanger was heb ik stiekem wel even liggen huilen op de bankquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ik heb dat nu ook wel met mijn vriendin. Super blij voor haar hoor .. Maar god wat wil ik graag!
En hier op mijn werk lopen er ook een paar zwangeren rond waar het al behoorlijk bij te zien is. IK WIL OOOOHOOK! ..
Ook even hier
Ahh da's lief!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook even hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
Ook even hier
Wat enorm cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook even hier
Omnomnom!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ook even hier
AhwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik had dat vorige week nog, toen er opeens hier vier zwangeren waren! Man, wat was ik die dag poepchagerijnig, heb echt stampvoetend als een klein kind gestaan... Ik wil ook zo graag weer!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. Ik zal nu bij onze vriendengroep wel de eerste zijn want bij de rest zijn er geen plannen voor zover ik weet, maar toen vorig jaar een studiegenoot zwanger was heb ik stiekem wel even liggen huilen op de bank
Ja...quote:
fijn dat je nu iig duidelijkheid hebtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:01 schreef sterrenmunt het volgende:
Gaat iets niet helemaal goed met de compu maar the devils are arrived.
Nieuwe NOD ongeveer 21 maart.
sorry moet haasten en zo, carnaval....
De vorige keer ging ik al vrolijk testen terwijl mijn NOD nog niet eens geweest was .. Maar ik was er zo van overtuigd dat het raak was!! Niet dus ..quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:01 schreef sterrenmunt het volgende:
Gaat iets niet helemaal goed met de compu maar the devils are arrived.
Nieuwe NOD ongeveer 21 maart.
sorry moet haasten en zo, carnaval....
Mja 5 maanden na het stoppen van de pil begin je je ongewild toch wel wat zorgen te maken als er niet echt iets duidelijks op gang komtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:02 schreef nytar het volgende:
fijn hè chanty! dat sommige zo blij kunnen worden van hun od
nu idd hopen dat het hierdoor doorzet tot een goeie cyclus!
Spannend die wachttijd lindala! Succes!
En twinkle, neem die test vast mee! Scheelt smokkelspanning. 'T is allemaal al spannend genoeg!
alsnog met je benen omhoog gaan liggen ??quote:
Ook even hier
OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai, nou we hebben vanochtend weer getest (nu met ochtendurine) en het blijft een streepje. Een licht streepje, maar toch een streepjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:47 schreef L0t.. het volgende:
Succes met wachten Twinkle, Barreltje en Barretje! Spannend!
Tuktuk hoe is het met jou, heb je ondertussen al nog een keer getest voor een dikke vette tweede streep?![]()
Ahhh, tof! Dikte van streepje boeit niet: streep = streepquote:Op zondag 19 februari 2012 13:51 schreef -Tuktuk- het volgende:
[..]
Oeh![]()
[..]
Hai, nou we hebben vanochtend weer getest (nu met ochtendurine) en het blijft een streepje. Een licht streepje, maar toch een streepje
Zo denken wij er ook overquote:Op zondag 19 februari 2012 13:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ahhh, tof! Dikte van streepje boeit niet: streep = streep![]()
Pics!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 13:54 schreef -Tuktuk- het volgende:
[..]
Zo denken wij er ook over
Twee keer een dun streepje is ook een streep
Hebben we nietquote:
oei ..quote:Op zondag 19 februari 2012 14:03 schreef -Tuktuk- het volgende:
[..]
Hebben we niet
De streepjes zijn zo vaag dat we ze niet fatsoenlijk op de camera krijgen
Met flits valt het hele testschermpje weg, zonder flits is er geen bal van te zien
Dat zijn we zeker van plan! En zo gauw we een fatsoenlijke foto hebben, kom ik hem postenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei ..
volgende week NOG maar een keer testen ? (minstens voor de foto)
of kan het zo zijn dat je uberhaupt niet veel van dat HCG hormoon aanmaakt??
ik heb nooit begrepen hoe dat gaat met die hormonen en het testenen wat dikke of dunne strepen je vertellen
Ik ben nu in ronde negen.....quote:Op zondag 19 februari 2012 13:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijnloos, wat jammerIk gun het jou zo!
Milka, ik ben het even kwijt, hoe lang ben je nu aan het proberen?
Rommelen kan vanalles zijn toch?! Spannend!quote:Op maandag 20 februari 2012 05:31 schreef Twinkle20 het volgende:
Nog niks roods kunnen spotten.. maar het rommel wel een bietje daar beneden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinkle spannend hoor, geen bloed is dus nog wel een kans dat het goed zit
Tuktuk hoop dat je tweede streep snel donkerder word!
Lijnloos een hele dikke knuffel voor je!![]()
He, ja, dan kan ik me heel goed voorstellen dat het allemaal nog wat harder aankomt als mensen om je heen zwanger worden en het bij jou niet zo snel luktquote:
waar ga je heen dan?? hier (den haag EO) zijn gewoon alle winkels open hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 12:41 schreef Twinkle20 het volgende:
*GRMBL*
Alle winkels in mijn woonplaats dicht .. inclusief de kruidvat.
Ga je naar de supermarkt.. ook het schap leeg..
Verzamel ik al mijn moed bij elkaar om te vragen of ze er nog op voorraad hadden .. Nee dus.
*GRMBL*
Dus wat ga ik morgen doen mocht ik nog nietzijn ... Hopen dat daar wel ergens testen te koop zijn waar ik op vakantie ga .. Zal wel want volgens mij kennen ze daar niet de Carnaval zoals wij dat hier kennen..
Euhmmm geen idee wat doe jij voor werk dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:24 schreef Kursor het volgende:
TukTuk een streepje is een streepje, maar begrijp goed dat je nog heel voorzichtig bent. Fijn dat de huisarts goed meedenkt en je gelijk doorstuurt naar de gynaecoloog. Gezien jullie beider medische achtergrond wel prettig.
En X_Y wat mooi dat het toch allemaal goed lijkt te gaan en dat je er langzaam weer vertrouwen in gaat krijgen dat je toch echt een goede zwangerschap hebt.
Lijnloos...je zou bijna gaan denken dat je voorlaatste lange ronde inderdaad wel een soort van raak was. Het is toch ook zo dat het aantal bevruchtingen en innestelingen flink hoger ligt dan het aantal zwangerschappen. Het gaat vaak al fout voordat je bij je (N)OD bent.
Verder heb ik helaas ook weer een aantal andere mislukte rondes (Milka, Aurum, en vast nog meer vergeten) voorbij zien komen. Hopelijk duurt het niet vreselijk lang meer. Milka, succes binnenkort bij de gyn.
Ook de onduidelijke cyclussen van een aantal...ik zou er echt niet goed van worden. Dat het maar vrij snel wel een wat logisch patroon kan worden waar je mee aan de gang kan.
@Chanty: best kans dat wij een beetje hetzelfde soort werk doen
Algemeen nog bedankt voor jullie reacties op mijn vraag van alweer ruim een week geleden over het bevolkingsonderzoek. Ik wacht m'n NOD (komende donderdag-zaterdag? door laatste wat langere cyclus weet ik het niet helemaal) maar af en als het niet raak blijkt te zijn, dan ga ik maar zo snel mogelijk als kan (bloed weg en voor het klussen).
Als je geen controlestreep krijgt, kun je ook gewoon te weinig erop geplast hebben, zeg maar. Nog eens proberen met een hele volle blaas dusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:44 schreef covie het volgende:
uuuhm twinkle.. als je geen controle streep krijg, is de test gewoon niet goed hoor.
Die MOET komen, volgens mij met water zelfs.
En als je nu goed gaat drinken en weer testen kan het goed zijn dat je negatief test, omdat er zo snel geen/te weinig hcg in je urine komt. (vooral aan het begin)
Je kunt beter weinig drinken en wachten tot je toch moet plassen.
en daarom dames: altijd eerst in een leeg, schoon, bekertje plassen en dan pas de test erin doen. Heb je altijd genoeg urine en het is ook nog makkelijker mikken...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als je geen controlestreep krijgt, kun je ook gewoon te weinig erop geplast hebben, zeg maar. Nog eens proberen met een hele volle blaas dus![]()
Kunt toch wel met een smoesje de kruitvat in, neem niet aan dat de hele meute meegaat om te kijken wat jij daar haaltquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef Twinkle20 het volgende:
Dus wat hebben we net gedaan? Met een mega volle blaas dat ding volgepiest. En wat denk je? WEER NIKS!
Nu zit ik dus op mijn vakantieadres en ben in staat om de eerste kruidvat binnen te vliegen want die testen werkten tenminste. ja ze earen de vorige keer negatief.. maar ze deden het tenminste.
ben stikzenuwachtig =)...
Houd jullie op de hoogte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt goed tegen de ratelende eierstokken
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Idem hierquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Omentielvo het volgende:
Hier nog geen druppeltje bloed te ontdekken. En dat terwijl ik zo graag ongesteld wil worden zodat ik kan beginnen aan mijn eerste poging. Rot onregelmatige cyclus
Testen in de Burgers Zooquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Test is binnen! Zit nu in burgers zoo met dat. dinng in mijn binnenzak. maar als ik zo moet plassen gaan we. hem dus echt wel doen he. heb lang zat gewacht!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:05 schreef Lijnloos het volgende:
Test effe in de buurt van een zebra... streepjes ter inspiratie![]()
Succes!!!
Jaaaa wat goed!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef Twinkle20 het volgende:
JAAAAAAA!!!!!!
Heb er helaas geen duidelijke foto van. doe houden jullie tegoed voor als ik weer. terug ben vrijdag
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef Twinkle20 het volgende:
JAAAAAAA!!!!!!
Heb er helaas geen duidelijke foto van. doe houden jullie tegoed voor als ik weer. terug ben vrijdag
wohoooquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef Twinkle20 het volgende:
JAAAAAAA!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |