abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:30:01 #126
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_108000475
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:40 schreef __Isis__ het volgende:
Symptomen zijn rare dingen...soms zijn ze er, soms helemaal niet. Ik had rug -en buikkramp, precies zoals altijd voor m'n ongesteldheid, maar wel twee streepjes :o en nu een meiske van 8 maanden O+
Ik heb niet eens menstruatiesymptomen sinds ik gestopt ben met de pil :')
Heb even wat rondgelezen op internet, maar hier staat ( http://www.baby.be/nl/zwa(...)nestelingsbloed-4691 ) dat een innestelingsbloeding plaatsvindt 5 a 7 dagen na bevruchting. De laatste keer klussen was 3 dagen voor ik wat bloed begon te verliezen. En stress kan ook roet in het eten gooien en laat ik nou behoorlijk gestresst zijn met net een verhuizing achter de rug.
Ik kijk wel even, als er eind van de week niks is veranderd kan ik altijd nog testen maar kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben. Ik denk altijd dat je dat als vrouw toch wel al aanvoelt O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_108001243
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef Chanty het volgende: Ik denk altijd dat je dat als vrouw toch wel al aanvoelt O+
Mwoah. Toen ik zwanger was, heb ik er 0,0 van gemerkt. Daartegenover zijn er in dit topic iedere maand weer vrouwen die vrijwel zeker weten zwanger te zijn want smyptomen, symptomen. En dat loopt dan op een teleurstelling uit. Heb me er zelf de afgelopen keer ook schuldig aan gemaakt :+

Dus, neuh. Je hoeft het niet per se aan te voelen omdat je toevallig een vrouw bent :+

Wel flink balen dat het na vijf maanden nog steeds zo'n raadsel is.
pi_108001295
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef Chanty het volgende:
Ik denk altijd dat je dat als vrouw toch wel al aanvoelt O+
Ik dacht toch écht dat ik hardstikke ongesteld ging worden toen ik 2 streepjes plaste..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_108001462
Dames, van welk merk slikken jullie de extra vitamine? Ga ze nu eindelijk pas gebruiken.
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:07:13 #130
52229 Chanty
pi_108001511
Whehehe nou ja ik wil mezelf vooral geen valse hoop geven. Waar anderen allemaal positieve symptomen zien, zie ik eerder negatieve :P Maar ik temperatuur nu ook sinds een week en vanochtend was mijn temperatuur echt heel laag: 36,39 terwijl ik heb begrepen dat je temperatuur juist verhoogd bij een zwangerschap. Mag niet hopen dat mijn kindje dan in zo'n koude omgeving moet wonen 9 maanden :+
pi_108001701
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef Chanty het volgende:

[..]
Ik kijk wel even, als er eind van de week niks is veranderd kan ik altijd nog testen maar kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben. Ik denk altijd dat je dat als vrouw toch wel al aanvoelt O+
Ik had het echt niet door... de enige reden dat ik ben gaan testen was omdat ik een zuip weekend zou hebben :+ Ik was wel wat moe dat was eigenlijk het enige. En normaal voordat ik ongesteld moet worden heb ik 1 of 2 dagen van te voeren al wel iets van bruine ellende, maar dat was nu niet het geval. En dat was eigenlijk het enige wat me echt aan het twijfelen bracht.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 15 februari 2012 @ 12:45:32 #132
258612 nytar
boys boys boys
pi_108002510
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:07 schreef Chanty het volgende:
Whehehe nou ja ik wil mezelf vooral geen valse hoop geven. Waar anderen allemaal positieve symptomen zien, zie ik eerder negatieve :P Maar ik temperatuur nu ook sinds een week en vanochtend was mijn temperatuur echt heel laag: 36,39 terwijl ik heb begrepen dat je temperatuur juist verhoogd bij een zwangerschap. Mag niet hopen dat mijn kindje dan in zo'n koude omgeving moet wonen 9 maanden :+
dat is idd wel een lage temp. Ben je verder wel fit? Als je temp wel hoog is geweest en nu is gezakt zit het er dik in dat je od er aankomt.
pi_108002872
Of je eisprong moet nog komen... dat zou misschien ook kunnen. Niet wat je wilt, maar tja. Een lichaam doet soms gekke dingen.

Oh en symptomen, praat me er niet van :{w Als ik ze heb ben ik niet zwanger... die ene keer dat ik ze niet had, was het raak... maar toen was ik er helemaal niet op aan het letten. :')
  woensdag 15 februari 2012 @ 13:13:02 #134
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108003360
symptonen??

mweh.. ik doe er niet meer aan ;)
gewoon afwachten en 9 maanden later weet je het :P

ik laat me de kop ook niet meer gek maken door mijn lichaam...
al is het toch iedere keer een beetje spannend rond de NOD :)

nu dagje sauna.. ik ga er maar vanuit dat dat geen "slecht" effect op de eisprong heeft :P

:W tjuus! :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_108003429
Oh. Ik ben een tikje jaloers Barreltje. Geniet van de sauna hoor.
pi_108004238
X_Y, heb je al gebeld? Het lijkt me toch fijn voor jezelf om zekerheid te hebben...

En Chanty, als ik jou was had ik volgens mij allang een keer getest :P
pi_108004298
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:05 schreef Diesje het volgende:
Dames, van welk merk slikken jullie de extra vitamine? Ga ze nu eindelijk pas gebruiken.
Gewoon van de Kruidvat eigen merk. Je hebt ook wel hele dure van Centrum enzo maar ik geloof niet dat dat nou echt zoveel beter is.
pi_108005048
Zo, ik kom ook voorzichtig weer in het topic mee posten. Verwacht volgende week mijn (N)OD. Deze ronde ga ik zeker nog niet uit van 'n 2e streepje. We zijn beiden weer wat in een rustigere tijd beland en hebben besloten om de voorzorgsmaatregelen weer de deur uit te doen. Heel bewust getimed klussen zullen we nog niet gaan doen, maar mocht het raak zijn dan zal het gewoon mooi zijn.
pi_108005179
Fijn dat je weer terug bent Papillion! Succes in elk geval, of het nou voor deze of volgende rondes is! :*
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:13:03 #140
52229 Chanty
pi_108005472
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2012 12:45 schreef nytar het volgende:

[..]

dat is idd wel een lage temp. Ben je verder wel fit? Als je temp wel hoog is geweest en nu is gezakt zit het er dik in dat je od er aankomt.
Ben verder wel fit ja (op wat stress na), weet dat ik sowieso van nature een wat lagere lichaamstemperatuur heb. Ik ga t wel merken de komende dagen. Mocht er in het weekend nog niks zijn veranderd dan ga ik er wel een test tegenaan gooien :)
pi_108009872
WB Papillon!

Hier de eerst voortekenen, dus deze maand is het niet raak. Op naar de volgende maand :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108010016
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:07 schreef _aurum_ het volgende:
WB Papillon!

Hier de eerst voortekenen, dus deze maand is het niet raak. Op naar de volgende maand :)
he bah wat balen :(
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_108012136
Aurum morgen zou de NOD zijn of niet?
Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk :*

Ben benieuwd chanty wat de test van het weekend zegt.
Symptomen kan je niet veel van op aan, ben ik al achter :X.

Welkom terug papillion dat je maar snel door kan naar Z&G.
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:08:43 #144
279894 winka
There is no place like home..
pi_108012599
Och X_Y.. wat vreselijk dat het weer is misgegaan ;( Sterkte :*

Wel een beetje tegenstrijdig om dit er na te typen, maar Co_Ol gefeliciteerd met je zwangerschap *O*
En papillion wat leuk dat je weer terug bent! :D En wat fijn dat de rust weer is teruggekomen!

Zo, ik heb zojuist mijn eisprong gehad. Ik merk het altijd aan de vochtplek in mijn onderbroek. En dat er altijd een beetje bloed bij zit. Nou ik heb genoeg munitie in me dus het wordt weer afwachten deze keer :)

Jammer _aurum_ , succes met de volgende ronde :s)
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:24:00 #145
52229 Chanty
pi_108013198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:08 schreef winka het volgende:
Och X_Y.. wat vreselijk dat het weer is misgegaan ;( Sterkte :*

Wel een beetje tegenstrijdig om dit er na te typen, maar Co_Ol gefeliciteerd met je zwangerschap *O*
En papillion wat leuk dat je weer terug bent! :D En wat fijn dat de rust weer is teruggekomen!

Zo, ik heb zojuist mijn eisprong gehad. Ik merk het altijd aan de vochtplek in mijn onderbroek. En dat er altijd een beetje bloed bij zit. Nou ik heb genoeg munitie in me dus het wordt weer afwachten deze keer :)

Jammer _aurum_ , succes met de volgende ronde :s)
:D _O-
duimen en wachten dus!
pi_108013528
Jammer aurum -O-
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:08 schreef winka het volgende:

mooi omschreven :') :D Succes met afwachten!
  woensdag 15 februari 2012 @ 18:11:31 #147
279894 winka
pi_108014827
Tsja het is altijd moeilijk om de juiste woorden te vinden om dit te omschrijven :P
pi_108015732
Je bent gewoon volgespoten winka!!! :+
pi_108015791
Haha. Dat is mooie omschrijving Lijnloos

Aurum. Jammer dat het niet raak is.
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:05:48 #150
279894 winka
pi_108016709
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 18:37 schreef Lijnloos het volgende:
Je bent gewoon volgespoten winka!!! :+
:D Klopt ook nog, wat ik ook probeerde, ik liet een spoor achter naar het toilet.. :7
okee genoeg :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')