Ja leuk Valentijnsdag kadoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:21 schreef Omentielvo het volgende:
Wat een mooi streepje Co_Ol.![]()
Veel plezier in het andere topic
Ja nogal, vooral omdat iedereen hier vanalles lijkt te voelen en te zien rondom de eisprong en menstruatie. Ben nu bijna 5 maanden terug gestopt met de pil en het enige dat er gebeurt zijn ongestructureerde wannabe-bloedingenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:13 schreef nytar het volgende:
vervelend he dat je geen wijs kan worden uit je eigen lijf...
als het al 5 maanden is, dan zou _ik_ ff rondje huisarts doen. Ik heb geen idee hoe het heet, maar er is een soort van medicijn/tablet achtig iets wat je menstruatiecyclus kan kickstartenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja nogal, vooral omdat iedereen hier vanalles lijkt te voelen en te zien rondom de eisprong en menstruatie. Ben nu bijna 5 maanden terug gestopt met de pil en het enige dat er gebeurt zijn ongestructureerde wannabe-bloedingenwaar ik dan wanhopig iets uit probeer af te leiden... Maar goed, het duurt hier kennelijk gewoon wat langer voordat alles werkt. Ik zal proberen mij in geduld te vatten
Ok ik hou het even in gedachten. Moet hier sowieso nog op zoek naar een huisarts en weet niet of ik dan meteen dergelijke issues daar neer wil leggenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als het al 5 maanden is, dan zou _ik_ ff rondje huisarts doen. Ik heb geen idee hoe het heet, maar er is een soort van medicijn/tablet achtig iets wat je menstruatiecyclus kan kickstarten
Ja, bij een gynaecoloog kun je met een inwendige echo op deze termijn een hartje zien! Dus ik zou zeker even een poli bellen, of via je vloskundige een afspraak regelen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:37 schreef X_Y het volgende:
Ik zou nu wsl 6 weken en 2 dagen zijn..
Kan je met die termijn al een hartje zien/horen?
Ik ben na mijn miskraam wel naar het zhuis geweest voor een echo om te zien of alles 'schoon' was.quote:Op woensdag 15 februari 2012 08:36 schreef X_Y het volgende:
Krijg je in dit soort situaties niet standaard een echo?
Kan het me niet voorstellen, dan zou ik toch ook andere symptomen moeten hebben? gevoelige borsten en dat soort dingen. Voel me totaal niet anders dan anders.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:04 schreef __Isis__ het volgende:
XY, volgens mij pas met 7 à 8 weken. Bel gewoon even je huisarts, ben je van die onzekerheid af![]()
Chanty, was dat bruinverlies geen innestelingsbloed? Zeker omdat het een week voor je verwachte ongesteldheid al kwam... Testje?
Ik heb niet eens menstruatiesymptomen sinds ik gestopt ben met de pilquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:40 schreef __Isis__ het volgende:
Symptomen zijn rare dingen...soms zijn ze er, soms helemaal niet. Ik had rug -en buikkramp, precies zoals altijd voor m'n ongesteldheid, maar wel twee streepjesen nu een meiske van 8 maanden
Mwoah. Toen ik zwanger was, heb ik er 0,0 van gemerkt. Daartegenover zijn er in dit topic iedere maand weer vrouwen die vrijwel zeker weten zwanger te zijn want smyptomen, symptomen. En dat loopt dan op een teleurstelling uit. Heb me er zelf de afgelopen keer ook schuldig aan gemaaktquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef Chanty het volgende: Ik denk altijd dat je dat als vrouw toch wel al aanvoelt
Ik dacht toch écht dat ik hardstikke ongesteld ging worden toen ik 2 streepjes plaste..quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef Chanty het volgende:
Ik denk altijd dat je dat als vrouw toch wel al aanvoelt
Ik had het echt niet door... de enige reden dat ik ben gaan testen was omdat ik een zuip weekend zou hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2012 11:30 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik kijk wel even, als er eind van de week niks is veranderd kan ik altijd nog testen maar kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben. Ik denk altijd dat je dat als vrouw toch wel al aanvoelt
dat is idd wel een lage temp. Ben je verder wel fit? Als je temp wel hoog is geweest en nu is gezakt zit het er dik in dat je od er aankomt.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:07 schreef Chanty het volgende:
Whehehe nou ja ik wil mezelf vooral geen valse hoop geven. Waar anderen allemaal positieve symptomen zien, zie ik eerder negatieveMaar ik temperatuur nu ook sinds een week en vanochtend was mijn temperatuur echt heel laag: 36,39 terwijl ik heb begrepen dat je temperatuur juist verhoogd bij een zwangerschap. Mag niet hopen dat mijn kindje dan in zo'n koude omgeving moet wonen 9 maanden
Gewoon van de Kruidvat eigen merk. Je hebt ook wel hele dure van Centrum enzo maar ik geloof niet dat dat nou echt zoveel beter is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 12:05 schreef Diesje het volgende:
Dames, van welk merk slikken jullie de extra vitamine? Ga ze nu eindelijk pas gebruiken.
Ben verder wel fit ja (op wat stress na), weet dat ik sowieso van nature een wat lagere lichaamstemperatuur heb. Ik ga t wel merken de komende dagen. Mocht er in het weekend nog niks zijn veranderd dan ga ik er wel een test tegenaan gooienquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:45 schreef nytar het volgende:
[..]
dat is idd wel een lage temp. Ben je verder wel fit? Als je temp wel hoog is geweest en nu is gezakt zit het er dik in dat je od er aankomt.
he bah wat balenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:07 schreef _aurum_ het volgende:
WB Papillon!
Hier de eerst voortekenen, dus deze maand is het niet raak. Op naar de volgende maand
quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:08 schreef winka het volgende:
Och X_Y.. wat vreselijk dat het weer is misgegaanSterkte
![]()
Wel een beetje tegenstrijdig om dit er na te typen, maar Co_Ol gefeliciteerd met je zwangerschap![]()
En papillion wat leuk dat je weer terug bent!En wat fijn dat de rust weer is teruggekomen!
Zo, ik heb zojuist mijn eisprong gehad. Ik merk het altijd aan de vochtplek in mijn onderbroek. En dat er altijd een beetje bloed bij zit. Nou ik heb genoeg munitie in me dus het wordt weer afwachten deze keer![]()
Jammer _aurum_ , succes met de volgende ronde
mooi omschrevenquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:08 schreef winka het volgende:
Zo, ik heb zojuist mijn eisprong gehad. Ik merk het altijd aan de vochtplek in mijn onderbroek. En dat er altijd een beetje bloed bij zit. Nou ik heb genoeg munitie in me dus het wordt weer afwachten deze keer![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:37 schreef Lijnloos het volgende:
Je bent gewoon volgespoten winka!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |