abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107969814
Wat een mooi streepje Co_Ol. O+
Veel plezier in het andere topic
pi_107975266
Hier weet niemand het, maar er zullen er genoeg zijn die het vermoeden:).
Co-ol mooi echo.
pi_107976138
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 15:21 schreef Omentielvo het volgende:
Wat een mooi streepje Co_Ol. O+
Veel plezier in het andere topic
Ja leuk Valentijnsdag kado :D
  dinsdag 14 februari 2012 @ 19:43:08 #104
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_107979848
Hmpf had gehoopt dat ik begin van de week ongesteld zou worden :( Dat had dan tenminste op een cyclus geduid. Maar er gebeurt dus helemaal niks nada. Vorige week wel drie a vier dagen wat licht bruinverlies gehad. Logica :N
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 14 februari 2012 @ 21:13:45 #105
258612 nytar
boys boys boys
pi_107984192
vervelend he dat je geen wijs kan worden uit je eigen lijf...
pi_107987577
goedenavond!

Co_ol, wat een mooie echo, wat zul je trots zijn! Oh kan niet wachten tot ik ook weer naar zo'n frummel mag kijken.

X_Y, oh jeetje, hoe is het nu met je??

Verder geen mooie valentijnskadootjes gepiest?

Wb mijn zusje, ze is verder echt heel lief hoor. Ik geef een beetje op d'r af maar dat is niet helemaal zo bedoeld. Ik weet hoe het is dus ik maak me er niet meer zo druk over. Tenminste meestal niet.

Hier zit ik op dag 36. Nog steeds niet ongesteld helaas. Dan duurt een cyclus toch wel lang hoor. Minder kansen in een jaar dus. Nou ja, relaxed aan en volgende ronde weer een kans.
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:26:20 #107
52229 Chanty
pi_107988476
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:13 schreef nytar het volgende:
vervelend he dat je geen wijs kan worden uit je eigen lijf...
Ja nogal, vooral omdat iedereen hier vanalles lijkt te voelen en te zien rondom de eisprong en menstruatie. Ben nu bijna 5 maanden terug gestopt met de pil en het enige dat er gebeurt zijn ongestructureerde wannabe-bloedingen :') waar ik dan wanhopig iets uit probeer af te leiden... Maar goed, het duurt hier kennelijk gewoon wat langer voordat alles werkt. Ik zal proberen mij in geduld te vatten :+
pi_107988555
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:26 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ja nogal, vooral omdat iedereen hier vanalles lijkt te voelen en te zien rondom de eisprong en menstruatie. Ben nu bijna 5 maanden terug gestopt met de pil en het enige dat er gebeurt zijn ongestructureerde wannabe-bloedingen :') waar ik dan wanhopig iets uit probeer af te leiden... Maar goed, het duurt hier kennelijk gewoon wat langer voordat alles werkt. Ik zal proberen mij in geduld te vatten :+
als het al 5 maanden is, dan zou _ik_ ff rondje huisarts doen. Ik heb geen idee hoe het heet, maar er is een soort van medicijn/tablet achtig iets wat je menstruatiecyclus kan kickstarten :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107988726
Chanty en Sterrenmunt, vervelend dat jullie niet weten waar je aan toe bent - insert kusje smiley-

[ Bericht 14% gewijzigd door Sethiwe op 14-02-2012 22:32:36 (kan geen smileys vinden) ]
  dinsdag 14 februari 2012 @ 23:24:21 #110
52229 Chanty
pi_107991804
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

als het al 5 maanden is, dan zou _ik_ ff rondje huisarts doen. Ik heb geen idee hoe het heet, maar er is een soort van medicijn/tablet achtig iets wat je menstruatiecyclus kan kickstarten :)
Ok ik hou het even in gedachten. Moet hier sowieso nog op zoek naar een huisarts en weet niet of ik dan meteen dergelijke issues daar neer wil leggen :{ En stiekem ben ik ook wel bang voor wat er dan komen gaat aangezien het nooit normaal is geweest. Ik zou gewoon zo graag willen dat mijn lichaam het zelf doet ;(
pi_107996451
Op 13 feb dus rood bloed gehad, gisteren bruin bloed en sinds 's avonds niks meer/nog...
Ik word heen en weer geslingerd, het ene moment ben ik weer enorm verdrietig en geloof ik er echt niet meer in, maar het andere moment denk ik weer....geen ernstige bloeding en bruin bloed dan zou het toch nog goed kunnen zitten?

Zit te twijfelen of ik wel of niet de gyn zal bellen, vorige keer werd ik ook haast weggestuurd, 'omdat hij niks aan de uitslag kan veranderen' :? Daarom geeft het mij wel rust waar ik aan toe ben, ik wil weten waar ik aan toe ben en niet heen en weer geslingerd worden tussen verdrietig en blijdschap..

Sorry voor mijn ego-post!
  woensdag 15 februari 2012 @ 08:24:59 #112
258612 nytar
boys boys boys
pi_107996480
mijn cyclus is ook nooit 'normaal' geweest maar hij doet het nu ook al erg lang niet. Ben bang dat ik binnenkort wel voor die kickstart ga aangezien dit week 5 was zonder temperatuursverhoging...zonder eisprong is het zo moeilijk kindjes maken...
pi_107996495
X_Y, bellen :Y geef je gevoel maar aan.. vooral ook gezien de vorige keer, lijkt het me verstandig als ze er even naar kijken.. Zodat je zekerheid hebt :Y
pi_107996507
X_Y, ja da's niet tof... zeker gezien jouw geschiedenis wil je gewoon weten waar je aan toe bent. :* ik zou ook gewoon effe bellen. Misschien kunnen ze alsnog iets van een bloedtestje doen of zo?
pi_107996519
Heeft het nou zin om nog een test te doen om wat meer zekerheid te hebben of zal die altijd nog positief aangeven?
pi_107996587
Zelf een testje doen heeft denk ik niet zoveel zin.... Hij kan negatief zijn, maar positief hoeft ook nog niet zoveel te zeggen. Een bloedtest kan wel wat duidelijkheid geven ivm de hoogte van je HCG...
pi_107996597
Krijg je in dit soort situaties niet standaard een echo?
pi_107996600
Ik vraag me af hoeveel er nu op een echo te zien is... volgens mij is onder de 6 weken niet veel te zien.
pi_107996607
Ik zou nu wsl 6 weken en 2 dagen zijn..
Kan je met die termijn al een hartje zien/horen?
  woensdag 15 februari 2012 @ 09:04:23 #120
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_107996962
XY, volgens mij pas met 7 à 8 weken. Bel gewoon even je huisarts, ben je van die onzekerheid af :*

Chanty, was dat bruinverlies geen innestelingsbloed? Zeker omdat het een week voor je verwachte ongesteldheid al kwam... Testje? :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_107998051
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 08:37 schreef X_Y het volgende:
Ik zou nu wsl 6 weken en 2 dagen zijn..
Kan je met die termijn al een hartje zien/horen?
Ja, bij een gynaecoloog kun je met een inwendige echo op deze termijn een hartje zien! Dus ik zou zeker even een poli bellen, of via je vloskundige een afspraak regelen!
pi_107998224
Ik zou idd bellen X_Y.
Weet niet of test zin heeft, misschien al je er een aantal achter elkaar doet in een week tijd om te zien of ze donkerder worden. :?
pi_107998388
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 08:36 schreef X_Y het volgende:
Krijg je in dit soort situaties niet standaard een echo?
Ik ben na mijn miskraam wel naar het zhuis geweest voor een echo om te zien of alles 'schoon' was.

Wat de miskraam zelf betreft: bij mij was er geen twijfel mogelijk (en ik was tegen de 8 weken zwanger): het was veel bloed en heeft een dag of vijf aangehouden (inclusief behoorlijke pijn & krampen). Dus ik kan me voorstellen dat je twijfelt/onzeker bent. Testen heeft geen zin, want je zult vrijwel zeker positief testen.

Misschien bellen voor een echo om te zien of je 'schoon' bent? Hoeven zij niet eens te weten dat je überhaupt aan de miskraam twijfelt, zeg maar. En heb je wel je zekerheid.
  woensdag 15 februari 2012 @ 10:24:34 #124
52229 Chanty
pi_107998657
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 09:04 schreef __Isis__ het volgende:
XY, volgens mij pas met 7 à 8 weken. Bel gewoon even je huisarts, ben je van die onzekerheid af :*

Chanty, was dat bruinverlies geen innestelingsbloed? Zeker omdat het een week voor je verwachte ongesteldheid al kwam... Testje? :*
Kan het me niet voorstellen, dan zou ik toch ook andere symptomen moeten hebben? gevoelige borsten en dat soort dingen. Voel me totaal niet anders dan anders.

X_Y: ik zou gewoon de gyn bellen en advies daar vragen.
  woensdag 15 februari 2012 @ 10:40:40 #125
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_107999088
Symptomen zijn rare dingen...soms zijn ze er, soms helemaal niet. Ik had rug -en buikkramp, precies zoals altijd voor m'n ongesteldheid, maar wel twee streepjes :o en nu een meiske van 8 maanden O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')