Euhmmm geen idee wat doe jij voor werk dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:24 schreef Kursor het volgende:
TukTuk een streepje is een streepje, maar begrijp goed dat je nog heel voorzichtig bent. Fijn dat de huisarts goed meedenkt en je gelijk doorstuurt naar de gynaecoloog. Gezien jullie beider medische achtergrond wel prettig.
En X_Y wat mooi dat het toch allemaal goed lijkt te gaan en dat je er langzaam weer vertrouwen in gaat krijgen dat je toch echt een goede zwangerschap hebt.
Lijnloos...je zou bijna gaan denken dat je voorlaatste lange ronde inderdaad wel een soort van raak was. Het is toch ook zo dat het aantal bevruchtingen en innestelingen flink hoger ligt dan het aantal zwangerschappen. Het gaat vaak al fout voordat je bij je (N)OD bent.
Verder heb ik helaas ook weer een aantal andere mislukte rondes (Milka, Aurum, en vast nog meer vergeten) voorbij zien komen. Hopelijk duurt het niet vreselijk lang meer. Milka, succes binnenkort bij de gyn.
Ook de onduidelijke cyclussen van een aantal...ik zou er echt niet goed van worden. Dat het maar vrij snel wel een wat logisch patroon kan worden waar je mee aan de gang kan.
@Chanty: best kans dat wij een beetje hetzelfde soort werk doen
Algemeen nog bedankt voor jullie reacties op mijn vraag van alweer ruim een week geleden over het bevolkingsonderzoek. Ik wacht m'n NOD (komende donderdag-zaterdag? door laatste wat langere cyclus weet ik het niet helemaal) maar af en als het niet raak blijkt te zijn, dan ga ik maar zo snel mogelijk als kan (bloed weg en voor het klussen).
Als je geen controlestreep krijgt, kun je ook gewoon te weinig erop geplast hebben, zeg maar. Nog eens proberen met een hele volle blaas dusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:44 schreef covie het volgende:
uuuhm twinkle.. als je geen controle streep krijg, is de test gewoon niet goed hoor.
Die MOET komen, volgens mij met water zelfs.
En als je nu goed gaat drinken en weer testen kan het goed zijn dat je negatief test, omdat er zo snel geen/te weinig hcg in je urine komt. (vooral aan het begin)
Je kunt beter weinig drinken en wachten tot je toch moet plassen.
en daarom dames: altijd eerst in een leeg, schoon, bekertje plassen en dan pas de test erin doen. Heb je altijd genoeg urine en het is ook nog makkelijker mikken...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als je geen controlestreep krijgt, kun je ook gewoon te weinig erop geplast hebben, zeg maar. Nog eens proberen met een hele volle blaas dus![]()
Kunt toch wel met een smoesje de kruitvat in, neem niet aan dat de hele meute meegaat om te kijken wat jij daar haaltquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef Twinkle20 het volgende:
Dus wat hebben we net gedaan? Met een mega volle blaas dat ding volgepiest. En wat denk je? WEER NIKS!
Nu zit ik dus op mijn vakantieadres en ben in staat om de eerste kruidvat binnen te vliegen want die testen werkten tenminste. ja ze earen de vorige keer negatief.. maar ze deden het tenminste.
ben stikzenuwachtig =)...
Houd jullie op de hoogte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt goed tegen de ratelende eierstokken
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Idem hierquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Omentielvo het volgende:
Hier nog geen druppeltje bloed te ontdekken. En dat terwijl ik zo graag ongesteld wil worden zodat ik kan beginnen aan mijn eerste poging. Rot onregelmatige cyclus
Testen in de Burgers Zooquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Test is binnen! Zit nu in burgers zoo met dat. dinng in mijn binnenzak. maar als ik zo moet plassen gaan we. hem dus echt wel doen he. heb lang zat gewacht!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:05 schreef Lijnloos het volgende:
Test effe in de buurt van een zebra... streepjes ter inspiratie![]()
Succes!!!
Jaaaa wat goed!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef Twinkle20 het volgende:
JAAAAAAA!!!!!!
Heb er helaas geen duidelijke foto van. doe houden jullie tegoed voor als ik weer. terug ben vrijdag
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef Twinkle20 het volgende:
JAAAAAAA!!!!!!
Heb er helaas geen duidelijke foto van. doe houden jullie tegoed voor als ik weer. terug ben vrijdag
wohoooquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef Twinkle20 het volgende:
JAAAAAAA!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |