abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108185125
Kom zelf uit Noord-Limburg .. Dus was te verwachten.

Ga morgen naar Beekbergen! Dat moet wel goed komen.

Sneaky naar binnen smokkelen via mijn binnenzak in mijn jas :D
pi_108190844
Ik duim voor je Twinkle ^O^

Hier nog steeds een vage streep -O- 8)7
we zijn vanochtend wel bij de huisarts geweest en die vind ook: dunne streep is ook en streep.

Begin januari heb ik een ongeluk gehad en heb een paar weken AB moeten slikken, waardoor de pil niet werkte. Toen heb ik 1 rare, heftige bloeding gehad half januari. Ik zie me nog zitten met mijn gipshand, huilend op de wc omdat ik de tamponpapiertjes niet open kreeg.
Op 2 februari heb ik nog een bloeding gehad, die eigenlijk niet meer dan een dag geduurd heeft. Ikzelf denk dat dat een innestelingsbloeding is geweest, maar we moeten dus nog even geduld hebben voor een duidelijkere streep.
Mocht ik nu inderdaad zwanger zijn, dan is het nog maar de vraag wat de uitgerekende datum is.

Wel hebben we i.v.m. een afwijking aan mijn bloed en de hartafwijking van mijn vriend een verwijzing gekregen voor de gyneacoloog. Daar moet ik 12 maart heen en dan hopen we toch onderhand wel een donkerder streepje gepiest te hebben :{
  maandag 20 februari 2012 @ 18:41:06 #253
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_108196271
Succes Twinkle en geniet van je vakantie!

Spanned Tuktuk, kan me goed voorstellen dat je nog wat afwachtend bent. Ik zou zelf ook nog niet echt hard durven juichen met een dunne streep. Die hartafwijking is erfelijk begrijp ik? Kunnen ze vanaf een bepaald aantal weken bepalen of de baby eenzelfde afwijking heeft of zo?

Hier te vroeg gejuicht geloof ik ;( Alleen zaterdag een klein beetje helderrood bloed verloren, maar het heeft verder niet doorgezet. Zondag en vandaag weer bruinverlies maar wel totaal anders dan normaal, meer beige :') Snap er geen hol van -O-

Vanochtend ook een (voor mijn doen) enorm hoge temperatuur van 36.89 terwijl ik gisteren nog 36,46 had. Nu wisselt mijn temp wel behoorlijk van dag tot dag, vaak zeker 0,20 verschil dus wat ik daar uit zou moeten afleiden weet ik ook nog niet. Benieuwd of ik er over een paar maanden wel een structuur in kan ontdekken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_108200609
Dank je Chanty! We zijn inderdaad nog wat afwachtend en durven nog niet te hard te jubelen. Of de hartafwijking erfelijk is, kon de huisarts ons niet vertellen, dus ik hoop dat de gynaecoloog daar meer over weet.

Wat ontzettend vervelend dat je lichaam niet meewerkt zeg -O-
pi_108200840
TukTuk een streepje is een streepje, maar begrijp goed dat je nog heel voorzichtig bent. Fijn dat de huisarts goed meedenkt en je gelijk doorstuurt naar de gynaecoloog. Gezien jullie beider medische achtergrond wel prettig.

En X_Y wat mooi dat het toch allemaal goed lijkt te gaan en dat je er langzaam weer vertrouwen in gaat krijgen dat je toch echt een goede zwangerschap hebt.

Lijnloos...je zou bijna gaan denken dat je voorlaatste lange ronde inderdaad wel een soort van raak was. Het is toch ook zo dat het aantal bevruchtingen en innestelingen flink hoger ligt dan het aantal zwangerschappen. Het gaat vaak al fout voordat je bij je (N)OD bent.

Verder heb ik helaas ook weer een aantal andere mislukte rondes (Milka, Aurum, en vast nog meer vergeten) voorbij zien komen. Hopelijk duurt het niet vreselijk lang meer. Milka, succes binnenkort bij de gyn.

Ook de onduidelijke cyclussen van een aantal...ik zou er echt niet goed van worden. Dat het maar vrij snel wel een wat logisch patroon kan worden waar je mee aan de gang kan.

@Chanty: best kans dat wij een beetje hetzelfde soort werk doen ;)

Algemeen nog bedankt voor jullie reacties op mijn vraag van alweer ruim een week geleden over het bevolkingsonderzoek. Ik wacht m'n NOD (komende donderdag-zaterdag? door laatste wat langere cyclus weet ik het niet helemaal) maar af en als het niet raak blijkt te zijn, dan ga ik maar zo snel mogelijk als kan (bloed weg en voor het klussen).
  maandag 20 februari 2012 @ 20:27:22 #256
52229 Chanty
pi_108201024
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:24 schreef Kursor het volgende:
TukTuk een streepje is een streepje, maar begrijp goed dat je nog heel voorzichtig bent. Fijn dat de huisarts goed meedenkt en je gelijk doorstuurt naar de gynaecoloog. Gezien jullie beider medische achtergrond wel prettig.

En X_Y wat mooi dat het toch allemaal goed lijkt te gaan en dat je er langzaam weer vertrouwen in gaat krijgen dat je toch echt een goede zwangerschap hebt.

Lijnloos...je zou bijna gaan denken dat je voorlaatste lange ronde inderdaad wel een soort van raak was. Het is toch ook zo dat het aantal bevruchtingen en innestelingen flink hoger ligt dan het aantal zwangerschappen. Het gaat vaak al fout voordat je bij je (N)OD bent.

Verder heb ik helaas ook weer een aantal andere mislukte rondes (Milka, Aurum, en vast nog meer vergeten) voorbij zien komen. Hopelijk duurt het niet vreselijk lang meer. Milka, succes binnenkort bij de gyn.

Ook de onduidelijke cyclussen van een aantal...ik zou er echt niet goed van worden. Dat het maar vrij snel wel een wat logisch patroon kan worden waar je mee aan de gang kan.

@Chanty: best kans dat wij een beetje hetzelfde soort werk doen ;)

Algemeen nog bedankt voor jullie reacties op mijn vraag van alweer ruim een week geleden over het bevolkingsonderzoek. Ik wacht m'n NOD (komende donderdag-zaterdag? door laatste wat langere cyclus weet ik het niet helemaal) maar af en als het niet raak blijkt te zijn, dan ga ik maar zo snel mogelijk als kan (bloed weg en voor het klussen).
Euhmmm geen idee wat doe jij voor werk dan? :P
pi_108202025
Chanty: zie PM! (wil hier niet teveel info neerzetten; ehm...en dan zet ik hier gewoon neer dat ik graag een tweede zou willen en dat we daar mee bezig zijn 8)7 )
pi_108217625
Test is binnen .. Alleen de Bruna en Etos waren open .. de rest potdicht ... Maar dat boeit niet! Ik heb mijn test! SPANNING!! 8)7
pi_108217691
Spannend Twinkle... wanneer mag je testen? *O*
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:48:25 #260
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_108218143
Refresh x 80
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_108218760
Dat mobiel internet is ook niet alles blijkt; dacht maandagochtend iets gepost te hebben, maar die is nergens te vinden zie ik nu.

T.o.v. van mijn laatste cyclus ben ik nu ruim een week over tijd, maar toch heb ik afgelopen maandag met een kruidvat test twee keer negatief getest. Ik baal en snap er, ook gezien alle symptomen die ik heb, erg weinig van. Morgen nog een test, waarvan ik bij voorbaat al verwacht dat die ook negatief zal zijn. Mijn lichaam lijkt me echt voor de gek te houden :(
pi_108219159
Net getest maar krijg niet eens een controle streep *zucht*. Gelukkig twee van die dingen gekocht dus even goed drinken en dan straks nog een keertje... afwachten maar
pi_108219700
Lindala balen dat je lichaam je zo voor de gek houdt. :*

Twinkle goed dat je een extra test hebt gehaald,
als goedmakertje moeten er nu maar twee strepen op te zien zijn. :Y
pi_108223267
uuuhm twinkle.. als je geen controle streep krijg, is de test gewoon niet goed hoor.
Die MOET komen, volgens mij met water zelfs.

En als je nu goed gaat drinken en weer testen kan het goed zijn dat je negatief test, omdat er zo snel geen/te weinig hcg in je urine komt. (vooral aan het begin)

Je kunt beter weinig drinken en wachten tot je toch moet plassen.
pi_108223398
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:44 schreef covie het volgende:
uuuhm twinkle.. als je geen controle streep krijg, is de test gewoon niet goed hoor.
Die MOET komen, volgens mij met water zelfs.

En als je nu goed gaat drinken en weer testen kan het goed zijn dat je negatief test, omdat er zo snel geen/te weinig hcg in je urine komt. (vooral aan het begin)

Je kunt beter weinig drinken en wachten tot je toch moet plassen.
Als je geen controlestreep krijgt, kun je ook gewoon te weinig erop geplast hebben, zeg maar. Nog eens proberen met een hele volle blaas dus :D :+
pi_108226349
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 13:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Als je geen controlestreep krijgt, kun je ook gewoon te weinig erop geplast hebben, zeg maar. Nog eens proberen met een hele volle blaas dus :D :+
en daarom dames: altijd eerst in een leeg, schoon, bekertje plassen en dan pas de test erin doen. Heb je altijd genoeg urine en het is ook nog makkelijker mikken... :P
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_108226414
Dus wat hebben we net gedaan? Met een mega volle blaas dat ding volgepiest. En wat denk je? WEER NIKS!

Nu zit ik dus op mijn vakantieadres en ben in staat om de eerste kruidvat binnen te vliegen want die testen werkten tenminste. ja ze earen de vorige keer negatief.. maar ze deden het tenminste.

ben stikzenuwachtig =)...
Houd jullie op de hoogte!
pi_108226471
Vang het eerst op in een bekertje en dan rustig een paar seconde (ik geloof iets van 5 of 20) dat staafje erin hangen... Dat gepies over een staafje vind ik altijd zon rommeltje...

Nou ja, daar heb je nu niks meer aan... succes in elk geval!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:36:47 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108227015
Ik deed het idd ook in een bekertje. Dat geklooi, ik pieste altijd over mijn vingers. :Y :D
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:10:20 #270
52229 Chanty
pi_108232071
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef Twinkle20 het volgende:
Dus wat hebben we net gedaan? Met een mega volle blaas dat ding volgepiest. En wat denk je? WEER NIKS!

Nu zit ik dus op mijn vakantieadres en ben in staat om de eerste kruidvat binnen te vliegen want die testen werkten tenminste. ja ze earen de vorige keer negatief.. maar ze deden het tenminste.

ben stikzenuwachtig =)...
Houd jullie op de hoogte!
Kunt toch wel met een smoesje de kruitvat in, neem niet aan dat de hele meute meegaat om te kijken wat jij daar haalt ;) En inderdaad een bekertje ^O^
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:14:12 #271
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108234405
Hoi liefjes :D Hoe is hiet hier met iedereen??
Ik mis jullie wel een beetje hoor :@
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_108234531
hier rommelt het..
maar nog gewoon een weekje wachten :P

en ik ga iet heeeel doms doen! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt goed tegen de ratelende eierstokken :N

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108234976
Morgen even een testje scorenin apeldoorn bij de kruidvat.. want die van de etos vertrouw ik niet meer. en dan inderdaad in een potje haha
pi_108249250
Veel plezier met de vakantie. En succes morgen in Apeldoorn, hopelijk brengt kruidvattest meer geluk.
pi_108258315
Ik ga ook zondag naar de 9 maandenbeurs met mijn nichtje. Ik hoop niet dat ik voor geluidsoverlast ga zorgen met mijn rammelende eierstokken.

Hier nog geen druppeltje bloed te ontdekken. En dat terwijl ik zo graag ongesteld wil worden zodat ik kan beginnen aan mijn eerste poging. Rot onregelmatige cyclus :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')