hmm blaas ontsteking of verkoudheid.. ik ben er nog niet achter.. iig algehele malaise in mijn lichaamquote:Op maandag 13 februari 2012 12:40 schreef Lijnloos het volgende:
Hmm, raar Tuktuk... Knap dat je pas over een week weer wilt testen, maar wanneer is idd je NOD?
Oh bij mij mag in de OP wel:
Lijnloos (02-2011) en NOD doe maar op 21-2 of zo, heb echt geen idee waar ik nu vanuit moet gaan na die rare cyclus vorige maand).
Barretje ook al blaasontsteking.. kak zeg, lekkere timing ook inderdaad.
PUPO dan maar?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:54 schreef DropFruitDuo het volgende:
Ohh TukTuk, een heel licht streepje klinkt toch wel een beetje zwanger hoor![]()
Beterschap Lijnloos en Barretje!
Balen sterremunt en jaeky!
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Hey cool! Ik kan ook undeleten!![]()
Ik was iets te rigoreus en delete ook een post van lijnloos.
Ik wacht het nog even voorzichtig af ...quote:Op maandag 13 februari 2012 12:08 schreef -Tuktuk- het volgende:
Ik was een heelverhaal aan het typen, maar toen bleek het topic vol te zijn, dus bij deze de ingekorte versie
He, wat zonde jaeky
Beterschap lijnloos en bar!
En hier weet ik nog net zo veel als van de week... Omdat ik nog steeds een rommelende buik heb, zere borsten en vanmorgen ontzettend misselijk was, hebben we toch maar vast een test gedaan.
Er was een heel, heel lict streepje te zien, maar dat verdween ook weer na een paar minuten
Nu wachten we dus een weekje en doen dan een nieuwe test
Inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2012 13:04 schreef DropFruitDuo het volgende:
[..]
pregnant until proven otherwise
Hoe handig is datquote:Op maandag 13 februari 2012 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Hey cool! Ik kan ook undeleten!![]()
Ik was iets te rigoreus en delete ook een post van lijnloos.
Ik ga er ook nog niet teveel vanuit, maar toch....quote:Op maandag 13 februari 2012 13:02 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik wacht het nog even voorzichtig af ...
Maar doe stiekem ook vast een
Hmm erfelijk bepaald zou in mijn geval wel fijn zijn, bij mijn moeder was het ook alledrie in 1 keer raakquote:Op maandag 13 februari 2012 13:24 schreef -Tuktuk- het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Hoe handig is dat
[..]
Ik ga er ook nog niet teveel vanuit, maar toch....
Wat ik me trouwens afvroeg... Bij mijn moeder was het alle drie de keren 'meteen raak'. Nu lijkt het erop dat het bij mij ook redelijk vlot gaat. Is dat toeval of voor een deel erfelijk bepaald?
Over haar moeder maak ik me niet zoveel zorgen, die heeft namelijk veertien kinderen op de wereld gezetquote:Op maandag 13 februari 2012 13:28 schreef DropFruitDuo het volgende:
[..]
Hmm erfelijk bepaald zou in mijn geval wel fijn zijn, bij mijn moeder was het ook alledrie in 1 keer raakHaar moeder heeft er dan wel weer jaaaaaren over gedaan dus dat zegt ook weer niks
Helemaal waar. Ik maak me er ook niet zo druk om, zusje wel, die maakt er een wedstrijd van.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:42 schreef DropFruitDuo het volgende:
Je bent natuurlijk ook niet alleen afhankelijk van je eigen vruchtbaarheid..
Okeeeequote:Op maandag 13 februari 2012 13:52 schreef sterrenmunt het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik maak me er ook niet zo druk om, zusje wel, die maakt er een wedstrijd van.
Lekker ongevoelig zeg. Zij heeft gewonnen, is ze erg blij??quote:Op maandag 13 februari 2012 13:52 schreef sterrenmunt het volgende:
[..]
Helemaal waar. Ik maak me er ook niet zo druk om, zusje wel, die maakt er een wedstrijd van.
ik wel tegen naaste familiequote:Op maandag 13 februari 2012 13:55 schreef DropFruitDuo het volgende:
Hebben jullie het trouwens tegen mensen verteld, dat jullie aan het proberen zijn om zwanger te worden?
Ja kan ik me voorstellen, zeker als je al even bezig bent.. En je wilt toch eigenlijk ook gewoon zodra je het besluit genomen hebt de volgende dag al zwanger zijnquote:Op maandag 13 februari 2012 14:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik wel tegen naaste familieNiet op werk
Mijn moeder was binnen 8 maanden zwanger en van mijn schoonma weet ik het niet.
Ik vind van mezelf dat het deze maand wel raak mag zijn![]()
ik begin die wachtdagen een beetje zat te worden
![]()
waarom doet je zus dat? Wat is daar het nut van?quote:Op maandag 13 februari 2012 13:52 schreef sterrenmunt het volgende:
[..]
Whihi iddquote:Op maandag 13 februari 2012 12:34 schreef _aurum_ het volgende:
wanneer is je NOD Tuktuk?
En wil je de OP aanpassen:
Deze morgen erbij:
aurum 8-11
barreltje11-11
kursor 1-12
winka 1-11 daarbij nod op 29 feb
sethiwe 8-11
Nytar 01-12
En Skoap en Enfermera mogen eruit
Alleen tegen een paar vriendinnen en mn nichtje, maar verder niet tegen onze ouders ofzoquote:Op maandag 13 februari 2012 13:55 schreef DropFruitDuo het volgende:
Hebben jullie het trouwens tegen mensen verteld, dat jullie aan het proberen zijn om zwanger te worden?
Tegen mijn beste vriendinnen .. Een heeft al een kindje van bijna 2 en is zwanger van nummer 2 (ergens in mei uitgerekend) .. Andere vriendin is vorige week dus bevallen .. Nog een andere vriendin wil wel maar het is voor hen nog niet echt de ideale situatie.. En nummer vier studeert nog (we zijn 1 vriendengroep).quote:Op maandag 13 februari 2012 13:55 schreef DropFruitDuo het volgende:
Ahh getverderrie wat een irritante persoonlijkheid lijkt me dat.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:25 schreef sterrenmunt het volgende:
Hoe mijn zus dat doet, 300 keer vertellen dat ze maar 1 keer ongesteld is geworden. En dan net zo vaak vragen hoe lang het bij ons ook al weer duurde.
En dat ze er vanuit gaat dat we dit jaar nog wel komen vertellen dat er een tweede komt.
Het zelfde geld voor de bevalling, die van haar duurde maar 1,5 uur (oh wat fijn voor haar, prima hoor, maar ik weet het nu wel), die van mij 34 uur. 'Goh wat rot zeg, phoe, ik was gelukkig zo klaar'.
edit, ik ben er aan gewend, het zal wel. Ze heeft in dat opzicht niet echt veel inlevingsvermogen. Als het bij haar maar goed gaat.
Ja het lijkt me ook fijn dat mocht er iets mis gaan dat je dat dan gewoon kunt bespreken met je familie en vriendinnen.. Wij willen het eigenlijk nog wel even voor onszelf houden maar inderdaad wat je zei, ik ben ook zo enorm blij dat het nu eindelijk 'mag' dat ik het denk ik ook nog wel heel moeilijk ga vinden om het niet tegen een aantal vriendinnen te vertellen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Tegen mijn beste vriendinnen .. Een heeft al een kindje van bijna 2 en is zwanger van nummer 2 (ergens in mei uitgerekend) .. Andere vriendin is vorige week dus bevallen .. Nog een andere vriendin wil wel maar het is voor hen nog niet echt de ideale situatie.. En nummer vier studeert nog (we zijn 1 vriendengroep).
Verder heb ik het tegen mijn moeder en twee zusjes gezegd. En tegen mijn schoonmama![]()
Tja ... iedereen gaat daar op zijn eigen weg mee om.
Toen ik vorig jaar zomer onverwacht zwanger bleek te zijn, maar daarna een miskraam kreeg, heb ik niemand iets verteld. Dit heb ik onlangs wel verteld tegen alle bovengenoemde personen, behalve schoonmama.
Ik ben gewoon ontzettend blij en vrolijk dat het nu eindelijk 'mag'. Dus ja, ze weten het wel.
Als er een eventuele volgend kindje komt .. dan denk ik dat ik daar wel mijn mond over dicht houd tot het zover is![]()
Voor nu heb ik hiervoor gekozen en dat voelt goed.
Ja je kunt zeggen, dan is het verrassingseffect weg. Klopt.
Maar door wat in de zomer is gebeurd heb ik ook behoefte aan steun van mijn vrienden en familie. Als ik er eens doorheen zit of niet weet wat ik moet doen, kan ik er t.a.t. met hen over praten .. En dat is ook heel wat waard voor dit moment!
Jee wat een lullig gedragquote:Op maandag 13 februari 2012 14:25 schreef sterrenmunt het volgende:
Hoe mijn zus dat doet, 300 keer vertellen dat ze maar 1 keer ongesteld is geworden. En dan net zo vaak vragen hoe lang het bij ons ook al weer duurde.
En dat ze er vanuit gaat dat we dit jaar nog wel komen vertellen dat er een tweede komt.
Het zelfde geld voor de bevalling, die van haar duurde maar 1,5 uur (oh wat fijn voor haar, prima hoor, maar ik weet het nu wel), die van mij 34 uur. 'Goh wat rot zeg, phoe, ik was gelukkig zo klaar'.
edit, ik ben er aan gewend, het zal wel. Ze heeft in dat opzicht niet echt veel inlevingsvermogen. Als het bij haar maar goed gaat.
Kutquote:Op maandag 13 februari 2012 15:41 schreef X_Y het volgende:
Meiden, ik kruip in bed en kom er voorlopig even niet meer uit...![]()
Sinds begin van de middag bloedverlies die aanhoud...ik geloof er niet meer in![]()
Alweer van enorm vreugde naar een vreselijke pijn, dit 2 keer (maanden) achter elkaar, ik ben er even klaar mee, het doet me echt zo vreselijk pijn...
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 15:41 schreef X_Y het volgende:
Sinds begin van de middag bloedverlies die aanhoud...ik geloof er niet meer in![]()
Alweer van enorm vreugde naar een vreselijke pijn, dit 2 keer (maanden) achter elkaar, ik ben er even klaar mee, het doet me echt zo vreselijk pijn...
![]()
![]()
Sterktequote:Op maandag 13 februari 2012 15:41 schreef X_Y het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |