^^quote:Op maandag 13 februari 2012 18:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
SterkteMisschien anders een keer langs een arts om te kijken of alles op orde is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef L0t.. het volgende:
Nou ik geef het op, ik kan niet met 2 accounts omgaanDFD is ontmaskerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier weten een paar collega's het. Vind het nogal moeilijk om nee te zeggen als iemand opmerkt: getrouwd, huisje dus binnenkort aan de kinderen? Maar goed, zijn collega's die ik verder wel vertrouw dat ze het niet meteen bij de baas op tafel gooien (al weet ik niet of er nou echt een big deal van wordt gemaakt. ze kunnen zelf ook wel nadenken: vrouwen in een bepaalde leeftijd en leeftijdsfase...).
Verder zijn mijn beste vriendinnen wel op de hoogte en mijn ouders dat we het proberen. Zijn ouders niet voor zover ik weet en verder hoeft het ook niemand direct te weten.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Krijg je er vaak vragen over? Zo van 'is het al gelukt?'quote:Op maandag 13 februari 2012 20:36 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
Hier weten een paar collega's het. Vind het nogal moeilijk om nee te zeggen als iemand opmerkt: getrouwd, huisje dus binnenkort aan de kinderen? Maar goed, zijn collega's die ik verder wel vertrouw dat ze het niet meteen bij de baas op tafel gooien (al weet ik niet of er nou echt een big deal van wordt gemaakt. ze kunnen zelf ook wel nadenken: vrouwen in een bepaalde leeftijd en leeftijdsfase...).
Verder zijn mijn beste vriendinnen wel op de hoogte en mijn ouders dat we het proberen. Zijn ouders niet voor zover ik weet en verder hoeft het ook niemand direct te weten.
Dit wordt inderdaad ronde 2 voor mij!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:45 schreef VrouwtjeC het volgende:
Twinkle20, we lopen inderdaad aardig gelijk! Is dit ook jouw tweede poging (voor mij in ieder geval wel)? Ik ga pas op de 23e een test doen, als ik dan nog niet ongesteld ben en zo geduldig kan zijn. Jij? De vorige x was ik 4 dagen te vroeg met testen en toen bleef ik dagelijks testen, zo overtuigd was ik van een zwangerschap. Ik wil me die teleurstelling deze keer besparen, vandaar deze keer wat later testen. Heb jij het idee dat je zwanger bent?
Leuk dat je op vakantie gaat! Waar ga je heen (als je dit wil delen op het internet)?
Nee niet hierquote:Op maandag 13 februari 2012 20:52 schreef VrouwtjeC het volgende:
De vraag "is het al gelukt?" is de reden dat ik het niet tegen vrienden heb verteld. Als het dan wat langer duurt, lijkt dat me erg ongemakkelijk! Als je een bepaalde leeftijd krijgt, krijg je vanzelf van jan en alleman vragen of je nog niet met kinderen bezig bent, behoorlijk brutaal vind ik. Tegen mijn collega's kan ik het sowieso niet vertellen, ik vrees namelijk best voor mijn baan als ik zwanger blijk te zijn. Geen vast contract helaas.
L0t, ik begrijp dat jij hier een oude bekende bent?
Oh dat lijkt me heel lastig AED.. Wel fijn dat je ook vanuit het ziekenhuis groen licht hebt gekregen!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:56 schreef AED86 het volgende:
Alleen mijn directe familie weet het van ons, dit omdat ik (zeker van mijn moeder) even moest horen dat het een soort van goed was. Dat ik ook op hulp kan rekenen als ik deze nodig heb. ( Ik heb ms, en het is een hele strijd met mezelf geweest om voor kinderen te gaan)
Bij mij is baan ook nog niet zeker,maar waarschijnlijk wordt deze toch niet verlengd. Dus voor mijn baan hoef ik het niet uit te stellen om zwanger te worden.
Neuy want de mensen die weten dat we proberen, weten dat ze het ook meteen te horen krijgen als ik twee streepjes piesquote:Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Krijg je er vaak vragen over? Zo van 'is het al gelukt?'
Ik krijg van vriendinnen regelmatig de vraag of ik zwanger ben. Ze weten gewoon dat we graag kinderen willen en onze situatie is er ook naar. Toch zal ik er mss maar 1 of 2 het vertellen denk ik. Anders wordt er nóg meer de nadruk op gelegd steeds, lijkt me pijnlijk als het allemaal evt. niet wil lukken..
Nee we waren eigenlijk van plan om nog even te wachten tot ik mijn diploma heb. Maar de opleiding gaat me met twee vingers in de neus af dus daar maken we ons eigenlijk niet zo druk over. Mocht ik meteen zwanger worden ben ik tegen de tijd dat ik zou bevallen ook zo goed als afgestudeerd. Omdat ik duaal studeer heb ik dus al een contract met baangarantie, dat is wel een fijn ideequote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef VrouwtjeC het volgende:
L0t, ze komen er vanzelf achter ws, jullie wilden er eerst niet voor gaan dan?
Ach, mijn insteek is dat als mijn contact niet verlegd wordt, ik daar liever helemaal niet meer wil werken! Wat moet je met een werkgever die zo tegen toekomstige moeders aankijkt?! Helemaal niets toch?!
Vervelend dat je in die situatie zit AED86, wanneer weet je meer?
ff proberen om ook te quoten!quote:Nee we waren eigenlijk van plan om nog even te wachten tot ik mijn diploma heb. Maar de opleiding gaat me met twee vingers in de neus af dus daar maken we ons eigenlijk niet zo druk over. Mocht ik meteen zwanger worden ben ik tegen de tijd dat ik zou bevallen ook zo goed als afgestudeerd. Omdat ik duaal studeer heb ik dus al een contract met baangarantie, dat is wel een fijn idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |