abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107939182
Ik ben hier helemaal spiksplinternieuw en weet dus niets, maar kan je je eigen berichtjes ook aanpassen? Zo ja, hoe doe je dat?
pi_107939377
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:35 schreef Chanty het volgende:

[..]

Sterkte ;( Misschien anders een keer langs een arts om te kijken of alles op orde is?
^^

VrouwtjeC: Onder je postnummer gaan hangen (does that make sense?) en dan zie je allemaal icoontjes verschijnen. Een ervan is je post wijzigen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107939662
_aurum_ bedankt! Het is gelukt! Ik wist niet dat editen hetzelfde is als wijzigen :P
  maandag 13 februari 2012 @ 19:05:30 #54
258612 nytar
boys boys boys
pi_107939868
och x_y wat vreselijk jammer! Sterkte!

Bij mij weet 1 vriendin het en de verdere vrienden en kennissenkring vermoedt het. Gister op een borrel gehoord dat 2 buren zwanger zijn en alle ogen vlogen daarna naar mij...of ik ook nog wat te vertellen had.

Niet dus :(
pi_107941903
Jeetje wat gaar het hard hier!

Iedereen met een positieve test van herte gefeliciteerd!

En voor iedereen die uiteindelijk toch nog ongesteld is gewoorden een dikke knuffel!

Mijn moeder heeft veel moeite gehad om zwanger te worden, ze zaten al in de medische molen en mijn moeder moest de gyn bellen als ze ongesteld was geworden...Alleen werd dat een telefoontje dat ze zwanger was! Dat was bij mijn broer.. Bij mijn zusje en mij ( ik ben een tweeling) ging het opdezelfde manier... Beide keren heeft het zwanger worden langer dan 1 jaar geduurd.

Ik heb het mijn broer, mijn zusje en mijn ouders verteld. Verder weer niemand dat wij bezig zijn om zwanger te worden. Manlief en ik hebben beide geen goede verstandshouding met zijn familie, die vertellen we het uberhaupt pas als we de eerste drie maanden zwangerschap door zijn.
Dat is wel iets waar ik eigenlijk wel tegenop zie, maar ook dat zal wel goed komen.

Verder begin februari nogmaals groen licht gekregen van mijn neuroloog voor een eventuele zwangerschap, ook heb ik geen medische indicatie voor een zh bevalling of strenge controle bij een gyn. Dat is ook wel fijn om te weten.

Nu hopen dat de gewetensvroeging wegblijft als ik eindelijk zwanger ben en we er vollop van kunnen genieten.

Voor ons wordt dit ronde 5, de }) zitten er nu net op.. dus op naar de klusweek!

(sorry voor de lange post)
pi_107944032
Nou, mijn menstruatie is hier aangebroken. Nu even een paar dagen afzien, carnaval vieren en aan de slag :+ Ronde 1 is nu echt aangebroken *O*
pi_107944130
Nou ik geef het op, ik kan niet met 2 accounts omgaan :') DFD is ontmaskerd :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 13 februari 2012 @ 20:36:05 #58
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_107944509
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef L0t.. het volgende:
Nou ik geef het op, ik kan niet met 2 accounts omgaan :') DFD is ontmaskerd :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D _O-

Hier weten een paar collega's het. Vind het nogal moeilijk om nee te zeggen als iemand opmerkt: getrouwd, huisje dus binnenkort aan de kinderen? Maar goed, zijn collega's die ik verder wel vertrouw dat ze het niet meteen bij de baas op tafel gooien (al weet ik niet of er nou echt een big deal van wordt gemaakt. ze kunnen zelf ook wel nadenken: vrouwen in een bepaalde leeftijd en leeftijdsfase...).

Verder zijn mijn beste vriendinnen wel op de hoogte en mijn ouders dat we het proberen. Zijn ouders niet voor zover ik weet en verder hoeft het ook niemand direct te weten.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_107944717
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:36 schreef Chanty het volgende:

[..]

:D _O-

Hier weten een paar collega's het. Vind het nogal moeilijk om nee te zeggen als iemand opmerkt: getrouwd, huisje dus binnenkort aan de kinderen? Maar goed, zijn collega's die ik verder wel vertrouw dat ze het niet meteen bij de baas op tafel gooien (al weet ik niet of er nou echt een big deal van wordt gemaakt. ze kunnen zelf ook wel nadenken: vrouwen in een bepaalde leeftijd en leeftijdsfase...).

Verder zijn mijn beste vriendinnen wel op de hoogte en mijn ouders dat we het proberen. Zijn ouders niet voor zover ik weet en verder hoeft het ook niemand direct te weten.
Krijg je er vaak vragen over? Zo van 'is het al gelukt?'

Ik krijg van vriendinnen regelmatig de vraag of ik zwanger ben. Ze weten gewoon dat we graag kinderen willen en onze situatie is er ook naar. Toch zal ik er mss maar 1 of 2 het vertellen denk ik. Anders wordt er nóg meer de nadruk op gelegd steeds, lijkt me pijnlijk als het allemaal evt. niet wil lukken..
  maandag 13 februari 2012 @ 20:44:28 #60
258612 nytar
boys boys boys
pi_107944924
dat kan behoorlijk pijnlijk worden ja. Bij de eerste waren we ongeveer een jaar bezig en idd al even getrouwd. En dan komen die vragen...je kan daar iemand zo erg mee kwetsen.
Ik heb regelmatig tegen de tranen moeten vechten. Denk dat het daarom ook prettig is om sommige mensen wel in vertrouwen te nemen, zodat je dat met elkaar kan delen.
pi_107945224
Op het werk ben ik 1 van de jongste, vorig jaar getrouwd en we wachten nu op de oplevering van ons nieuwe huis. De opmerking vliegen aardig in het rond,en bijna maandelijks krijg ik een directe opmerking of het nu dan 'eindelijk' zover is.. Erg vermoeiend, ik reageer steevast met dat het niet vast staat dat we daadwerkelijk kinderen kunnen krijgen, dat we dat eerst nog moeten afwachten.
pi_107945326
De vraag "is het al gelukt?" is de reden dat ik het niet tegen vrienden heb verteld. Als het dan wat langer duurt, lijkt dat me erg ongemakkelijk! Als je een bepaalde leeftijd krijgt, krijg je vanzelf van jan en alleman vragen of je nog niet met kinderen bezig bent, behoorlijk brutaal vind ik. Tegen mijn collega's kan ik het sowieso niet vertellen, ik vrees namelijk best voor mijn baan als ik zwanger blijk te zijn. Geen vast contract helaas.

L0t, ik begrijp dat jij hier een oude bekende bent?
pi_107945407
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:45 schreef VrouwtjeC het volgende:
Twinkle20, we lopen inderdaad aardig gelijk! Is dit ook jouw tweede poging (voor mij in ieder geval wel)? Ik ga pas op de 23e een test doen, als ik dan nog niet ongesteld ben en zo geduldig kan zijn. Jij? De vorige x was ik 4 dagen te vroeg met testen en toen bleef ik dagelijks testen :@ , zo overtuigd was ik van een zwangerschap. Ik wil me die teleurstelling deze keer besparen, vandaar deze keer wat later testen. Heb jij het idee dat je zwanger bent?

Leuk dat je op vakantie gaat! Waar ga je heen (als je dit wil delen op het internet)?
Dit wordt inderdaad ronde 2 voor mij!
We gaan met de ouders van mijn man, de broers van mijn man en hun vrouwen en de kids een midweekje. Nog als cadeau voor hun 40-jarige bruiloft.

Ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben .. maja... ik weet ook niet hoe dat voelt? Dit zou ons eerste kindje gaan worden :D
pi_107945476
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:52 schreef VrouwtjeC het volgende:
De vraag "is het al gelukt?" is de reden dat ik het niet tegen vrienden heb verteld. Als het dan wat langer duurt, lijkt dat me erg ongemakkelijk! Als je een bepaalde leeftijd krijgt, krijg je vanzelf van jan en alleman vragen of je nog niet met kinderen bezig bent, behoorlijk brutaal vind ik. Tegen mijn collega's kan ik het sowieso niet vertellen, ik vrees namelijk best voor mijn baan als ik zwanger blijk te zijn. Geen vast contract helaas.

L0t, ik begrijp dat jij hier een oude bekende bent?
Nee niet hier :) Maar ben wel redelijk actief in andere delen van het forum. Ik wacht maar af of ze er daar achterkomen :')
pi_107945531
Alleen mijn directe familie weet het van ons, dit omdat ik (zeker van mijn moeder) even moest horen dat het een soort van goed was. Dat ik ook op hulp kan rekenen als ik deze nodig heb. ( Ik heb ms, en het is een hele strijd met mezelf geweest om voor kinderen te gaan)

Bij mij is baan ook nog niet zeker,maar waarschijnlijk wordt deze toch niet verlengd. Dus voor mijn baan hoef ik het niet uit te stellen om zwanger te worden.
pi_107945679
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:56 schreef AED86 het volgende:
Alleen mijn directe familie weet het van ons, dit omdat ik (zeker van mijn moeder) even moest horen dat het een soort van goed was. Dat ik ook op hulp kan rekenen als ik deze nodig heb. ( Ik heb ms, en het is een hele strijd met mezelf geweest om voor kinderen te gaan)

Bij mij is baan ook nog niet zeker,maar waarschijnlijk wordt deze toch niet verlengd. Dus voor mijn baan hoef ik het niet uit te stellen om zwanger te worden.
Oh dat lijkt me heel lastig AED.. Wel fijn dat je ook vanuit het ziekenhuis groen licht hebt gekregen!

Heeft je vriend/man wel een vast contract?
pi_107945791
Klinkt leuk, twinkle20! Wordt vast gezellig!

We lopen dan inderdaad nagenoeg gelijk, wie weet kunnen we volgende week allebei tegelijk dit topic alweer verlaten (dat zou toch te mooi zijn om waar te zijn)!

Zwanger zijn, ja hoe voelt dat eigenlijk? Ik dacht het te weten.... Ben ook veel te veel gefocust op allerlei tekens van mijn lijf, geduld is niet mijn sterkste eigenschap. Bah, wachten duurt lang :P
pi_107945912
Hij krijgt binnekort een vast contract, dit is per mail bevestigd. Het blijft afwachten in deze tijd, maar wij werken beide in de zorg en werk is er overal wel te vinden.. Ik maak mij meer zorgen over mijn contract en dan over dat van hem..

Ze zijn erg positief over hem,dus dat zal wel goed komen! Hij werkt nu als verpleegkundige op detacheringsbasis, de opdrachtgever waar hij nu voor werkt zou hem graag in vast dienst verband nemen. Mocht het dus bij het detacheringsbureau niet doorgaan, kan hij bij zijn huidige opdrachtgever direct een vast contract krijgen.
pi_107946005
L0t, ze komen er vanzelf achter ws, jullie wilden er eerst niet voor gaan dan?

Ach, mijn insteek is dat als mijn contact niet verlegd wordt, ik daar liever helemaal niet meer wil werken! Wat moet je met een werkgever die zo tegen toekomstige moeders aankijkt?! Helemaal niets toch?!

Vervelend dat je in die situatie zit AED86, wanneer weet je meer?
  maandag 13 februari 2012 @ 21:05:28 #70
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_107946046
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Krijg je er vaak vragen over? Zo van 'is het al gelukt?'

Ik krijg van vriendinnen regelmatig de vraag of ik zwanger ben. Ze weten gewoon dat we graag kinderen willen en onze situatie is er ook naar. Toch zal ik er mss maar 1 of 2 het vertellen denk ik. Anders wordt er nóg meer de nadruk op gelegd steeds, lijkt me pijnlijk als het allemaal evt. niet wil lukken..
Neuy want de mensen die weten dat we proberen, weten dat ze het ook meteen te horen krijgen als ik twee streepjes pies :) Mocht het dan alsnog fout gaan, dan zijn er tenminste mensen die weten wat er speelt en waar ik eventueel kan uithuilen. En de grote meute hoort het dan wel na de drie maanden.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_107946153
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef VrouwtjeC het volgende:
L0t, ze komen er vanzelf achter ws, jullie wilden er eerst niet voor gaan dan?

Ach, mijn insteek is dat als mijn contact niet verlegd wordt, ik daar liever helemaal niet meer wil werken! Wat moet je met een werkgever die zo tegen toekomstige moeders aankijkt?! Helemaal niets toch?!

Vervelend dat je in die situatie zit AED86, wanneer weet je meer?
Nee we waren eigenlijk van plan om nog even te wachten tot ik mijn diploma heb. Maar de opleiding gaat me met twee vingers in de neus af dus daar maken we ons eigenlijk niet zo druk over. Mocht ik meteen zwanger worden ben ik tegen de tijd dat ik zou bevallen ook zo goed als afgestudeerd. Omdat ik duaal studeer heb ik dus al een contract met baangarantie, dat is wel een fijn idee :)
  maandag 13 februari 2012 @ 21:09:24 #72
258612 nytar
boys boys boys
pi_107946258
wow aed extra spannend voor jou.
Hoe reageerde je moeder? Kan me voorstellen dat het een emo gesprek is geweest.
pi_107946361
Chanty: dat is inderdaad wel een leuk voordeel, dat je het meteen kunt vertellen! Het rare is, mocht het zo ver zijn, en het gaat mis, dan zou ik het wel willen vertellen aan mijn directe omgeving, inderdaad om uit te huilen! Vriend wil het sowieso niet vertellen, die is daar veel geslotener in. Als het heel lang gaat duren, wil ik het wel aan vriendinnen vertellen. Zij krijgen zo langzamerhand ook allemaal kinderen en weten van mijn kinderwens. We hebben het er vaak over iig! Het zal voor niemand als een verrassing komen :) !
pi_107946522
@nytar, Klopt was best emo :) Het is voor mijn ouders ook niet makkelijk geweest toen bij mij de diagnose kwam.. Gelukkig weet ik dat mijn moeder wil helpen waar ze kan. Niet alleen met oppassen,maar evt ook iets in het huishouden als ik het zelf niet trek. Ik moest voordat we uberhaupt begonnen met proberen weten of er een vangnet is. Gelukkig is deze er en dat brengt ook een hoop rust met zich mee...

@vrouwtje C begin april vraag ik aan mijn baas hoe ze over mijn contract denkt, ik heb dan nog tot juli om evt wat anders te zoeken..
pi_107946567
quote:
Nee we waren eigenlijk van plan om nog even te wachten tot ik mijn diploma heb. Maar de opleiding gaat me met twee vingers in de neus af dus daar maken we ons eigenlijk niet zo druk over. Mocht ik meteen zwanger worden ben ik tegen de tijd dat ik zou bevallen ook zo goed als afgestudeerd. Omdat ik duaal studeer heb ik dus al een contract met baangarantie, dat is wel een fijn idee :)
ff proberen om ook te quoten!

Dan kun je zo'n keuze inderdaad makkelijk maken! Waar studeer je voor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')