abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108018216
Slakkie slijmspoor :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:46:01 #152
258612 nytar
boys boys boys
pi_108018476
dames dames wat een taal! <insert geshokkeerde smile> ;)

(waarom heb ik toch geen smilies op mn mobiel :()
pi_108025453
morgen is Nod idd :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_108035409
Hmmm .. nog een paar dagen wachten maar ik krijg nu alweer de kriebels :X
Had me voorgenomen om het allemaal maar een beetje over me heen te laten komen ... maar dat wil me niet echt lukken omdat ik het zo graag wil.
  donderdag 16 februari 2012 @ 09:31:11 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108036694
ik ben een beetje misselijk :X O-)

maar zoo snel gaat dat vast niet.. 2 dagen na een mogelijke bevruchting :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_108049097
Hallo dames!

Chanty en Sterrenmunt, wat een onduidelijkheid nog.

X_Y heb je al besloten wat je doet? Als je besluit te bellen, laat je niet wegsturen!!

Papillon, succes!

Aurum, jammer!

Hihi Slakkie slijmspoor!!! 8-)
  donderdag 16 februari 2012 @ 17:38:32 #157
279894 winka
There is no place like home..
pi_108050240
quote:
7s.gif Op donderdag 16 februari 2012 09:31 schreef Barreltje het volgende:
ik ben een beetje misselijk :X O-)

maar zoo snel gaat dat vast niet.. 2 dagen na een mogelijke bevruchting :P
Zelfde nepsymtpomen hier.. Ik kan maar beter standaard een vergrootglas meedragen :)
pi_108052357
ohh gooood..
ik heb echt een hormonster bui vandaag :X

balen van jezelf maar er verder ook niks aan kunnen doen :N
ik lijk wel een klein kind.. TE belachelijk :X

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108069606
zo.. eisprong lijkt te zijn geweest :P
NOD zo ongeveer op 29 februari :D
en als het geslaagd is wordt het een meisje ;) volgens de debiele theorien ;)

het grote wachten is weer begonnen! :D

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108072182
X_Y heb je al duidelijkheid gekregen?

Aurum is je OD gekomen gisteren?

Barreltje succes met wachten.
Is je hormonsterbui weer voorbij?
pi_108072524
Succes met wachten Twinkle, Barreltje en Barretje! Spannend!

Tuktuk hoe is het met jou, heb je ondertussen al nog een keer getest voor een dikke vette tweede streep? :D
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:05:01 #162
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108072950
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:47 schreef L0t.. het volgende:
Succes met wachten Twinkle, Barreltje en Barretje! Spannend!

Tuktuk hoe is het met jou, heb je ondertussen al nog een keer getest voor een dikke vette tweede streep? :D
Psst

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108073370
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Psst

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohhh :') Ik vond het al zoveel op elkaar lijken :') _O-
pi_108073443
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:35 schreef Sethiwe het volgende:
X_Y heb je al duidelijkheid gekregen?

Aurum is je OD gekomen gisteren?

Barreltje succes met wachten.
Is je hormonsterbui weer voorbij?
Jup die is gekomen inclusief alles wat er bijhoort kramp en hoofdpijn }:|

Ik heb iig mijn blije ei dagen al op de kalender gezet :+ Dus deze maand zouden we het niet moeten vergeten :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:23:23 #165
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108073557
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Jup die is gekomen inclusief alles wat er bijhoort kramp en hoofdpijn }:|

Ik heb iig mijn blije ei dagen al op de kalender gezet :+ Dus deze maand zouden we het niet moeten vergeten :P
hihih.. hier zoeken wij ook de laatste tijd paaseieren O-)
of de paaseieren zijn op, of de paashaas is langs geweest, maar dat laatste moet nog gebeuren ;)
pi_108073994
aah mag ik even gillen?? Zit nu op dag 39 en ben nog steeds niet ongesteld... ben een week overtijd, snap er geen reet van. Ben nooit overtijd..... wat moet ik hier in hemelsnaam mee?

ehm waarom zijn er twee barreltjes eigenlijk?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 11:41:19 #167
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108074042
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:39 schreef sterrenmunt het volgende:
aah mag ik even gillen?? Zit nu op dag 39 en ben nog steeds niet ongesteld... ben een week overtijd, snap er geen reet van. Ben nooit overtijd..... wat moet ik hier in hemelsnaam mee?

ehm waarom zijn er twee barreltjes eigenlijk?
en de tests laten niks zien??
en al klaar met " ontpillen, oid?? "

en gewoon.. 1 op werk en een thuis ;)
pi_108074095
haha leek me zo makkelijk met kloonraden (of juist niet in de trant van WIDM)

Ontpillen is het niet, sinds september gestopt. Netjes 31/32 dagen... t mag nu wel doorzetten, ik haat het, op ongesteldheid wachten.
pi_108075605
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef sterrenmunt het volgende:
haha leek me zo makkelijk met kloonraden (of juist niet in de trant van WIDM)

Ontpillen is het niet, sinds september gestopt. Netjes 31/32 dagen... t mag nu wel doorzetten, ik haat het, op ongesteldheid wachten.
Wanneer heb je voor het laatst getest??
pi_108075631
afgelopen maandag.
pi_108075670
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 12:39 schreef sterrenmunt het volgende:
afgelopen maandag.
Mss toch nog een keer testen voor de zekerheid? ;)
pi_108075755
mwaaah, ik weet bijna 100% zeker dat ie negatief is. Vind ik een bietje zonde.
pi_108076043
Sterrenmunt, wel vervelend dat het zo lang duurt dit keer -O-

Mijn NOD is overigens woensdag de 29ste. Duurt dus nog een tijdje voor het zover is. Ben benieuwd... Verwacht er niet al te veel van aangezien ik veel ziek ben geweest de laatste tijd. Mgoed, we zullen zien :s)

Schoonzusje vertelde me gisteren dat ze zwanger is van de tweede. Heb beetje gemende gevoelens, aan de ene kant heel blij voor ze, aan de andere kant ben ik een beetje een sad panda (heeft te maken met de reactie van schoonzusje op mijn miskraam). Mgoed, mijn man reageerde daar wel heel lief op O+
pi_108080343
Ja ik heb dat nu ook wel met mijn vriendin. Super blij voor haar hoor .. Maar god wat wil ik graag!
En hier op mijn werk lopen er ook een paar zwangeren rond waar het al behoorlijk bij te zien is. IK WIL OOOOHOOK! ..

Oww Barr dan ben ik niet de enige die het zo verdacht veel op elkaar vond lijken :') :D

Sterr.. ik snap je onzekerheid en het gevoel dat je geen onnodige testen wil doen.
Heb je jezelf een doel gesteld? Vannuhj .. Als ik over 7 dagen nog geen OD heb .. dan ga ik testen?

Ik blijf nog steeds vast houden dat je er maar 1tje nodig hebt.. 1 zo'n stiekemerd die er tussendoor piept en heti s zo gebeurd .. Kan ook zomaar bij jou! :)
pi_108081904
Maar volgens mij als je zo lang overtijd bent, had je al lang positief moeten testen toch? Lijkt mij dat nog later testen dan geen zin heeft. Wachten op de }) is het enige wat je dan kunt doen, denk ik.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:24:14 #176
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_108083598
Sterremunt, weet je of je een eisprong hebt gehad?
pi_108084717
Ook even hier :D

Van mijn man een "troost ei" gekregen vandaag O+ _O- Past goed in dit topic thuis :+

SPOILER
pi_108084779
Martijn is een schatje! O+
pi_108084798
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

Van mijn man een "troost ei" gekregen vandaag O+ _O- Past goed in dit topic thuis :+

SPOILER
Lief O+ *O*
pi_108084824
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:47 schreef _aurum_ het volgende:
Martijn is een schatje! O+
Ja he? O+ *;
pi_108085207
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ik heb dat nu ook wel met mijn vriendin. Super blij voor haar hoor .. Maar god wat wil ik graag!
En hier op mijn werk lopen er ook een paar zwangeren rond waar het al behoorlijk bij te zien is. IK WIL OOOOHOOK! ..
Herkenbaar hoor. Ik zal nu bij onze vriendengroep wel de eerste zijn want bij de rest zijn er geen plannen voor zover ik weet, maar toen vorig jaar een studiegenoot zwanger was heb ik stiekem wel even liggen huilen op de bank ;(
pi_108086269
quote:

SPOILER
Ahh da's lief!!
pi_108088418
quote:

SPOILER
O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 17 februari 2012 @ 19:21:30 #184
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_108091063
quote:

SPOILER
Wat enorm cool! :Y)
pi_108091820
quote:

SPOILER
Omnomnom!! :9~

pi_108092912
O+ Wat liefff!! Smelt

Is ie al op? :')
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:36:48 #187
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_108094742
quote:

SPOILER
Ahwwww O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_108098357
Wat lief.
pi_108098706
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor. Ik zal nu bij onze vriendengroep wel de eerste zijn want bij de rest zijn er geen plannen voor zover ik weet, maar toen vorig jaar een studiegenoot zwanger was heb ik stiekem wel even liggen huilen op de bank ;(
Ik had dat vorige week nog, toen er opeens hier vier zwangeren waren! Man, wat was ik die dag poepchagerijnig, heb echt stampvoetend als een klein kind gestaan... Ik wil ook zo graag weer!
pi_108104471
Aurum wat balen dat je er zoveel last van hebt. Hopelijk is het de laatste keer voorlopig en brengen de blije eieren geluk.

Twinkle wanneer kun/ wil jij testen?

Milka het is soms zo vervelend he dat je er weinig invloed op hebt en maar moet wachten (klussen) tot het raak is :*

Coco wat lief van je vriend. Hopelijk rammelt het de andere eitjes goed wakker :+

Ik kan nu nog wel redelijk hebben dat ik nog niet zwanger ben en anderen wel. Maar als ik net ongesteld ben heb ik er soms wel even flink de balen van dat het niet gelukt is. Maar goed we oefenen gewoon door.
pi_108107823
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:01 schreef Fieder het volgende:
Is ie al op? :')
Ja... :@

SPOILER
pi_108109242
Gaat iets niet helemaal goed met de compu maar the devils are arrived.

Nieuwe NOD ongeveer 21 maart.

sorry moet haasten en zo, carnaval....
pi_108109374
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 09:01 schreef sterrenmunt het volgende:

fijn dat je nu iig duidelijkheid hebt :) Veel plezier met carnavallen en laat je niet bevruchten door vreemde mannen :P :D
  zaterdag 18 februari 2012 @ 09:40:11 #194
258612 nytar
boys boys boys
pi_108109532
hier ook bloed! Geen verhoging in de periode voorafgaand gehad, maar hopelijk vanaf nu een 'normale' cyclus...

Ik ben zo blij dat ik nu ongesteld ben geworden die onzekerheid begon aardig aan me te vreten!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 11:28:28 #195
52229 Chanty
pi_108111157
Hier geen bloed of bruinverlies dus net maar een test gedaan. Maar zoals verwacht negatief. Ik kan in ieder geval concluderen dat er dus totaal geen structuur in mijn cyclus zit en vraag me nu ook ernstig af of die perioden van +- 10 dagen bruinverlies wel menstruaties waren. Ga hier in ieder geval op zoek naar een nieuwe huisarts en dan misschien over een tijdje eens langs. Zonder eieren geen Pasen immers...
pi_108113739
De vorige keer ging i
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:59 schreef Sethiwe het volgende:

Twinkle wanneer kun/ wil jij testen?

De vorige keer ging ik al vrolijk testen terwijl mijn NOD nog niet eens geweest was .. Maar ik was er zo van overtuigd dat het raak was!! Niet dus ..

Nu is a.s. dinsdag dus mijn NOD .. en laat ik het wat meer op zijn beloop. Mocht ik dinsdag niet ongesteld worden, dan ga ik woensdag wel een test halen.

Probleem is dat ik met mijn schoonfamilie op vakantie ben hier ergens in Nederland. Dus dan moet ik die test onzichtbaar ons huisje in smokkelen :')

Of er alvast een paar op voorhand kopen natuurlijk en in mijn koffer stoppen. Zou ook een optie zijn.

Ik voel mij niet anders als normaal. Geen kotsneigingen, geen innestelingsbloeding gezien ... En vrij gunstig geklust (vooral vlak voor de eisprong en op de dag zelf .. erna minder).

Dus ik zit zo voor mezelf te duimen hierzo thuis .. hoop het zo erg...
Maja, ik wil mezelf niet zo gek maken als de vorigek eer .. dus maar effe rustig aan =)

Heb net mijn nieuwe leasewagen opgehaald. Dus die ga ik zometeen maar eens ontdekken. Ik kom deze dagen wel door, als ik maar zoveel mogelijk afleiding zoek :)
pi_108113771
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 09:01 schreef sterrenmunt het volgende:

}:| ... Balen Ster ..

Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt! :)
pi_108117587
Joehoe! 2 á 3 weken offline geweest, er is in de tussentijd heel wat bij te lezen.. ;)

Co_ol, nog gefeliciteerd, prachtige echo!

X_Y, het is nooit verkeerd om contact op te nemen met de VK. Voor de VK is het wellicht dagelijkse kost, voor jou is het dat niet, dus het is niets meer dan normaal dat je zoveel mogelijk duidelijkheid wilt over wat er met je gebeurd en wat er evt. aan de hand zou kunnen zijn.

Hier lijkt er op het moment wat te gebeuren (vierde ronde). T.o.v. mijn laatste cyclus (30) ben ik nu vijf dagen over tijd, als ik van de cyclus dáárvoor (35) uit zou moeten gaan zou ik vandaag ook nog ongesteld kunnen worden. Ik heb vorige week, één dag voor mijn 'geplande' NOD getest, deze was toen negatief. Het was eigenlijk ook nog te vroeg om te testen met de niet-extra-gevoelige test, maar ik kon het niet laten. Afgelopen maand veel geklust, maar heb niet getempt o.i.d.

Afijn, de afgelopen 2 weken last gehad van misselijkheid en hoofdpijn, daarnaast ook buikkrampen en rugpijn en veel afscheiding in mijn ondergoed :@ Pijnlijke borsten, opgezette tepels etc. blijven voor mijn gevoel wat uit. De laatste dagen wel veel puistjes. Tot slot veel mood swings en erg veel zin om te snacken, maar dit heb ik ook wel eens als ik moet gaan menstrueren. Met mijn man afgesproken dat ik evt. maandag pas ga testen. De testen zijn in huis en liggen in een lade te wachten.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet gezelliger wordt van het wachten, het maakt me allemaal ook een tikkeltje onzeker.. Ik hoop op dat tweede streepje!
  zaterdag 18 februari 2012 @ 15:53:53 #199
52229 Chanty
pi_108118519
Spannend Lindala!

Ik ging net naar de wc en ontdekte gewoon helderrood bloed in mijn slipje *O* Hopelijk zet het door en wordt dit mijn eerste echte menstruatie, dan is het tenminste duidelijk waar mijn lichaam mee bezig is :+ Huisarts stel ik nu nog maar even uit weer.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 16:02:58 #200
258612 nytar
boys boys boys
pi_108118784
fijn hè chanty! dat sommige zo blij kunnen worden van hun od :)

nu idd hopen dat het hierdoor doorzet tot een goeie cyclus!

Spannend die wachttijd lindala! Succes!

En twinkle, neem die test vast mee! Scheelt smokkelspanning. 'T is allemaal al spannend genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')