Zelfde nepsymtpomen hier.. Ik kan maar beter standaard een vergrootglas meedragenquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:31 schreef Barreltje het volgende:
ik ben een beetje misselijk![]()
maar zoo snel gaat dat vast niet.. 2 dagen na een mogelijke bevruchting![]()
Psstquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:47 schreef L0t.. het volgende:
Succes met wachten Twinkle, Barreltje en Barretje! Spannend!
Tuktuk hoe is het met jou, heb je ondertussen al nog een keer getest voor een dikke vette tweede streep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
PsstOhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het al zoveel op elkaar lijken
![]()
![]()
Jup die is gekomen inclusief alles wat er bijhoort kramp en hoofdpijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:35 schreef Sethiwe het volgende:
X_Y heb je al duidelijkheid gekregen?
Aurum is je OD gekomen gisteren?
Barreltje succes met wachten.
Is je hormonsterbui weer voorbij?
hihih.. hier zoeken wij ook de laatste tijd paaseierenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Jup die is gekomen inclusief alles wat er bijhoort kramp en hoofdpijn![]()
Ik heb iig mijn blije ei dagen al op de kalender gezetDus deze maand zouden we het niet moeten vergeten
en de tests laten niks zien??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:39 schreef sterrenmunt het volgende:
aah mag ik even gillen?? Zit nu op dag 39 en ben nog steeds niet ongesteld... ben een week overtijd, snap er geen reet van. Ben nooit overtijd..... wat moet ik hier in hemelsnaam mee?
ehm waarom zijn er twee barreltjes eigenlijk?
Wanneer heb je voor het laatst getest??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:43 schreef sterrenmunt het volgende:
haha leek me zo makkelijk met kloonraden (of juist niet in de trant van WIDM)
Ontpillen is het niet, sinds september gestopt. Netjes 31/32 dagen... t mag nu wel doorzetten, ik haat het, op ongesteldheid wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ook even hier
Van mijn man een "troost ei" gekregen vandaag![]()
Past goed in dit topic thuis
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Herkenbaar hoor. Ik zal nu bij onze vriendengroep wel de eerste zijn want bij de rest zijn er geen plannen voor zover ik weet, maar toen vorig jaar een studiegenoot zwanger was heb ik stiekem wel even liggen huilen op de bankquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja ik heb dat nu ook wel met mijn vriendin. Super blij voor haar hoor .. Maar god wat wil ik graag!
En hier op mijn werk lopen er ook een paar zwangeren rond waar het al behoorlijk bij te zien is. IK WIL OOOOHOOK! ..
Ook even hier
Ahh da's lief!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook even hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
Ook even hier
Wat enorm cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook even hier
Omnomnom!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ook even hier
AhwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik had dat vorige week nog, toen er opeens hier vier zwangeren waren! Man, wat was ik die dag poepchagerijnig, heb echt stampvoetend als een klein kind gestaan... Ik wil ook zo graag weer!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. Ik zal nu bij onze vriendengroep wel de eerste zijn want bij de rest zijn er geen plannen voor zover ik weet, maar toen vorig jaar een studiegenoot zwanger was heb ik stiekem wel even liggen huilen op de bank
Ja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fijn dat je nu iig duidelijkheid hebtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:01 schreef sterrenmunt het volgende:
Gaat iets niet helemaal goed met de compu maar the devils are arrived.
Nieuwe NOD ongeveer 21 maart.
sorry moet haasten en zo, carnaval....
De vorige keer ging ik al vrolijk testen terwijl mijn NOD nog niet eens geweest was .. Maar ik was er zo van overtuigd dat het raak was!! Niet dus ..quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:01 schreef sterrenmunt het volgende:
Gaat iets niet helemaal goed met de compu maar the devils are arrived.
Nieuwe NOD ongeveer 21 maart.
sorry moet haasten en zo, carnaval....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |