Mja 5 maanden na het stoppen van de pil begin je je ongewild toch wel wat zorgen te maken als er niet echt iets duidelijks op gang komtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:02 schreef nytar het volgende:
fijn hè chanty! dat sommige zo blij kunnen worden van hun od
nu idd hopen dat het hierdoor doorzet tot een goeie cyclus!
Spannend die wachttijd lindala! Succes!
En twinkle, neem die test vast mee! Scheelt smokkelspanning. 'T is allemaal al spannend genoeg!
alsnog met je benen omhoog gaan liggen ??quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ook even hier
Van mijn man een "troost ei" gekregen vandaag![]()
Past goed in dit topic thuis
OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hai, nou we hebben vanochtend weer getest (nu met ochtendurine) en het blijft een streepje. Een licht streepje, maar toch een streepjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:47 schreef L0t.. het volgende:
Succes met wachten Twinkle, Barreltje en Barretje! Spannend!
Tuktuk hoe is het met jou, heb je ondertussen al nog een keer getest voor een dikke vette tweede streep?![]()
Ahhh, tof! Dikte van streepje boeit niet: streep = streepquote:Op zondag 19 februari 2012 13:51 schreef -Tuktuk- het volgende:
[..]
Oeh![]()
[..]
Hai, nou we hebben vanochtend weer getest (nu met ochtendurine) en het blijft een streepje. Een licht streepje, maar toch een streepje
Zo denken wij er ook overquote:Op zondag 19 februari 2012 13:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ahhh, tof! Dikte van streepje boeit niet: streep = streep![]()
Pics!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 13:54 schreef -Tuktuk- het volgende:
[..]
Zo denken wij er ook over
Twee keer een dun streepje is ook een streep
Hebben we nietquote:
oei ..quote:Op zondag 19 februari 2012 14:03 schreef -Tuktuk- het volgende:
[..]
Hebben we niet
De streepjes zijn zo vaag dat we ze niet fatsoenlijk op de camera krijgen
Met flits valt het hele testschermpje weg, zonder flits is er geen bal van te zien
Dat zijn we zeker van plan! En zo gauw we een fatsoenlijke foto hebben, kom ik hem postenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei ..
volgende week NOG maar een keer testen ? (minstens voor de foto)
of kan het zo zijn dat je uberhaupt niet veel van dat HCG hormoon aanmaakt??
ik heb nooit begrepen hoe dat gaat met die hormonen en het testenen wat dikke of dunne strepen je vertellen
Ik ben nu in ronde negen.....quote:Op zondag 19 februari 2012 13:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijnloos, wat jammerIk gun het jou zo!
Milka, ik ben het even kwijt, hoe lang ben je nu aan het proberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |