Ik doe de HBO-V, verpleegkundige dusquote:Op maandag 13 februari 2012 21:14 schreef VrouwtjeC het volgende:
[..]
ff proberen om ook te quoten!
Dan kun je zo'n keuze inderdaad makkelijk maken! Waar studeer je voor?
Mannen zijn sowieso wat minder van het praten over emotiesquote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef VrouwtjeC het volgende:
Chanty: dat is inderdaad wel een leuk voordeel, dat je het meteen kunt vertellen! Het rare is, mocht het zo ver zijn, en het gaat mis, dan zou ik het wel willen vertellen aan mijn directe omgeving, inderdaad om uit te huilen! Vriend wil het sowieso niet vertellen, die is daar veel geslotener in. Als het heel lang gaat duren, wil ik het wel aan vriendinnen vertellen. Zij krijgen zo langzamerhand ook allemaal kinderen en weten van mijn kinderwens. We hebben het er vaak over iig! Het zal voor niemand als een verrassing komen!
2 verschillende browsers helptquote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef L0t.. het volgende:
Nou, mijn menstruatie is hier aangebroken. Nu even een paar dagen afzien, carnaval vieren en aan de slagRonde 1 is nu echt aangebroken
Geniaal! Ik had alleen die tegenwoordigheid van geest nietquote:Op maandag 13 februari 2012 21:21 schreef Skoap het volgende:
[..]
2 verschillende browsers helptvoor als je het ooit weer eens probeert
Begrijp ik het goed dat je promoveert?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef Chanty het volgende:
Werk en zwangerschap is altijd lastig ja. Hoewel ik het idee heb dat ze op mijn werk vrij gewoon erover doen, heb ik toch wel zitten rekenen. Bij ons krijgt sowieso niemand een vaste aanstelling; je kunt max drie jaar blijven (alleen sommige gepromoveerde mensen krijgen een vast contract maar ook die zijn schaars). Ik werk er in april een jaar en heb mijn eerste verlening wel binnen. Dus tot april 2013.
Ik heb mezelf tot juni gegeven om zwanger te raken en anders leggen we het voor een half jaar stil, omdat ik bang ben dat ik anders geen tweede verlenging krijg, omdat ik dan zwanger ben op het moment dat het onderzoek waar ik voor ben aangenomen voor de tweede ronde gaat lopen. Persoonlijk vind ik dat ik mijn collega dan nogal zou naaien (die heeft afgelopen jaar toch in me geinvesteerd om me alles te leren) en ik snij mezelf in de vingers met mijn tweede verlenging.
Thanks voor de tip! Leuke opleiding lijkt me dat! Bijna klaar dus en al een baan! Kun je daar ook parttime aan de slag (of blijf je fulltime werken?)quote:Op maandag 13 februari 2012 21:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik doe de HBO-V, verpleegkundige dus
Als je je muis rechtsboven naar de tijd van de post beweegt krijg je icoontjes te zien. Als je dan op " klikt kun je quoten
mjaah, rot voor je werkgever hoor maar we leven niet meer in het stenen tijdperk dat de wereld vergaat als je er 4 maanden niet bent omdat je op verlof bent. De wereld draait gewoon door.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:24 schreef VrouwtjeC het volgende:
Bedankt voor de tip L0t!
[..]
Begrijp ik het goed dat je promoveert?
Ik heb nu al een beetje het gevoel dat ik mijn werkgever aan het naaien bent, vooral omdat het me al eens is gezegd dat ze bang zijn dat ik zwanger raak. Dit ontken ik wel, want ik vind dat het mijn (onze) zaak is. Mijn werkgever heeft tenslotte niet te bepalen of ik wel of geen kinderen krijg. Ik vrees wel echt met grote vrezen dat ik eruit vlieg als het eenmaal zover is! Gelukkig heeft mijn vriend wel een vaste baan en eigenlijk wil ik ook niet alles plannen. Een vaste baan is tenslotte ook geen zekerheid voor het leven!
Dit..quote:Op maandag 13 februari 2012 21:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mjaah, rot voor je werkgever hoor maar we leven niet meer in het stenen tijdperk dat de wereld vergaat als je er 4 maanden niet bent omdat je op verlof bent. De wereld draait gewoon door.
Dat weet ik nog niet. Maar het ziekenhuis is nogal een vrouwenomgeving en ze hebben ook bijna allemaal kinderen dus er zijn wel veel mogelijkheden tot parttime werk. Weet nog niet hoe we het willen gaan verdelen maar ik wil wel minstens 3 dagen werken denk ik, ik vind het werk veel te leuk!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:26 schreef VrouwtjeC het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Leuke opleiding lijkt me dat! Bijna klaar dus en al een baan! Kun je daar ook parttime aan de slag (of blijf je fulltime werken?)
I know, I know! Ik ben nogal een piekeraarquote:mjaah, rot voor je werkgever hoor maar we leven niet meer in het stenen tijdperk dat de wereld vergaat als je er 4 maanden niet bent omdat je op verlof bent. De wereld draait gewoon door.
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit..
En dan nog is het maar de vraag hoe snel je zwanger wordt.
oh bij ons is het nog spannenderquote:Op maandag 13 februari 2012 21:45 schreef VrouwtjeC het volgende:
Ja, dan zal ik me daar wel druk om maken. Probeer het af te leren.... zit wel een beetje in het aard van het beestje. Kom zo wel over als een oude zeur
![]()
. Maar dat ben ik helemaal niet
. Vind het allemaal behoorlijk spannend, wanneer is het voor ons weggelegd en hoe reageert de omgeving.
Kun jij dan leven met de dag? en zo ja, hoe doe je dat?
Sterkte! Neem lekker een kruik mee in bedquote:Op maandag 13 februari 2012 21:58 schreef jaeky het volgende:
Ik duik mijn bed in, alvast fikse pijnstilling genomen, geen zin om weer op de bank te eindigen.
Wat wel is... na het aflopen van de vorige cyclus, ga je wel gelijk over in de nieuwe cyclus. Ik krijg niet duidelijk geformuleerd wat ik bedoel, maar morgen zit ik 'al' weer op dag 2 van mijn nieuwe cyclus. ... mmm da's ook niet echt duidelijk he.
Nouja, iets met 'halfvol' dan maar.
Misschien is (ronde) 7 wel een geluks getal.
klinkt als een lieve mama!!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:14 schreef AED86 het volgende:
@nytar, Klopt was best emoHet is voor mijn ouders ook niet makkelijk geweest toen bij mij de diagnose kwam.. Gelukkig weet ik dat mijn moeder wil helpen waar ze kan. Niet alleen met oppassen,maar evt ook iets in het huishouden als ik het zelf niet trek. Ik moest voordat we uberhaupt begonnen met proberen weten of er een vangnet is. Gelukkig is deze er en dat brengt ook een hoop rust met zich mee...
@vrouwtje C begin april vraag ik aan mijn baas hoe ze over mijn contract denkt, ik heb dan nog tot juli om evt wat anders te zoeken..
Nee ik promoveer niet, gewoon wetenschappelijk onderzoek. Promoveren zou juist beter te combineren zijn met kinderen krijgen, want meer flexibel. Erg vervelend wel dat je werkgever al zoiets heeft aangegeven, dan kun je het beter voor jezelf houden inderdaad. Hoewel ze je er natuurlijk niet uit mogen zetten omdat je zwanger bent, is het met een tijdelijke aanstelling natuurlijk erg gemakkelijk om je contract niet te verlengen helaasquote:Op maandag 13 februari 2012 21:24 schreef VrouwtjeC het volgende:
Bedankt voor de tip L0t!
[..]
Begrijp ik het goed dat je promoveert?
Ik heb nu al een beetje het gevoel dat ik mijn werkgever aan het naaien bent, vooral omdat het me al eens is gezegd dat ze bang zijn dat ik zwanger raak. Dit ontken ik wel, want ik vind dat het mijn (onze) zaak is. Mijn werkgever heeft tenslotte niet te bepalen of ik wel of geen kinderen krijg. Ik vrees wel echt met grote vrezen dat ik eruit vlieg als het eenmaal zover is! Gelukkig heeft mijn vriend wel een vaste baan en eigenlijk wil ik ook niet alles plannen. Een vaste baan is tenslotte ook geen zekerheid voor het leven!
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:28 schreef Co_OL het volgende:
Weet niet of het hier mag maar ons 2de streepje is dit nu
[ afbeelding ]
Wij gaan naar het andere topic![]()
![]()
en succes de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |