Geef dan in ieder geval een fout nummer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:30 schreef JoPiDo het volgende:
het is makkelijker je nummer te geven dan om uit te leggen waarom je hem niet geeft
heb ik me ooit laten vertellen...
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:30 schreef JoPiDo het volgende:
het is makkelijker je nummer te geven dan om uit te leggen waarom je hem niet geeft
heb ik me ooit laten vertellen...
Dit! Dat heeft de ene gedaan, volgens mij. Dat is een heel stuk beter dan te horen/te lezen krijgen 'leuk gesprek hoor, maar nee'.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geef dan in ieder geval een fout nummer.
Dat zou ook een mogelijkheid zijn, ware het niet dat je het aan 90% van de bevolking merkt of ziet. Dat was nu niet het geval.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:38 schreef Knaller het volgende:
Meestal zijn ze dan in zo'n beschonken toestand dat ze er sowieso niet bij nadenken.
Ze durven geen nee te zeggen!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:39 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Dat zou ook een mogelijkheid zijn, ware het niet dat je het aan 90% van de bevolking merkt of ziet. Dat was nu niet het geval.
Die eerste wellicht niet, maar die tweede was behoorlijk duidelijk kan ik je zeggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ze durven geen nee te zeggen!
Dat lul je in zo'n geval toch direct weer recht.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:00 schreef Sinosappel het volgende:
Omdat als je nee zegt, dat ben je weer een bitch dit dat.
En verkeerd nummer geven is tricky, omdat ze je vaak meteen ff bellen zodat je hun nummer ook hebt.
Tips?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat lul je in zo'n geval toch direct weer recht.
Gewoon nummertjes omwisselen. Altijd andere de schuld geven van niet goed luisteren.quote:
Dat is inderdaad wel slim. Onder het mom 'dan heb je mijn nummer ook'.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:08 schreef ukga het volgende:
Als je hun nummer hebt, gelijk whatsappe. Metteen checke of het hun nummer is
En wat doe je als je er achter komt dat ze een verkeerd nummer hebben gegeven?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:09 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel slim. Onder het mom 'dan heb je mijn nummer ook'.
Spit in her facequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En wat doe je als je er achter komt dat ze een verkeerd nummer hebben gegeven?
Mijn verlies nemen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee... Gewoon niet geven..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:00 schreef Sinosappel het volgende:
Omdat als je nee zegt, dat ben je weer een bitch dit dat.
Nog niet succesvol genoeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
JIj hebt wel succes met de dames zeker
Jammer dan, weet je meteen waar je aan toe bent. Volgens sociale regels (quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Krijgen we dit gezeik weerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee... Gewoon niet geven..
Maar geef ook geen verkeerde signalen af.. Dat is een beetje hypocriet dan en dat is niet fijn.
Haha, dat zou ik zeker wel waarderen. Bellen en dan te horen krijgen 'allo, met pizzeria Antonio'. Daar zou ik zelfs wel even door lachen denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:18 schreef Aliana het volgende:
Ik geef jongens altijd het nummer van een pizzeria.
Ja die weet ik uit mijn hoofd, want elke maand een keer pasta of pizza, jeweetzelluf.
Dit gezeik? De hele tijd lief lachen en mooi meepraten en dan uiteindelijk niet af willen spreken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Krijgen we dit gezeik weer
Iedereen weet dat mannen niet goed zijn in 'signalen' goed interpreteren. Dan mag je weer niet aardig of leuk tegen iemand doen omdat het verkeerd begrepen kan worden.
Ah leuk dat je dat kan waarderen! Zullen we anders een keer echt afspreken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:20 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Haha, dat zou ik zeker wel waarderen. Bellen en dan te horen krijgen 'allo, met pizzeria Antonio'. Daar zou ik zelfs wel even door lachen denk ik.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:23 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ah leuk dat je dat kan waarderen! Zullen we anders een keer echt afspreken?
Bel me maar06
Dus niet leuk meepraten en niet lief lachen? Je kan toch gewoon praten met iemand zonder dat je mee wilt?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:22 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Dit gezeik? De hele tijd lief lachen en mooi meepraten en dan uiteindelijk niet af willen spreken.Ik zie die dingen meestal wel, maar in dit geval had ik echt het gevoel dat het goed zat. Wees gewoon duidelijk 'Kijk, ik vind het leuk om nu met je te praten, maar meer gaat het toch niet worden.' Dat heb ik en de rest van de mannelijke bevolking liever dan dat je wel jouw nummer geeft en dan niet af wil spreken.
Dat zien sommige mannen toch echt anders blijkbaar. Die gaan niet uit om een leuke tijd te hebben maar enkel om te scoren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dus niet leuk meepraten en niet lief lachen? Je kan toch gewoon praten met iemand zonder dat je mee wilt?
Tuurlijk wel. Wacht, ik zal het even duidelijker maken. Als je de hele tijd lief lacht en leuk meepraat en uiteindelijk ook je nummer geeft, terwijl je tijdens het daadwerkelijke gesprek bepaalde signalen afgaf waardoor het leek alsof het klikte, dan verwacht de ander dat je wel af wil spreken. Niet vreemd toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dus niet leuk meepraten en niet lief lachen? Je kan toch gewoon praten met iemand zonder dat je mee wilt?
klappe, op der kaak.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee niet vreemd..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wacht, ik zal het even duidelijker maken. Als je de hele tijd lief lacht en leuk meepraat en uiteindelijk ook je nummer geeft, terwijl je tijdens het daadwerkelijke gesprek bepaalde signalen afgaf waardoor het leek alsof het klikte, dan verwacht de ander dat je wel af wil spreken. Niet vreemd toch?
Maar afwijzen is toch helemaal niet moeilijk? Je kan beter lief en duidelijk zijn, dan uiteindelijk toch niets willen. Lijkt mij dan weer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee niet vreemd..
Maar ik zelf kan gewoon echt niet afwijzen, ik vind dat zoo erg om te moeten doen. Dan ga je eerder voor de optie nep-nummer (maar dat kan ik vaak ook niet)
Dat zouden meer meiden wel moeite mee hebben, dat afwijzen.
Bij sommige mannen is dat wel moeilijkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:32 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Maar afwijzen is toch helemaal niet moeilijk? Je kan beter lief en duidelijk zijn, dan uiteindelijk toch niets willen. Lijkt mij dan weer.
Ik wil geen onzeker gevoel bij iemand oproepen, sowieso. Maar om dan ook nog recht in iemands gezicht te moeten zeggen van nee ik geef mijn nummer niet.. Dat krijg ik er dan gewoon niet uitquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:32 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Maar afwijzen is toch helemaal niet moeilijk? Je kan beter lief en duidelijk zijn, dan uiteindelijk toch niets willen. Lijkt mij dan weer.
Of dit. Duidelijk en niet hard, aangezien je de persoon tegenover je niet persoonlijk aanvalt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef Kroc het volgende:
Dan zeg je toch dat je een vriend hebt. Mijn lieve poekiewoekie die op me wacht blabla
Dat hoef je ook niet zo direct te zeggen, jij kunt de boodschap toch wel een beetje inpakken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik wil geen onzeker gevoel bij iemand oproepen, sowieso. Maar om dan ook nog recht in iemands gezicht te moeten zeggen van nee ik geef mijn nummer niet.. Dat krijg ik er dan gewoon niet uit
Ja doe ik weleens. Maar da's ook liegen. Maargoed.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef Kroc het volgende:
Dan zeg je toch dat je een vriend hebt. Mijn lieve poekiewoekie die op me wacht blabla
En iemand genoeg hints geven dat je wel weer af wil spreken niet? Elke vrouw is anders, dat snap ik. Ik snap ook dat sommige vrouwen heel duidelijk zijn en dat andere vrouwen meer met je spelen. Maar toch blijft dit een vaag fenomeen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja doe ik weleens. Maar da's ook liegen. Maargoed.
Jawel, wel van te voren. Maar op het moment supreme word ik helemaal zenuwachtig en warm, en als je dan in die zielige ik-heb-al-maanden-geen-seks-gehad ogen kijkt zakt de moed me in de schoenen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet zo direct te zeggen, jij kunt de boodschap toch wel een beetje inpakken?
En dan stem je maar gewoon met alles toe?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jawel, wel van te voren. Maar op het moment supreme word ik helemaal zenuwachtig en warm, en als je dan in die zielige ik-heb-al-maanden-geen-seks-gehad ogen kijkt zakt de moed me in de schoenen.
Dus een tijdje leuk met je praten ookal wil je niet een keer afspreken wordt door jou meteen gezien als dat ze met je spelen? Meid toch.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
En iemand genoeg hints geven dat je wel weer af wil spreken niet? Elke vrouw is anders, dat snap ik. Ik snap ook dat sommige vrouwen heel duidelijk zijn en dat andere vrouwen meer met je spelen. Maar toch blijft dit een vaag fenomeen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jawel, wel van te voren. Maar op het moment supreme word ik helemaal zenuwachtig en warm, en als je dan in die zielige ik-heb-al-maanden-geen-seks-gehad ogen kijkt zakt de moed me in de schoenen.
Nee ik geef soms mijn email en probeer ze in die mail zo zacht mogelijk af te wijzen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dan stem je maar gewoon met alles toe?
Kutsapvragende ogen noem je datquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
quote:
Mannen zijn niet goed in signalen interpreteren?quote:Iedereen weet dat mannen niet goed zijn in 'signalen' goed interpreteren. Dan mag je weer niet aardig of leuk tegen iemand doen omdat het verkeerd begrepen kan worden.
Probeer je nu daadwerkelijk iets te vinden waarop je mij persoonlijk kan aanvallen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus een tijdje leuk met je praten ookal wil je niet een keer afspreken wordt door jou meteen gezien als dat ze met je spelen? Meid toch.
Je moet pakken wat je pakken kan want je leeft maar een keer, mannen weten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ik geef soms mijn email en probeer ze in die mail zo zacht mogelijk af te wijzen.
Ja, mijn ervaring leert dat dat niet zo best werkt, zo zacht mogelijk proberen af te wijzen. Dat wordt niet begrepen en blijven ze je alsnog lastigvallen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ik geef soms mijn email en probeer ze in die mail zo zacht mogelijk af te wijzen.
Nee ik vraag je watquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Probeer je nu daadwerkelijk iets te vinden waarop je mij persoonlijk kan aanvallen?Ik leg alleen verschillende type vrouwen uit: geen enkele hiervan hoeft van toepassing te zijn op het meisje in kwestie.
Mits de afwijzing sowieso de woorden 'niet afspreken' en 'sorry' heeft, moet het toch duidelijk genoeg zijn? Denk ik dan weer. Of je hebt echt een plaat voor je kop.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, mijn ervaring leert dat dat niet zo best werkt, zo zacht mogelijk proberen af te wijzen. Dat wordt niet begrepen en blijven ze je alsnog lastigvallen.
In dat geval: nee, natuurlijk niet. Ik heb ooit een meisje gehad die de ene week wel af wilde spreken en de week erna ineens niet en dan weer wel en dan weer niet. Ik kwam hetzelfde meisje laatst weer tegen en ze herkende mij niet eens.quote:
Ja ik weet het.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, mijn ervaring leert dat dat niet zo best werkt, zo zacht mogelijk proberen af te wijzen. Dat wordt niet begrepen en blijven ze je alsnog lastigvallen.
Bijkbaar dus wel als je die vrouwen hypocriet noemtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Mannen zijn niet goed in signalen interpreteren?
Van wie heb je dat gehoord dan?
Geen praktijk ervaring mee...
Als jij verkeerde signalen afgeeft, is dat vanuit jouw oogpunt...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Bijkbaar dus wel als je die vrouwen hypocriet noemt
Huh, nee?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij verkeerde signalen afgeeft, is dat vanuit jouw oogpunt...
met de man spelen dus.
Ik zeg niet dat de signalen verkeerd geīnterpreteerd worden.
Je snapt er weer eens vrij weinig van hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
met de man spelen dus.
Doe eens niet zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je snapt er weer eens vrij weinig van he
Ja je zou ze de kost moeten geven die types.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:45 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Mits de afwijzing sowieso de woorden 'niet afspreken' en 'sorry' heeft, moet het toch duidelijk genoeg zijn? Denk ik dan weer. Of je hebt echt een plaat voor je kop.
Oke gelukkig.quote:In dat geval: nee, natuurlijk niet. Ik heb ooit een meisje gehad die de ene week wel af wilde spreken en de week erna ineens niet en dan weer wel en dan weer niet. Ik kwam hetzelfde meisje laatst weer tegen en ze herkende mij niet eens.Dat is spelen. Dit is gewoon een vage situatie.
Gewoon om zijn nummer vragen en zeggen dat je hem later (als je dat zelf wilt) wel terug belt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hoezo snap ik er weinig van?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je snapt er weer eens vrij weinig van he
Pepperspray?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:52 schreef rosepetals het volgende:
O en trouwens, mannen kunnen soms ook echt heel erg gemeen worden als je ze wel afwijst. Dat wil je ook het liefst vermijden.
Ja joh, weet je hoe awkward het is als je een fout nr aan iemand geeft en die laat hem even 1 x overgaan bij jequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geef dan in ieder geval een fout nummer.
Als de een signalen geeft, hoort de ander het inderdaad op te vangen. Desalniettemin gebeurt dit vaak niet/amper. Vrouwen zijn vooral goed in het afgeven van signalen die mannen dan op moeten vangen (vooral omgekeerde psychologie), maar dat kan ook aan de type vrouw liggen. Mannen zijn goed in daadwerkelijk zeggen waar het op staat. Behoorlijk in de rol van de stereotypen, zegmaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo snap ik er weinig van?
Signalen afgeven komt toch van de gebruiker vandaan?
Of is signalen afgeven als vrouw... synoniem voor signalen opvangen als man?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja joh, weet je hoe awkward het is als je een fout nr aan iemand geeft en die laat hem even 1 x overgaan bij je
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon nummertjes omwisselen. Altijd andere de schuld geven van niet goed luisteren.
En dan alsnog gedwongen je nr geven als je geen ruggegraat hebt. Als ik mijn nummer niet wil geven verzin ik altijd dat ik een vriend hebquote:
Wut?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
met de man spelen dus.
Doe ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En dan alsnog gedwongen je nr geven als je geen ruggegraat hebt. Als ik mijn nummer niet wil geven verzin ik altijd dat ik een vriend heb
En een leugen verzinnen over een zogenaamde vriend is ruggegraat tonen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En dan alsnog gedwongen je nr geven als je geen ruggegraat hebt. Als ik mijn nummer niet wil geven verzin ik altijd dat ik een vriend heb
Ja, dit doe ik de laatste tijd ook, getrouwd zelfs. Maar dat kan je ook alleen doen bij mannen waarvan je weet dat je ze nooit meer terug ziet. Want anders kom je toch in situaties terecht...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ho, maar dat is nog te rechtvaardigen. Een leuk gesprek is een leuk gesprek. Niks mis mee. Of je dan signalen afgeeft of niet, oké. Als je daarentegen uiteindelijk ook nog je nummer geeft, dan ga je weer een stap verder: dan is het ineens 'ja, dit was een leuk gesprek. Je lijkt mij een leuke jongen. Bel of sms mij eens.' Dan ga je verder en bevestig je eigenlijk het gevoel van de persoon tegenover je.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wut?
Ik zal het wel uitspellen voor je.
Als je als vrouw een beetje leuk met iemand praat vatten sommige mannen dat op alsof je signalen afgeeft. En als je dan je nummer niet wil geven, noemen die mannen dat hypocriet want "geef dan ook niet de verkeerde signalen af". Terwijl de vrouw in kwestie alleen maar aardig of beleefd was of geen totale bitch wil zijn en hem meteen wil afkappen.
En ik heb het over heel iets anders...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wut?
Ik zal het wel uitspellen voor je.
Als je als vrouw een beetje leuk met iemand praat vatten sommige mannen dat op alsof je signalen afgeeft. En als je dan je nummer niet wil geven, noemen die mannen dat hypocriet want "geef dan ook niet de verkeerde signalen af". Terwijl de vrouw in kwestie alleen maar aardig of beleefd was of geen totale bitch wil zijn en hem meteen wil afkappen.
Mwah, ik zie het meer als 'letting him down easy'.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En een leugen verzinnen over een zogenaamde vriend is ruggegraat tonen?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik heb het over heel iets anders...
Ik zeg dat JIJ geen verkeerde signalen moet afgeven.
Dat je dat interpreteert alsof ik verkeerde signalen oppik maakt mij niet een of andere domkop.
Je kunt toch ook zeggen :"Je bent een leuke gozer, maar je krijgt mijn nummer niet."quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:03 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mwah, ik zie het meer als 'letting him down easy'.
Gezellig kletsen met onbekenden vind ik prima, maar het is toch best harsh als je na een hele tijd tegen die gozer moet zeggen; 'nou ja, zo leuk ben je niet' ... Ik zou me best beledigd voelen als het andersom zo zou gebeuren.
Niet dat dat ooit gebeurd natuurlijk...
Oke, lees dit. Als de een iets zegt, hoeft het niet direct een signaal te zijn. Dat jij het zo opvangt, is jouw schuld. Dat de ander iets zo heeft genoemd zodat jij kan denken dat het een signaal is, ligt wellicht aan beiden, maar dat ligt ook weer aan de daadwerkelijke context.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je dat interpreteert alsof ik verkeerde signalen oppik maakt mij niet een of andere domkop.
Getrouwd?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, dit doe ik de laatste tijd ook, getrouwd zelfs. Maar dat kan je ook alleen doen bij mannen waarvan je weet dat je ze nooit meer terug ziet. Want anders kom je toch in situaties terecht...
Kan ook. Maar dan hebben ze nogal eens de neiging om door te drammen want dan denken ze nog steeds dat je iets in hem ziet.. Mannenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je kunt toch ook zeggen :"Je bent een leuke gozer, maar je krijgt mijn nummer niet."
Ahh haha, vrouwen afwijzen is nog veel ergerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Getrouwd?hahah.. Of als je je verkeerde nummer aan een lesbienne geeft en haar daarna nog een keer tegenkomt. Dat is pas een situatie
Hahah ik vond haar niet zielig. Ik was gewoon fucking bang voor haarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ahh haha, vrouwen afwijzen is nog veel ergervind ik het helemaal zielig.. Ben soms ook wel bang dat ik uiteindelijk eindig in een huwelijk omdat ik geen nee durfde te zeggen
![]()
![]()
Zal ik het uitspellen voor jou?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]!!!!!!
Lees deze post van jezelf nog eens aandachtig door.
Daarom ben ik ook blij dat ik alleen met vrienden ga stappen. Mocht dat gebeuren, dan loop ik gewoon naar mijn vrienden toe.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Kan ook. Maar dan hebben ze nogal eens de neiging om door te drammen want dan denken ze nog steeds dat je iets in hem ziet.. Mannen
Ja ik ben het met je eens, maar het creeert gewoon een fokking ongemakkelijke situatie als je na een tijdje praten hem dus blijkbaar niet leuk genoeg vond om je nummer aan te geven. Veel vrouwen kunnen daarom niet handelen om die situatie te laten ontstaan, veel mannen kunnen ook niet handelen wanneer ze dan 'afgewezen' worden. Het creeert gewoon een ongemakkelijke situatie voor beide partijen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:02 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Ho, maar dat is nog te rechtvaardigen. Een leuk gesprek is een leuk gesprek. Niks mis mee. Of je dan signalen afgeeft of niet, oké. Als je daarentegen uiteindelijk ook nog je nummer geeft, dan ga je weer een stap verder: dan is het ineens 'ja, dit was een leuk gesprek. Je lijkt mij een leuke jongen. Bel of sms mij eens.' Dan ga je verder en bevestig je eigenlijk het gevoel van de persoon tegenover je.
Vriend, lees dit nog eens:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal ik het uitspellen voor jou?
Als jij lekker aan het drinken bent.. En je gaat een beetje flirten met een jongen.. Maar bedenkt je later van.. Neuh... toch niet... En je blijft fijn met hem doorkletsen... Je speelt een beetje met hem...
Dat is ook niet tof.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:05 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Oke, lees dit. Als de een iets zegt, hoeft het niet direct een signaal te zijn. Dat jij het zo opvangt, is jouw schuld. Dat de ander iets zo heeft genoemd zodat jij kan denken dat het een signaal is, ligt wellicht aan beiden, maar dat ligt ook weer aan de daadwerkelijke context.
Signalen geef je over het algemeen onbewust af. Ik denk dat er weinig mensen zijn die voor ze weg gaan denken: ik ga vandaag lekker hele avond verkeerde signalen afgeven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah, misschien wel want ik vind het zo langzamerhand ook wel zielig voor mij hoor, probeer ik zo zacht mogelijk af te wijzen, en nog worden ze allemaal pissigquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahah ik vond haar niet zielig. Ik was gewoon fucking bang voor haar
Dat is trouwens wel erg, misschien moet je een cursus 'nee zeggen' overwegen
Als ze pissig worden, moet je sowieso geen medelijden meer krijgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Yeah, misschien wel want ik vind het zo langzamerhand ook wel zielig voor mij hoor, probeer ik zo zacht mogelijk af te wijzen, en nog worden ze allemaal pissig![]()
Waarom was je bang voor haar?
Omdat ze zo'n gangster zigeuner isquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Yeah, misschien wel want ik vind het zo langzamerhand ook wel zielig voor mij hoor, probeer ik zo zacht mogelijk af te wijzen, en nog worden ze allemaal pissig![]()
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
heb je nu wel of niet een vriend, ene keer verzin je een vriend om er onderuit te komen andere keer heb je een vriend.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat ze zo'n gangster zigeuner isen ze ziet er fuckin eng uit. Zelfs mijn vriend vond haar te eng om er wat van te zeggen
Toentertijd had ik een vriend. Nu niet meer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:13 schreef Kroc het volgende:
[..]
[..]
heb je nu wel of niet een vriend, ene keer verzin je een vriend om er onderuit te komen andere keer heb je een vriend.
Om types als jij gaat dit topic nou, wees eens consequent.
Je snapt het niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij lekker aan het drinken bent.. En je gaat een beetje flirten met een jongen.. Maar bedenkt je later van.. Neuh... toch niet... En je blijft fijn met hem doorkletsen... Je speelt een beetje met hem...
Dat is ook niet tof.
Ik mot altijd grinniken op het viva forum, daar gaat het juist altijd over 'he is just not that into you'quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
She's just not that into you
Nee daar heb ik het niet over.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Hoe weet je dat dit gebeurd? Niet. Het is jouw interpretatie van haar gedrag. Van haar zogenaamde 'signalen' die je denkt die ze geeft.
Bovendien lijkt het me sterk dat er vrouwen zijn die dit daadwerkelijk doen want zoals je misschien gelezen hebt in dit topic vinden vrouwen iemand afwijzen een bitch.
Ja, ik wil het ook wel anders doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Nee, jij moet lezen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee daar heb ik het niet over.
Lees!
Ik interpreteer niks uit dat gedrag. Ik zeg zelfs nergens dat het gebeurt, ik zeg alleen dat je het niet moet doen.quote:
Dat zijn lelijke huisvrouwenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:16 schreef Kroc het volgende:
[..]
Ik mot altijd grinniken op het viva forum, daar gaat het juist altijd over 'he is just not that into you'
Ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp. Je interpreteert niets, je zegt dat het nergens gebeurt, maar toch moeten ze er mee stoppen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik interpreteer niks uit dat gedrag. Ik zeg zelfs nergens dat het gebeurt, ik zeg alleen dat je het niet moet doen.
En dan maakt me niet gek.
Ik heb het over niemand persoonlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp. Je interpreteert niets, je zegt dat het nergens gebeurt, maar toch moeten ze er mee stoppen?
Waaruit maak je op dat mensen dat doen dan? Wtf.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik interpreteer niks uit dat gedrag. Ik zeg zelfs nergens dat het gebeurt, ik zeg alleen dat je het niet moet doen.
En dan maakt me niet gek.
Ik snap er ook helemaal niets van eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het over niemand persoonlijk.
Er worden allemaal dingen geīnterpreteerd die ik niet zeg.
iedere man gaat wat ver, een man met beperkt aanbod is meer op zijn plaats.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat zijn lelijke huisvrouwen
Een beetje vrouw kan iedere man om haar vinger winden
Zijn posts zijn wel vaker warrig en onsamenhangendquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik snap er ook helemaal niets van eerlijk gezegd.
Hoe maak jij uit die eerste post op, dat ik zeg dat ze het doet?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je helemaal begrijp. Je interpreteert niets, je zegt dat het nergens gebeurt, maar toch moeten ze er mee stoppen?
Nee, iedere man.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:23 schreef Kroc het volgende:
[..]
iedere man gaat wat ver, een man met beperkt aanbod is meer op zijn plaats.
Ik ken genoeg verhalen van meisjes die met jongens spelen omdat ze dat leuk vinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waaruit maak je op dat mensen dat doen dan? Wtf.
Ok manquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ken genoeg verhalen van meisjes die met jongens spelen omdat ze dat leuk vinden.
Geef eens voorbeelden dan.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ken genoeg verhalen van meisjes die met jongens spelen omdat ze dat leuk vinden.
Jaja, sure. Je denkt nu zeker dat ik weer ga zeg van ey smaatje test me dan. Dan krijg je weer je zin. Dat doe ik dus niet.quote:
Dat heet volgens mij kijken of iemand leuk is.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Afspreken, zoenen etc... afkappen... Hetzelfde riddeltje over en over.
Maar als je na 1 afspraakje erachter komt dat je iemand toch niet leuk vind is dat toch niet spelen met de man?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het weten van wat je doet en het doen voor de lol.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heet volgens mij kijken of iemand leuk is.
Nee, dat is zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Maar als je na 1 afspraakje erachter komt dat je iemand toch niet leuk vind is dat toch niet spelen met de man?
Wut?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het weten van wat je doet en het doen voor de lol.
.. Dat is spelen met mensen? Dat heb ik ook zo vaak gedaan. Afspreken met een meisje, zoenen, meh zo tof is ze niet, er niet meer mee afspreken. Als ze daarentegen aan blijft dringen op contact, ben ik heel duidelijk. Daarentegen dan nog blijven afspreken is wel spelen met iemand. Maar daar doel je niet op.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe maak jij uit die eerste post op, dat ik zeg dat ze het doet?
Want hoe zou ze er anders mee moeten stoppen?
Jij interpreteert het als flirten terwijl de vrouw in kwestie gewoon uit is op een praatje zonder bijbedoelingen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is ook niet tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
dan vond ze je aantrekkelijk, afgesproken gezoend blabla. Ging ze naar huis en dacht ze dat je saai bent bijv.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus dat is waar je het de hele tijd over had?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je reageerde op deze post:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus dat is waar je het de hele tijd over had?
Dat is toch totaal niet het geval van de OP?
Ik zeg dat je niet moet spelen met mannen, dat was alles wat ik zei, achja... Laat het maar zitten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee... Gewoon niet geven..
Maar geef ook geen verkeerde signalen af.. Dat is een beetje hypocriet dan en dat is niet fijn.
Ja en daar hadden we dan een hele discussie over - mannen interpreteren 'signalen' van vrouwen soms anders dan dat die het bedoelen - en toen kwam jij ermee dat je eigenlijk bedoelde als meiden spelletjes met je spelen als in "daten, afkappen, het hele riddeltje over en over".quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je reageerde op deze post:
[..]
Ik zeg dat je niet moet spelen met mannen, dat was alles wat ik zei, achja... Laat het maar zitten.
Bitch please, ik heb wel een standaard hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:29 schreef Kroc het volgende:
[..]
Jaja, sure. Je denkt nu zeker dat ik weer ga zeg van ey smaatje test me dan. Dan krijg je weer je zin. Dat doe ik dus niet.
Gebokt.
Spelletjes spelen lijkt me duidelijk genoeg...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja en daar hadden we dan een hele discussie over - mannen interpreteren 'signalen' van vrouwen soms anders dan dat die het bedoelen - en toen kwam jij ermee dat je eigenlijk bedoelde als meiden spelletjes met je spelen als in "daten, afkappen, het hele riddeltje over en over".
Echt, ik kan er geen chocola van maken.
jaaa hooorrrr, gelijk zo doen. Door de mand. Ik ken al die truukjes al.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Bitch please, ik heb wel een standaard hoor.
Sjene bok
Deze man snapt dingen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:40 schreef Kroc het volgende:
[..]
jaaa hooorrrr, gelijk zo doen. Door de mand. Ik ken al die truukjes al.
Ik trap niet in die aftandse shit.
Ach mens, irl hoef ik alleen maar even te glimlachen naar je en je begint al voorvocht te lozen...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:40 schreef Kroc het volgende:
[..]
jaaa hooorrrr, gelijk zo doen. Door de mand. Ik ken al die truukjes al.
Ik trap niet in die aftandse shit.
Misschien vroeger, tegenwoordig moet ik toch eerst fatsoenlijk gepijpt worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ach mens, irl hoef ik alleen maar even te glimlachen naar je en je begint al voorvocht te lozen...
Maar als je niet wil dat iemand je later opbelt, geef dan niet je echte nummer..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:42 schreef twi het volgende:
Ik snap kingtoppies angst wel wat betreft het verder gaan dan slechts "een telefoonnummer" geven hoor. Wanneer je iemand niet leuk vindt, zeg dat dan. Maargoed, dat is zoals de TS al aantoont met simpelweg het scenario van het geven van een nummer al vaak een brug te ver. Net zoals het te ver is dat een jongen gewoon ophoudt met lastigvallen wanneer een meid 'nee' zegt.
Wat zou de wereld makkelijk zijn wanneer mensen gewoon een 'nee' van elkaar zouden kunnen accepteren.
Niet wanneer ik het benquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:43 schreef Kroc het volgende:
[..]
Misschien vroeger, tegenwoordig moet ik toch eerst fatsoenlijk gepijpt worden.
Hebben we het al een hele tijd geleden over gehad. Lees de eerdere pagina's maar eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:43 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Maar als je niet wil dat iemand je later opbelt, geef dan niet je echte nummer..
Precies, de kern is alleen dat je eigenlijk gewoon geen nummer zou moeten kunnen geven en dan zonder gezeik weg zou moeten kunnen lopen. Maar mannen zijn kansloos.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:43 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Maar als je niet wil dat iemand je later opbelt, geef dan niet je echte nummer..
Vanaf wanneer vind je het spelletjes spelen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Spelletjes spelen lijkt me duidelijk genoeg...
Ik laat het. Ik moet mezelf ook niet willen verduidelijken, daar maak ik het alleen maar waziger van...
Of accepteren dat het wel eens niet gaat zoals het jou het beste uitkomt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:42 schreef twi het volgende:
Wat zou de wereld makkelijk zijn wanneer mensen gewoon een 'nee' van elkaar zouden kunnen accepteren.
Dat is precies het punt. Neem je verliezen, niks mee aan de hand. Desalniettemin voel ik mij toch belazerd als een meisje besluit om wel haar nummer te geven, maar verder niks van mij moet weten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:44 schreef twi het volgende:
[..]
Precies, de kern is alleen dat je eigenlijk gewoon geen nummer zou moeten kunnen geven en dan zonder gezeik weg zou moeten kunnen lopen. Maar mannen zijn kansloos.
Ligt er eigenlijk maar net aan wat voor iemand je treft. Maargoed dat moet je ook maar net in kunnen schatten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:44 schreef twi het volgende:
[..]
Precies, de kern is alleen dat je eigenlijk gewoon geen nummer zou moeten kunnen geven en dan zonder gezeik weg zou moeten kunnen lopen. Maar mannen zijn kansloos.
Als iemand bewust signalen geeft aan een jongen om hem gek te maken maar je hem eigenlijk niet echt wilt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Vanaf wanneer vind je het spelletjes spelen dan?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:09 schreef Sinosappel het volgende:
Bovendien vind ik niet dat je per se een aantal dagen hoeft te wachten, een leuk smsje de ochtend erna vind ik juist leuk, en dan weet je ook meteen of je beet hebt of niet. Die "3 dagen regel" is volgens mij vooral bedoelt voor als je al echt in het hoofd van desbetreffende vrouw zit, wat waarschijnlijk niet zo is na 1 avondje ff een beetje kletsen.
Ow ja, daar ben ik nog vergeten op te reageren: ik vind die hele regel onzin, maar aangezien het sociaal onacceptabel lijkt te zijn om eerder te bellen of een sms te sturen, wacht ik ook maar één a twee dagen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben benieuwd of de andere dames in dit topic (of de mannen) het hiermee eens zijn met mij:
[..]
Is wat mij betreft onzin dat het sociaal onacceptabel zou moeten zijn. Als je haar maar niet bombardeerd met smsjes, 1tje is voldoende. Reageert ze daarop, sms niet meteen binnen 1 minuut terug maar wacht gerust een dag.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:48 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Ow ja, daar ben ik nog vergeten op te reageren: ik vind die hele regel onzin, maar aangezien het sociaal onacceptabel lijkt te zijn om eerder te bellen of een sms te sturen, wacht ik ook maar één a twee dagen.
Ik vraag me altijd af waarom in films, boeken en op fora alles zo geanalyseerd moet worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben benieuwd of de andere dames in dit topic (of de mannen) het hiermee eens zijn met mij:
[..]
Het maakt me allemaal niet zoveel uit, maar kan teveel smsjes/bellen wel vervelend vinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar in de praktijk sturen velen dezelfde avond nog een slaaplekker smsjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha, dat is zeker waar. Ik heb volgens mij maar een handvol dates gehad waarbij ik niet op de eerste date al met het meisje gezoend hebt of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:50 schreef Kroc het volgende:
het is ook een zogenaamde regel dat je niet zoent of neukt op de eerste date, maar de echte echte weten.
Die drie dagen regel zou ik echt heel slecht mee kunnen leven. Ik ben daar verschrikkelijk ongeduldig mee, ik zou ook echt de volgende ochtend al een berichtje sturen. En als ik daar dan drie dagen later weer een antwoord op krijg, dan mag ze wat mij betreft de hik krijgen. Leuk is leuk, daar tijd overheen laten gaan is gewoon verspilling.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volg gewoon je gevoel...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk hoef je geen 3 dagen te wachten. Het stalken kan gewoon meteen aanvangen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind die regel sowieso onzin. Ik hou van eerlijkheid. Als je me leuk vindt, neem dan direct contact met me op. Maar dan niet contact blijven zoeken als ik je toch niet zo leuk vind en dat kenbaar maak.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook echt behoorlijk jeuk vanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:50 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja maar in de praktijk sturen velen dezelfde avond nog een slaaplekker smsjeEerder een 3 uur regel.
En dan de volgende dag weer..
Ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat een jongen een paar dagen erna niets van zich liet horen.
Tjah, stomme regeltjes... Doe mij maar een meisje dat niet zo moeilijk doet. Dat mij verdomme wilt en niet een of andere jongen die een beetje niet doet wat hij wilt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is wat mij betreft onzin dat het sociaal onacceptabel zou moeten zijn. Als je haar maar niet bombardeerd met smsjes, 1tje is voldoende. Reageert ze daarop, sms niet meteen binnen 1 minuut terug maar wacht gerust een dag.
Waarom moet je dan wel ineens een dag wachten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is wat mij betreft onzin dat het sociaal onacceptabel zou moeten zijn. Als je haar maar niet bombardeerd met smsjes, 1tje is voldoende. Reageert ze daarop, sms niet meteen binnen 1 minuut terug maar wacht gerust een dag.
Heb je toevallig ook een DM van knaller?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook echt behoorlijk jeuk van. Vooral als het iets is als "slaap lekker schatje"
Ik ken je net een paar uur
Haha, inderdaad! En dan de volgende dag: Was gezellig met jequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook echt behoorlijk jeuk van. Vooral als het iets is als "slaap lekker schatje"
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom moet je dan wel ineens een dag wachten?
Ja grote kans ook dat je zo iemand alweer een beetje vergeten bent als je alleen een beetje geouwehoert hebt in de kroeg. Krijg je opeens zo'n belletje of smsje, denk je van: Huh wie is dit nou weer?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind die regel sowieso onzin. Ik hou van eerlijkheid. Als je me leuk vindt, neem dan direct contact met me op. Maar dan niet contact blijven zoeken als ik je toch niet zo leuk vindt en dat kenbaar maak.
Pmdat de bal dan bij haar ligt. Als ze je leuk vindt smst ze terug, zo niet; carry on en ga haar niet stalkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook kansloze berichten. Ik stuur geen SMS, als het verder niets omvat. Het moet wel iets creatiefs, leuks en toepasselijks zijn. Ook niet gewoon "Lekker geslapen, hoe is het vandaag met je?"quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Naja een dag, in ieder geval een paar uur, vind ik wel. Gebombardeerd worden met smsjes vind ik echt niet zo tof. Iemand blijft eerder in mijn hoofd zitten als hij nog wel een beetje op zich laat wachten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:54 schreef Aliana het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! En dan de volgende dag: Was gezellig met je![]()
Zo werken wel meer meisjes.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Naja een dag, in ieder geval een paar uur, vind ik wel. Gebombardeerd worden met smsjes vind ik echt niet zo tof. Iemand blijft eerder in mijn hoofd zitten als hij nog wel een beetje op zich laat wachten.
zeker zeker, jij stuurt leuke smsje en hij reageert niet. Een paar uur, een dag. OMG!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Naja een dag, in ieder geval een paar uur, vind ik wel. Gebombardeerd worden met smsjes vind ik echt niet zo tof. Iemand blijft eerder in mijn hoofd zitten als hij nog wel een beetje op zich laat wachten.
Ik zou zoiets hebben van.. ja vond ik ook!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Brrrr
Zo kansloos wanhopig en treurig nikszeggend
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
zeker zeker, jij stuurt leuke smsje en hij reageert niet. Een paar uur, een dag. OMG!
Jij je BFF bellen, topic maken op viva over wat hij zou kunnen denken.
Spanning!!! Dan reageert hij eindelijk... De boy heeft spanning opgebouwd en de buit is binnen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
zeker zeker, jij stuurt leuke smsje en hij reageert niet. Een paar uur, een dag. OMG!
Spanning!!! Dan reageert hij eindelijk... De boy heeft spanning opgebouwd en de buit is binnen.
Dat is ook weer zo geforceerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een DM van knaller?
Like a boss!quote:
Ja, kut. Nu moet ik het geduld daar nog voor zien te vinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer precies de beweegreden achter die eerste 3-dagen-wachten-regel waar we het zo over eens waren dat dat achteroijk was.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
Dat mag best van Ludo! Het gaat toch over 24 karat gold golden showers?! Post het anders hier, het gaat ook over (niet) freaky worden met vrouwen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:03 schreef Knaller het volgende:
[..]
Like a boss!![]()
Ik had hem ook wel in het bewuste topic willen droppen maar dat mocht niet van Ludo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent zo 1tje die als een gek gaat smsen, binnen 1 minuut terug als zij daar 6 uur over heeft gedaan, en er nog meteen ff 4 achteraan als ze niks terugstuurt?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, kut. Nu moet ik het geduld daar nog voor zien te vinden.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat mag best van Ludo! Het gaat toch over 24 karat gold golden showers?! Post het anders hier, het gaat ook over (niet) freaky worden met vrouwen.Ik krijg er vast een note bij maar ik hem hem in het topic gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
Nee, ik stuur nooit een tweede berichtje, zo kansloos is het ook weer niet. Maar als zij er 6 uur over heeft gedaan, stuur ik gerust binnen 4-8 uur een berichtje terug. Ga ik er niet een dag op zitten wachten.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
Jij bent zo 1tje die als een gek gaat smsen, binnen 1 minuut terug als zij daar 6 uur over heeft gedaan, en er nog meteen ff 4 achteraan als ze niks terugstuurt?
Wat is er zo raar aan om gelijk een berichtje terug te sturen?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
Jij bent zo 1tje die als een gek gaat smsen, binnen 1 minuut terug als zij daar 6 uur over heeft gedaan,
O nou dat is dan toch prima?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik stuur nooit een tweede berichtje, zo kansloos is het ook weer niet. Maar als zij er 6 uur over heeft gedaan, stuur ik gerust binnen 4-8 uur een berichtje terug. Ga ik er niet een dag op zitten wachten.
Het is fuckin' irritant, geen stap kunnen verzetten voordat je *PLING* hoort.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan om gelijk een berichtje terug te sturen?
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Het is fuckin' irritant, geen stap kunnen verzetten voordat je *PLING* hoort.
Nouja, tegen die tijd zijn ze blijkbaar dus nog in paniek met hun BFFs aan het bellen.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat mag best van Ludo! Het gaat toch over 24 karat gold golden showers?! Post het anders hier, het gaat ook over (niet) freaky worden met vrouwen.Meteen iets terug sturen is niet raar, wel als je diegene daarna gaat smsen waarom hij/zij niet snel reageert. Snel terug reageren hoeft niet meteen desperate te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij bent zo 1tje die als een gek gaat smsen, binnen 1 minuut terug als zij daar 6 uur over heeft gedaan, en er nog meteen ff 4 achteraan als ze niks terugstuurt?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Je hebt trouwens ook vrouwen die dit doen, en dat is gewoon echt heel eng. Dus ik snap 't wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Het is fuckin' irritant, geen stap kunnen verzetten voordat je *PLING* hoort.
Staat een goede post over in 't andere topic.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef Garisson72 het volgende:
Grappig hoe we eerst allemaal vonden dat die 3-dagen regel raar is, maar er nu ineens wel een hele etiquette blijkt te zijn omtrent de tijd tussen smsjes.
Ik blijf het trouwens onzin vinden. Ik hou er namelijk van om lekker heen en weer te SMS'en met iemand die ik leuk vind, zolang het maar relevant en spontaan is. Dus ja, ik denk er wel bewust bij na dat ik niet gelijk moet antwoorden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:43 schreef Thomas B. het volgende:
Dat is hoe sociale normen ontstaan. Het is een wisselwerking tussen agent en principe, en dat door verloop van tijd. Daardoor kunnen die normen ook veranderen. Het slaat in principe nergens op, omdat ze niet bedacht worden maar sociaal geconstrueerd door de praktijk. En daar gaan er mensen dus rekening mee houden en hun oordeel erop baseren. Beantwoordt dat je vraag?
Tis om te huilen..quote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef Garisson72 het volgende:
Grappig hoe we eerst allemaal vonden dat die 3-dagen regel raar is, maar er nu ineens wel een hele etiquette blijkt te zijn omtrent de tijd tussen smsjes.
Niks gelezen maar.... 3 dagenregel is voor onzekere tjapies.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef Garisson72 het volgende:
Komt wanhopig over.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis om te huilen..
Ik wil nu wel is horen wat er mis is met gelijk een sms'je terug...
Behalve de melding krijgen van een berichtje zonder van je plek te zijn gekomen
Mee eens maar als ik dat doe, voel ik me wel een sukkel als hij dan weer een halve dag op zich laat wachten...het voelt voor mij alsof hij dan de macht heeft ofzoquote:Op zondag 12 februari 2012 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meteen iets terug sturen is niet raar, wel als je diegene daarna gaat smsen waarom hij/zij niet snel reageert. Snel terug reageren hoeft niet meteen desperate te zijn.
En dat is geen afknapper?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mee eens maar als ik dat doe, voel ik me wel een sukkel als hij dan weer een halve dag op zich laat wachten...het voelt voor mij alsof hij dan de macht heeft ofzo
Nou ja, in praktijk sms ik vaak niet snel terug, omdat ik een mooi bericht wil fabriceren of er soms gewoon geen zin in heb. Maar eigenlijk vind ik het wel fijn als de ander snel reageert.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mee eens maar als ik dat doe, voel ik me wel een sukkel als hij dan weer een halve dag op zich laat wachten...het voelt voor mij alsof hij dan de macht heeft ofzo
Ja, maar dat is dus het hele punt. Ik moet eerlijk toegeven dat het wel een soort van machtspositie geeft wanneer een meid mij snel terug SMSt. Het geeft al gelijk vertrouwen dat het wel goed zit, dus dan begin je ook wat meer met de antwoordtijd te spelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, in praktijk sms ik vaak niet snel terug, omdat ik een mooi bericht wil fabriceren of er soms gewoon geen zin in heb. Maar eigenlijk vind ik het wel fijn als de ander snel reageert.
Heb jij eigenlijk wel niet door hoe bepalend jouw verliefdheid wel niet is aan de mate waarin jij moeite moet doen om je aandacht te krijgen?quote:
positief -> kort bericht juhweedzquote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het hele punt. Ik moet eerlijk toegeven dat het wel een soort van machtspositie geeft wanneer een meid mij snel terug SMSt. Het geeft al gelijk vertrouwen dat het wel goed zit, dus dan begin je ook wat meer met de antwoordtijd te spelen.
Interessant is trouwens of de lengte van een SMS ook effect heeft. Ik gebruik meestal zoveel mogelijk van de karakters, vrij lange SMS. Maar wellicht dat een korter berichtje ook weer een bepaald psychologisch effect heeft.
Wutquote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel niet door hoe bepalend jouw verliefdheid wel niet is aan de mate waarin jij moeite moet doen om je aandacht te krijgen?
Als iemand gelijk terug sms't is het makkelijk om aandacht te krijgen - hij is wanhopig.
Als iemand lang laat wachten dan is hij interessant... ''Oooh geef me aandacht ''
Ach neem mijn tekst niet zo letterlijk, je weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wut
Ja ik kan echt verliefd op iemand worden als hij de sms etiquette precies onder de knie heeft
Hoort gewoon bij het verleidingsprocesje.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach neem je tekst niet zo letterlijk, je weet wat ik bedoel.
Tis gewoon om te huilen zo stompzinnig vind ik dat ''verleidingsprocesje''quote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoort gewoon bij het verleidingsprocesje.
Tis te merken, huilie.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis gewoon om te huilen zo stompzinnig vind ik dat ''verleidingsprocesje''
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je gelijk weer terug kunt koppelen naar de mensen die anderen 'aan het lijntje' houden. Het kan gewoon een verschil in instelling zijn tussen mensen die 'trainen' en mensen die dat overduidelijk niet doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:42 schreef Kroc het volgende:
zeuren en janken hoe het verleidingsproces in zijn werk gaat is in ieder geval contra productief. Schrijf je in via relatieplanet ofzo of regel minder mooie meisjes om te oefenen, je hoef ze niet te neuken. Gewoon oefenen.
-The More We Sweat In Training The Less We Bleed In Battle-
Ja? Tuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zit je steeds te stoken kind?
Maar je hebt het van jezelf door dus dat je voor dat ''verleidingsprocesje'' valt?
Het is wel beter voor de telefoonrekening om gewoon voor dat verleidingsprocesje te vallen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zit je steeds te stoken kind?
Maar je hebt het van jezelf door dus dat je voor dat ''verleidingsprocesje'' valt?
Moraal, 'liefde', oorlog etc.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Wat je gelijk weer terug kunt koppelen naar de mensen die anderen 'aan het lijntje' houden. Het kan gewoon een verschil in instelling zijn tussen mensen die 'trainen' en mensen die dat overduidelijk niet doen.
Er valt wat voor te zeggen, het oefenen op minder mooie meiden. Ik vind dat zelf dan weer niet echt kunnen, maar dat is vermoedelijk my loss.
En dat vind je wijs overkomen? Daar prik je niet doorheen? Je kijkt niet naar de kwaliteiten van die jongen maar baseert je gevoel alleen op hoelang je aan hem denkt.. En hoe graag je van iemand aandacht wilt?quote:
Wat, mannen werken ook zo.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat vind je wijs overkomen? Daar prik je niet doorheen? Je kijkt niet naar de kwaliteiten van die jongen maar baseert je gevoel alleen op hoelang je aan hem denkt.. En hoe graag je van iemand aandacht wilt?
Het zal wel logisch zijn dat vrouwen zo werken ofzo...
Ik vind dat echt jammer.
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het hele punt. Ik moet eerlijk toegeven dat het wel een soort van machtspositie geeft wanneer een meid mij snel terug SMSt. Het geeft al gelijk vertrouwen dat het wel goed zit, dus dan begin je ook wat meer met de antwoordtijd te spelen.
Och, als aandacht leuk is en een man krijgt steeds pas heel laat contact terug dan gaat hij niet het meisje leuker vinden... Atleast, zo werkt het niet voor mij.quote:
Het gaat dan ook niet om het leuker vinden van het karakter van het meisje, het gaat erom dat je blijer bent wanneer je een berichtje krijgt wanneer je er langer op wacht.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och, als aandacht leuk is en een man krijgt steeds pas heel laat contact terug dan gaat hij niet het meisje leuker vinden... Atleast, zo werkt het niet voor mij.
Ik ben dan niet blijer. Ik zal het alleen irritant vinden als iemand structureel een halve dag wacht met terug smsen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:57 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om het leuker vinden van het karakter van het meisje, het gaat erom dat je blijer bent wanneer je een berichtje krijgt wanneer je er langer op wacht.
Good things come to those who wait.
Ik kijk inderdaad niet naar de kwaliteiten van de man en baseer mijn gevoel alleen op in hoeverre hij op de hoogte is van de sms-etiquetten.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat vind je wijs overkomen? Daar prik je niet doorheen? Je kijkt niet naar de kwaliteiten van die jongen maar baseert je gevoel alleen op hoelang je aan hem denkt.. En hoe graag je van iemand aandacht wilt?
Het zal wel logisch zijn dat vrouwen zo werken ofzo...
Ik vind dat echt jammer.
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad niet naar de kwaliteiten van de man en baseer mijn gevoel alleen op in hoeverre hij op de hoogte is van de sms-etiquetten.
Je bent erg gevoelig voor die sms-etiquetten. Maar dat lijk je zelf nauwelijks door te hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad niet naar de kwaliteiten van de man en baseer mijn gevoel alleen op in hoeverre hij op de hoogte is van de sms-etiquetten.
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent erg gevoelig voor die sms-etiquetten. Maar dat lijk je zelf nauwelijks door te hebben.
Ja, mooi kut dat ik geen WhatsApp heb. Je hebt trouwens wel gelijk, WhatsApp-informatie wordt een heel stuk sneller onderling uitgewisseld dan wanneer je vraagt om een telefoonnummer. Ironisch, want volgens mij is het hetzelfde stukje informatie?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb wel het idee dat Whatsapp die 'etiquetten' enigszins doet vervagen.
Ik heb geen Whatsapp maar van wat ik zo om me heen zie denk ik dat je weleens gelijk zou kunnen hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb wel het idee dat Whatsapp die 'etiquetten' enigszins doet vervagen.
Ja ik doe nu weer alsof ik er niet voor valquote:Op zondag 12 februari 2012 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je doet nu weer alsof je er niet voor valt?
Ok krijg de tering.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik doe nu weer alsof ik er niet voor val
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:06 schreef twi het volgende:
kingtoppie, je moet eens wat minder in zwart/wit denken. Dat wanhopigheid afgeleid uit een SMS-etiquette een factor is die de aantrekkingskracht tot een persoon kan beinvloeden, wil niet zeggen dat het de enige bepalende factor is.
Nee, die hanteerde ik niet. Dat was het probleemquote:Op zondag 12 februari 2012 01:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, geef de SMS-etiquette de schuld.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, die hanteerde ik niet. Dat was het probleem
Verwacht een verwarrende discussie over wat je wel of niet bedoelde en hoe jij het interpreteerde etc.quote:
De informatie is inderdaad exact hetzelfde, verschil is dat Whatsapp eigenlijk niets meer is dan een veredelde chatbox.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, mooi kut dat ik geen WhatsApp heb. Je hebt trouwens wel gelijk, WhatsApp-informatie wordt een heel stuk sneller onderling uitgewisseld dan wanneer je vraagt om een telefoonnummer. Ironisch, want volgens mij is het hetzelfde stukje informatie?
Volgens mij komt "3 dagen wachten-regel" inderdaad nog uit de tijd dat je moest bellen. De drempel om contact te leggen wordt steeds lager. Bij Whatsapp heb je een bijkomend verschijnsel en dat is zien wanneer je online bent en ook of het bericht wel of niet gelezen is. Wanneer ik een bericht gelezen heb, dan vind ik het ook onzinnig om daar dan weer een tijd mee te wachten om te reageren, terwijl ik in de tussentijd meerdere malen online ben geweest.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb geen Whatsapp maar van wat ik zo om me heen zie denk ik dat je weleens gelijk zou kunnen hebben.
Net als dat smsen de game ook veranderde. Vroegah moest je bellen wat een grotere stap is enzo, volgens mij komt die "3 dagen wachten-regel" ook uit die tijd.
Moet ik me bij mannen ook aan de SMS etiquette houden? Want dan beantwoord ik 't wel over 3 dagen.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Verwacht een verwarrende discussie over wat je wel of niet bedoelde en hoe jij het interpreteerde etc.
Je hebt gelijk dat ik wazig post. Maar jij leest graag dingen die er niet zijn, waar ik misschien dan eerder geen moeite in moet stoppen.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Verwacht een verwarrende discussie over wat je wel of niet bedoelde en hoe jij het interpreteerde etc.
Jahoor jongenquote:Op zondag 12 februari 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat ik wazig post. Maar jij leest graag dingen die er niet zijn, waar ik misschien dan eerder geen moeite in moet stoppen.
Ik vind het merkwaardig stom overkomen dat je je laat leiden door iets onzinnigs...quote:Op zondag 12 februari 2012 01:24 schreef twi het volgende:
Ik vind het juist een teken van realisme wanneer je toegeeft dat onzinnige regeltjes zoals dit je beleving beinvloeden. Dat jij dat niet kunt accepteren van anderen is een ander verhaal.
Wanneer heel de wereld eens rationeel na zou denken.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het merkwaardig stom overkomen dat je je laat leiden door iets onzinnigs...
En ik heb daar wel moeite mee om het te accepteren... Gewoon omdat het zo stompzinnig op me overkomt...
Wat is jou aangedaan dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:32 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Vrouwen zijn kuthoeren, en ik kan het weten.
Ja, want je bent ook echt een vrouw.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:32 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Vrouwen zijn kuthoeren, en ik kan het weten.
Je kunt je eigen warrige posts niet op mijn zogenaamde 'verwaandheid' afschuiven.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
Tis nooit grappig geweest, die hele discussie hekel ik sinos der verwaandheid al.
Als ze me nou eens iets begrijpender had gelezen en wat minder had zitten stampen op mijn woorden had er wellicht wat minder gezeik geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kunt je eigen warrige posts niet op mijn zogenaamde 'verwaandheid' afschuiven.Je bent erg zielig en triest sinos. Met je huil huilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom doe je het uberhaupt?
Dat is precies wat ik bedoel met je verwaande gedrag. Alles wat ik zeg is slaat nergens op. En moet de grond in getimmerd worden.
En je moet mij kenbaar maken dat je me een zielig mannetje vind.
Fijn voor je, voel je je nu goed? Leuk hoor.Goed mens ben je toch.
Het enige wat je doet is op de man spelen. Dat je het weet..
Om mij de grond in te boren![]()
En je doet het al het hele topic lang, o wel langer trouwens...![]()
![]()
Rustig aan.
Ik ben meer vrouw dan jij ooit zult zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, want je bent ook echt een vrouw.
Goede comeback, zeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:48 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Ik ben meer vrouw dan jij ooit zult zijn.![]()
Harde comeback mangquote:Op zondag 12 februari 2012 01:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent erg zielig en triest sinos. Met je huil huil![]()
Waarom doe je het uberhaupt?
Dat is precies wat ik bedoel met je verwaande gedrag. Alles wat ik zeg is slaat nergens op. En moet de grond in getimmerd worden.
En je moet mij kenbaar maken dat je me een zielig mannetje vind.
Fijn voor je, voel je je nu goed? Leuk hoor.Goed mens ben je toch.
Het enige wat je doet is op de man spelen. Dat je het weet..
Om mij de grond in te boren![]()
En je doet het al het hele topic lang, o wel langer trouwens...![]()
![]()
![]()
Het leuke is is dat je waarschijnlijk echt zit te genieten ook nogquote:Op zondag 12 februari 2012 01:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Harde comeback mang
Zat ff te twijfelen of ik je nog verder de grond in moest boren maar ik voel me nu al heerlijk na deze huilie post van jou
Waarom reageer je überhaupt op haar? Ze zit letterlijk 24 uur per dag op fok. Heeft overduidelijk geen leven en probeert zich ietwat beter te voelen door te gaan bitchen op fok.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het leuke is is dat je waarschijnlijk echt zit te genieten ook nogMachtsgeil much?
Reageren op Sinosappelquote:Op zondag 12 februari 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het leuke is is dat je waarschijnlijk echt zit te genieten ook nogMachtsgeil much?
Ik mis het stukje waar zij vraagt: En wat is jouw nummer ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:29 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ik ging maar eens uit een aantal dagen geleden en ik heb een supertoffe avond gehad: daar gaat de klacht ook niet over. Waar de klacht wel over gaat, is het volgende: je ontmoet een leuke meid. Je praat ermee, lachen enzo, je weet. Gieren en brullen. Aan het einde van het gesprek, je maten willen naar een andere kroeg, vraag je om een nummer en die krijg je. Oke, eind goed al goed. Ze geeft een nummer, het zal vast goed zitten.
Maar wat zit je toch fout. Je wacht een dag of een aantal dagen en je smst of belt. Precies wat ik ook gedaan heb, maar nee hoor. Van de twee nummers die ik die avond heb gekregen, smst de ene niet terug en wil de andere niet met mij afspreken. Waarom geef je dan je nummer? Zodat ik 's avonds terwijl ik eenzaam in bed lig naar je nummer kan staren?
Oproep aan alle vrouwen: geef je nummer alleen als je wil dat de ander je belt/smst.
Ik vind haar lelijk en mijn smaak is goed.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Is sinosappel lelijk? Lelijke vrouwen hebben helemaaaaal geen recht van spreken.
Hoezo post jij dan nog?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Is sinosappel lelijk? Lelijke vrouwen hebben helemaaaaal geen recht van spreken.
Foto via pm?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk en mijn smaak is goed.
Ze denkt alleen dat ze knap/mooi/lekker is, ik ben de aangewezen persoon om steeds te zeggen dat dat niet het geval is.
Foto zegt ook niets. Je hebt allerlei bewerk-programma's, je kunt je mond dichthouden terwijl je vieze tanden hebt, je kunt foto's vanaf een bepaald punt maken zodat je knapper lijkt, je kunt onnoemelijk dik zijn maar toch een dun hoofd hebben, je kunt gehandicapt zijn maar toch normaal lijken. Nee.quote:
Huh moet ik jou kennen? (srs)quote:Op zondag 12 februari 2012 13:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk en mijn smaak is goed.
Ze denkt alleen dat ze knap/mooi/lekker is, ik ben de aangewezen persoon om steeds te zeggen dat dat niet het geval is.
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |