Naja een dag, in ieder geval een paar uur, vind ik wel. Gebombardeerd worden met smsjes vind ik echt niet zo tof. Iemand blijft eerder in mijn hoofd zitten als hij nog wel een beetje op zich laat wachten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom moet je dan wel ineens een dag wachten?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:54 schreef Aliana het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! En dan de volgende dag: Was gezellig met je![]()
Zo werken wel meer meisjes.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Naja een dag, in ieder geval een paar uur, vind ik wel. Gebombardeerd worden met smsjes vind ik echt niet zo tof. Iemand blijft eerder in mijn hoofd zitten als hij nog wel een beetje op zich laat wachten.
zeker zeker, jij stuurt leuke smsje en hij reageert niet. Een paar uur, een dag. OMG!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Naja een dag, in ieder geval een paar uur, vind ik wel. Gebombardeerd worden met smsjes vind ik echt niet zo tof. Iemand blijft eerder in mijn hoofd zitten als hij nog wel een beetje op zich laat wachten.
Ik zou zoiets hebben van.. ja vond ik ook!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Brrrr
Zo kansloos wanhopig en treurig nikszeggend
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
zeker zeker, jij stuurt leuke smsje en hij reageert niet. Een paar uur, een dag. OMG!
Jij je BFF bellen, topic maken op viva over wat hij zou kunnen denken.
Spanning!!! Dan reageert hij eindelijk... De boy heeft spanning opgebouwd en de buit is binnen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
zeker zeker, jij stuurt leuke smsje en hij reageert niet. Een paar uur, een dag. OMG!
Spanning!!! Dan reageert hij eindelijk... De boy heeft spanning opgebouwd en de buit is binnen.
Dat is ook weer zo geforceerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een DM van knaller?
Like a boss!quote:
Ja, kut. Nu moet ik het geduld daar nog voor zien te vinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer precies de beweegreden achter die eerste 3-dagen-wachten-regel waar we het zo over eens waren dat dat achteroijk was.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
Dat mag best van Ludo! Het gaat toch over 24 karat gold golden showers?! Post het anders hier, het gaat ook over (niet) freaky worden met vrouwen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:03 schreef Knaller het volgende:
[..]
Like a boss!![]()
Ik had hem ook wel in het bewuste topic willen droppen maar dat mocht niet van Ludo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent zo 1tje die als een gek gaat smsen, binnen 1 minuut terug als zij daar 6 uur over heeft gedaan, en er nog meteen ff 4 achteraan als ze niks terugstuurt?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, kut. Nu moet ik het geduld daar nog voor zien te vinden.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat mag best van Ludo! Het gaat toch over 24 karat gold golden showers?! Post het anders hier, het gaat ook over (niet) freaky worden met vrouwen.Ik krijg er vast een note bij maar ik hem hem in het topic gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
Nee, ik stuur nooit een tweede berichtje, zo kansloos is het ook weer niet. Maar als zij er 6 uur over heeft gedaan, stuur ik gerust binnen 4-8 uur een berichtje terug. Ga ik er niet een dag op zitten wachten.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
Jij bent zo 1tje die als een gek gaat smsen, binnen 1 minuut terug als zij daar 6 uur over heeft gedaan, en er nog meteen ff 4 achteraan als ze niks terugstuurt?
Wat is er zo raar aan om gelijk een berichtje terug te sturen?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
Jij bent zo 1tje die als een gek gaat smsen, binnen 1 minuut terug als zij daar 6 uur over heeft gedaan,
O nou dat is dan toch prima?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik stuur nooit een tweede berichtje, zo kansloos is het ook weer niet. Maar als zij er 6 uur over heeft gedaan, stuur ik gerust binnen 4-8 uur een berichtje terug. Ga ik er niet een dag op zitten wachten.
Het is fuckin' irritant, geen stap kunnen verzetten voordat je *PLING* hoort.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan om gelijk een berichtje terug te sturen?
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Het is fuckin' irritant, geen stap kunnen verzetten voordat je *PLING* hoort.
Nouja, tegen die tijd zijn ze blijkbaar dus nog in paniek met hun BFFs aan het bellen.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat mag best van Ludo! Het gaat toch over 24 karat gold golden showers?! Post het anders hier, het gaat ook over (niet) freaky worden met vrouwen.Meteen iets terug sturen is niet raar, wel als je diegene daarna gaat smsen waarom hij/zij niet snel reageert. Snel terug reageren hoeft niet meteen desperate te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij bent zo 1tje die als een gek gaat smsen, binnen 1 minuut terug als zij daar 6 uur over heeft gedaan, en er nog meteen ff 4 achteraan als ze niks terugstuurt?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Je hebt trouwens ook vrouwen die dit doen, en dat is gewoon echt heel eng. Dus ik snap 't wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Het is fuckin' irritant, geen stap kunnen verzetten voordat je *PLING* hoort.
Staat een goede post over in 't andere topic.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef Garisson72 het volgende:
Grappig hoe we eerst allemaal vonden dat die 3-dagen regel raar is, maar er nu ineens wel een hele etiquette blijkt te zijn omtrent de tijd tussen smsjes.
Ik blijf het trouwens onzin vinden. Ik hou er namelijk van om lekker heen en weer te SMS'en met iemand die ik leuk vind, zolang het maar relevant en spontaan is. Dus ja, ik denk er wel bewust bij na dat ik niet gelijk moet antwoorden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:43 schreef Thomas B. het volgende:
Dat is hoe sociale normen ontstaan. Het is een wisselwerking tussen agent en principe, en dat door verloop van tijd. Daardoor kunnen die normen ook veranderen. Het slaat in principe nergens op, omdat ze niet bedacht worden maar sociaal geconstrueerd door de praktijk. En daar gaan er mensen dus rekening mee houden en hun oordeel erop baseren. Beantwoordt dat je vraag?
Tis om te huilen..quote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef Garisson72 het volgende:
Grappig hoe we eerst allemaal vonden dat die 3-dagen regel raar is, maar er nu ineens wel een hele etiquette blijkt te zijn omtrent de tijd tussen smsjes.
Niks gelezen maar.... 3 dagenregel is voor onzekere tjapies.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef Garisson72 het volgende:
Komt wanhopig over.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis om te huilen..
Ik wil nu wel is horen wat er mis is met gelijk een sms'je terug...
Behalve de melding krijgen van een berichtje zonder van je plek te zijn gekomen
Mee eens maar als ik dat doe, voel ik me wel een sukkel als hij dan weer een halve dag op zich laat wachten...het voelt voor mij alsof hij dan de macht heeft ofzoquote:Op zondag 12 februari 2012 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meteen iets terug sturen is niet raar, wel als je diegene daarna gaat smsen waarom hij/zij niet snel reageert. Snel terug reageren hoeft niet meteen desperate te zijn.
En dat is geen afknapper?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mee eens maar als ik dat doe, voel ik me wel een sukkel als hij dan weer een halve dag op zich laat wachten...het voelt voor mij alsof hij dan de macht heeft ofzo
Nou ja, in praktijk sms ik vaak niet snel terug, omdat ik een mooi bericht wil fabriceren of er soms gewoon geen zin in heb. Maar eigenlijk vind ik het wel fijn als de ander snel reageert.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mee eens maar als ik dat doe, voel ik me wel een sukkel als hij dan weer een halve dag op zich laat wachten...het voelt voor mij alsof hij dan de macht heeft ofzo
Ja, maar dat is dus het hele punt. Ik moet eerlijk toegeven dat het wel een soort van machtspositie geeft wanneer een meid mij snel terug SMSt. Het geeft al gelijk vertrouwen dat het wel goed zit, dus dan begin je ook wat meer met de antwoordtijd te spelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, in praktijk sms ik vaak niet snel terug, omdat ik een mooi bericht wil fabriceren of er soms gewoon geen zin in heb. Maar eigenlijk vind ik het wel fijn als de ander snel reageert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |