Niet wanneer ik het benquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:43 schreef Kroc het volgende:
[..]
Misschien vroeger, tegenwoordig moet ik toch eerst fatsoenlijk gepijpt worden.
Hebben we het al een hele tijd geleden over gehad. Lees de eerdere pagina's maar eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:43 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Maar als je niet wil dat iemand je later opbelt, geef dan niet je echte nummer..
Precies, de kern is alleen dat je eigenlijk gewoon geen nummer zou moeten kunnen geven en dan zonder gezeik weg zou moeten kunnen lopen. Maar mannen zijn kansloos.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:43 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Maar als je niet wil dat iemand je later opbelt, geef dan niet je echte nummer..
Vanaf wanneer vind je het spelletjes spelen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Spelletjes spelen lijkt me duidelijk genoeg...
Ik laat het. Ik moet mezelf ook niet willen verduidelijken, daar maak ik het alleen maar waziger van...
Of accepteren dat het wel eens niet gaat zoals het jou het beste uitkomt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:42 schreef twi het volgende:
Wat zou de wereld makkelijk zijn wanneer mensen gewoon een 'nee' van elkaar zouden kunnen accepteren.
Dat is precies het punt. Neem je verliezen, niks mee aan de hand. Desalniettemin voel ik mij toch belazerd als een meisje besluit om wel haar nummer te geven, maar verder niks van mij moet weten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:44 schreef twi het volgende:
[..]
Precies, de kern is alleen dat je eigenlijk gewoon geen nummer zou moeten kunnen geven en dan zonder gezeik weg zou moeten kunnen lopen. Maar mannen zijn kansloos.
Ligt er eigenlijk maar net aan wat voor iemand je treft. Maargoed dat moet je ook maar net in kunnen schatten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:44 schreef twi het volgende:
[..]
Precies, de kern is alleen dat je eigenlijk gewoon geen nummer zou moeten kunnen geven en dan zonder gezeik weg zou moeten kunnen lopen. Maar mannen zijn kansloos.
Als iemand bewust signalen geeft aan een jongen om hem gek te maken maar je hem eigenlijk niet echt wilt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Vanaf wanneer vind je het spelletjes spelen dan?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:09 schreef Sinosappel het volgende:
Bovendien vind ik niet dat je per se een aantal dagen hoeft te wachten, een leuk smsje de ochtend erna vind ik juist leuk, en dan weet je ook meteen of je beet hebt of niet. Die "3 dagen regel" is volgens mij vooral bedoelt voor als je al echt in het hoofd van desbetreffende vrouw zit, wat waarschijnlijk niet zo is na 1 avondje ff een beetje kletsen.
Ow ja, daar ben ik nog vergeten op te reageren: ik vind die hele regel onzin, maar aangezien het sociaal onacceptabel lijkt te zijn om eerder te bellen of een sms te sturen, wacht ik ook maar één a twee dagen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben benieuwd of de andere dames in dit topic (of de mannen) het hiermee eens zijn met mij:
[..]
Is wat mij betreft onzin dat het sociaal onacceptabel zou moeten zijn. Als je haar maar niet bombardeerd met smsjes, 1tje is voldoende. Reageert ze daarop, sms niet meteen binnen 1 minuut terug maar wacht gerust een dag.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:48 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Ow ja, daar ben ik nog vergeten op te reageren: ik vind die hele regel onzin, maar aangezien het sociaal onacceptabel lijkt te zijn om eerder te bellen of een sms te sturen, wacht ik ook maar één a twee dagen.
Ik vraag me altijd af waarom in films, boeken en op fora alles zo geanalyseerd moet worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben benieuwd of de andere dames in dit topic (of de mannen) het hiermee eens zijn met mij:
[..]
Het maakt me allemaal niet zoveel uit, maar kan teveel smsjes/bellen wel vervelend vinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar in de praktijk sturen velen dezelfde avond nog een slaaplekker smsjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha, dat is zeker waar. Ik heb volgens mij maar een handvol dates gehad waarbij ik niet op de eerste date al met het meisje gezoend hebt of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:50 schreef Kroc het volgende:
het is ook een zogenaamde regel dat je niet zoent of neukt op de eerste date, maar de echte echte weten.
Die drie dagen regel zou ik echt heel slecht mee kunnen leven. Ik ben daar verschrikkelijk ongeduldig mee, ik zou ook echt de volgende ochtend al een berichtje sturen. En als ik daar dan drie dagen later weer een antwoord op krijg, dan mag ze wat mij betreft de hik krijgen. Leuk is leuk, daar tijd overheen laten gaan is gewoon verspilling.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volg gewoon je gevoel...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk hoef je geen 3 dagen te wachten. Het stalken kan gewoon meteen aanvangen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind die regel sowieso onzin. Ik hou van eerlijkheid. Als je me leuk vindt, neem dan direct contact met me op. Maar dan niet contact blijven zoeken als ik je toch niet zo leuk vind en dat kenbaar maak.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook echt behoorlijk jeuk vanquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:50 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ja maar in de praktijk sturen velen dezelfde avond nog een slaaplekker smsjeEerder een 3 uur regel.
En dan de volgende dag weer..
Ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat een jongen een paar dagen erna niets van zich liet horen.
Tjah, stomme regeltjes... Doe mij maar een meisje dat niet zo moeilijk doet. Dat mij verdomme wilt en niet een of andere jongen die een beetje niet doet wat hij wilt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is wat mij betreft onzin dat het sociaal onacceptabel zou moeten zijn. Als je haar maar niet bombardeerd met smsjes, 1tje is voldoende. Reageert ze daarop, sms niet meteen binnen 1 minuut terug maar wacht gerust een dag.
Waarom moet je dan wel ineens een dag wachten?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is wat mij betreft onzin dat het sociaal onacceptabel zou moeten zijn. Als je haar maar niet bombardeerd met smsjes, 1tje is voldoende. Reageert ze daarop, sms niet meteen binnen 1 minuut terug maar wacht gerust een dag.
Heb je toevallig ook een DM van knaller?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook echt behoorlijk jeuk van. Vooral als het iets is als "slaap lekker schatje"
Ik ken je net een paar uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |