quote:Op zondag 12 februari 2012 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Het is fuckin' irritant, geen stap kunnen verzetten voordat je *PLING* hoort.
Nouja, tegen die tijd zijn ze blijkbaar dus nog in paniek met hun BFFs aan het bellen.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat mag best van Ludo! Het gaat toch over 24 karat gold golden showers?! Post het anders hier, het gaat ook over (niet) freaky worden met vrouwen.Meteen iets terug sturen is niet raar, wel als je diegene daarna gaat smsen waarom hij/zij niet snel reageert. Snel terug reageren hoeft niet meteen desperate te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij bent zo 1tje die als een gek gaat smsen, binnen 1 minuut terug als zij daar 6 uur over heeft gedaan, en er nog meteen ff 4 achteraan als ze niks terugstuurt?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Je hebt trouwens ook vrouwen die dit doen, en dat is gewoon echt heel eng. Dus ik snap 't wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Het is fuckin' irritant, geen stap kunnen verzetten voordat je *PLING* hoort.
Staat een goede post over in 't andere topic.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef Garisson72 het volgende:
Grappig hoe we eerst allemaal vonden dat die 3-dagen regel raar is, maar er nu ineens wel een hele etiquette blijkt te zijn omtrent de tijd tussen smsjes.
Ik blijf het trouwens onzin vinden. Ik hou er namelijk van om lekker heen en weer te SMS'en met iemand die ik leuk vind, zolang het maar relevant en spontaan is. Dus ja, ik denk er wel bewust bij na dat ik niet gelijk moet antwoorden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:43 schreef Thomas B. het volgende:
Dat is hoe sociale normen ontstaan. Het is een wisselwerking tussen agent en principe, en dat door verloop van tijd. Daardoor kunnen die normen ook veranderen. Het slaat in principe nergens op, omdat ze niet bedacht worden maar sociaal geconstrueerd door de praktijk. En daar gaan er mensen dus rekening mee houden en hun oordeel erop baseren. Beantwoordt dat je vraag?
Tis om te huilen..quote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef Garisson72 het volgende:
Grappig hoe we eerst allemaal vonden dat die 3-dagen regel raar is, maar er nu ineens wel een hele etiquette blijkt te zijn omtrent de tijd tussen smsjes.
Niks gelezen maar.... 3 dagenregel is voor onzekere tjapies.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef Garisson72 het volgende:
Komt wanhopig over.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis om te huilen..
Ik wil nu wel is horen wat er mis is met gelijk een sms'je terug...
Behalve de melding krijgen van een berichtje zonder van je plek te zijn gekomen
Mee eens maar als ik dat doe, voel ik me wel een sukkel als hij dan weer een halve dag op zich laat wachten...het voelt voor mij alsof hij dan de macht heeft ofzoquote:Op zondag 12 februari 2012 00:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meteen iets terug sturen is niet raar, wel als je diegene daarna gaat smsen waarom hij/zij niet snel reageert. Snel terug reageren hoeft niet meteen desperate te zijn.
En dat is geen afknapper?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mee eens maar als ik dat doe, voel ik me wel een sukkel als hij dan weer een halve dag op zich laat wachten...het voelt voor mij alsof hij dan de macht heeft ofzo
Nou ja, in praktijk sms ik vaak niet snel terug, omdat ik een mooi bericht wil fabriceren of er soms gewoon geen zin in heb. Maar eigenlijk vind ik het wel fijn als de ander snel reageert.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mee eens maar als ik dat doe, voel ik me wel een sukkel als hij dan weer een halve dag op zich laat wachten...het voelt voor mij alsof hij dan de macht heeft ofzo
Ja, maar dat is dus het hele punt. Ik moet eerlijk toegeven dat het wel een soort van machtspositie geeft wanneer een meid mij snel terug SMSt. Het geeft al gelijk vertrouwen dat het wel goed zit, dus dan begin je ook wat meer met de antwoordtijd te spelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, in praktijk sms ik vaak niet snel terug, omdat ik een mooi bericht wil fabriceren of er soms gewoon geen zin in heb. Maar eigenlijk vind ik het wel fijn als de ander snel reageert.
Heb jij eigenlijk wel niet door hoe bepalend jouw verliefdheid wel niet is aan de mate waarin jij moeite moet doen om je aandacht te krijgen?quote:
positief -> kort bericht juhweedzquote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het hele punt. Ik moet eerlijk toegeven dat het wel een soort van machtspositie geeft wanneer een meid mij snel terug SMSt. Het geeft al gelijk vertrouwen dat het wel goed zit, dus dan begin je ook wat meer met de antwoordtijd te spelen.
Interessant is trouwens of de lengte van een SMS ook effect heeft. Ik gebruik meestal zoveel mogelijk van de karakters, vrij lange SMS. Maar wellicht dat een korter berichtje ook weer een bepaald psychologisch effect heeft.
Wutquote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel niet door hoe bepalend jouw verliefdheid wel niet is aan de mate waarin jij moeite moet doen om je aandacht te krijgen?
Als iemand gelijk terug sms't is het makkelijk om aandacht te krijgen - hij is wanhopig.
Als iemand lang laat wachten dan is hij interessant... ''Oooh geef me aandacht ''
Ach neem mijn tekst niet zo letterlijk, je weet wat ik bedoel.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wut
Ja ik kan echt verliefd op iemand worden als hij de sms etiquette precies onder de knie heeft
Hoort gewoon bij het verleidingsprocesje.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach neem je tekst niet zo letterlijk, je weet wat ik bedoel.
Tis gewoon om te huilen zo stompzinnig vind ik dat ''verleidingsprocesje''quote:Op zondag 12 februari 2012 00:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoort gewoon bij het verleidingsprocesje.
Tis te merken, huilie.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis gewoon om te huilen zo stompzinnig vind ik dat ''verleidingsprocesje''
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je gelijk weer terug kunt koppelen naar de mensen die anderen 'aan het lijntje' houden. Het kan gewoon een verschil in instelling zijn tussen mensen die 'trainen' en mensen die dat overduidelijk niet doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:42 schreef Kroc het volgende:
zeuren en janken hoe het verleidingsproces in zijn werk gaat is in ieder geval contra productief. Schrijf je in via relatieplanet ofzo of regel minder mooie meisjes om te oefenen, je hoef ze niet te neuken. Gewoon oefenen.
-The More We Sweat In Training The Less We Bleed In Battle-
Ja? Tuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zit je steeds te stoken kind?
Maar je hebt het van jezelf door dus dat je voor dat ''verleidingsprocesje'' valt?
Het is wel beter voor de telefoonrekening om gewoon voor dat verleidingsprocesje te vallen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zit je steeds te stoken kind?
Maar je hebt het van jezelf door dus dat je voor dat ''verleidingsprocesje'' valt?
Moraal, 'liefde', oorlog etc.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Wat je gelijk weer terug kunt koppelen naar de mensen die anderen 'aan het lijntje' houden. Het kan gewoon een verschil in instelling zijn tussen mensen die 'trainen' en mensen die dat overduidelijk niet doen.
Er valt wat voor te zeggen, het oefenen op minder mooie meiden. Ik vind dat zelf dan weer niet echt kunnen, maar dat is vermoedelijk my loss.
En dat vind je wijs overkomen? Daar prik je niet doorheen? Je kijkt niet naar de kwaliteiten van die jongen maar baseert je gevoel alleen op hoelang je aan hem denkt.. En hoe graag je van iemand aandacht wilt?quote:
Wat, mannen werken ook zo.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat vind je wijs overkomen? Daar prik je niet doorheen? Je kijkt niet naar de kwaliteiten van die jongen maar baseert je gevoel alleen op hoelang je aan hem denkt.. En hoe graag je van iemand aandacht wilt?
Het zal wel logisch zijn dat vrouwen zo werken ofzo...
Ik vind dat echt jammer.
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus het hele punt. Ik moet eerlijk toegeven dat het wel een soort van machtspositie geeft wanneer een meid mij snel terug SMSt. Het geeft al gelijk vertrouwen dat het wel goed zit, dus dan begin je ook wat meer met de antwoordtijd te spelen.
Och, als aandacht leuk is en een man krijgt steeds pas heel laat contact terug dan gaat hij niet het meisje leuker vinden... Atleast, zo werkt het niet voor mij.quote:
Het gaat dan ook niet om het leuker vinden van het karakter van het meisje, het gaat erom dat je blijer bent wanneer je een berichtje krijgt wanneer je er langer op wacht.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Och, als aandacht leuk is en een man krijgt steeds pas heel laat contact terug dan gaat hij niet het meisje leuker vinden... Atleast, zo werkt het niet voor mij.
Ik ben dan niet blijer. Ik zal het alleen irritant vinden als iemand structureel een halve dag wacht met terug smsen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:57 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om het leuker vinden van het karakter van het meisje, het gaat erom dat je blijer bent wanneer je een berichtje krijgt wanneer je er langer op wacht.
Good things come to those who wait.
Ik kijk inderdaad niet naar de kwaliteiten van de man en baseer mijn gevoel alleen op in hoeverre hij op de hoogte is van de sms-etiquetten.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat vind je wijs overkomen? Daar prik je niet doorheen? Je kijkt niet naar de kwaliteiten van die jongen maar baseert je gevoel alleen op hoelang je aan hem denkt.. En hoe graag je van iemand aandacht wilt?
Het zal wel logisch zijn dat vrouwen zo werken ofzo...
Ik vind dat echt jammer.
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad niet naar de kwaliteiten van de man en baseer mijn gevoel alleen op in hoeverre hij op de hoogte is van de sms-etiquetten.
Je bent erg gevoelig voor die sms-etiquetten. Maar dat lijk je zelf nauwelijks door te hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad niet naar de kwaliteiten van de man en baseer mijn gevoel alleen op in hoeverre hij op de hoogte is van de sms-etiquetten.
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent erg gevoelig voor die sms-etiquetten. Maar dat lijk je zelf nauwelijks door te hebben.
Ja, mooi kut dat ik geen WhatsApp heb. Je hebt trouwens wel gelijk, WhatsApp-informatie wordt een heel stuk sneller onderling uitgewisseld dan wanneer je vraagt om een telefoonnummer. Ironisch, want volgens mij is het hetzelfde stukje informatie?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb wel het idee dat Whatsapp die 'etiquetten' enigszins doet vervagen.
Ik heb geen Whatsapp maar van wat ik zo om me heen zie denk ik dat je weleens gelijk zou kunnen hebben.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb wel het idee dat Whatsapp die 'etiquetten' enigszins doet vervagen.
Ja ik doe nu weer alsof ik er niet voor valquote:Op zondag 12 februari 2012 01:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je doet nu weer alsof je er niet voor valt?
Ok krijg de tering.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik doe nu weer alsof ik er niet voor val
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:06 schreef twi het volgende:
kingtoppie, je moet eens wat minder in zwart/wit denken. Dat wanhopigheid afgeleid uit een SMS-etiquette een factor is die de aantrekkingskracht tot een persoon kan beinvloeden, wil niet zeggen dat het de enige bepalende factor is.
Nee, die hanteerde ik niet. Dat was het probleemquote:Op zondag 12 februari 2012 01:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, geef de SMS-etiquette de schuld.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, die hanteerde ik niet. Dat was het probleem
Verwacht een verwarrende discussie over wat je wel of niet bedoelde en hoe jij het interpreteerde etc.quote:
De informatie is inderdaad exact hetzelfde, verschil is dat Whatsapp eigenlijk niets meer is dan een veredelde chatbox.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, mooi kut dat ik geen WhatsApp heb. Je hebt trouwens wel gelijk, WhatsApp-informatie wordt een heel stuk sneller onderling uitgewisseld dan wanneer je vraagt om een telefoonnummer. Ironisch, want volgens mij is het hetzelfde stukje informatie?
Volgens mij komt "3 dagen wachten-regel" inderdaad nog uit de tijd dat je moest bellen. De drempel om contact te leggen wordt steeds lager. Bij Whatsapp heb je een bijkomend verschijnsel en dat is zien wanneer je online bent en ook of het bericht wel of niet gelezen is. Wanneer ik een bericht gelezen heb, dan vind ik het ook onzinnig om daar dan weer een tijd mee te wachten om te reageren, terwijl ik in de tussentijd meerdere malen online ben geweest.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb geen Whatsapp maar van wat ik zo om me heen zie denk ik dat je weleens gelijk zou kunnen hebben.
Net als dat smsen de game ook veranderde. Vroegah moest je bellen wat een grotere stap is enzo, volgens mij komt die "3 dagen wachten-regel" ook uit die tijd.
Moet ik me bij mannen ook aan de SMS etiquette houden? Want dan beantwoord ik 't wel over 3 dagen.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Verwacht een verwarrende discussie over wat je wel of niet bedoelde en hoe jij het interpreteerde etc.
Je hebt gelijk dat ik wazig post. Maar jij leest graag dingen die er niet zijn, waar ik misschien dan eerder geen moeite in moet stoppen.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Verwacht een verwarrende discussie over wat je wel of niet bedoelde en hoe jij het interpreteerde etc.
Jahoor jongenquote:Op zondag 12 februari 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat ik wazig post. Maar jij leest graag dingen die er niet zijn, waar ik misschien dan eerder geen moeite in moet stoppen.
Ik vind het merkwaardig stom overkomen dat je je laat leiden door iets onzinnigs...quote:Op zondag 12 februari 2012 01:24 schreef twi het volgende:
Ik vind het juist een teken van realisme wanneer je toegeeft dat onzinnige regeltjes zoals dit je beleving beinvloeden. Dat jij dat niet kunt accepteren van anderen is een ander verhaal.
Wanneer heel de wereld eens rationeel na zou denken.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het merkwaardig stom overkomen dat je je laat leiden door iets onzinnigs...
En ik heb daar wel moeite mee om het te accepteren... Gewoon omdat het zo stompzinnig op me overkomt...
Wat is jou aangedaan dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:32 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Vrouwen zijn kuthoeren, en ik kan het weten.
Ja, want je bent ook echt een vrouw.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:32 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Vrouwen zijn kuthoeren, en ik kan het weten.
Je kunt je eigen warrige posts niet op mijn zogenaamde 'verwaandheid' afschuiven.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
Tis nooit grappig geweest, die hele discussie hekel ik sinos der verwaandheid al.
Als ze me nou eens iets begrijpender had gelezen en wat minder had zitten stampen op mijn woorden had er wellicht wat minder gezeik geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kunt je eigen warrige posts niet op mijn zogenaamde 'verwaandheid' afschuiven.Je bent erg zielig en triest sinos. Met je huil huilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom doe je het uberhaupt?
Dat is precies wat ik bedoel met je verwaande gedrag. Alles wat ik zeg is slaat nergens op. En moet de grond in getimmerd worden.
En je moet mij kenbaar maken dat je me een zielig mannetje vind.
Fijn voor je, voel je je nu goed? Leuk hoor.Goed mens ben je toch.
Het enige wat je doet is op de man spelen. Dat je het weet..
Om mij de grond in te boren![]()
En je doet het al het hele topic lang, o wel langer trouwens...![]()
![]()
Rustig aan.
Ik ben meer vrouw dan jij ooit zult zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, want je bent ook echt een vrouw.
Goede comeback, zeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:48 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Ik ben meer vrouw dan jij ooit zult zijn.![]()
Harde comeback mangquote:Op zondag 12 februari 2012 01:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent erg zielig en triest sinos. Met je huil huil![]()
Waarom doe je het uberhaupt?
Dat is precies wat ik bedoel met je verwaande gedrag. Alles wat ik zeg is slaat nergens op. En moet de grond in getimmerd worden.
En je moet mij kenbaar maken dat je me een zielig mannetje vind.
Fijn voor je, voel je je nu goed? Leuk hoor.Goed mens ben je toch.
Het enige wat je doet is op de man spelen. Dat je het weet..
Om mij de grond in te boren![]()
En je doet het al het hele topic lang, o wel langer trouwens...![]()
![]()
![]()
Het leuke is is dat je waarschijnlijk echt zit te genieten ook nogquote:Op zondag 12 februari 2012 01:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Harde comeback mang
Zat ff te twijfelen of ik je nog verder de grond in moest boren maar ik voel me nu al heerlijk na deze huilie post van jou
Waarom reageer je überhaupt op haar? Ze zit letterlijk 24 uur per dag op fok. Heeft overduidelijk geen leven en probeert zich ietwat beter te voelen door te gaan bitchen op fok.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het leuke is is dat je waarschijnlijk echt zit te genieten ook nogMachtsgeil much?
Reageren op Sinosappelquote:Op zondag 12 februari 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het leuke is is dat je waarschijnlijk echt zit te genieten ook nogMachtsgeil much?
Ik mis het stukje waar zij vraagt: En wat is jouw nummer ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:29 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ik ging maar eens uit een aantal dagen geleden en ik heb een supertoffe avond gehad: daar gaat de klacht ook niet over. Waar de klacht wel over gaat, is het volgende: je ontmoet een leuke meid. Je praat ermee, lachen enzo, je weet. Gieren en brullen. Aan het einde van het gesprek, je maten willen naar een andere kroeg, vraag je om een nummer en die krijg je. Oke, eind goed al goed. Ze geeft een nummer, het zal vast goed zitten.
Maar wat zit je toch fout. Je wacht een dag of een aantal dagen en je smst of belt. Precies wat ik ook gedaan heb, maar nee hoor. Van de twee nummers die ik die avond heb gekregen, smst de ene niet terug en wil de andere niet met mij afspreken. Waarom geef je dan je nummer? Zodat ik 's avonds terwijl ik eenzaam in bed lig naar je nummer kan staren?
Oproep aan alle vrouwen: geef je nummer alleen als je wil dat de ander je belt/smst.
Ik vind haar lelijk en mijn smaak is goed.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Is sinosappel lelijk? Lelijke vrouwen hebben helemaaaaal geen recht van spreken.
Hoezo post jij dan nog?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Is sinosappel lelijk? Lelijke vrouwen hebben helemaaaaal geen recht van spreken.
Foto via pm?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk en mijn smaak is goed.
Ze denkt alleen dat ze knap/mooi/lekker is, ik ben de aangewezen persoon om steeds te zeggen dat dat niet het geval is.
Foto zegt ook niets. Je hebt allerlei bewerk-programma's, je kunt je mond dichthouden terwijl je vieze tanden hebt, je kunt foto's vanaf een bepaald punt maken zodat je knapper lijkt, je kunt onnoemelijk dik zijn maar toch een dun hoofd hebben, je kunt gehandicapt zijn maar toch normaal lijken. Nee.quote:
Huh moet ik jou kennen? (srs)quote:Op zondag 12 februari 2012 13:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk en mijn smaak is goed.
Ze denkt alleen dat ze knap/mooi/lekker is, ik ben de aangewezen persoon om steeds te zeggen dat dat niet het geval is.
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |