Dat zeg ik ook nergens.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:06 schreef twi het volgende:
kingtoppie, je moet eens wat minder in zwart/wit denken. Dat wanhopigheid afgeleid uit een SMS-etiquette een factor is die de aantrekkingskracht tot een persoon kan beinvloeden, wil niet zeggen dat het de enige bepalende factor is.
Nee, die hanteerde ik niet. Dat was het probleemquote:Op zondag 12 februari 2012 01:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, geef de SMS-etiquette de schuld.
Dat zeg ik.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, die hanteerde ik niet. Dat was het probleem
Verwacht een verwarrende discussie over wat je wel of niet bedoelde en hoe jij het interpreteerde etc.quote:
De informatie is inderdaad exact hetzelfde, verschil is dat Whatsapp eigenlijk niets meer is dan een veredelde chatbox.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, mooi kut dat ik geen WhatsApp heb. Je hebt trouwens wel gelijk, WhatsApp-informatie wordt een heel stuk sneller onderling uitgewisseld dan wanneer je vraagt om een telefoonnummer. Ironisch, want volgens mij is het hetzelfde stukje informatie?
Volgens mij komt "3 dagen wachten-regel" inderdaad nog uit de tijd dat je moest bellen. De drempel om contact te leggen wordt steeds lager. Bij Whatsapp heb je een bijkomend verschijnsel en dat is zien wanneer je online bent en ook of het bericht wel of niet gelezen is. Wanneer ik een bericht gelezen heb, dan vind ik het ook onzinnig om daar dan weer een tijd mee te wachten om te reageren, terwijl ik in de tussentijd meerdere malen online ben geweest.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb geen Whatsapp maar van wat ik zo om me heen zie denk ik dat je weleens gelijk zou kunnen hebben.
Net als dat smsen de game ook veranderde. Vroegah moest je bellen wat een grotere stap is enzo, volgens mij komt die "3 dagen wachten-regel" ook uit die tijd.
Moet ik me bij mannen ook aan de SMS etiquette houden? Want dan beantwoord ik 't wel over 3 dagen.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Verwacht een verwarrende discussie over wat je wel of niet bedoelde en hoe jij het interpreteerde etc.
Je hebt gelijk dat ik wazig post. Maar jij leest graag dingen die er niet zijn, waar ik misschien dan eerder geen moeite in moet stoppen.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Verwacht een verwarrende discussie over wat je wel of niet bedoelde en hoe jij het interpreteerde etc.
Jahoor jongenquote:Op zondag 12 februari 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat ik wazig post. Maar jij leest graag dingen die er niet zijn, waar ik misschien dan eerder geen moeite in moet stoppen.
Ik vind het merkwaardig stom overkomen dat je je laat leiden door iets onzinnigs...quote:Op zondag 12 februari 2012 01:24 schreef twi het volgende:
Ik vind het juist een teken van realisme wanneer je toegeeft dat onzinnige regeltjes zoals dit je beleving beinvloeden. Dat jij dat niet kunt accepteren van anderen is een ander verhaal.
Wanneer heel de wereld eens rationeel na zou denken.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het merkwaardig stom overkomen dat je je laat leiden door iets onzinnigs...
En ik heb daar wel moeite mee om het te accepteren... Gewoon omdat het zo stompzinnig op me overkomt...
Wat is jou aangedaan dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:32 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Vrouwen zijn kuthoeren, en ik kan het weten.
Ja, want je bent ook echt een vrouw.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:32 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Vrouwen zijn kuthoeren, en ik kan het weten.
Je kunt je eigen warrige posts niet op mijn zogenaamde 'verwaandheid' afschuiven.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
Tis nooit grappig geweest, die hele discussie hekel ik sinos der verwaandheid al.
Als ze me nou eens iets begrijpender had gelezen en wat minder had zitten stampen op mijn woorden had er wellicht wat minder gezeik geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kunt je eigen warrige posts niet op mijn zogenaamde 'verwaandheid' afschuiven.Je bent erg zielig en triest sinos. Met je huil huilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom doe je het uberhaupt?
Dat is precies wat ik bedoel met je verwaande gedrag. Alles wat ik zeg is slaat nergens op. En moet de grond in getimmerd worden.
En je moet mij kenbaar maken dat je me een zielig mannetje vind.
Fijn voor je, voel je je nu goed? Leuk hoor.Goed mens ben je toch.
Het enige wat je doet is op de man spelen. Dat je het weet..
Om mij de grond in te boren![]()
En je doet het al het hele topic lang, o wel langer trouwens...![]()
![]()
Rustig aan.
Ik ben meer vrouw dan jij ooit zult zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, want je bent ook echt een vrouw.
Goede comeback, zeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:48 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Ik ben meer vrouw dan jij ooit zult zijn.![]()
Harde comeback mangquote:Op zondag 12 februari 2012 01:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent erg zielig en triest sinos. Met je huil huil![]()
Waarom doe je het uberhaupt?
Dat is precies wat ik bedoel met je verwaande gedrag. Alles wat ik zeg is slaat nergens op. En moet de grond in getimmerd worden.
En je moet mij kenbaar maken dat je me een zielig mannetje vind.
Fijn voor je, voel je je nu goed? Leuk hoor.Goed mens ben je toch.
Het enige wat je doet is op de man spelen. Dat je het weet..
Om mij de grond in te boren![]()
En je doet het al het hele topic lang, o wel langer trouwens...![]()
![]()
![]()
Het leuke is is dat je waarschijnlijk echt zit te genieten ook nogquote:Op zondag 12 februari 2012 01:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Harde comeback mang
Zat ff te twijfelen of ik je nog verder de grond in moest boren maar ik voel me nu al heerlijk na deze huilie post van jou
Waarom reageer je überhaupt op haar? Ze zit letterlijk 24 uur per dag op fok. Heeft overduidelijk geen leven en probeert zich ietwat beter te voelen door te gaan bitchen op fok.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het leuke is is dat je waarschijnlijk echt zit te genieten ook nogMachtsgeil much?
Reageren op Sinosappelquote:Op zondag 12 februari 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het leuke is is dat je waarschijnlijk echt zit te genieten ook nogMachtsgeil much?
Ik mis het stukje waar zij vraagt: En wat is jouw nummer ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:29 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ik ging maar eens uit een aantal dagen geleden en ik heb een supertoffe avond gehad: daar gaat de klacht ook niet over. Waar de klacht wel over gaat, is het volgende: je ontmoet een leuke meid. Je praat ermee, lachen enzo, je weet. Gieren en brullen. Aan het einde van het gesprek, je maten willen naar een andere kroeg, vraag je om een nummer en die krijg je. Oke, eind goed al goed. Ze geeft een nummer, het zal vast goed zitten.
Maar wat zit je toch fout. Je wacht een dag of een aantal dagen en je smst of belt. Precies wat ik ook gedaan heb, maar nee hoor. Van de twee nummers die ik die avond heb gekregen, smst de ene niet terug en wil de andere niet met mij afspreken. Waarom geef je dan je nummer? Zodat ik 's avonds terwijl ik eenzaam in bed lig naar je nummer kan staren?
Oproep aan alle vrouwen: geef je nummer alleen als je wil dat de ander je belt/smst.
Ik vind haar lelijk en mijn smaak is goed.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Is sinosappel lelijk? Lelijke vrouwen hebben helemaaaaal geen recht van spreken.
Hoezo post jij dan nog?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Is sinosappel lelijk? Lelijke vrouwen hebben helemaaaaal geen recht van spreken.
Foto via pm?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk en mijn smaak is goed.
Ze denkt alleen dat ze knap/mooi/lekker is, ik ben de aangewezen persoon om steeds te zeggen dat dat niet het geval is.
Foto zegt ook niets. Je hebt allerlei bewerk-programma's, je kunt je mond dichthouden terwijl je vieze tanden hebt, je kunt foto's vanaf een bepaald punt maken zodat je knapper lijkt, je kunt onnoemelijk dik zijn maar toch een dun hoofd hebben, je kunt gehandicapt zijn maar toch normaal lijken. Nee.quote:
Huh moet ik jou kennen? (srs)quote:Op zondag 12 februari 2012 13:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk en mijn smaak is goed.
Ze denkt alleen dat ze knap/mooi/lekker is, ik ben de aangewezen persoon om steeds te zeggen dat dat niet het geval is.
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |