Goede comeback, zeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:48 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
[..]
Ik ben meer vrouw dan jij ooit zult zijn.![]()
Harde comeback mangquote:Op zondag 12 februari 2012 01:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent erg zielig en triest sinos. Met je huil huil![]()
Waarom doe je het uberhaupt?
Dat is precies wat ik bedoel met je verwaande gedrag. Alles wat ik zeg is slaat nergens op. En moet de grond in getimmerd worden.
En je moet mij kenbaar maken dat je me een zielig mannetje vind.
Fijn voor je, voel je je nu goed? Leuk hoor.Goed mens ben je toch.
Het enige wat je doet is op de man spelen. Dat je het weet..
Om mij de grond in te boren![]()
En je doet het al het hele topic lang, o wel langer trouwens...![]()
![]()
![]()
Het leuke is is dat je waarschijnlijk echt zit te genieten ook nogquote:Op zondag 12 februari 2012 01:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Harde comeback mang
Zat ff te twijfelen of ik je nog verder de grond in moest boren maar ik voel me nu al heerlijk na deze huilie post van jou
Waarom reageer je überhaupt op haar? Ze zit letterlijk 24 uur per dag op fok. Heeft overduidelijk geen leven en probeert zich ietwat beter te voelen door te gaan bitchen op fok.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het leuke is is dat je waarschijnlijk echt zit te genieten ook nogMachtsgeil much?
Reageren op Sinosappelquote:Op zondag 12 februari 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het leuke is is dat je waarschijnlijk echt zit te genieten ook nogMachtsgeil much?
Ik mis het stukje waar zij vraagt: En wat is jouw nummer ?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:29 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ik ging maar eens uit een aantal dagen geleden en ik heb een supertoffe avond gehad: daar gaat de klacht ook niet over. Waar de klacht wel over gaat, is het volgende: je ontmoet een leuke meid. Je praat ermee, lachen enzo, je weet. Gieren en brullen. Aan het einde van het gesprek, je maten willen naar een andere kroeg, vraag je om een nummer en die krijg je. Oke, eind goed al goed. Ze geeft een nummer, het zal vast goed zitten.
Maar wat zit je toch fout. Je wacht een dag of een aantal dagen en je smst of belt. Precies wat ik ook gedaan heb, maar nee hoor. Van de twee nummers die ik die avond heb gekregen, smst de ene niet terug en wil de andere niet met mij afspreken. Waarom geef je dan je nummer? Zodat ik 's avonds terwijl ik eenzaam in bed lig naar je nummer kan staren?
Oproep aan alle vrouwen: geef je nummer alleen als je wil dat de ander je belt/smst.
Ik vind haar lelijk en mijn smaak is goed.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Is sinosappel lelijk? Lelijke vrouwen hebben helemaaaaal geen recht van spreken.
Hoezo post jij dan nog?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Is sinosappel lelijk? Lelijke vrouwen hebben helemaaaaal geen recht van spreken.
Foto via pm?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk en mijn smaak is goed.
Ze denkt alleen dat ze knap/mooi/lekker is, ik ben de aangewezen persoon om steeds te zeggen dat dat niet het geval is.
Foto zegt ook niets. Je hebt allerlei bewerk-programma's, je kunt je mond dichthouden terwijl je vieze tanden hebt, je kunt foto's vanaf een bepaald punt maken zodat je knapper lijkt, je kunt onnoemelijk dik zijn maar toch een dun hoofd hebben, je kunt gehandicapt zijn maar toch normaal lijken. Nee.quote:
Huh moet ik jou kennen? (srs)quote:Op zondag 12 februari 2012 13:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik vind haar lelijk en mijn smaak is goed.
Ze denkt alleen dat ze knap/mooi/lekker is, ik ben de aangewezen persoon om steeds te zeggen dat dat niet het geval is.
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |