Haha, inderdaad! En dan de volgende dag: Was gezellig met jequote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook echt behoorlijk jeuk van. Vooral als het iets is als "slaap lekker schatje"
Ik ken je net een paar uur
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waarom moet je dan wel ineens een dag wachten?
Ja grote kans ook dat je zo iemand alweer een beetje vergeten bent als je alleen een beetje geouwehoert hebt in de kroeg. Krijg je opeens zo'n belletje of smsje, denk je van: Huh wie is dit nou weer?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind die regel sowieso onzin. Ik hou van eerlijkheid. Als je me leuk vindt, neem dan direct contact met me op. Maar dan niet contact blijven zoeken als ik je toch niet zo leuk vindt en dat kenbaar maak.
Pmdat de bal dan bij haar ligt. Als ze je leuk vindt smst ze terug, zo niet; carry on en ga haar niet stalkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ook kansloze berichten. Ik stuur geen SMS, als het verder niets omvat. Het moet wel iets creatiefs, leuks en toepasselijks zijn. Ook niet gewoon "Lekker geslapen, hoe is het vandaag met je?"quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook echt behoorlijk jeuk van. Vooral als het iets is als "slaap lekker schatje"
Ik ken je net een paar uur
Naja een dag, in ieder geval een paar uur, vind ik wel. Gebombardeerd worden met smsjes vind ik echt niet zo tof. Iemand blijft eerder in mijn hoofd zitten als hij nog wel een beetje op zich laat wachten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:54 schreef Aliana het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! En dan de volgende dag: Was gezellig met je![]()
Zo werken wel meer meisjes.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Naja een dag, in ieder geval een paar uur, vind ik wel. Gebombardeerd worden met smsjes vind ik echt niet zo tof. Iemand blijft eerder in mijn hoofd zitten als hij nog wel een beetje op zich laat wachten.
zeker zeker, jij stuurt leuke smsje en hij reageert niet. Een paar uur, een dag. OMG!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Naja een dag, in ieder geval een paar uur, vind ik wel. Gebombardeerd worden met smsjes vind ik echt niet zo tof. Iemand blijft eerder in mijn hoofd zitten als hij nog wel een beetje op zich laat wachten.
Ik zou zoiets hebben van.. ja vond ik ook!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Brrrr
Zo kansloos wanhopig en treurig nikszeggend
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
zeker zeker, jij stuurt leuke smsje en hij reageert niet. Een paar uur, een dag. OMG!
Jij je BFF bellen, topic maken op viva over wat hij zou kunnen denken.
Spanning!!! Dan reageert hij eindelijk... De boy heeft spanning opgebouwd en de buit is binnen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
zeker zeker, jij stuurt leuke smsje en hij reageert niet. Een paar uur, een dag. OMG!
Spanning!!! Dan reageert hij eindelijk... De boy heeft spanning opgebouwd en de buit is binnen.
Dat is ook weer zo geforceerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een DM van knaller?
Like a boss!quote:
Ja, kut. Nu moet ik het geduld daar nog voor zien te vinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer precies de beweegreden achter die eerste 3-dagen-wachten-regel waar we het zo over eens waren dat dat achteroijk was.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:59 schreef Kroc het volgende:
[..]
Dat mag best van Ludo! Het gaat toch over 24 karat gold golden showers?! Post het anders hier, het gaat ook over (niet) freaky worden met vrouwen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:03 schreef Knaller het volgende:
[..]
Like a boss!![]()
Ik had hem ook wel in het bewuste topic willen droppen maar dat mocht niet van Ludo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent zo 1tje die als een gek gaat smsen, binnen 1 minuut terug als zij daar 6 uur over heeft gedaan, en er nog meteen ff 4 achteraan als ze niks terugstuurt?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, kut. Nu moet ik het geduld daar nog voor zien te vinden.Heaven is a place on earth with you
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat mag best van Ludo! Het gaat toch over 24 karat gold golden showers?! Post het anders hier, het gaat ook over (niet) freaky worden met vrouwen.Ik krijg er vast een note bij maar ik hem hem in het topic gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
Nee, ik stuur nooit een tweede berichtje, zo kansloos is het ook weer niet. Maar als zij er 6 uur over heeft gedaan, stuur ik gerust binnen 4-8 uur een berichtje terug. Ga ik er niet een dag op zitten wachten.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
Jij bent zo 1tje die als een gek gaat smsen, binnen 1 minuut terug als zij daar 6 uur over heeft gedaan, en er nog meteen ff 4 achteraan als ze niks terugstuurt?
Wat is er zo raar aan om gelijk een berichtje terug te sturen?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
Jij bent zo 1tje die als een gek gaat smsen, binnen 1 minuut terug als zij daar 6 uur over heeft gedaan,
O nou dat is dan toch prima?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik stuur nooit een tweede berichtje, zo kansloos is het ook weer niet. Maar als zij er 6 uur over heeft gedaan, stuur ik gerust binnen 4-8 uur een berichtje terug. Ga ik er niet een dag op zitten wachten.
Het is fuckin' irritant, geen stap kunnen verzetten voordat je *PLING* hoort.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan om gelijk een berichtje terug te sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |