Dat zien sommige mannen toch echt anders blijkbaar. Die gaan niet uit om een leuke tijd te hebben maar enkel om te scoren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dus niet leuk meepraten en niet lief lachen? Je kan toch gewoon praten met iemand zonder dat je mee wilt?
Tuurlijk wel. Wacht, ik zal het even duidelijker maken. Als je de hele tijd lief lacht en leuk meepraat en uiteindelijk ook je nummer geeft, terwijl je tijdens het daadwerkelijke gesprek bepaalde signalen afgaf waardoor het leek alsof het klikte, dan verwacht de ander dat je wel af wil spreken. Niet vreemd toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dus niet leuk meepraten en niet lief lachen? Je kan toch gewoon praten met iemand zonder dat je mee wilt?
klappe, op der kaak.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En wat doe je als je er achter komt dat ze een verkeerd nummer hebben gegeven?
Nee niet vreemd..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:29 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wacht, ik zal het even duidelijker maken. Als je de hele tijd lief lacht en leuk meepraat en uiteindelijk ook je nummer geeft, terwijl je tijdens het daadwerkelijke gesprek bepaalde signalen afgaf waardoor het leek alsof het klikte, dan verwacht de ander dat je wel af wil spreken. Niet vreemd toch?
Maar afwijzen is toch helemaal niet moeilijk? Je kan beter lief en duidelijk zijn, dan uiteindelijk toch niets willen. Lijkt mij dan weer.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee niet vreemd..
Maar ik zelf kan gewoon echt niet afwijzen, ik vind dat zoo erg om te moeten doen. Dan ga je eerder voor de optie nep-nummer (maar dat kan ik vaak ook niet)
Dat zouden meer meiden wel moeite mee hebben, dat afwijzen.
Bij sommige mannen is dat wel moeilijkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:32 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Maar afwijzen is toch helemaal niet moeilijk? Je kan beter lief en duidelijk zijn, dan uiteindelijk toch niets willen. Lijkt mij dan weer.
Ik wil geen onzeker gevoel bij iemand oproepen, sowieso. Maar om dan ook nog recht in iemands gezicht te moeten zeggen van nee ik geef mijn nummer niet.. Dat krijg ik er dan gewoon niet uitquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:32 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Maar afwijzen is toch helemaal niet moeilijk? Je kan beter lief en duidelijk zijn, dan uiteindelijk toch niets willen. Lijkt mij dan weer.
Of dit. Duidelijk en niet hard, aangezien je de persoon tegenover je niet persoonlijk aanvalt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef Kroc het volgende:
Dan zeg je toch dat je een vriend hebt. Mijn lieve poekiewoekie die op me wacht blabla
Dat hoef je ook niet zo direct te zeggen, jij kunt de boodschap toch wel een beetje inpakken?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik wil geen onzeker gevoel bij iemand oproepen, sowieso. Maar om dan ook nog recht in iemands gezicht te moeten zeggen van nee ik geef mijn nummer niet.. Dat krijg ik er dan gewoon niet uit
Ja doe ik weleens. Maar da's ook liegen. Maargoed.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:34 schreef Kroc het volgende:
Dan zeg je toch dat je een vriend hebt. Mijn lieve poekiewoekie die op me wacht blabla
En iemand genoeg hints geven dat je wel weer af wil spreken niet? Elke vrouw is anders, dat snap ik. Ik snap ook dat sommige vrouwen heel duidelijk zijn en dat andere vrouwen meer met je spelen. Maar toch blijft dit een vaag fenomeen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja doe ik weleens. Maar da's ook liegen. Maargoed.
Jawel, wel van te voren. Maar op het moment supreme word ik helemaal zenuwachtig en warm, en als je dan in die zielige ik-heb-al-maanden-geen-seks-gehad ogen kijkt zakt de moed me in de schoenen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet zo direct te zeggen, jij kunt de boodschap toch wel een beetje inpakken?
En dan stem je maar gewoon met alles toe?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jawel, wel van te voren. Maar op het moment supreme word ik helemaal zenuwachtig en warm, en als je dan in die zielige ik-heb-al-maanden-geen-seks-gehad ogen kijkt zakt de moed me in de schoenen.
Dus een tijdje leuk met je praten ookal wil je niet een keer afspreken wordt door jou meteen gezien als dat ze met je spelen? Meid toch.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
En iemand genoeg hints geven dat je wel weer af wil spreken niet? Elke vrouw is anders, dat snap ik. Ik snap ook dat sommige vrouwen heel duidelijk zijn en dat andere vrouwen meer met je spelen. Maar toch blijft dit een vaag fenomeen.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jawel, wel van te voren. Maar op het moment supreme word ik helemaal zenuwachtig en warm, en als je dan in die zielige ik-heb-al-maanden-geen-seks-gehad ogen kijkt zakt de moed me in de schoenen.
Nee ik geef soms mijn email en probeer ze in die mail zo zacht mogelijk af te wijzen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dan stem je maar gewoon met alles toe?
Kutsapvragende ogen noem je datquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
quote:
Mannen zijn niet goed in signalen interpreteren?quote:Iedereen weet dat mannen niet goed zijn in 'signalen' goed interpreteren. Dan mag je weer niet aardig of leuk tegen iemand doen omdat het verkeerd begrepen kan worden.
Probeer je nu daadwerkelijk iets te vinden waarop je mij persoonlijk kan aanvallen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus een tijdje leuk met je praten ookal wil je niet een keer afspreken wordt door jou meteen gezien als dat ze met je spelen? Meid toch.
Je moet pakken wat je pakken kan want je leeft maar een keer, mannen weten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ik geef soms mijn email en probeer ze in die mail zo zacht mogelijk af te wijzen.
Ja, mijn ervaring leert dat dat niet zo best werkt, zo zacht mogelijk proberen af te wijzen. Dat wordt niet begrepen en blijven ze je alsnog lastigvallen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ik geef soms mijn email en probeer ze in die mail zo zacht mogelijk af te wijzen.
Nee ik vraag je watquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Probeer je nu daadwerkelijk iets te vinden waarop je mij persoonlijk kan aanvallen?Ik leg alleen verschillende type vrouwen uit: geen enkele hiervan hoeft van toepassing te zijn op het meisje in kwestie.
Mits de afwijzing sowieso de woorden 'niet afspreken' en 'sorry' heeft, moet het toch duidelijk genoeg zijn? Denk ik dan weer. Of je hebt echt een plaat voor je kop.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, mijn ervaring leert dat dat niet zo best werkt, zo zacht mogelijk proberen af te wijzen. Dat wordt niet begrepen en blijven ze je alsnog lastigvallen.
In dat geval: nee, natuurlijk niet. Ik heb ooit een meisje gehad die de ene week wel af wilde spreken en de week erna ineens niet en dan weer wel en dan weer niet. Ik kwam hetzelfde meisje laatst weer tegen en ze herkende mij niet eens.quote:
Ja ik weet het.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, mijn ervaring leert dat dat niet zo best werkt, zo zacht mogelijk proberen af te wijzen. Dat wordt niet begrepen en blijven ze je alsnog lastigvallen.
Bijkbaar dus wel als je die vrouwen hypocriet noemtquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Mannen zijn niet goed in signalen interpreteren?
Van wie heb je dat gehoord dan?
Geen praktijk ervaring mee...
Als jij verkeerde signalen afgeeft, is dat vanuit jouw oogpunt...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Bijkbaar dus wel als je die vrouwen hypocriet noemt
Huh, nee?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij verkeerde signalen afgeeft, is dat vanuit jouw oogpunt...
met de man spelen dus.
Ik zeg niet dat de signalen verkeerd geïnterpreteerd worden.
Je snapt er weer eens vrij weinig van hequote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij verkeerde signalen afgeeft, is dat vanuit jouw oogpunt...
met de man spelen dus.
Ik zeg niet dat de signalen verkeerd geïnterpreteerd worden.
Doe eens niet zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je snapt er weer eens vrij weinig van he
Ja je zou ze de kost moeten geven die types.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:45 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Mits de afwijzing sowieso de woorden 'niet afspreken' en 'sorry' heeft, moet het toch duidelijk genoeg zijn? Denk ik dan weer. Of je hebt echt een plaat voor je kop.
Oke gelukkig.quote:In dat geval: nee, natuurlijk niet. Ik heb ooit een meisje gehad die de ene week wel af wilde spreken en de week erna ineens niet en dan weer wel en dan weer niet. Ik kwam hetzelfde meisje laatst weer tegen en ze herkende mij niet eens.Dat is spelen. Dit is gewoon een vage situatie.
Gewoon om zijn nummer vragen en zeggen dat je hem later (als je dat zelf wilt) wel terug belt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hoezo snap ik er weinig van?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je snapt er weer eens vrij weinig van he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |