Pepperspray?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:52 schreef rosepetals het volgende:
O en trouwens, mannen kunnen soms ook echt heel erg gemeen worden als je ze wel afwijst. Dat wil je ook het liefst vermijden.
Ja joh, weet je hoe awkward het is als je een fout nr aan iemand geeft en die laat hem even 1 x overgaan bij jequote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geef dan in ieder geval een fout nummer.
Als de een signalen geeft, hoort de ander het inderdaad op te vangen. Desalniettemin gebeurt dit vaak niet/amper. Vrouwen zijn vooral goed in het afgeven van signalen die mannen dan op moeten vangen (vooral omgekeerde psychologie), maar dat kan ook aan de type vrouw liggen. Mannen zijn goed in daadwerkelijk zeggen waar het op staat. Behoorlijk in de rol van de stereotypen, zegmaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo snap ik er weinig van?
Signalen afgeven komt toch van de gebruiker vandaan?
Of is signalen afgeven als vrouw... synoniem voor signalen opvangen als man?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja joh, weet je hoe awkward het is als je een fout nr aan iemand geeft en die laat hem even 1 x overgaan bij je
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon nummertjes omwisselen. Altijd andere de schuld geven van niet goed luisteren.
En dan alsnog gedwongen je nr geven als je geen ruggegraat hebt. Als ik mijn nummer niet wil geven verzin ik altijd dat ik een vriend hebquote:
Wut?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij verkeerde signalen afgeeft, is dat vanuit jouw oogpunt...
met de man spelen dus.
Ik zeg niet dat de signalen verkeerd geïnterpreteerd worden.
Doe ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En dan alsnog gedwongen je nr geven als je geen ruggegraat hebt. Als ik mijn nummer niet wil geven verzin ik altijd dat ik een vriend heb
En een leugen verzinnen over een zogenaamde vriend is ruggegraat tonen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En dan alsnog gedwongen je nr geven als je geen ruggegraat hebt. Als ik mijn nummer niet wil geven verzin ik altijd dat ik een vriend heb
Ja, dit doe ik de laatste tijd ook, getrouwd zelfs. Maar dat kan je ook alleen doen bij mannen waarvan je weet dat je ze nooit meer terug ziet. Want anders kom je toch in situaties terecht...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ho, maar dat is nog te rechtvaardigen. Een leuk gesprek is een leuk gesprek. Niks mis mee. Of je dan signalen afgeeft of niet, oké. Als je daarentegen uiteindelijk ook nog je nummer geeft, dan ga je weer een stap verder: dan is het ineens 'ja, dit was een leuk gesprek. Je lijkt mij een leuke jongen. Bel of sms mij eens.' Dan ga je verder en bevestig je eigenlijk het gevoel van de persoon tegenover je.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wut?
Ik zal het wel uitspellen voor je.
Als je als vrouw een beetje leuk met iemand praat vatten sommige mannen dat op alsof je signalen afgeeft. En als je dan je nummer niet wil geven, noemen die mannen dat hypocriet want "geef dan ook niet de verkeerde signalen af". Terwijl de vrouw in kwestie alleen maar aardig of beleefd was of geen totale bitch wil zijn en hem meteen wil afkappen.
En ik heb het over heel iets anders...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wut?
Ik zal het wel uitspellen voor je.
Als je als vrouw een beetje leuk met iemand praat vatten sommige mannen dat op alsof je signalen afgeeft. En als je dan je nummer niet wil geven, noemen die mannen dat hypocriet want "geef dan ook niet de verkeerde signalen af". Terwijl de vrouw in kwestie alleen maar aardig of beleefd was of geen totale bitch wil zijn en hem meteen wil afkappen.
Mwah, ik zie het meer als 'letting him down easy'.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En een leugen verzinnen over een zogenaamde vriend is ruggegraat tonen?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik heb het over heel iets anders...
Ik zeg dat JIJ geen verkeerde signalen moet afgeven.
Dat je dat interpreteert alsof ik verkeerde signalen oppik maakt mij niet een of andere domkop.
Je kunt toch ook zeggen :"Je bent een leuke gozer, maar je krijgt mijn nummer niet."quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:03 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mwah, ik zie het meer als 'letting him down easy'.
Gezellig kletsen met onbekenden vind ik prima, maar het is toch best harsh als je na een hele tijd tegen die gozer moet zeggen; 'nou ja, zo leuk ben je niet' ... Ik zou me best beledigd voelen als het andersom zo zou gebeuren.
Niet dat dat ooit gebeurd natuurlijk...
Oke, lees dit. Als de een iets zegt, hoeft het niet direct een signaal te zijn. Dat jij het zo opvangt, is jouw schuld. Dat de ander iets zo heeft genoemd zodat jij kan denken dat het een signaal is, ligt wellicht aan beiden, maar dat ligt ook weer aan de daadwerkelijke context.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je dat interpreteert alsof ik verkeerde signalen oppik maakt mij niet een of andere domkop.
Getrouwd?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, dit doe ik de laatste tijd ook, getrouwd zelfs. Maar dat kan je ook alleen doen bij mannen waarvan je weet dat je ze nooit meer terug ziet. Want anders kom je toch in situaties terecht...
Kan ook. Maar dan hebben ze nogal eens de neiging om door te drammen want dan denken ze nog steeds dat je iets in hem ziet.. Mannenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je kunt toch ook zeggen :"Je bent een leuke gozer, maar je krijgt mijn nummer niet."
Ahh haha, vrouwen afwijzen is nog veel ergerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Getrouwd?hahah.. Of als je je verkeerde nummer aan een lesbienne geeft en haar daarna nog een keer tegenkomt. Dat is pas een situatie
Hahah ik vond haar niet zielig. Ik was gewoon fucking bang voor haarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ahh haha, vrouwen afwijzen is nog veel ergervind ik het helemaal zielig.. Ben soms ook wel bang dat ik uiteindelijk eindig in een huwelijk omdat ik geen nee durfde te zeggen
![]()
![]()
Zal ik het uitspellen voor jou?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]!!!!!!
Lees deze post van jezelf nog eens aandachtig door.
Daarom ben ik ook blij dat ik alleen met vrienden ga stappen. Mocht dat gebeuren, dan loop ik gewoon naar mijn vrienden toe.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Kan ook. Maar dan hebben ze nogal eens de neiging om door te drammen want dan denken ze nog steeds dat je iets in hem ziet.. Mannen
Ja ik ben het met je eens, maar het creeert gewoon een fokking ongemakkelijke situatie als je na een tijdje praten hem dus blijkbaar niet leuk genoeg vond om je nummer aan te geven. Veel vrouwen kunnen daarom niet handelen om die situatie te laten ontstaan, veel mannen kunnen ook niet handelen wanneer ze dan 'afgewezen' worden. Het creeert gewoon een ongemakkelijke situatie voor beide partijen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:02 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Ho, maar dat is nog te rechtvaardigen. Een leuk gesprek is een leuk gesprek. Niks mis mee. Of je dan signalen afgeeft of niet, oké. Als je daarentegen uiteindelijk ook nog je nummer geeft, dan ga je weer een stap verder: dan is het ineens 'ja, dit was een leuk gesprek. Je lijkt mij een leuke jongen. Bel of sms mij eens.' Dan ga je verder en bevestig je eigenlijk het gevoel van de persoon tegenover je.
Vriend, lees dit nog eens:quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal ik het uitspellen voor jou?
Als jij lekker aan het drinken bent.. En je gaat een beetje flirten met een jongen.. Maar bedenkt je later van.. Neuh... toch niet... En je blijft fijn met hem doorkletsen... Je speelt een beetje met hem...
Dat is ook niet tof.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:05 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Oke, lees dit. Als de een iets zegt, hoeft het niet direct een signaal te zijn. Dat jij het zo opvangt, is jouw schuld. Dat de ander iets zo heeft genoemd zodat jij kan denken dat het een signaal is, ligt wellicht aan beiden, maar dat ligt ook weer aan de daadwerkelijke context.
Signalen geef je over het algemeen onbewust af. Ik denk dat er weinig mensen zijn die voor ze weg gaan denken: ik ga vandaag lekker hele avond verkeerde signalen afgeven.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah, misschien wel want ik vind het zo langzamerhand ook wel zielig voor mij hoor, probeer ik zo zacht mogelijk af te wijzen, en nog worden ze allemaal pissigquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:08 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hahah ik vond haar niet zielig. Ik was gewoon fucking bang voor haar
Dat is trouwens wel erg, misschien moet je een cursus 'nee zeggen' overwegen
Als ze pissig worden, moet je sowieso geen medelijden meer krijgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Yeah, misschien wel want ik vind het zo langzamerhand ook wel zielig voor mij hoor, probeer ik zo zacht mogelijk af te wijzen, en nog worden ze allemaal pissig![]()
Waarom was je bang voor haar?
Omdat ze zo'n gangster zigeuner isquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Yeah, misschien wel want ik vind het zo langzamerhand ook wel zielig voor mij hoor, probeer ik zo zacht mogelijk af te wijzen, en nog worden ze allemaal pissig![]()
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
heb je nu wel of niet een vriend, ene keer verzin je een vriend om er onderuit te komen andere keer heb je een vriend.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat ze zo'n gangster zigeuner isen ze ziet er fuckin eng uit. Zelfs mijn vriend vond haar te eng om er wat van te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |