quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoiets is gewoon te voorspelbaar!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:16 schreef densmee het volgende:
een renault met een storing in de electronica
nopequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:16 schreef densmee het volgende:
een renault met een storing in de electronica
fiat doblo?quote:[img]htt[sub][/sub]p://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op woensdag 8 februari 2012 19:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
tis een Italiaan
Ik vind die naam altijd zo belachelijk..peugeot Bipperquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:36 schreef lipje het volgende:
[..]
fiat doblo?
zelfde shit als een peugeot bibber
het was wel leuk geweest moet ik eerlijk zeggen, maar om mezelf er nu druk over te maken, mwa.quote:
En zo kijk ik er ook tegen aanquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef krokdown het volgende:
[..]
het was wel leuk geweest moet ik eerlijk zeggen, maar om mezelf er nu druk over te maken, mwa.
Zet ze maar weer in het vetquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:05 schreef Duvel het volgende:
Kut, ik heb net een uur naar m'n schaatsen gezocht.
Hoax! als je had willen schaatsen waren ze al lang gebruiktquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:05 schreef Duvel het volgende:
Kut, ik heb net een uur naar m'n schaatsen gezocht.
nurburgringquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Raad eens waar ik gister was?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bazenbakquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:59 schreef hardcore-gabber het volgende:
buurjongen heeft ook een supra
mijn buurtjabbo ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:59 schreef hardcore-gabber het volgende:
In Germany, en je hebt je nagels laten doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Raad eens waar ik gister was?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mn beste vriendin is nagelstyliste, die wilde wel graagquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In Germany, en je hebt je nagels laten doen [ afbeelding ]
nice, wat voor een zaak heb je dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:06 schreef welkominspace het volgende:
ik ben ook weer (even) thuis
morgen kantoor bezichtigen
ik ben beveiligingsexpertquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef krokdown het volgende:
[..]
nice, wat voor een zaak heb je dan?
nice, good luck!quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben beveiligingsexpert
of ik mezelf expert mag noemen weet ik niet, maar ik ben iig beveiligingsadviseur
zelf doe ik het zakelijke gedeelte(het adviseren zeg maar) het daarna stuur ik een busje om de boel te installeren.
maar 2012 is tijd voor een groeiend bedrijf dus wil nu in verschillende steden een kantoor hebben om klanten te ontvangen en presentaties te geven.
ben vorig jaar rustig begonnen om te kijken of er een markt is, nu blijkt dat die er is ga ik er keihard tegenaan
op het moment is ook een nieuw beveiligingssysteem in ontwikkeling dat hopelijk de markt gaat veroveren
dat valt op zich wel mee gelukkigquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:21 schreef krokdown het volgende:
[..]
nice, good luck!
wel hard werken neem ik aan?
* Duvel had ook geen zin om zijn nest uit te komen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:33 schreef Barcaconia het volgende:
Duveltjes klappen er soms toch hard in. Ik heb geen zin om uit mijn nest te komen
Knap dat zo'n busje dat helemaal zelf kan. Zonder iemand erin bedoel ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:16 schreef welkominspace het volgende:
zelf doe ik het zakelijke gedeelte(het adviseren zeg maar) het daarna stuur ik een busje om de boel te installeren.
Ik moet mijn bericht nuanceren, ik heb gezocht naar de schaatsen van XM. Mijn schaatsen liggen op de vaste plek op zolder.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoax! als je had willen schaatsen waren ze al lang gebruikt
Dat werkje van Wubbo?!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:16 schreef .Neovo. het volgende:
Tijdens het rijden kwam ik een "superbus" tegen. Helaas kon ik daar niet blijven kijken en had de bijrijder een mooie foto van mijn hand en de bus gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Wel erg gaaf om te zien
die reed hier vorig jaar dagje door de stad met de burgemeester, is echt een gruwelijk ding jaquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:16 schreef .Neovo. het volgende:
Tijdens het rijden kwam ik een "superbus" tegen. Helaas kon ik daar niet blijven kijken en had de bijrijder een mooie foto van mijn hand en de bus gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Wel erg gaaf om te zien
Zal wel eventjes duren!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:57 schreef .Neovo. het volgende:
Ben benieuwd wanneer ie de weg op komt
Die geleidingsbanen moeten ook aangelegd worden, als dat al gaat gebeurenquote:Volgens planning moet de superbus een elektrisch voortbewogen voertuig voor 20 à 30 passagiers worden, die buiten de steden op een betonnen geleidingsbaan rijdt en daar een topsnelheid van 250 km per uur kan bereiken. Deze 'superbanen' zullen geothermisch verwarmd worden in de winter zodat ze ijs- en sneeuwvrij blijven. In de stad zal de superbus zich als een gewone bus gedragen.
dan zeg je met wat meer trots dat je buschauffeur bent denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik snap de toegevoegde waarde van dat apparaat niet.
Kun je beter machinist worden, die gaan soms nog harder.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dan zeg je met wat meer trots dat je buschauffeur bent denk ik
beter wordt je dan gabber, die gaan altijd harder.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kun je beter machinist worden, die gaan soms nog harder.
Kenteken ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:59 schreef hardcore-gabber het volgende:
quote:
Prettig weekendquote:
Wat rij jezelf?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:16 schreef .Neovo. het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wel erg gaaf om te zienArtikeltje over de bus
wat voor auto rijd jij?quote:
tis wat..quote:
en jij te woelen.quote:
ik had weer grip vandaagquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik reed vandaag over de snelweg en ik had de stoelverwarming aan. Spannend hè.
zo spannend dat je kwam?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik reed vandaag over de snelweg en ik had de stoelverwarming aan. Spannend hè.
wel ketten en dellenquote:
Hermanquote:
Ik doe niet mee, heb ik zojuist besloten.quote:
1 of andere idioot die z'n deur open gooit terwijl ik er aan kom. Gelukkig zag ik het aankomen, dus de noodstop was fake.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:52 schreef welkominspace het volgende:
iemand nog wilde avonturen beleefd op de weg?
ik ben net gematst door de parkeerwachter
Ik hoop dat diegene zich kapotgeschrokken is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
1 of andere idioot die z'n deur open gooit terwijl ik er aan kom. Gelukkig zag ik het aankomen, dus de noodstop was fake.
met de motor of scooter zou ik wel gestopt zijn, maar met de auto was ie gewoon z'n deur kwijt geweest hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
1 of andere idioot die z'n deur open gooit terwijl ik er aan kom. Gelukkig zag ik het aankomen, dus de noodstop was fake.
Hij keek nogal do uit zijn ogen. Echt een blik van 'Waddoejijnou?'.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoop dat diegene zich kapotgeschrokken is.
waar reed je nou in/op?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hij keek nogal do uit zijn ogen. Echt een blik van 'Waddoejijnou?'.
dat zou jou denk ik ook wat schade opgeleverd hebben denk ik.quote:
Als dat mijn BX is, waarschuw me dan ! Het ding zou zonder motor, wielen, deuren, interieur, raamstijlen en deurstijlen ergens bij iemand op een erf moeten staan. Als die gast er toch mee gaat rijden wil ik weten hoe hij dat flikt ...quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik kom best vaak een donkergrijze BX tegen met gele lampen.
Jeh, gisteren deed ie hetzelfde maar heeft Anne-beeb, het kunnen fiksen, maar vandaag trapt hij er niet meer in.. now scanning for malware, maar ik denk dat het morgen een helpdeskje wordtquote:
Jij zergt dat je met een BX rijdtquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als dat mijn BX is, waarschuw me dan ! Het ding zou zonder motor, wielen, deuren, interieur, raamstijlen en deurstijlen ergens bij iemand op een erf moeten staan. Als die gast er toch mee gaat rijden wil ik weten hoe hij dat flikt ...
Alleen even vragen of het een bekend probleem is bij HP en of ze misschien een updeetje hebben voor je chipsetquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, gisteren deed ie hetzelfde maar heeft Anne-beeb, het kunnen fiksen, maar vandaag trapt hij er niet meer in.. now scanning for malware, maar ik denk dat het morgen een helpdeskje wordt
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Alleen even vragen of het een bekend probleem is bij HP en of ze misschien een updeetje hebben voor je chipset.
is je BX gejat?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als dat mijn BX is, waarschuw me dan ! Het ding zou zonder motor, wielen, deuren, interieur, raamstijlen en deurstijlen ergens bij iemand op een erf moeten staan. Als die gast er toch mee gaat rijden wil ik weten hoe hij dat flikt ...
voor het oud ijzer zal het niet zijn, alles is kunststof en de rest is roest bij franse vrakkenquote:
wat dacht je van het chassis nummer?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:23 schreef densmee het volgende:
[..]
voor het oud ijzer zal het niet zijn, alles is kunststof en de rest is roest bij franse vrakken
van een bx?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wat dacht je van het chassis nummer?
Mijn laptop op de rollenbank?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef densmee het volgende:
[..]![]()
beetje kansloos die voorgeprogrammeerde chips, veel beter is het om er een om maat te maken met een waterrem of rollenbank
Preinstalled laptop, gaat hem niet worden.. denk ook niet dat het een virus is.. schijnt een windhoos prob te zijn.. scannen duurt nog wel effe, hij is nog niet eens op 25% na anderhalf uur, dus dat zal wel morgenochtend wordenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
SD, bij een virus is herinstallatie van windows de beste oplossing
het gekke is dat ik dadelijk mijn nieuwe motorzaag aan de klapjap hang en hem dan ook kan afstellenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn laptop op de rollenbank?![]()
[..]
Preinstalled laptop, gaat hem niet worden.. denk ook niet dat het een virus is.. schijnt een windhoos prob te zijn.. scannen duurt nog wel effe, hij is nog niet eens op 25% na anderhalf uur, dus dat zal wel morgenochtend worden
Ben jij er zo eentjequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
SD, bij een virus is herinstallatie van windows de beste oplossing
actieveling.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 06:13 schreef Anne het volgende:
En goedemorgen. Besloten om vandaag een uurtje eerder te beginnen.
Goedemorgen. Besloten om vandaag een half uur later te beginnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 06:13 schreef Anne het volgende:
En goedemorgen. Besloten om vandaag een uurtje eerder te beginnen.
En werk je dan ook een half uur langer door?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goedemorgen. Besloten om vandaag een half uur later te beginnen.
Nee, natuurlijk niet! Ter compensatie ga ik een half uur eerder weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:49 schreef Anne het volgende:
[..]
En werk je dan ook een half uur langer door?
Ik wil KPN& friends-glasvezel in Gouda.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:48 schreef cofi het volgende:
Kpn, in een informatiecentrum voor glasvezel verbindingen. Dat in gebieden waar vraagbundeling van toepassing is (ligt geen glasvezel, maar wordt gekeken of er genoeg animo voor is)
En terecht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet! Ter compensatie ga ik een half uur eerder weg.
Ik heb besloten om 2,5 uur later te beginnen. Genoeg overuren staan, en ik had zin om uit te slapen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goedemorgen. Besloten om vandaag een half uur later te beginnen.
Geen idee.. ik ben geen nerd/computertechneut.. kom er iig niet uit met die helpdesk..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef Duvel het volgende:
Harddisk er uit halen, kom je in elk geval in het bios, updaten ook mogelijk zonder windows?
Wat een bagger. Niet iemand in de buurt die je ff kan helpen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee.. ik ben geen nerd/computertechneut.. kom er iig niet uit met die helpdesk..
Anne is er nu ook mee aan het sjetten, maar ik geloof niet dat we er uit gaan komen.. Ik ben bang dat het opsturen wordt.. ben ik lekker mee..
Ja, Annequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat een bagger. Niet iemand in de buurt die je ff kan helpen?
Op dit moment in geldermalsen, maar heb ook in groesbeek, millingen ad rijn, dodewaard en ochten gestaan. Binnenkort wrs omgeving eindhovenquote:
Bios update is toch niet zo lastig? Nieuwe versie downloaden, bakken, en via je bios laden bij het opstarten..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, Anne
Net met HP gebeld, die begonnen over een nieuw moederboard; en ik dacht dat ik 2 jaar garantie had, maar volgens HP is dat maar 1 jaar![]()
Moet ik effe uitzoeken dus..
Volgens mij is dit een versie waarbij je de bios kunt flashen vanuit Windows. Nog makkelijker. Maar als ie faalt ben je wel genaaid op zich.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:14 schreef cofi het volgende:
[..]
Bios update is toch niet zo lastig? Nieuwe versie downloaden, bakken, en via je bios laden bij het opstarten..
Heb je wel een backup gedraaid?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay; veilige modus -> geen USB
reboot; in bios USB uitgegooid, opgestart.. geen USB (duh), daarna weer reboot, in BIOS USB weer aangegooid, en nu heb ik weer USB..
Ik denk dat die BIOS upgrade de boel gaat fiksen.. even wachten tot mijntechneutje
weer thuis is, dan gaan we eens kijken of het wil lukken.. mobo-failure my ass
Pics! :-pquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:15 schreef blup het volgende:
Het is nu wachten tot SD z'n bios brickt.
Dan moet ik nog 2 uur blijven zitten. Da's best lang als je niks te doen hebtquote:
Wtfquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:35 schreef Alfisti het volgende:
Ach, thuis zijn is ook niet alles. Halve dorp staat vast vanwege idioten die het bevroren water op willen.![]()
(brandweer is vandaag al een keer of 6 uitgerukt om er eentje van het ijs te halen die op zijn bek gegaan is en niet meer verder kan)
Nou, ga naar huis danquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:36 schreef Anne het volgende:
Ik heb eigenlijk genoeg te doen.
We moeten nog een cadeautje voor ons buurmeisje ritselen, die viert vandaag d'r verjaardag.
En SD zijn lapflop dus. En Xtreem zit volgens mij ook op mij te wachten.
Meestal is het weekend juist niet vervelend toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:39 schreef .Neovo. het volgende:
Beh, ik verveel me nu al en het weekend is nog niet eens begonnen!
Elke vrijdag vrij?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:50 schreef .Neovo. het volgende:
Nja, ik heb vrijdags al vrij (mbo hé) en in het weekend is hier in de hele omtrek niks te doen. Naja, er is hier een kroeg, maar elk weekend is er weer een knokpartij. Dus daar heb ik het wel gezien.
Ik heb hier nog een oud computertje staan. Moest toch nog een servertje + website opzettenGa ik daar wel mee bezig.
geslapenquote:
Wat hebbie danquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
geslapen
vanwege m'n gezondheid is het belangrijk dat ik mezelf genoeg rust geef
als ik niet voor mezelf 2-3 dagen in de week rust neem komt het niet goed
Ik normaal ook nooit, maar sinds dit jaar wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:51 schreef Anne het volgende:
Ik had overigens nooit een vrije dag op het MBO. Tenminste, niet volgens het rooster
!
Slapen kan ook idd jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
geslapen
vanwege m'n gezondheid is het belangrijk dat ik mezelf genoeg rust geef
als ik niet voor mezelf 2-3 dagen in de week rust neem komt het niet goed
Welk jaar zit je dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:55 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik normaal ook nooit, maar sinds dit jaar wel.
Ik doe een ICT opleiding.
Volgende week niet meer, mag ik 20 weken stage lopen
Ik deed ook een 'ICT opleiding'quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:55 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik normaal ook nooit, maar sinds dit jaar wel.
Ik doe een ICT opleiding.
Volgende week niet meer, mag ik 20 weken stage lopen
Ik moet altijd in- en uitklokken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik deed ook een 'ICT opleiding'. Ik had wel veel zelfstudie-uren die je eigenlijk makkelijk thuis door kon brengen.. maarja.. dat krabbeltje van aanwezigheid eh..
slapen isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Slapen kan ook idd ja![]()
Maar wat heb je dan?als je het wilt vertellen that is
Al bijna klaar danquote:
Heftigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
slapen is
ik heb dus een slecht hart en heb in m'n 25 jaar al 2 keer een hartaanval gehad( en overleefd)
maar moet de 3de dus voorkomen door zuinig op mezelf te zijn en medicijnen enzo
Moet hierna nog een jaar. Dan kan ik of aan het werk, of nog een paar jaartjes doorbrengen op het HBO (wat ik wss ook ga doen)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:58 schreef H-D het volgende:
[..]
Al bijna klaar dan![]()
Ik vind paar dagen vrij wel lekker doordeweeks. Eerst had ik altijd ma+do+vr vrijmaar vanaf dit semester niet meer
Jawel! Jij bent het über-nerdje van de PTA SCquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:50 schreef Anne het volgende:
Smooi. Dan ben ik tenminste niet meer de nerd van de SC, al moet ik zeggen na Paal zijn app ik het sowieso niet meer was.
Naja opzich ben je dan natuurlijk nog niet zo oud (denk ik?) ..maar ik zou persoonlijk echt niet meer nog een studie kunnen doen als ik klaar benquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Moet hierna nog een jaar. Dan kan ik of aan het werk, of nog een paar jaartjes doorbrengen op het HBO (wat ik wss ook ga doen)
ben nu 19, dus 20 (bijna 21) als ik klaar ben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:03 schreef H-D het volgende:
[..]
Naja opzich ben je dan natuurlijk nog niet zo oud (denk ik?) ..maar ik zou persoonlijk echt niet meer nog een studie kunnen doen als ik klaar benben wel beetje klaar mee wil wel gewoon gaan werken eigenlijk
En dan nog 2jr HBO ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:04 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ben nu 19, dus 20 (bijna 21) als ik klaar ben.
Ow oke. Ik ben als het goed is 22 bijna 23 als ik klaar ben en dan vind ik het genoegquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:08 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hangt van de opleiding af. Heb me er nog niet zo in verdiept.
ja, weet inmiddels ermee om te gaan eigenlijk altijd pijn/druk op de borst te hebben en verder gewoon ff realistisch blijven en accepteren dat ik de 80 iig niet ga halenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Heftigmaar dan kun je inderdaad beter voorzichtig zijn
en slapen is fijn ja
Kunnen ze er niks aan doen dan behalve medicijenen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, weet inmiddels ermee om te gaan eigenlijk altijd pijn/druk op de borst te hebben en verder gewoon ff realistisch blijven en accepteren dat ik de 80 iig niet ga halen![]()
en als ADHD'er is het trouwens wel heel lastig om jezelf rust te gunnen
weenie, moet nog wel vrij veel onderzoeken laten doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:16 schreef H-D het volgende:
[..]
Kunnen ze er niks aan doen dan behalve medicijenen?
Okeee...dus je moet eigenlijk alles gewoon rustig aan doen...sterkte trouwens eigenlijk!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:19 schreef welkominspace het volgende:
[..]
weenie, moet nog wel vrij veel onderzoeken laten doen.
maar ik heb het idee dat het vooral is wat ik NIET moet doen eigenlijk
laatste keer dat ik een hartaanval kreeg was na 7 minuten fietsen ofzo, dus dat valt al weer af.
dus zolang ik niet teveel van m'n lichaam eis zal het wel meevallen hoop ik
maar natuurlijk is het wel hopen dat ze het kunnen "oplossen" maar dat zie ik niet echt gebeuren eigenlijk
ja, dank jequote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:20 schreef H-D het volgende:
[..]
Okeee...dus je moet eigenlijk alles gewoon rustig aan doen...sterkte trouwens eigenlijk!
Vind het altijd zo lastig om iets anders te zeggen dan dat in dit soort gevallen![]()
ja we kunnen ook wel gewoon weer over auto's praten hrquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, dank je
praat er zelf ook niet zoveel over omdat het best wel deprimerend is om te bedenken dat je zo jong al bejaard bent eigenlijk
Handgeschakeld, kleine motorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:32 schreef welkominspace het volgende:
http://link.marktplaats.nl/528842123heel mooi maar 10k zou ik er niet voor over hebben
Ja ik het liefst ook maar aangezien ik een enorme luxe sedan wilt is het over 25 of 10 jaar oud qua keuze.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:42 schreef H-D het volgende:
Nee oldtimer voor erbij en daily nieuwdat wil ik later iig
Je bedoelt je wilt een auto die nu nieuw is?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ik het liefst ook maar aangezien ik een enorme luxe sedan wilt is het over 25 of 10 jaar oud qua keuze.
het kreng is van binnen zo basicquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:45 schreef H-D het volgende:
Haha zou wel rudimentair zijn denk ikmaar dat is dan wel weer leuk bij zo'n auto
![]()
Mijn vader heeft een tijdje zo'n 280CE gehad...was ook wel geinig
10 of 15 jaar oud, of een echte oldtimer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:46 schreef H-D het volgende:
[..]
Je bedoelt je wilt een auto die nu nieuw is?
Watvoor grote sedan wil ej dan eigenlijk? Ben nu wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
10 of 15 jaar oud, of een echte oldtimer.
Ja ik denk dat je dan echt een hele nieuwe definitie van basic krijgtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het kreng is van binnen zo basic
maar zoals ze toen bussen maakten, dat zie je nu echt niet meer hoor![]()
zo stevig als die dingen zijn en zoveel ruimte als ze hebben zie je nu alleen nog maar in vrachtwagens
die krengen die liggen voor een container op wielen behoorlijk goed op de weg
Ik weet het niet nog niet precies. BMW en Mercedes-Benz is natuurlijk machtig mooi maar ook vrij duur, een Omega V6 is dan natuurlijk ook leuk en qua luxe vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:50 schreef H-D het volgende:
[..]
Watvoor grote sedan wil ej dan eigenlijk? Ben nu wel benieuwd
Ja maar wel iets minder qua overall design/uitstraling enzo. Maargoed de prijs is er ook naarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik weet het niet nog niet precies. BMW en Mercedes-Benz is natuurlijk machtig mooi maar ook vrij duur, een Omega V6 is dan natuurlijk ook leuk en qua luxe vergelijkbaar.
Je wilt wel diesel?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand die ik ken heeft bijvoorbeeld een W210 320CDI automaat, dat rijdt geweldig.
ik ga zo lekker koken, dat lijkt me wel een lekkere beloningquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Neem iets lekkers mee als beloning dan
1. Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ga zo lekker koken, dat lijkt me wel een lekkere beloning
zo ook nog ff pak op maat laten maken enzo
vegetarische noodles/mihoenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:56 schreef H-D het volgende:
[..]
1. Wat ga je maken?![]()
2. Waar en watvoor pak laat je maken?
Okee das zeker lekker idd...ik zou er persoonlijk alleen wel vlees doorheen doen. Oh en wat je ook doet..doe er kokos in! Fackin lekker erbijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vegetarische noodles/mihoen
en dat pak heb ik al alleen moet m'n zus hem ff op maat maken voor me, ik ben maar een klein mannetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar ik vond het prachtig rijden, supercomfortabel, veel opties, fijne automaat.quote:
Ja klopt. Ik ken iemand die net een W211 E- Estate gekocht heeft. Ook diesel, met AMG pakket. Echt vette bak..was ook helemaal lyrisch over de rijeigenschappen...en helemaal afgeladen met opties inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee maar ik vond het prachtig rijden, supercomfortabel, veel opties, fijne automaat.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:01 schreef H-D het volgende:
[..]
Okee das zeker lekker idd...ik zou er persoonlijk alleen wel vlees doorheen doen. Oh en wat je ook doet..doe er kokos in! Fackin lekker erbij![]()
OOw zo...waar heb je 'm gehaald dan?
heb gister al nasi met kokos gemaakt dus vandaag geen kokos meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat pak is eigenlijk gewoon een cheap-ass ding dat oorspronkelijk bedoeld was voor als ik voor de deur sta of rondloop(als beveiliger)
maar aangezien ik dat niet meer (hoef) te doen gebruik ik hem nu maar gewoon als daily kantoorkleding
en ik ben maar 1.77-1.80 ofzo denk ik
niet meer
Hou je van indisch eten ofzo?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:05 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb gister al nasi met kokos gemaakt dus vandaag geen kokos meer
en dat pak is eigenlijk gewoon een cheap-ass ding dat oorspronkelijk bedoeld was voor als ik voor de deur sta of rondloop(als beveiliger)
maar aangezien ik dat niet meer (hoef) te doen gebruik ik hem nu maar gewoon als daily kantoorkleding
en ik ben maar 1.77-1.80 ofzo denk ik
Ja klopt. Vind die ook mooier...maar wel duur(der)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
W211 is mooier ja. Alleen al de zitpositie; dikke zetels, goede armsteun, comfortabele automaat en maar gaan dan. Ideaal.
ik hou van lekker koken jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:08 schreef H-D het volgende:
[..]
Hou je van indisch eten ofzo?![]()
Als je daily pakken draagt moet je wel minstens een aantal verschillende hebbenen mooie
![]()
Ik heb dezelfde lengte
Lekker!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik hou van lekker koken ja
en dagelijks is dat pak natuurlijk ook niet
maar voor belangrijke gesprekken
en voor de wat casual zaken gewoon een nette broek en overhemd
wat ik me wel eens afvraag he, zien langere mensen hun kofferbak wel in een sedan?
Volgens mij zie ik mijn kofferbak net.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik hou van lekker koken ja
en dagelijks is dat pak natuurlijk ook niet
maar voor belangrijke gesprekken
en voor de wat casual zaken gewoon een nette broek en overhemd
wat ik me wel eens afvraag he, zien langere mensen hun kofferbak wel in een sedan?
ja, een fucking clioquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:12 schreef H-D het volgende:
[..]
Lekker!![]()
We weten trouwens watvoor auto ze gekocht heeft in dat ander topic!![]()
zie: Mijn eerste auto.
Nette broek en overhemd kan ook! Is ook beetje mijn daily![]()
Kan ik je helaas niks over vertellen
nou is in deze auto de stoel ook in hoogte verstelbaar gelukkig maar zelfs dan zie ik het net nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik mijn kofferbak net.
Die niet uitgelijnd is...1sleutel heeft(ok opzich niet heel erg), kappotte boxen, slot dat niet goed werkt en 30000km meer gelopen heeft dan in de advertentie...voor 2000 plus 350 afleveringskosten..das gewoon..afzetterij?quote:
Een eckte baasquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nou is in deze auto de stoel ook in hoogte verstelbaar gelukkig maar zelfs dan zie ik het net niet
net als de motorkap, maar ik heb m'n rugleuning dan natuurlijk wel als een baas helemaal naar achteren
ik had hem voor geen cent meer dan 900 weggereden iigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:16 schreef H-D het volgende:
[..]
Die niet uitgelijnd is...1sleutel heeft(ok opzich niet heel erg), kappotte boxen, slot dat niet goed werkt en 30000km meer gelopen heeft dan in de advertentie...voor 2000 plus 350 afleveringskosten..das gewoon..afzetterij?
750 hield het wel op denk ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik had hem voor geen cent meer dan 900 weggereden iig
Laatst had ik sneeuw voorop de motorkap, helemaal bij het logo. Pas dan zie je waar de motorkap eindigt en hoe groot je auto eigenlijk isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nou is in deze auto de stoel ook in hoogte verstelbaar gelukkig maar zelfs dan zie ik het net niet
net als de motorkap, maar ik heb m'n rugleuning dan natuurlijk wel als een baas helemaal naar achteren
Wat rij je nu dan (ook al weer mochti k het al eens gevraagd hebben)?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Laatst had ik sneeuw voorop de motorkap, helemaal bij het logo. Pas dan zie je waar de motorkap eindigt en hoe groot je auto eigenlijk is
ja, soms baal ik ook onwijs van die motorkap.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Laatst had ik sneeuw voorop de motorkap, helemaal bij het logo. Pas dan zie je waar de motorkap eindigt en hoe groot je auto eigenlijk is
Ja maar 1sec later denk je weer: "God wat ben ik blij dat ik niet een IQ oid rondrij en een fijne mooie sedan heb"quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, soms baal ik ook onwijs van die motorkap.
dan wil je ergens fileparkeren en dan heb je 100 plekken waar je met je toyota IQ oid zonder moeite inpast maar met je mooie sedan moet 3 straten omlopen
dat swsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:24 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja maar 1sec later denk je weer: "God wat ben ik blij dat ik niet een IQ oid rondrij en een fijne mooie sedan heb"
Dat ben ik sowieso als ik al die arme jongetjes in hun Daihatsuutjes zie rijden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:24 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja maar 1sec later denk je weer: "God wat ben ik blij dat ik niet een IQ oid rondrij en een fijne mooie sedan heb"
Dat is zo jammer af en toe inderdaad. Vol in de ankers...back to 100-110 die vrachtwagen voorbij..yaayquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat sws
of op de snelweg als er opeens zo'n 1.1 monster voor je springt heb ik ook altijd wel wat last van plaatsvervangende schaamte
daihatsu charade is wel echt een van de beste auto's ooit andersquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieso als ik al die arme jongetjes in hun Daihatsuutjes zie rijden.
Rijden daar veel jongens in?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieso als ik al die arme jongetjes in hun Daihatsuutjes zie rijden.
Jonge kerels in koekblikken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Rijden daar veel jongens in?![]()
![]()
Wat rij jij dan?
Ik zie eigenlijk niet zo heel vaak?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jonge kerels in koekblikken.
Zelf rijd ik nu in de winter oud, groot en Duits en 's zomers een grote Duitse oude coupé, laag en breed
Merk en type zal ik hier nooit noemenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet zo heel vaak?zal wel aan mij liggen
![]()
OKee...maar...wat...voor...oud..groot...en duits?
Houd het spannend.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Merk en type zal ik hier nooit noemenleuk hè.
Ach ik wil niet dat mijn activiteit op FOK! terug te leiden is naar mij identiteit zeg maar.quote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Merk en type zal ik hier nooit noemenleuk hè.
bang zijn dat mensen er achterkomen dat je foktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach ik wil niet dat mijn activiteit op FOK! terug te leiden is naar mij identiteit zeg maar.
Heb er ook alle respect voor hrquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach ik wil niet dat mijn activiteit op FOK! terug te leiden is naar mij identiteit zeg maar.
Noted.. je bent lekker aan het verzamelenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:01 schreef krokdown het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik wil wel een vette auto en aangezien ik ga lapohunten :p
71 alquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Noted.. je bent lekker aan het verzamelen
lekker bezigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:01 schreef welkominspace het volgende:
oh en vandaag 2 parkeerwachters gepwnd
gister ook al
Niet te vroeg juichen... vóór de upgrade deed ie het ook weer eventjes.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:13 schreef Sounddragon het volgende:
BIOS-upgrade lijkt te werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anne
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bedoelt ipv hem op je lepels te zetten hem door het schap te duwen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:07 schreef 2cv het volgende:
Hmz, vandaag een pallet uit de stelling gedrukt op m'n werk. Geen fysieke schade, maar niet voor herhaling vatbaar.
Een collega van me liet een tijdje terug een vrachtwagen versnellingsbak (+-450kg) van een meter of 4 uit een stelling naar beneden donderen. Geeft geen leuk geluidjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:07 schreef 2cv het volgende:
Hmz, vandaag een pallet uit de stelling gedrukt op m'n werk. Geen fysieke schade, maar niet voor herhaling vatbaar.
Een pallet met wat erop?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:07 schreef 2cv het volgende:
Metalen onderdelen voor airrotators + 5 toeters (ook voor airrotators).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een pallet met wat erop?![]()
Geen sensatiepics gemaakt?
Wat is een airrotator?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Metalen onderdelen voor airrotators + 5 toeters (ook voor airrotators).
Zag er niet sensationeel uit.
Waar blijven die verhalen en foto's dan ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
Ik weet overigens bijna zéker dat ik meer heftruckfails heb gehad in mijn carrière als jullie 2 bij elkaar![]()
Dat krijg je als je voor 5 uzb's tegelijk op vanalles en nog wat rijdt.. elk bedrijf een nieuwe leercurve
Wat een ongelofelijk rotprogramma zeg. Echt absurd.quote:
de enige echt vette bak vorige week was die buick, maar nee hoor, ze moeten een verneukte bmw keizenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk rotprogramma zeg. Echt absurd.
Ja die had ik gezienquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:16 schreef krokdown het volgende:
[..]
de enige echt vette bak vorige week was die buick, maar nee hoor, ze moeten een verneukte bmw keizen
die pcik-up danquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja die had ik gezienwat een kutvolk zeg.
Verhalen is een optie, foto's heb ik niet, dat uit de tijd dat je bij je mobiele telefoon nog een koelie moest aanschaffen om de accu te sjouwenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waar blijven die verhalen en foto's dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |