Goedemorgen. Besloten om vandaag een half uur later te beginnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 06:13 schreef Anne het volgende:
En goedemorgen. Besloten om vandaag een uurtje eerder te beginnen.
En werk je dan ook een half uur langer door?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goedemorgen. Besloten om vandaag een half uur later te beginnen.
Nee, natuurlijk niet! Ter compensatie ga ik een half uur eerder weg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:49 schreef Anne het volgende:
[..]
En werk je dan ook een half uur langer door?
Ik wil KPN& friends-glasvezel in Gouda.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:48 schreef cofi het volgende:
Kpn, in een informatiecentrum voor glasvezel verbindingen. Dat in gebieden waar vraagbundeling van toepassing is (ligt geen glasvezel, maar wordt gekeken of er genoeg animo voor is)
En terecht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet! Ter compensatie ga ik een half uur eerder weg.
Ik heb besloten om 2,5 uur later te beginnen. Genoeg overuren staan, en ik had zin om uit te slapen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goedemorgen. Besloten om vandaag een half uur later te beginnen.
Geen idee.. ik ben geen nerd/computertechneut.. kom er iig niet uit met die helpdesk..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:40 schreef Duvel het volgende:
Harddisk er uit halen, kom je in elk geval in het bios, updaten ook mogelijk zonder windows?
Wat een bagger. Niet iemand in de buurt die je ff kan helpen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee.. ik ben geen nerd/computertechneut.. kom er iig niet uit met die helpdesk..
Anne is er nu ook mee aan het sjetten, maar ik geloof niet dat we er uit gaan komen.. Ik ben bang dat het opsturen wordt.. ben ik lekker mee..
Ja, Annequote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat een bagger. Niet iemand in de buurt die je ff kan helpen?
Op dit moment in geldermalsen, maar heb ook in groesbeek, millingen ad rijn, dodewaard en ochten gestaan. Binnenkort wrs omgeving eindhovenquote:
Bios update is toch niet zo lastig? Nieuwe versie downloaden, bakken, en via je bios laden bij het opstarten..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, Anne
Net met HP gebeld, die begonnen over een nieuw moederboard; en ik dacht dat ik 2 jaar garantie had, maar volgens HP is dat maar 1 jaar![]()
Moet ik effe uitzoeken dus..
Volgens mij is dit een versie waarbij je de bios kunt flashen vanuit Windows. Nog makkelijker. Maar als ie faalt ben je wel genaaid op zich.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:14 schreef cofi het volgende:
[..]
Bios update is toch niet zo lastig? Nieuwe versie downloaden, bakken, en via je bios laden bij het opstarten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |