Heel erg mooi, maar nog wat te duur. Budget is rond de 60 - 70k en de afschrijving is hoog als je 'm als dagelijkse auto wilt gebruiken imho. 996 is de lelijkste 911 en de waarde is toch een directe lijn naar beneden. Daarom kan je die best dagelijks rijdenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:39 schreef H-D het volgende:
[..]
Vind je een Panamera niet vet dan? Heb je ook iets wat praktisch is voor daily use maar toch Porsche.
Ja daar heb je gelijk in inderdaad, dan is zo'n 996 beter iddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:40 schreef VVDer het volgende:
[..]
Heel erg mooi, maar nog wat te duur. Budget is rond de 60 - 70k en de afschrijving is hoog als je 'm als dagelijkse auto wilt gebruiken imho. 996 is de lelijkste 911 en de waarde is toch een directe lijn naar beneden. Daarom kan je die best dagelijks rijden
recentelijk de 997 turbo van een vriend gereden. Djeez, als je daar geld voor zou hebben! Echt niet normaal. Je kan zien dat de turbo's druk opbouwen en dan BOEM!!! Ongelofelijk dat de wielen niet slippen (4WD)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:45 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in inderdaad, dan is zo'n 996 beter idd. Maar zo'n Panamera Turbo lijkt me toch wel bruut om te rijden
![]()
.
Haha vet! Jammer alleen dat het altijd zo duur isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:48 schreef VVDer het volgende:
[..]
recentelijk de 997 turbo van een vriend gereden. Djeez, als je daar geld voor zou hebben! Echt niet normaal. Je kan zien dat de turbo's druk opbouwen en dan BOEM!!! Ongelofelijk dat de wielen niet slippen (4WD)
Dan gaat het nog niet van 8 procent naar 37,5%...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:04 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik heb de auto niet meer, maar mijn mond viel toen ook open van verbazing: ik dacht eerst dat mijn meter wel stuk moest zijn, maar ik heb het daarna nog een aantal keer herhaald...
[..]
in je eigen quote:
[..]
en mijn metingen zijn in de zomer gedaan
Nee hoor. Als je het juiste adres maar weetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:02 schreef itastar het volgende:
Volvo 480 ES uit 1994 209k op de teller.
verder alleen regulier onderhoud, wat overigens best prijzig is.
Ik ben helemaal verliefd op die dwergen. Aangezien ik regelmatig met peperdure fietsen op pad ben, moet ik een ruime station hebben, anders was dit mijn auto.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:26 schreef silenthill het volgende:
[ afbeelding ]
Suzuki GX 100 SC De luxe.
Uit 1980
Zitten nu andere nette velgen onder.
En een daily voor woon werk verkeer. Suzuki Swift 1.0 uit 2002.
oooh, das een snelle.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:49 schreef Compomotive155 het volgende:
Alfa 155 WB V6
Staat nu op stal, en er word wat roest weg gehaald.
Foto`s in fobo
Die Suzuki past toch wel op de bagagedrager?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:04 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verliefd op die dwergen. Aangezien ik regelmatig met peperdure fietsen op pad ben, moet ik een ruime station hebben, anders was dit mijn auto.
Alfa en rijden in 1 zinquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik rijd in een alfa romeo 166 2.0 twinspark.![]()
Mooie bak.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:38 schreef 12345r het volgende:
Audi Coupe 2.3 '92. Staat inmiddels 258000 op de teller.
Laatst zat de carterontluchting verstopt, vond de krukaskeerring niet echt leuk![]()
Maargoed, ik kijk het ff aan. Beetje olieverbruikt kan geen kwaad...
Als we het dan toch over stereotypen hebben..quote:
This topic is not going therequote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:55 schreef Len93 het volgende:
[..]
Als we het dan toch over stereotypen hebben..
* Len93 mompelt iets over Turken en oude BMW's.
quote:Een luttele 250 stuks heeft de Fiat-importeur naar Nederland gehaald van de Punto SportSound, dus enige mate van vlotte knoopdoorhakkerij is geboden. De SportSound is gebaseerd op de Sound, die standaard al voorzien is van bijvoorbeeld sportstoelen en een radio/cd-speler met subwoofer. Het Sport-gedeelte bestaat uit 15-inch stalen wielen met lekker brede 185/55-banden, een achterspoiler en zijskirts, zilverkleurige buitenspiegels en grille en natuurlijk de onvermijdelijke badges hier en daar. Je kunt de SportSound, met 80 pk 1.2 16V-motor, uitsluitend in het zwartmetallic krijgen.
Ik zie nog steeds niet wat daar erg aan zou zijn. Alhoewel ik wel een snufje jaloezie ruik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:55 schreef Len93 het volgende:
[..]
Als we het dan toch over stereotypen hebben..
* Len93 mompelt iets over Turken en oude BMW's.
das 1 op 9 man..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Ik weet niet hoe lang je hem hebt, maar is dat een beetje betrouwbaar? Ik lees nogal gemende verhalen. Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere auto en een Fiat Punto (model vanaf '99) spreekt me behoorlijk aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:29 schreef .Neovo. het volgende:
Fiat Punto SportSound 1.2 16V 80 pk. Best wel een pittig karretje, en nog lekker zuinig ook. Zonder moeite is 1:19 zeker haalbaar. Cruise control is achteraf ingebouwd, wat heerlijk rijdt op de buitenweg.
Verkooppraatje:
[..]
Opzich zijn het wel goede karretjes. Ik heb met deze en mijn vorige Punto geen problemen gehad. de eerste was nog één van 1997, oude model dus. Dit model (uit 2003) loopt ook goed. Ging zo door de APK. Zolang ze netjes hun onderhoud hebben gehad, zijn het prima wagentjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:15 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je hem hebt, maar is dat een beetje betrouwbaar? Ik lees nogal gemende verhalen. Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere auto en een Fiat Punto (model vanaf '99) spreekt me behoorlijk aan.
Thanks. Ik ga de komende twee weken eens wat exemplaren bekijken dan denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Opzich zijn het wel goede karretjes. Ik heb met deze en mijn vorige Punto geen problemen gehad. de eerste was nog één van 1997, oude model dus. Dit model (uit 2003) loopt ook goed. Ging zo door de APK. Zolang ze netjes hun onderhoud hebben gehad, zijn het prima wagentjes.
Ik werd ook uitgelachen toen ik in een Fiat kwam aanrijden. Want daar sta je dan, met je Italiaan bij de Duitsers. Dag erna kwam die gast ook in een Fiat naar school. Zijn "degelijke" Duitse motor was naar de knoppen gegaan op de snelweg
Als eerste als de wiedeweerga het ding volledig strippen en het chassis verzinken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:35 schreef Bajskorv het volgende:
Binnenkort eindelijk mijn Landrover Defender 110 binnen. Dat is een auto waar na aflevering je zelf al aan moet gaan klussen, haha
Zover wil ik niet gaan, maar de onderkant gaat wel een laag waxoil ofzo krijgen. Verder de ramen afkitten en wat dingen verstevigen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als eerste als de wiedeweerga het ding volledig strippen en het chassis verzinken.
Wat is daar mis mee? Die dingen rijden als een trein hoor.quote:
Hij is nieuw, dus zal hopelijk nog niet roesten...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:51 schreef Captain_Ghost het volgende:
Bajskorv, hoe staat de chassis ervoor. En hoe ziet er uit.
ben er naar benieuwd.
Ik heb alleen 88 waar toen ook chassis moest vervangen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:48 schreef RiKe het volgende:
2003 Subaru Impreza STI (zilver, geen blauwe)
dat wel, het zou veel mooier zijn als het gegalvaniseerd chassis had.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hij is nieuw, dus zal hopelijk nog niet roesten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |