wat voor auto rijd jij?quote:
tis wat..quote:
en jij te woelen.quote:
ik had weer grip vandaagquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik reed vandaag over de snelweg en ik had de stoelverwarming aan. Spannend hè.
zo spannend dat je kwam?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik reed vandaag over de snelweg en ik had de stoelverwarming aan. Spannend hè.
wel ketten en dellenquote:
Hermanquote:
Ik doe niet mee, heb ik zojuist besloten.quote:
1 of andere idioot die z'n deur open gooit terwijl ik er aan kom. Gelukkig zag ik het aankomen, dus de noodstop was fake.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:52 schreef welkominspace het volgende:
iemand nog wilde avonturen beleefd op de weg?
ik ben net gematst door de parkeerwachter
Ik hoop dat diegene zich kapotgeschrokken is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
1 of andere idioot die z'n deur open gooit terwijl ik er aan kom. Gelukkig zag ik het aankomen, dus de noodstop was fake.
met de motor of scooter zou ik wel gestopt zijn, maar met de auto was ie gewoon z'n deur kwijt geweest hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
1 of andere idioot die z'n deur open gooit terwijl ik er aan kom. Gelukkig zag ik het aankomen, dus de noodstop was fake.
Hij keek nogal do uit zijn ogen. Echt een blik van 'Waddoejijnou?'.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoop dat diegene zich kapotgeschrokken is.
waar reed je nou in/op?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hij keek nogal do uit zijn ogen. Echt een blik van 'Waddoejijnou?'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |