je bedoelt ipv hem op je lepels te zetten hem door het schap te duwen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:07 schreef 2cv het volgende:
Hmz, vandaag een pallet uit de stelling gedrukt op m'n werk. Geen fysieke schade, maar niet voor herhaling vatbaar.
Een collega van me liet een tijdje terug een vrachtwagen versnellingsbak (+-450kg) van een meter of 4 uit een stelling naar beneden donderen. Geeft geen leuk geluidjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:07 schreef 2cv het volgende:
Hmz, vandaag een pallet uit de stelling gedrukt op m'n werk. Geen fysieke schade, maar niet voor herhaling vatbaar.
Een pallet met wat erop?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:07 schreef 2cv het volgende:
Metalen onderdelen voor airrotators + 5 toeters (ook voor airrotators).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een pallet met wat erop?![]()
Geen sensatiepics gemaakt?
Wat is een airrotator?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Metalen onderdelen voor airrotators + 5 toeters (ook voor airrotators).
Zag er niet sensationeel uit.
Waar blijven die verhalen en foto's dan ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
Ik weet overigens bijna zéker dat ik meer heftruckfails heb gehad in mijn carrière als jullie 2 bij elkaar![]()
Dat krijg je als je voor 5 uzb's tegelijk op vanalles en nog wat rijdt.. elk bedrijf een nieuwe leercurve
Wat een ongelofelijk rotprogramma zeg. Echt absurd.quote:
de enige echt vette bak vorige week was die buick, maar nee hoor, ze moeten een verneukte bmw keizenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk rotprogramma zeg. Echt absurd.
Ja die had ik gezienquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:16 schreef krokdown het volgende:
[..]
de enige echt vette bak vorige week was die buick, maar nee hoor, ze moeten een verneukte bmw keizen
die pcik-up danquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja die had ik gezienwat een kutvolk zeg.
Verhalen is een optie, foto's heb ik niet, dat uit de tijd dat je bij je mobiele telefoon nog een koelie moest aanschaffen om de accu te sjouwenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waar blijven die verhalen en foto's dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |