daihatsu charade is wel echt een van de beste auto's ooit andersquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieso als ik al die arme jongetjes in hun Daihatsuutjes zie rijden.
Rijden daar veel jongens in?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieso als ik al die arme jongetjes in hun Daihatsuutjes zie rijden.
Jonge kerels in koekblikken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Rijden daar veel jongens in?![]()
![]()
Wat rij jij dan?
Ik zie eigenlijk niet zo heel vaak?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jonge kerels in koekblikken.
Zelf rijd ik nu in de winter oud, groot en Duits en 's zomers een grote Duitse oude coupé, laag en breed
Merk en type zal ik hier nooit noemenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet zo heel vaak?zal wel aan mij liggen
![]()
OKee...maar...wat...voor...oud..groot...en duits?
Houd het spannend.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Merk en type zal ik hier nooit noemenleuk hè.
Ach ik wil niet dat mijn activiteit op FOK! terug te leiden is naar mij identiteit zeg maar.quote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Merk en type zal ik hier nooit noemenleuk hè.
bang zijn dat mensen er achterkomen dat je foktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach ik wil niet dat mijn activiteit op FOK! terug te leiden is naar mij identiteit zeg maar.
Heb er ook alle respect voor hrquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ach ik wil niet dat mijn activiteit op FOK! terug te leiden is naar mij identiteit zeg maar.
Noted.. je bent lekker aan het verzamelenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:01 schreef krokdown het volgende:
[..]
nee hoor, maar ik wil wel een vette auto en aangezien ik ga lapohunten :p
71 alquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Noted.. je bent lekker aan het verzamelen
lekker bezigquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:01 schreef welkominspace het volgende:
oh en vandaag 2 parkeerwachters gepwnd
gister ook al
Niet te vroeg juichen... vóór de upgrade deed ie het ook weer eventjes.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:13 schreef Sounddragon het volgende:
BIOS-upgrade lijkt te werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anne
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()