Handgeschakeld, kleine motorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:32 schreef welkominspace het volgende:
http://link.marktplaats.nl/528842123heel mooi maar 10k zou ik er niet voor over hebben
Ja ik het liefst ook maar aangezien ik een enorme luxe sedan wilt is het over 25 of 10 jaar oud qua keuze.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:42 schreef H-D het volgende:
Nee oldtimer voor erbij en daily nieuwdat wil ik later iig
Je bedoelt je wilt een auto die nu nieuw is?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ik het liefst ook maar aangezien ik een enorme luxe sedan wilt is het over 25 of 10 jaar oud qua keuze.
het kreng is van binnen zo basicquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:45 schreef H-D het volgende:
Haha zou wel rudimentair zijn denk ikmaar dat is dan wel weer leuk bij zo'n auto
![]()
Mijn vader heeft een tijdje zo'n 280CE gehad...was ook wel geinig
10 of 15 jaar oud, of een echte oldtimer.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:46 schreef H-D het volgende:
[..]
Je bedoelt je wilt een auto die nu nieuw is?
Watvoor grote sedan wil ej dan eigenlijk? Ben nu wel benieuwdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
10 of 15 jaar oud, of een echte oldtimer.
Ja ik denk dat je dan echt een hele nieuwe definitie van basic krijgtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het kreng is van binnen zo basic
maar zoals ze toen bussen maakten, dat zie je nu echt niet meer hoor![]()
zo stevig als die dingen zijn en zoveel ruimte als ze hebben zie je nu alleen nog maar in vrachtwagens
die krengen die liggen voor een container op wielen behoorlijk goed op de weg
Ik weet het niet nog niet precies. BMW en Mercedes-Benz is natuurlijk machtig mooi maar ook vrij duur, een Omega V6 is dan natuurlijk ook leuk en qua luxe vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:50 schreef H-D het volgende:
[..]
Watvoor grote sedan wil ej dan eigenlijk? Ben nu wel benieuwd
Ja maar wel iets minder qua overall design/uitstraling enzo. Maargoed de prijs is er ook naarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik weet het niet nog niet precies. BMW en Mercedes-Benz is natuurlijk machtig mooi maar ook vrij duur, een Omega V6 is dan natuurlijk ook leuk en qua luxe vergelijkbaar.
Je wilt wel diesel?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand die ik ken heeft bijvoorbeeld een W210 320CDI automaat, dat rijdt geweldig.
ik ga zo lekker koken, dat lijkt me wel een lekkere beloningquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Neem iets lekkers mee als beloning dan
1. Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ga zo lekker koken, dat lijkt me wel een lekkere beloning
zo ook nog ff pak op maat laten maken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |