quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoiets is gewoon te voorspelbaar!quote:Op woensdag 8 februari 2012 19:16 schreef densmee het volgende:
een renault met een storing in de electronica
nopequote:Op woensdag 8 februari 2012 19:16 schreef densmee het volgende:
een renault met een storing in de electronica
fiat doblo?quote:[img]htt[sub][/sub]p://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op woensdag 8 februari 2012 19:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
tis een Italiaan
Ik vind die naam altijd zo belachelijk..peugeot Bipperquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:36 schreef lipje het volgende:
[..]
fiat doblo?
zelfde shit als een peugeot bibber
het was wel leuk geweest moet ik eerlijk zeggen, maar om mezelf er nu druk over te maken, mwa.quote:
En zo kijk ik er ook tegen aanquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:53 schreef krokdown het volgende:
[..]
het was wel leuk geweest moet ik eerlijk zeggen, maar om mezelf er nu druk over te maken, mwa.
Zet ze maar weer in het vetquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:05 schreef Duvel het volgende:
Kut, ik heb net een uur naar m'n schaatsen gezocht.
Hoax! als je had willen schaatsen waren ze al lang gebruiktquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:05 schreef Duvel het volgende:
Kut, ik heb net een uur naar m'n schaatsen gezocht.
nurburgringquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Raad eens waar ik gister was?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bazenbakquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:59 schreef hardcore-gabber het volgende:
buurjongen heeft ook een supra
mijn buurtjabbo ookquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:59 schreef hardcore-gabber het volgende:
buurjongen heeft ook een supra
In Germany, en je hebt je nagels laten doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Raad eens waar ik gister was?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mn beste vriendin is nagelstyliste, die wilde wel graagquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In Germany, en je hebt je nagels laten doen [ afbeelding ]
nice, wat voor een zaak heb je dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:06 schreef welkominspace het volgende:
ik ben ook weer (even) thuis
morgen kantoor bezichtigen
ik ben beveiligingsexpertquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:11 schreef krokdown het volgende:
[..]
nice, wat voor een zaak heb je dan?
nice, good luck!quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben beveiligingsexpert
of ik mezelf expert mag noemen weet ik niet, maar ik ben iig beveiligingsadviseur
zelf doe ik het zakelijke gedeelte(het adviseren zeg maar) het daarna stuur ik een busje om de boel te installeren.
maar 2012 is tijd voor een groeiend bedrijf dus wil nu in verschillende steden een kantoor hebben om klanten te ontvangen en presentaties te geven.
ben vorig jaar rustig begonnen om te kijken of er een markt is, nu blijkt dat die er is ga ik er keihard tegenaan
op het moment is ook een nieuw beveiligingssysteem in ontwikkeling dat hopelijk de markt gaat veroveren
dat valt op zich wel mee gelukkigquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:21 schreef krokdown het volgende:
[..]
nice, good luck!
wel hard werken neem ik aan?
* Duvel had ook geen zin om zijn nest uit te komen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:33 schreef Barcaconia het volgende:
Duveltjes klappen er soms toch hard in. Ik heb geen zin om uit mijn nest te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |