een beetje autoliefhebber ziet dat al vanaf afstand, vrint.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Op een meter afstand zie je geen verschil. En van dichterbij bekijk je een kenteken toch niet.
Sowieso, wie geeft aandacht aan een kentekenplaat?
ik snap je zin niet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:02 schreef H-D het volgende:
Meer km maken in niet-japanners ook niet uit zolang er onderhoud is geweest.
Is goed hoor. Zien we je volgende maand wel weerquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef XxSwollie het volgende:
Ik wacht denk ik toch nog een maandje, even niet meer aan auto's denken..en dan is er misschien wel iets waar ik gelijk echt verliefd op word,
![]()
Maar ontzettend bedankt voor alles, dankzij jullie heb ik nu geen ford fiesta die niks waard was, of die toyota!!
Echt heel erg bedankt!!![]()
Welrustenn!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:21 schreef XxSwollie het volgende:
Wat ik jullie btw nog niet gedurft heb te melden, dat 'ie boven op de prijs 150 euro voor apk wilt..
De huidige apk is nog maar 3 maandjes geldig.
Maarja, sowieso beter dan die fiesta waar jullie me voor waarschuwde.![]()
Dat meer km sowieso niet uit maken als onderhoud is gedaan. Ook als is het een duitser , fransoos etc. Geldt niet alleen bij japannersquote:
klopt als een busquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:56 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat meer km sowieso niet uit maken als onderhoud is gedaan. Ook als is het een duitser , fransoos etc. Geldt niet alleen bij japanners
Je bedoelt zo een buggy?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:38 schreef Jellereppe het volgende:
Als onervaren rijder zou ik met een goedkope botsautootje beginnen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef XxSwollie het volgende:
[..]
maar ik wacht nog ff met het aanschaffen van een auto!
Tss. En ons dan niet eens even updatenquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:47 schreef XxSwollie het volgende:
Beste fokkerss!,
Ik ben 18 ik werk 36 uur in de week fulltime bij McDonald's en heb sinds kort een auto aangeschaft.
Wat een bitchquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:32 schreef Anne het volgende:
Oh ja:
[..]
Tss. En ons dan niet eens even updaten!
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:32 schreef Anne het volgende:
Oh ja:
[..]
Tss. En ons dan niet eens even updaten!
Maar de vraag is...wat is het gewordenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:31 schreef welkominspace het volgende:
denk ik eigenlijk ook wel
ik zou ook niet wachten
Ts is nu zwolle onveilig aan het maken in d'r nieuwe koektrommel
ik gok eigenlijk van welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:38 schreef H-D het volgende:
[..]
Maar de vraag is...wat is het geworden![]()
![]()
Zou ergens wel lol zijn als het een van de autos is geworden die wij hier afgeraden hadden
Hou ons op de hoogtequote:
Wie weetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |