Die apk moet je gewoon met die knakker overleggen. Waarschijnlijk kan ie dat gewoon regelen voor je als 'm koopt. En eigenlijk moet je dat gewoon in de prijs krijgen. Onderhandelen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef XxSwollie het volgende:
Inderdaad!! En voor bijna de zelfde prijs! ;o
Maar ook weer geen apk..
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef Meike26 het volgende:
Ander leuk ding om over te onderhandelen: Luxe kenteken-platen ! Altijd beter en mooier dan die saaie platte platen :
[ afbeelding ]
Bij luxe platen liggen de letters dus echt op het nummerbord, dan dat het er in gedrukt is.
Alles kan. Maar het lijkt me een iets minder realistische wens dan een nieuwe APK. Maar ach...niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef XxSwollie het volgende:
Ik ga morgen naar die renault toe, ik laat die vent varen idd!!en ik eis, dat er een radio in komt, als ik hem koop, dat kan ook tochh?
Op een meter afstand zie je geen verschil. En van dichterbij bekijk je een kenteken toch niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Meike26 het volgende:
Zat mensen die dat "Who Cares" van jou ook beantwoorden met een![]()
![]()
Ooit wel eens een dikke BMW of Audi met platte platen gezien ? Of een Jaguar ?
Zo ja, dan is het pasvan die eigenaar...
Ziet er echt veel beter uit met luxe platen dan met platte plaatjes. Welke auto je ook neemt.
Heb je haast? Anders zou ik het wat rustiger aan doen, geeft meer kans op een goede koop.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef XxSwollie het volgende:
Ik ga morgen naar die renault toe, ik laat die vent varen idd!!en ik eis, dat er een radio in komt, als ik hem koop, dat kan ook tochh?
Ja dat sowieso. Maar ik heb het idee dat er de hele tijd wel een soort van 'onvermijdelijkheid' in het topic hangt dat het wel binnen nu en week gaat gebeuren zegmaarquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:43 schreef Mercer het volgende:
[..]
Heb je haast? Anders zou ik het wat rustiger aan doen, geeft meer kans op een goede koop.
distributie bedoel je dn?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef Meike26 het volgende:
Ik zou die radio laten voor wat het is... niet eisen, maar zelf een radiootje kopen als je de Renault gaat kopen. Beter is om te eisen dat er een nieuwe snaar op komt + nieuwe APK. That's it.
Ja eventueel ook luxe kenteken platen, maar die nieuwe snaar is belangrijker ! Bij 129.000km zal ik dat wel vragen/eisen eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |