Dankjewel!!quote:Op maandag 30 januari 2012 17:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Fiat Punto, heerlijke auto, goedkoop in onderhoud en alle luxe die je je maar kunt wensen.
Een civic dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 17:37 schreef XxSwollie het volgende:
helaas mag ik van mijn ouders geen golf ofzo omdat ze dat te asociaal vinden, voor op de oprit...
voor dat geld zou ik op marktplaats kijken welke dealers er bij jou in de buurt goeie auto te koop heeft en alleen van een garage of dealer kopen, dan kun je er tenminste nog mee terug gaan mocht ie echt gewoon kut zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 17:42 schreef XxSwollie het volgende:
[..]
Dankjewel!!en uhm, als ik er een koop... ik had les in een diesel, en ik had gehoord dat een benzine anders rijd xD uhmm, ik heb er geen verstand van, maar waar moet je op letten, als je via marktplaats een auto koopt?
![]()
Ik heb helaas niemand, in de familie die er wat vanaf weet, ik heb namelijk een hele kleine familie ;p
Dus ik kan niemand meenemen die er verstand van heeft![]()
Waarom niet? Je geeft aan totaal niets van auto's te weten. Vanwaar dan die max km-stand?quote:Voor de rest, de kilometerstand niet boven de 130.000 duizend.![]()
naja, ik dacht dat de auto sneller op is, of eerder kuren gaat vertonen met een hoge kilometerstandd, verbeter me als ik het mis heb!quote:Op maandag 30 januari 2012 17:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom niet? Je geeft aan totaal niets van auto's te weten. Vanwaar dan die max km-stand?
Ergo: wie heeft je aangepraat dat auto's met km-stand van boven die 130K compleet ruk zijn?
m'n vader zei dat ik er geen een moest nemen met meer dan 120 - 130.000 ..quote:Op maandag 30 januari 2012 17:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom niet? Je geeft aan totaal niets van auto's te weten. Vanwaar dan die max km-stand?
Ergo: wie heeft je aangepraat dat auto's met km-stand van boven die 130K compleet ruk zijn?
Die heeft er dus ook geen verstand van. Je kan prima een auto kopen met meer dan 130K op de klok.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:53 schreef XxSwollie het volgende:
[..]
m'n vader zei dat ik er geen een moest nemen met meer dan 120 - 130.000 ..
quote:helaas mag ik van mijn ouders geen golf ofzo omdat ze dat te asociaal vinden, voor op de oprit...![]()
Bullshit, een Golf 5 is voor de eckte eckte bazen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]yes er zijn nog ouders die het snappen
dan geef je een goed voorbeeld. en dan doe je het nog precies fout ookquote:Op maandag 30 januari 2012 17:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bullshit, een Golf 5 is voor de eckte eckte bazen.
[ afbeelding ]
Stoere auto, hé.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dan geef je een goed voorbeeld. en dan doe je het nog precies fout ook
nee afschuwlijk. en dan nog langzamer zijn dan een golf 1 gtiquote:
Geef eens een voorbeeld van een goede auto in een redelijke prijsklasse?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:14 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee afschuwlijk. en dan nog langzamer zijn dan een golf 1 gti
gewoon een nette japanner zonder 30" velgen en onnodige plastic rotzooiquote:Op maandag 30 januari 2012 18:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een goede auto in een redelijke prijsklasse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |