Laatste quotes:quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:37 schreef Egberts het volgende:
Geen wonder dat ze hier allemaal kinderen hebben
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:37 schreef Merlijn het volgende:
Waar is MaffeMuts eigenlijk? Moeten we die niet ergens aan koppelen ? En Jaleesa moet natuurlijk ook aan een leuke date ?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:38 schreef Egberts het volgende:
Ben je bezig met een open sollicitatie?
quote:
Ireth wordt een beetje hitsig van al dit geneuzel..quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:18 schreef Ireth het volgende:
Oke, nou heb ik een droge broek nodig
(edit: het wordt gelijk een pyamabroek, ik duik mijn nest in!)
^^ dit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
@JK.. Ik was altijd zo dat ik echt niet alleen kon zijn en altijd druk zoekende was naar een jongen die die leegte op kon vullen.
Inmiddels ben ik er achter dat ik nog steeds niet goed alleen kan zijn maar dat het nutteloos is om een relatie aan te gaan waarvan je weet dat het toch gaat failen.
Weet je... het is voor jou geen eer dat je bij een jongen mag horen.... het is voor hém een eer dat je bij hem wilt zijn!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
@JK.. Ik was altijd zo dat ik echt niet alleen kon zijn en altijd druk zoekende was naar een jongen die die leegte op kon vullen.
Inmiddels ben ik er achter dat ik nog steeds niet goed alleen kan zijn maar dat het nutteloos is om een relatie aan te gaan waarvan je weet dat het toch gaat failen.
Ik blijf toch altijd weer hangen, jullie zijn te gezelligquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Indeed weltrusten, zou Jaleesa 40 minuten geleden al niet gaan
EN dit ^^quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet je... het is voor jou geen eer dat je bij een jongen mag horen.... het is voor hém een eer dat je bij hem wilt zijn!
Die realisatie is ook langsamerhand gekomen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet je... het is voor jou geen eer dat je bij een jongen mag horen.... het is voor hém een eer dat je bij hem wilt zijn!
Geldt ook voor jou, maar dan met de 'haar' en "meisjes/vrouw" variantquote:
ik zocht nooit echt, maar kwam altijd in een relatie die niet kon werken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb geen wrok jegens vrouwen.... Ik ben alleen de juiste nog niet tegen het lijf gelopen en hoop haar ergens binnenkort tegen het lijf te lopen. Voor de rest vermaak ik me prima.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou, maar dan met de 'haar' en "meisjes/vrouw" variant
Ditquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:23 schreef Ganzz het volgende:
Mja, over mijn vorige relatie zullen we het maar niet hebben, 3,5 jaar gehad, het waren wel 3,5 onvergetenlijke jaren waarin veel gebeurt is. Nu wat rustiger aan doen
Ik loop vanzelf wel iemand tegenhet lijf
Ach een ridder met lans in een renault danquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb geen wrok jegens vrouwen.... Ik ben alleen de juiste nog niet tegen het lijf gelopen en hoop haar ergens binnenkort tegen het lijf te lopen. Voor de rest vermaak ik me prima.
Vind de TT daarom ook niet erg prettig, maar so be it.
Slaap lekker! *terugzwaaitquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz * YskaFredriksson wuift vanuit haar bedjemaar eerst snel trap oprent richtinghet bedje
Ze valt er blijkbaar niet voor... Kan toch zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:25 schreef Ganzz het volgende:
Ja maar Jalees, wat heb jij dan tegen kaaskoppen? Dan gooi je al 16 miljoen mensen uit je selectie
Dat idd, of het moet enigzins buitenlands lijkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ze valt er blijkbaar niet voor... Kan toch zijn?
iedereen valt voor wat anders, ik val bv niet op blond. Kies je niet, maar t een doet je gewoon minder dan t ander. Ik selecteer niet op haarkleur, maar mijn blondines doen me gewoon minderquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:25 schreef Ganzz het volgende:
Ja maar Jalees, wat heb jij dan tegen kaaskoppen? Dan gooi je al 16 miljoen mensen uit je selectie
zeker t totaalplaatje idd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:29 schreef Ganzz het volgende:
* Ganzz Ik val juist meer op dames van eigen bodem, blond, bla bla![]()
Hoewel bruin is ook mooi, hmm uiteindelijk komt het toch neer op het totaalplaatje
ik ben hindoestaans-surinaamsquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Je kiest het idd niet.. Anders was het nederlandse volk toch een veel makkelijkere keuze
Maar wat voor afkomst ben je dan als ik vragen mag Gomi?
Oke nice!quote:
Precieeeeesquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:33 schreef Ganzz het volgende:
Even aantonen dat we ook nog een serieus gesprek kunnen voeren in FHF
beetje afwisseling is nooit verkeerd hequote:Op woensdag 8 februari 2012 00:31 schreef Merlijn het volgende:
Het is wel weer een beladen iets aan het worden voor een slowchat. excuus.
Nah, dingen vallen blijkbaar verkeerd terwijl het niet kwaad bedoeld is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:35 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje afwisseling is nooit verkeerd he
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nah, dingen vallen blijkbaar verkeerd terwijl het niet kwaad bedoeld is.
Ik ben Limburger in Rotterdam..... ik heb geen minpunten meer overquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ty, maar wel amsterdammer. Dat is goed voor heel veel minpunten in rotterdam toch?
Haha. Aan die gekkigheid doe ik niet mee hoor!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ty, maar wel amsterdammer. Dat is goed voor heel veel minpunten in rotterdam toch?
Valt toch wel mee, volgens mij is iedereen hier vrij relax,quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou... Eerlijk gezegd nietquote:
lol idd das wel heel erg. Vooral dat limburgsequote:Op woensdag 8 februari 2012 00:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben Limburger in Rotterdam..... ik heb geen minpunten meer over
Huh, bij wie dan? Hier niet hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* JK1982 moet ook nodig sollicitatiebrieven gaan schrijven. Maarja, het komt er steeds niet vanquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:41 schreef Ganzz het volgende:
Bedtijd! Morgen laatste dingen regelen omtrend mijn arbeidscontract en dan vrijdag tekenen. Ik ga weer een nieuwe (leuke)tijd tegemoed. Ik heb er best zin in
Ook al? Nog een collega gevonden dusquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:45 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb geluk gehad, ik ben nog niet eens officieel afgestudeerd.Eind maart ben ik officieel INGMaar ik kan bij mijn stage blijven werken.
Ik zeg, nagelstylist! Doen! Hahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:57 schreef JK1982 het volgende:
Slaap lekker!
Ik wil als ik ander werk heb gevonden nog wel eens een deeltijdopleiding gaan volgen, alleen ik weet nog niet in welke richting..
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zeg, nagelstylist! Doen! Haha
Of met DJMO kroelen op de bank?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Geen idee waar Merlijn is.. Her zwaard uit de steen trekken?
Dat zal DJMO dr man niet zo apprecieren gok ikquote:
haha, dat heb ik toch wel of ik nu ga slapen of pas over een uurquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga zo ook maar eens denk ik.. Ik heb morgenochtend gegarandeerd moeite met opstaan
I drove up to the house around 7 or 8 and i yelled to the cabby yoho smell ya later, looked at my kingdom, i was finally there, to sit at my throne as the prince of bel air!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:06 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, dan ga ik nog maar even op huizenjacht denk ik, met The Fresh Prince op de achtergrond..
Aight!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
I drove up to the house around 7 or 8 and i yelled to the cabby yoho smell ya later, looked at my kingdom, i was finally there, to sit at my throne as the prince of bel air!
Still alive.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Geen idee waar Merlijn is.. Her zwaard uit de steen trekken?
Ah Gomi wat leuk voor je! Ik herinner me nog een vorige breakup, en hoe stuk je daarvan was. Het is je zo gegund.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zocht nooit echt, maar kwam altijd in een relatie die niet kon werken.
en nu sinds een paar maanden met mijn huidige vriendin, waar ik dus eigenlijk zomaar tegenaan ben gelopen
Die ken ik echt helemaal uit mn hoofd!quote:
Die serie is/was dan ook wel geniaal. Ik hou ergens wel van die oude series, i.t.t. al die nieuwe zooi.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Die ken ik echt helemaal uit mn hoofd!
Mijn favoriete oldskool serie is macgyver.. Ik heb ze dan ook allemaal op dvd.. Ik was gek van R.D. Anderson(macgyver himself)quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die serie is/was dan ook wel geniaal. Ik hou ergens wel van die oude series, i.t.t. al die nieuwe zooi.
Hoewel ik niet eens zo gek veel tv kijk trouwens, ding staat meestal maar op de achtergrond aan..
That 70's show....quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die serie is/was dan ook wel geniaal. Ik hou ergens wel van die oude series, i.t.t. al die nieuwe zooi.
Hoewel ik niet eens zo gek veel tv kijk trouwens, ding staat meestal maar op de achtergrond aan..
Maccgyver, A-Team, Airwolf.. dat was allemaal uit mijn jeugd.. Jeetje, wat klinkt dat oud, haha!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mijn favoriete oldskool serie is macgyver.. Ik heb ze dan ook allemaal op dvd.. Ik was gek van R.D. Anderson(macgyver himself)
Daarom keek ik dus ook altijd naar Stargate!!
Er was er trouwens nog een in de stijl van Airwolf...... Iets met een motor. Weet iemand die nog?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maccgyver, A-Team, Airwolf.. dat was allemaal uit mijn jeugd.. Jeetje, wat klinkt dat oud, haha!
De Snorkels
Hmm dat is iets te droge humor voor mijquote:
Whaaaa ken je ook Ovide?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maccgyver, A-Team, Airwolf.. dat was allemaal uit mijn jeugd.. Jeetje, wat klinkt dat oud, haha!
De Snorkels
jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er was er trouwens nog een in de stijl van Airwolf...... Iets met een motor. Weet iemand die nog?
Hoe heette dat ook alweer.quote:
Pie! Inderdaad ja.. Ja, als we over tekenfilms gaan beginnen.. Dinoriders en Thundercats waren favorieten van mij! Maar dat is nog verder terug..quote:
hij had lang blond haar, maakte jacht op ontsnapte gevangen en werd bijgestaan door die vent in dat busje.quote:
Op een chopper of een racer?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij had lang blond haar, maakte jacht op ontsnapte gevangen en werd bijgestaan door die vent in dat busje.
?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
@DJMO door je knipoog bij je reactie in FB weet ik niet zeker of je serieus een TT wijziging wil.
*checkt bouwjaar Jaleesa..quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
*kijk uit malloot, een kokosnoot! Wie laat je lachen, gieren? Ovide en zn vrienden!*
sorry lies, das m'n standaard posticon. graag idd een tt wijziing alsjeblieftquote:
Xena keek mijn broertje geloof ik wel, daar heb ik nooit wat mee gehad. Hercules = tekenfilm?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn vader keek vroeger altijd naar Xena en Hercules.. Dat was echt afschuwelijk!
Nee hercules was zeg maar de mannelijke variant van Xena.. In een paar afleveringen kwamen ze zelfs samenquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Xena keek mijn broertje geloof ik wel, daar heb ik nooit wat mee gehad. Hercules = tekenfilm?
Oef..quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn bouwjaar verschilt toch 8 jaar met die van jou![]()
(als de 1982 voor je bouwjaar staat)
Idd, elke blz wordt er weer ergens anders over geluldquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
TT aangepast, ik vraag me wel een beetje af hoe het komt dat de TT steeds gewijzigd moet worden, de TT is toch niet zo ontzettend belangrijk in een SC?
Nouja, circa 30% is nog een redelijk verschil, toch?quote:
Check, ik gebruik een knipoog PI alleen als ik een (soort) grapje maak vandaar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
sorry lies, das m'n standaard posticon. graag idd een tt wijziing alsjeblieft
wasn't mequote:Op woensdag 8 februari 2012 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
TT aangepast, ik vraag me wel een beetje af hoe het komt dat de TT steeds gewijzigd moet worden, de TT is toch niet zo ontzettend belangrijk in een SC?
Hoe denk je dat ik al een aantal jaren zitquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, circa 30% is nog een redelijk verschil, toch?![]()
Althans.. als we het puur even over het televisiekijken hebben
Ik kan het niet uitstaan dat ik nu niet op die serie met die motor kan komen hè.. Merlijn, bedankt!
Blijkbaar is er niet veel nieuws gekomen in die 8 jaarquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, circa 30% is nog een redelijk verschil, toch?![]()
Althans.. als we het puur even over het televisiekijken hebben
Ik kan het niet uitstaan dat ik nu niet op die serie met die motor kan komen hè.. Merlijn, bedankt!
nope. was hem niet.quote:
Bikermice from Mars?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kan me alleen een tekenfilm herinneren met een onwijs enge rat op een motor, weet niet meer hoe t heet
Die ja!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bikermice from Mars?
Over ratten gesproken: Turtles!
Dat waren schildpadden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bikermice from Mars?
Over ratten gesproken: Turtles!
Hebbes! Streethawk!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:35 schreef JK1982 het volgende:
Das leuk man! Van elke oldskool serie/tekenfilm een aflevering op een dvdtje zetten, zorgen voor voldoende vreet voorraad en achter elkaar kijken!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:39 schreef JK1982 het volgende:
Tijd voor een oldskool tv-avondje, haha!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, vast van voor mijn tijd
Jullie zijn welkom hoor.. alleen ik zit misschien een beetje uit de richting (hoewel..)quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Das leuk man! Van elke oldskool serie/tekenfilm een aflevering op een dvdtje zetten, zorgen voor voldoende vreet voorraad en achter elkaar kijken!!
Klinkt bekend, maar ik weet hem ook even niet.. Dokter Snuggles had ook een vliegend iets, maar was dat geen molen ofzo?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oke oke even een vraag!
Hoe heet de kinderfilm waarbij ze over se knop van het bed wrijven en het bed opeens gaat vliegen, ben m kwijt
Het zakmeeeeesquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
Tim ik heb jouw mes, en ik ben pas zes.
quote:
Moet je the Dark Crystal maar eens kijken....quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:45 schreef JK1982 het volgende:
Neverending Story! The Wizard of Oz!
Dat vond ik echt best wel bizarre films vroeger..
Hey, dus jij hebt hem ook? Dan kunnen we een keer gaan rijdenquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Toen wilde ik mijn motorrijbewijs al halen....![]()
heeft wel 26 jaar geduurd voordat ik het had![]()
Was een leuke film!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom hem ook net tegen....
*Spotnet aanslingert..quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moet je the Dark Crystal maar eens kijken....
Alleen als lurker theaudiopolice, en zonder wielen op dit moment. Heb een R6 weg moeten doen vanwege polsproblematiek.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, dus jij hebt hem ook? Dan kunnen we een keer gaan rijden
Zit je ook op MF toevallig?
Zo heb ik hier de Narnia delen nog staan die ik ECHT een keer moet gaan kijken....quote:
Wilde net aan Jaleesa vragen bij wie ze dan achterop wil..quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Alleen als lurker theaudiopolice, en zonder wielen op dit moment. Heb een R6 weg moeten doen vanwege polsproblematiek.
Nice!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wilde net aan Jaleesa vragen bij wie ze dan achterop wil..
Maarre.. misschien zijn er nog wel meer Bikermice hiero..
Ik heb een Cagiva V-Raptor:
[ afbeelding ]
* Merlijn kijkt streng en vraagt om papieren en rijbewijsquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Namelijk: jij blijft achter en ik stap op de motor
Ja ziet er erg gaaf uit!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:52 schreef JK1982 het volgende:
Ja, vind je het wat?
Alleen als er iemand achterop wil moet wel die kap achterop er even af..
You wish!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Namelijk: jij blijft achter en ik stap op de motor
Nouuuquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn kijkt streng en vraagt om papieren en rijbewijs
Dat zou ik echt niet aandurven hoor!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
You wish!![]()
Ik ben niet allrisk verzekerd, anders had je misschien nog wel een rondje mogen doen
* Merlijn schudtquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nouuu
Rijbewijs heb ik wel hoor, alleen niet voor de motor
Rij je met de auto ook gevaarlijk dan ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee ik vond vroeger motortours achterop bij mn (ex)vader erg leuk, maar zelf erop stappen doe ik niet.. Mij te gevaarlijk
Zonder kap (dit is letterlijk mijn vorige motor):quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet aandurven hoor!
Ja, ik ook. Toch (en zeker als je kinderen hebt) ga je op een motor heel defensief rijden.quote:
hier zou ik wel op achterop durven .. op van die sportdingen ben ik doods en doodsbangquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nice!![]()
In de planning nog:
[ afbeelding ]
Als mn zoontje in de auto zit rijd ik ook heel anders.. Veel oplettender, best erg eigenlijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Toch (en zeker als je kinderen hebt) ga je op een motor heel defensief rijden.
Deze heeft meer vermogen dan die supersportquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier zou ik wel op achterop durven .. op van die sportdingen ben ik doods en doodsbang
Sleur me maar een keer mee. Ik huur er tzt wel eentje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:00 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 krijgt spontaan weer zin in de lente/zomer!
Heb ik in het begin nooit interessant gevonden, maar toen ik later een stukje zag vond ik het toch wel een erg mooie film..quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zo heb ik hier de Narnia delen nog staan die ik ECHT een keer moet gaan kijken....
Ik meld me aan!quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb ik in het begin nooit interessant gevonden, maar toen ik later een stukje zag vond ik het toch wel een erg mooie film..
* JK1982 stelt huis evt. best beschikbaar voor FHF filmavond hoor. Mocht er animo genoeg zijn
* meldt. Of anders bij mij, kan ook prima.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb ik in het begin nooit interessant gevonden, maar toen ik later een stukje zag vond ik het toch wel een erg mooie film..
* JK1982 stelt huis evt. best beschikbaar voor FHF filmavond hoor. Mocht er animo genoeg zijn
Jij zit toch ook in Rotterdam? Is voor JJ wel dichterbij. Ik zit in Dronten, Flevoland. wel weer dichterbij voor Groningen en omstreken (centraal). Hmmz..quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* meldt. Of anders bij mij, kan ook prima.
Ach, een ding is makkelijk: plek zat!quote:
Hoogvliet (gemeente Rotterdam). Uitstekende installatie, buurman die zelden thuis is en slaapplek zat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij zit toch ook in Rotterdam? Is voor JJ wel dichterbij. Ik zit in Dronten, Flevoland. wel weer dichterbij voor Groningen en omstreken (centraal). Hmmz..
Maar misschien wel een leuk idee
Ik ben alleen wel een houthakker in de nachtelijke uren, heb ik gehoord.. Althans, als ik op m'n rug lig..quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoogvliet (gemeente Rotterdam). Uitstekende installatie, buurman die zelden thuis is en slaapplek zat.
I love walibi! Was er nog met fright nights.. Mannn dat is geweldig! Ik schijt wel 4 kleuren, maar dat is het waard!quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, een ding is makkelijk: plek zat!
Desnoods mag iedereen een luchtbedje o.i.d. meenemen, kun je zelfs nog de dag erop naar Walibi gaan
Ik ook. Maar dat is dan een probleem voor diegene die het waagt om naast me te liggenquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel een houthakker in de nachtelijke uren, heb ik gehoord.. Althans, als ik op m'n rug lig..
Disclaimer: Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst..
Ahahah shit happens!quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel een houthakker in de nachtelijke uren, heb ik gehoord.. Althans, als ik op m'n rug lig..
Disclaimer: Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst..
Wees maar niet bangquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is dan een probleem voor diegene die het waagt om naast me te liggen
Ik vind de achtbanen leuk. Wilde evt. nog wel even naar dat Halloween, maar het is er niet van gekomen. Is voor mij maar een kwartiertje rijden, da's wel lekker..quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
I love walibi! Was er nog met fright nights.. Mannn dat is geweldig! Ik schijt wel 4 kleuren, maar dat is het waard!
Voor mij 7 kwartierquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind de achtbanen leuk. Wilde evt. nog wel even naar dat Halloween, maar het is er niet van gekomen. Is voor mij maar een kwartiertje rijden, da's wel lekker..
Ik ben nog nooit in walibi geweestquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind de achtbanen leuk. Wilde evt. nog wel even naar dat Halloween, maar het is er niet van gekomen. Is voor mij maar een kwartiertje rijden, da's wel lekker..
Niet jokken.... 6. Als ik rij: 5.quote:
Ik zit aan de onderste rand van Rotterdam hequote:Op woensdag 8 februari 2012 02:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in walibi geweest
[..]
Niet jokken.... 6. Als ik rij: 5.
Dan ben ik pas nog langs geweest. Je hebt niet gezwaaid als ik me niet vergisquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zit aan de onderste rand van Rotterdam he
Ik zeg een uitdaging....quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zit aan de onderste rand van Rotterdam he
Dedicated boxsping op zolder? Of de slaapbank in de kleedkamer? Of de loungebank in de woonkamer?quote:En anders is in de regio Rotterdam ook wel een optie, alleen dan zou inderdaad een slaapplaatsje misschien ook wel lekker zijn. (lees: laat, drank, moe etc.)
Is hier opzich ook wel een optiequote:Op woensdag 8 februari 2012 02:14 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, denken jullie er lekker even over na.. ik heb zeker nu plek zat, eengezinswoning in mijn eentjeEn wie weet komen er morgen ook nog wel reacties..
En anders is in de regio Rotterdam ook wel een optie, alleen dan zou inderdaad een slaapplaatsje misschien ook wel lekker zijn. (lees: laat, drank, moe etc.)
Waar ben je precies geweest?quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan ben ik pas nog langs geweest. Je hebt niet gezwaaid als ik me niet vergis
Ik ben heel makkelijk.. ik slaap altijd!quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zeg een uitdaging....
[..]
Dedicated boxsping op zolder? Of de slaapbank in de kleedkamer? Of de loungebank in de woonkamer?
Of je moet in een prinsessenkamer willen slapen....
* Merlijn JK1982 rechtop in de meterkast zet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben heel makkelijk.. ik slaap altijd!
Ik kwam via Leiden en ging linksom rotterdam (als je op de kaart kijkt) Heb toen even wat gedropt bij DJMO en ben toen doorgereden via Oud-Beijerland naar Zeeland..quote:
Ik had het kunnen weten..quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn JK1982 rechtop in de meterkast zet.
Bij jou en zus, of bij pa en moe?quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Is hier opzich ook wel een optie
dan ben ik er op zeker bijquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* meldt. Of anders bij mij, kan ook prima.
DJMO is dol op de bezorgdienstenquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
DJMO krijgt veel bezoek de laatste tijd!
Merlijn is m'n achterbuurman, ik kijk met recht letterlijk in z'n achtertuin. ook al wonen we in verschillende gemeentenquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
DJMO krijgt veel bezoek de laatste tijd!
Niet volgens jouw telefoonquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Merlijn is m'n achterbuurman, ik kijk met recht letterlijk in z'n achtertuin. ook al wonen we in verschillende gemeenten
Betraptquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Haha ik doelde eerder ook op Yska, JK en ik
Valt mee. 110m2quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ooooh, dus jullie hebben ook wel een aardig hut?
* Merlijn bij Jaleesa naast JK1982 in de meterkast Congo gaat ontbossen....quote:
Nou, da's net als hier geloof ik. Lekker ruim dus, geen kippenhok.quote:
* Merlijn eigenlijk geen idee heeft.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, da's net als hier geloof ik. Lekker ruim dus, geen kippenhok.
Hoewel dat verder helemaal niet interessant is ofzo, maar op een of andere manier associeer ik de grote stad altijd met kleine appartementjes
Dan zit ik dus met alleen maar meiden begrijp ik? Ja ok, en met die kleine vent dan..quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Haha ik doelde eerder ook op Yska, JK en ik
Nou, we houden hem even in de peiling. Heb ook geen flauw idee wanneer zoiets zou moeten/kunnen plaatsvinden. Voor/na de bowlingmeeting, later in het jaar etc.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn eigenlijk geen idee heeft.
Maar het is groot genoeg om 10 logees te hebben
In het centrum is dat ook wel zo, maar ik zit een eindje uit het centrum in een lekker rustige bejaardenbuurtquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, da's net als hier geloof ik. Lekker ruim dus, geen kippenhok.
Hoewel dat verder helemaal niet interessant is ofzo, maar op een of andere manier associeer ik de grote stad altijd met kleine appartementjes
Huh? Het ging over de bezoekjes die DJMO de afgelopen tijd heeft gekregen van ons FHFersquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan zit ik dus met alleen maar meiden begrijp ik? Ja ok, en met die kleine vent dan..
* JK1982 wordt een beetje verlegen
Oooooooohw, ok.. Dan heb ik niks gezegd!quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh? Het ging over de bezoekjes die DJMO de afgelopen tijd heeft gekregen van ons FHFers
Neinnquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oooooooohw, ok.. Dan heb ik niks gezegd!
* JK1982 dacht dat je het over logeren bij jou had..
Weet je de last name al dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dacht ut al, wat is je first name dan
Trust..quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:53 schreef DJMO het volgende:
*idee krijgt om haar 33e verjaardag voor FOK! bij merlijn te vieren ..
hmm volgens mij moet ik naar bed![]()
![]()
![]()
Haha nee, maar het was me wel duidelijk dat je die hier niet gaat postenquote:
ik was onderweg inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2012 03:01 schreef JK1982 het volgende:
Ach, dan ben ik nog een héél klein beetje incognito
@Merlijn: slaap je ook al?
Stil hier opeens..
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Komtie he:
- Ouder dan 22, jonger dan 29
- Moet mn kind accepteren
- Moet mij heel veel aandacht kunnen geven
- Moet langer zijn dan 1,76m
- Moet trouw zijn
- Moet heel lief zijn
- En het liefst van een ver land komen
- Ohja en ook nog ooit een kindje erbij willen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik had altijd:
- donker haar
- tussen de 186 en de 195 cm
- autorijbewijs
- motorrijbewijs
- iets van intelligentie
Maargoed, dat is wel al 7 jaar terug.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
* waardeer me om mijn inzet in onze relatie
* heb respect voor mij als vrouw
* wees mijn gelijke ipv mijn meerdere
* accepteer m'n kinderen.
klaar.
Quote voor het nageslachtquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:31 schreef Ganzz het volgende:
Goedemorgen!
Ik dacht dat toen ik ging slapen iedereen al een beetje ging, maar jullie gaan gewoon nog tot 3 uur door. [me=Ganzz]Heeft bijna 8 uur slaag nodig om de rest van de dag brak te zijn[/me]
quote:
Flevoland en Centraal?quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij zit toch ook in Rotterdam? Is voor JJ wel dichterbij. Ik zit in Dronten, Flevoland. wel weer dichterbij voor Groningen en omstreken (centraal). Hmmz..
Je wil het gewoon he, die klapjes op je kont. Geef maar toe.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:08 schreef Ganzz het volgende:
Wel crap, ik was nog niet wakker, blijkbaar niet mijn 8 uur slaap gehad
Ik ben nog tot ongeveer 4.15 wakker geweest, was op een gegeven moment over mijn slaap heen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:31 schreef Ganzz het volgende:
Goedemorgen!
Ik dacht dat toen ik ging slapen iedereen al een beetje ging, maar jullie gaan gewoon nog tot 3 uur door. * Ganzz Heeft bijna 8 uur slaag nodig om de rest van de dag brak te zijn![]()
Wel als er mensen uit Rotterdam en uit Groningen zouden moeten komen. Dan zit ik redelijk in het midden toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:46 schreef Egberts het volgende:
[..]
Flevoland en Centraal?![]()
Waarom wonen jullie allemaal in zulke uithoeken van Nederland?
Ja en op facebook kan je nog mn verschrikkelijke avontuur lezen waardoor ik pas om half 5 sliep!quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Kán haast niet, je lag al om 3 uur op bed joh![]()
Er zijn meerdere mensen met dezelde voor en achternaam, hoe herken ik je?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:00 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb je gezichtboek niet... Ik ben makkelijk te vinden, mijn gegevens zijn openbaar
Vertel.quote:
Jaa beetje lang verhaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor even staat het hier![]()
't was veel te gezellig, en ik was op een gegeven moment over de slaap heen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:53 schreef Rucky het volgende:
Jullie hadden er gewoon op tijd in moeten liggen.![]()
![]()
Als we een film avond willen houden dan hoef ik alleen maar mijn beamer en scherm ophangen. Entertainment heb ik genoeg zelfs al zouden er kinderen komen.
Ik heb nog geen facebook.quote:
Ik had netjes weltrusten gezegd en was toch nog met de laptop aan in slaap gevallenquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't was veel te gezellig, en ik was op een gegeven moment over de slaap heen.
Heb nu ook nergens last van trouwens, ik heb niet veel slaap nodig
Pdffwhahahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:07 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik had netjes weltrusten gezegd en was toch nog met de laptop aan in slaap gevallen
Altijd problematisch dat afsluiten.
* Egberts hoort een letter vallen!
astuquote:Zooo verdomme zeg! Anders zit je ff om half 4 recht op in bed omdat je opeens een knal hoort in je huis. Ik in paniek, Ashley in paniek.. Geen van beide uit bed durven om te kijken. Dus via whatsapp unaniem besloten om tegelijk te gaan kijken, ik bij mn deur en Ashley bij haar deur.. -Ashley: als ik NU zeg doen we tegelijk de deur open..- Jaleesa: jaaa wacht eerst een broek aan doen!! - Ashley:sta je bij de deur? - Jaleesa: jaaaaaaaaaaaa - Ashley: NU!!
Dus wij komen in de gang, blijkt dat er gewoon een letter naar beneden is gedonderd van de badkamerdeur! Hahahahaha hilarisch.. En nu zit ik dus klaarwakker in bed!
Huh? Heb ik net gestuurd???quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:11 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb nog geen fb invite van je gehad, en ik kan jouw niet vinden
En waarom krijg ik van jou geen friend invitequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:13 schreef Egberts het volgende:
[..]
Hij is een slechte detective
Zo lastig ben je niet te vinden ...
Omdat ik niet op vriend toevoegen geklikt hebquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En waarom krijg ik van jou geen friend invite
Dat heb ik vaak met de tv. Alleen helaas is dat een lel van een apparaat, dus ik zal het wel merken op de energierekening straks..quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:07 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik had netjes weltrusten gezegd en was toch nog met de laptop aan in slaap gevallen
Altijd problematisch dat afsluiten.
* Egberts hoort een letter vallen!
Heb je geen timer er op?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak met de tv. Alleen helaas is dat een lel van een apparaat, dus ik zal het wel merken op de energierekening straks..
Nouja, e.o.a. screensaver wel. Maar moet even kijken of hij ook helemaal uit kan gaan.quote:
Ik ook niet..quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb helemaal geen tv in mn slaapkamer, dat scheelt
Facebook is soms gwn raarquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:20 schreef Ganzz het volgende:
Vaag, ik had geen request, gezocht op je naam, vind je FB pagina, kan ik klikken confirm request. Naja, iig gevonden
Aaah die laatste klinkt wel freakyquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:21 schreef Egberts het volgende:
Dat valt reuze mee hoor, heb nog geen ongevallen met verzuim gehad
De enige sportblessures die ik me kan herrineren zijn mijn gekneusde duimen tijdens het volleyballen op school, en mijn stuk tand dat door mijn lip naar buiten kwam tijdens mijn optreden als scheidsrechter.
Godzijdank wel ja!quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:26 schreef Ganzz het volgende:
Het avontuur liep met een sisser af zo te lezen
Negatief. ik word nu voor > 1 jaar vastgelegd terwijl dat vanuit mijn functie niet kan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:33 schreef Egberts het volgende:
Anders in positieve of in negatieve zin?
Daar probeer ik nu achter te komenquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:33 schreef Ganzz het volgende:
Maar, dat wordt vanaf hogerhand besloten?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Rucky heb je mn avontuur van vannacht nou gelezen?
Kan haar geen ongelijk geven ..quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:40 schreef JK1982 het volgende:
Volgens mij ligt Yska nog te ronken trouwens..
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:40 schreef JK1982 het volgende:
@Merlijn: goedemorgen!
Volgens mij ligt Yska nog te ronken trouwens..
Ik heb bina niks geen facebook geen msn geen whatsapp. Ik kan odertussen nergens meer over meepraten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ik heb natuurlijk geen Whatsapp e.d. hè..
dit dusquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vanuit Yska's bed een wekservice verzoekje voor Merlijn. 8u is de richttijd. Kan deze bestelling nog doorgevoerd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |