quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Komtie he:
- Ouder dan 22, jonger dan 29
- Moet mn kind accepteren
- Moet mij heel veel aandacht kunnen geven
- Moet langer zijn dan 1,76m
- Moet trouw zijn
- Moet heel lief zijn
- En het liefst van een ver land komen
- Ohja en ook nog ooit een kindje erbij willen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik had altijd:
- donker haar
- tussen de 186 en de 195 cm
- autorijbewijs
- motorrijbewijs
- iets van intelligentie
Maargoed, dat is wel al 7 jaar terug.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
* waardeer me om mijn inzet in onze relatie
* heb respect voor mij als vrouw
* wees mijn gelijke ipv mijn meerdere
* accepteer m'n kinderen.
klaar.
Quote voor het nageslachtquote:Op woensdag 8 februari 2012 08:31 schreef Ganzz het volgende:
Goedemorgen!
Ik dacht dat toen ik ging slapen iedereen al een beetje ging, maar jullie gaan gewoon nog tot 3 uur door. [me=Ganzz]Heeft bijna 8 uur slaag nodig om de rest van de dag brak te zijn[/me]
quote:
Flevoland en Centraal?quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij zit toch ook in Rotterdam? Is voor JJ wel dichterbij. Ik zit in Dronten, Flevoland. wel weer dichterbij voor Groningen en omstreken (centraal). Hmmz..
Je wil het gewoon he, die klapjes op je kont. Geef maar toe.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:08 schreef Ganzz het volgende:
Wel crap, ik was nog niet wakker, blijkbaar niet mijn 8 uur slaap gehad
Ik ben nog tot ongeveer 4.15 wakker geweest, was op een gegeven moment over mijn slaap heen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:31 schreef Ganzz het volgende:
Goedemorgen!
Ik dacht dat toen ik ging slapen iedereen al een beetje ging, maar jullie gaan gewoon nog tot 3 uur door. * Ganzz Heeft bijna 8 uur slaag nodig om de rest van de dag brak te zijn![]()
Wel als er mensen uit Rotterdam en uit Groningen zouden moeten komen. Dan zit ik redelijk in het midden toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:46 schreef Egberts het volgende:
[..]
Flevoland en Centraal?![]()
Waarom wonen jullie allemaal in zulke uithoeken van Nederland?
Ja en op facebook kan je nog mn verschrikkelijke avontuur lezen waardoor ik pas om half 5 sliep!quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Kán haast niet, je lag al om 3 uur op bed joh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |