You wish!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Namelijk: jij blijft achter en ik stap op de motor
Nouuuquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn kijkt streng en vraagt om papieren en rijbewijs
Dat zou ik echt niet aandurven hoor!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
You wish!![]()
Ik ben niet allrisk verzekerd, anders had je misschien nog wel een rondje mogen doen
* Merlijn schudtquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nouuu
Rijbewijs heb ik wel hoor, alleen niet voor de motor
Rij je met de auto ook gevaarlijk dan ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee ik vond vroeger motortours achterop bij mn (ex)vader erg leuk, maar zelf erop stappen doe ik niet.. Mij te gevaarlijk
Zonder kap (dit is letterlijk mijn vorige motor):quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet aandurven hoor!
Ja, ik ook. Toch (en zeker als je kinderen hebt) ga je op een motor heel defensief rijden.quote:
hier zou ik wel op achterop durven .. op van die sportdingen ben ik doods en doodsbangquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nice!![]()
In de planning nog:
[ afbeelding ]
Als mn zoontje in de auto zit rijd ik ook heel anders.. Veel oplettender, best erg eigenlijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Toch (en zeker als je kinderen hebt) ga je op een motor heel defensief rijden.
Deze heeft meer vermogen dan die supersportquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier zou ik wel op achterop durven .. op van die sportdingen ben ik doods en doodsbang
Sleur me maar een keer mee. Ik huur er tzt wel eentje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:00 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 krijgt spontaan weer zin in de lente/zomer!
Heb ik in het begin nooit interessant gevonden, maar toen ik later een stukje zag vond ik het toch wel een erg mooie film..quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zo heb ik hier de Narnia delen nog staan die ik ECHT een keer moet gaan kijken....
Ik meld me aan!quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb ik in het begin nooit interessant gevonden, maar toen ik later een stukje zag vond ik het toch wel een erg mooie film..
* JK1982 stelt huis evt. best beschikbaar voor FHF filmavond hoor. Mocht er animo genoeg zijn
* meldt. Of anders bij mij, kan ook prima.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb ik in het begin nooit interessant gevonden, maar toen ik later een stukje zag vond ik het toch wel een erg mooie film..
* JK1982 stelt huis evt. best beschikbaar voor FHF filmavond hoor. Mocht er animo genoeg zijn
Jij zit toch ook in Rotterdam? Is voor JJ wel dichterbij. Ik zit in Dronten, Flevoland. wel weer dichterbij voor Groningen en omstreken (centraal). Hmmz..quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* meldt. Of anders bij mij, kan ook prima.
Ach, een ding is makkelijk: plek zat!quote:
Hoogvliet (gemeente Rotterdam). Uitstekende installatie, buurman die zelden thuis is en slaapplek zat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij zit toch ook in Rotterdam? Is voor JJ wel dichterbij. Ik zit in Dronten, Flevoland. wel weer dichterbij voor Groningen en omstreken (centraal). Hmmz..
Maar misschien wel een leuk idee
Ik ben alleen wel een houthakker in de nachtelijke uren, heb ik gehoord.. Althans, als ik op m'n rug lig..quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoogvliet (gemeente Rotterdam). Uitstekende installatie, buurman die zelden thuis is en slaapplek zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |