Laatste quotes:quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:37 schreef Egberts het volgende:
Geen wonder dat ze hier allemaal kinderen hebben
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:37 schreef Merlijn het volgende:
Waar is MaffeMuts eigenlijk? Moeten we die niet ergens aan koppelen ? En Jaleesa moet natuurlijk ook aan een leuke date ?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:38 schreef Egberts het volgende:
Ben je bezig met een open sollicitatie?
quote:
Ireth wordt een beetje hitsig van al dit geneuzel..quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:18 schreef Ireth het volgende:
Oke, nou heb ik een droge broek nodig
(edit: het wordt gelijk een pyamabroek, ik duik mijn nest in!)
^^ dit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
@JK.. Ik was altijd zo dat ik echt niet alleen kon zijn en altijd druk zoekende was naar een jongen die die leegte op kon vullen.
Inmiddels ben ik er achter dat ik nog steeds niet goed alleen kan zijn maar dat het nutteloos is om een relatie aan te gaan waarvan je weet dat het toch gaat failen.
Weet je... het is voor jou geen eer dat je bij een jongen mag horen.... het is voor hém een eer dat je bij hem wilt zijn!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
@JK.. Ik was altijd zo dat ik echt niet alleen kon zijn en altijd druk zoekende was naar een jongen die die leegte op kon vullen.
Inmiddels ben ik er achter dat ik nog steeds niet goed alleen kan zijn maar dat het nutteloos is om een relatie aan te gaan waarvan je weet dat het toch gaat failen.
Ik blijf toch altijd weer hangen, jullie zijn te gezelligquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
Indeed weltrusten, zou Jaleesa 40 minuten geleden al niet gaan
EN dit ^^quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet je... het is voor jou geen eer dat je bij een jongen mag horen.... het is voor hém een eer dat je bij hem wilt zijn!
Die realisatie is ook langsamerhand gekomen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet je... het is voor jou geen eer dat je bij een jongen mag horen.... het is voor hém een eer dat je bij hem wilt zijn!
Geldt ook voor jou, maar dan met de 'haar' en "meisjes/vrouw" variantquote:
ik zocht nooit echt, maar kwam altijd in een relatie die niet kon werken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb geen wrok jegens vrouwen.... Ik ben alleen de juiste nog niet tegen het lijf gelopen en hoop haar ergens binnenkort tegen het lijf te lopen. Voor de rest vermaak ik me prima.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou, maar dan met de 'haar' en "meisjes/vrouw" variant
Ditquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:23 schreef Ganzz het volgende:
Mja, over mijn vorige relatie zullen we het maar niet hebben, 3,5 jaar gehad, het waren wel 3,5 onvergetenlijke jaren waarin veel gebeurt is. Nu wat rustiger aan doen
Ik loop vanzelf wel iemand tegenhet lijf
Ach een ridder met lans in een renault danquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb geen wrok jegens vrouwen.... Ik ben alleen de juiste nog niet tegen het lijf gelopen en hoop haar ergens binnenkort tegen het lijf te lopen. Voor de rest vermaak ik me prima.
Vind de TT daarom ook niet erg prettig, maar so be it.
Slaap lekker! *terugzwaaitquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz * YskaFredriksson wuift vanuit haar bedjemaar eerst snel trap oprent richtinghet bedje
Ze valt er blijkbaar niet voor... Kan toch zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:25 schreef Ganzz het volgende:
Ja maar Jalees, wat heb jij dan tegen kaaskoppen? Dan gooi je al 16 miljoen mensen uit je selectie
Dat idd, of het moet enigzins buitenlands lijkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ze valt er blijkbaar niet voor... Kan toch zijn?
iedereen valt voor wat anders, ik val bv niet op blond. Kies je niet, maar t een doet je gewoon minder dan t ander. Ik selecteer niet op haarkleur, maar mijn blondines doen me gewoon minderquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:25 schreef Ganzz het volgende:
Ja maar Jalees, wat heb jij dan tegen kaaskoppen? Dan gooi je al 16 miljoen mensen uit je selectie
zeker t totaalplaatje idd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:29 schreef Ganzz het volgende:
* Ganzz Ik val juist meer op dames van eigen bodem, blond, bla bla![]()
Hoewel bruin is ook mooi, hmm uiteindelijk komt het toch neer op het totaalplaatje
ik ben hindoestaans-surinaamsquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Je kiest het idd niet.. Anders was het nederlandse volk toch een veel makkelijkere keuze
Maar wat voor afkomst ben je dan als ik vragen mag Gomi?
Oke nice!quote:
Precieeeeesquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:33 schreef Ganzz het volgende:
Even aantonen dat we ook nog een serieus gesprek kunnen voeren in FHF
beetje afwisseling is nooit verkeerd hequote:Op woensdag 8 februari 2012 00:31 schreef Merlijn het volgende:
Het is wel weer een beladen iets aan het worden voor een slowchat. excuus.
Nah, dingen vallen blijkbaar verkeerd terwijl het niet kwaad bedoeld is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:35 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje afwisseling is nooit verkeerd he
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nah, dingen vallen blijkbaar verkeerd terwijl het niet kwaad bedoeld is.
Ik ben Limburger in Rotterdam..... ik heb geen minpunten meer overquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ty, maar wel amsterdammer. Dat is goed voor heel veel minpunten in rotterdam toch?
Haha. Aan die gekkigheid doe ik niet mee hoor!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ty, maar wel amsterdammer. Dat is goed voor heel veel minpunten in rotterdam toch?
Valt toch wel mee, volgens mij is iedereen hier vrij relax,quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou... Eerlijk gezegd nietquote:
lol idd das wel heel erg. Vooral dat limburgsequote:Op woensdag 8 februari 2012 00:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben Limburger in Rotterdam..... ik heb geen minpunten meer over
Huh, bij wie dan? Hier niet hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* JK1982 moet ook nodig sollicitatiebrieven gaan schrijven. Maarja, het komt er steeds niet vanquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:41 schreef Ganzz het volgende:
Bedtijd! Morgen laatste dingen regelen omtrend mijn arbeidscontract en dan vrijdag tekenen. Ik ga weer een nieuwe (leuke)tijd tegemoed. Ik heb er best zin in
Ook al? Nog een collega gevonden dusquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:45 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb geluk gehad, ik ben nog niet eens officieel afgestudeerd.Eind maart ben ik officieel INGMaar ik kan bij mijn stage blijven werken.
Ik zeg, nagelstylist! Doen! Hahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:57 schreef JK1982 het volgende:
Slaap lekker!
Ik wil als ik ander werk heb gevonden nog wel eens een deeltijdopleiding gaan volgen, alleen ik weet nog niet in welke richting..
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zeg, nagelstylist! Doen! Haha
Of met DJMO kroelen op de bank?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Geen idee waar Merlijn is.. Her zwaard uit de steen trekken?
Dat zal DJMO dr man niet zo apprecieren gok ikquote:
haha, dat heb ik toch wel of ik nu ga slapen of pas over een uurquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga zo ook maar eens denk ik.. Ik heb morgenochtend gegarandeerd moeite met opstaan
I drove up to the house around 7 or 8 and i yelled to the cabby yoho smell ya later, looked at my kingdom, i was finally there, to sit at my throne as the prince of bel air!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:06 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, dan ga ik nog maar even op huizenjacht denk ik, met The Fresh Prince op de achtergrond..
Aight!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
I drove up to the house around 7 or 8 and i yelled to the cabby yoho smell ya later, looked at my kingdom, i was finally there, to sit at my throne as the prince of bel air!
Still alive.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:02 schreef JaleesaJoia het volgende:
Geen idee waar Merlijn is.. Her zwaard uit de steen trekken?
Ah Gomi wat leuk voor je! Ik herinner me nog een vorige breakup, en hoe stuk je daarvan was. Het is je zo gegund.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zocht nooit echt, maar kwam altijd in een relatie die niet kon werken.
en nu sinds een paar maanden met mijn huidige vriendin, waar ik dus eigenlijk zomaar tegenaan ben gelopen
Die ken ik echt helemaal uit mn hoofd!quote:
Die serie is/was dan ook wel geniaal. Ik hou ergens wel van die oude series, i.t.t. al die nieuwe zooi.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Die ken ik echt helemaal uit mn hoofd!
Mijn favoriete oldskool serie is macgyver.. Ik heb ze dan ook allemaal op dvd.. Ik was gek van R.D. Anderson(macgyver himself)quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die serie is/was dan ook wel geniaal. Ik hou ergens wel van die oude series, i.t.t. al die nieuwe zooi.
Hoewel ik niet eens zo gek veel tv kijk trouwens, ding staat meestal maar op de achtergrond aan..
That 70's show....quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die serie is/was dan ook wel geniaal. Ik hou ergens wel van die oude series, i.t.t. al die nieuwe zooi.
Hoewel ik niet eens zo gek veel tv kijk trouwens, ding staat meestal maar op de achtergrond aan..
Maccgyver, A-Team, Airwolf.. dat was allemaal uit mijn jeugd.. Jeetje, wat klinkt dat oud, haha!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mijn favoriete oldskool serie is macgyver.. Ik heb ze dan ook allemaal op dvd.. Ik was gek van R.D. Anderson(macgyver himself)
Daarom keek ik dus ook altijd naar Stargate!!
Er was er trouwens nog een in de stijl van Airwolf...... Iets met een motor. Weet iemand die nog?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maccgyver, A-Team, Airwolf.. dat was allemaal uit mijn jeugd.. Jeetje, wat klinkt dat oud, haha!
De Snorkels
Hmm dat is iets te droge humor voor mijquote:
Whaaaa ken je ook Ovide?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maccgyver, A-Team, Airwolf.. dat was allemaal uit mijn jeugd.. Jeetje, wat klinkt dat oud, haha!
De Snorkels
jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er was er trouwens nog een in de stijl van Airwolf...... Iets met een motor. Weet iemand die nog?
Hoe heette dat ook alweer.quote:
Pie! Inderdaad ja.. Ja, als we over tekenfilms gaan beginnen.. Dinoriders en Thundercats waren favorieten van mij! Maar dat is nog verder terug..quote:
hij had lang blond haar, maakte jacht op ontsnapte gevangen en werd bijgestaan door die vent in dat busje.quote:
Op een chopper of een racer?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij had lang blond haar, maakte jacht op ontsnapte gevangen en werd bijgestaan door die vent in dat busje.
?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
@DJMO door je knipoog bij je reactie in FB weet ik niet zeker of je serieus een TT wijziging wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |