Ze valt er blijkbaar niet voor... Kan toch zijn?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:25 schreef Ganzz het volgende:
Ja maar Jalees, wat heb jij dan tegen kaaskoppen? Dan gooi je al 16 miljoen mensen uit je selectie
Dat idd, of het moet enigzins buitenlands lijkenquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ze valt er blijkbaar niet voor... Kan toch zijn?
iedereen valt voor wat anders, ik val bv niet op blond. Kies je niet, maar t een doet je gewoon minder dan t ander. Ik selecteer niet op haarkleur, maar mijn blondines doen me gewoon minderquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:25 schreef Ganzz het volgende:
Ja maar Jalees, wat heb jij dan tegen kaaskoppen? Dan gooi je al 16 miljoen mensen uit je selectie
zeker t totaalplaatje idd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:29 schreef Ganzz het volgende:
* Ganzz Ik val juist meer op dames van eigen bodem, blond, bla bla![]()
Hoewel bruin is ook mooi, hmm uiteindelijk komt het toch neer op het totaalplaatje
ik ben hindoestaans-surinaamsquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Je kiest het idd niet.. Anders was het nederlandse volk toch een veel makkelijkere keuze
Maar wat voor afkomst ben je dan als ik vragen mag Gomi?
Oke nice!quote:
Precieeeeesquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:33 schreef Ganzz het volgende:
Even aantonen dat we ook nog een serieus gesprek kunnen voeren in FHF
beetje afwisseling is nooit verkeerd hequote:Op woensdag 8 februari 2012 00:31 schreef Merlijn het volgende:
Het is wel weer een beladen iets aan het worden voor een slowchat. excuus.
Nah, dingen vallen blijkbaar verkeerd terwijl het niet kwaad bedoeld is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:35 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje afwisseling is nooit verkeerd he
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nah, dingen vallen blijkbaar verkeerd terwijl het niet kwaad bedoeld is.
Ik ben Limburger in Rotterdam..... ik heb geen minpunten meer overquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ty, maar wel amsterdammer. Dat is goed voor heel veel minpunten in rotterdam toch?
Haha. Aan die gekkigheid doe ik niet mee hoor!quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ty, maar wel amsterdammer. Dat is goed voor heel veel minpunten in rotterdam toch?
Valt toch wel mee, volgens mij is iedereen hier vrij relax,quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nah, dingen vallen blijkbaar verkeerd terwijl het niet kwaad bedoeld is.
Nou... Eerlijk gezegd nietquote:
lol idd das wel heel erg. Vooral dat limburgsequote:Op woensdag 8 februari 2012 00:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben Limburger in Rotterdam..... ik heb geen minpunten meer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |