Voor deze keer wordt het je vergevenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:36 schreef JK1982 het volgende:
Nul kinderen hiero..
@Jaleesa: sorry, moet totaal de andere kant op. Anders had je met alle plezier mee mogen rijden..
Misschien krijg ik Rucky zo ver dat hij in de kofferbak gaat liggen naar de bowling... Kun jij voorin zittenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Voor deze keer wordt het je vergeven
Alleen deze keer? Ai...quote:Op maandag 6 februari 2012 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Voor deze keer wordt het je vergeven
niet teveel alcohol drinken op de meet, en je kunt 't prima combineren~!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:41 schreef JK1982 het volgende:
Crap..
Ik zit net naar de datum van de bowlingmeet te kijken en naar de datum van een motordingetje waar ik naartoe wil, en dat motorgebeuren is gewoon de dag ná de bowlingmeet..
of je huurt een hotelkamer met jalees samen, en dropt haar onderweg naar zeeland in r'damquote:Op maandag 6 februari 2012 00:41 schreef JK1982 het volgende:
Crap..
Ik zit net naar de datum van de bowlingmeet te kijken en naar de datum van een motordingetje in Zeeland waar ik naartoe wil, en dat motorgebeuren is gewoon de dag ná de bowlingmeet..
Misschien moet ik Ireth ook maar lief aankijken, kan ik de dag erna meteen door..
nouja, in dat geval houdt het in: vrijdag van dronten naar utrecht, 's avonds weer terug en dan de volgende dag van dronten, langs utrecht, weer naar goes.. Geen wonder dat ik makkelijk aan die 50k per jaar kom..quote:Op maandag 6 februari 2012 00:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
niet teveel alcohol drinken op de meet, en je kunt 't prima combineren~!
* JK1982 houdt maar even wijselijk z'n mond..quote:Op maandag 6 februari 2012 00:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
of je huurt een hotelkamer met jalees samen, en dropt haar onderweg naar zeeland in r'dam
is dat alles?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik makkelijk aan die 50k per jaar kom..
haal je maar niets in je hoofd, ze neemt zoonlief mee als 't goed is? Jalees?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 houdt maar even wijselijk z'n mond..
Hoewel een hotelletje an sich nog niet eens zo'n gek idee is
die strompelt nu naar bed toe volgens mij..quote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
haal je maar niets in je hoofd, ze neemt zoonlief mee als 't goed is? Jalees?
das ook echt jouw oplossing voor alles he?quote:
in dat geval:quote:Op maandag 6 februari 2012 00:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
in een corsa diesel uit 98 hè, dat telt dus dubbel!
Oh ja, ik was ondertussen naar een andere auto aan het kijken.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
in dat geval:![]()
record staat op 13 maanden een leaseauto oprijden....
Kijken, kijken, maar niet kopen....quote:Op maandag 6 februari 2012 00:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oh ja, ik was ondertussen naar een andere auto aan het kijken.
De Corsa had ik eigenlijk als tijdelijk wagentje gekocht, maar ik rij er ondertussen alweer ruim een jaar mee..
Die blijft toevallig thuisquote:Op maandag 6 februari 2012 00:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
haal je maar niets in je hoofd, ze neemt zoonlief mee als 't goed is? Jalees?
* slikt iets in....quote:Op maandag 6 februari 2012 00:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Die blijft toevallig thuis
Anders ben ik de hele meet lang bezig om achter mn kind aan te rennenzie ik niet zo zitten!
Ik doe helemaal niks!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maar hij hoeft alsnog niks in zn hoofd te halen
vertel op?quote:
Wil ik ook wel ns weten!?!?quote:
quote:
nouja dit is nu daadwerkelijk mijn eerste van vandaag.. Mijn hele keuken zit nu wel onder de slagroom :p eerst gebruiksaanwijzing lezen en daarna pas met die patronen aan de gang (profi slagroom bus :p)quote:Op maandag 6 februari 2012 00:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
das ook echt jouw oplossing voor alles he?
ik weet het .. je neemt mijn kinderen mee terug, en laat mijn plaats innemen door jaleesaquote:Op maandag 6 februari 2012 00:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]![]()
* Merlijn geduldig bowlingmeet afwacht....
dan neem ik jou wel mee naar Groningen en ga ik je daar verwennen met warme choco en een hot stone massage kan ik ook wel regelen :pquote:Op maandag 6 februari 2012 00:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik weet het .. je neemt mijn kinderen mee terug, en laat mijn plaats innemen door jaleesa![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
nouja dit is nu daadwerkelijk mijn eerste van vandaag.. Mijn hele keuken zit nu wel onder de slagroom :p eerst gebruiksaanwijzing lezen en daarna pas met die patronen aan de gang (profi slagroom bus :p)
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
dan neem ik jou wel mee naar Groningen en ga ik je daar verwennen met warme choco en een hot stone massage kan ik ook wel regelen :p
quote:
r.s. ?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door deze profi handjes! En dan moet je mijn rug wegdenken en die van jou er voor in de plaats denken
Is dat een cut-out van dat filmpje wat je laatst postte?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door deze profi handjes! En dan moet je mijn rug wegdenken en die van jou er voor in de plaats denken
Volgens mij hoort die foto in een ander topic thuisquote:Op maandag 6 februari 2012 01:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mwaaaah hij staat op de homepage van de masseur zn website en ik heb ook al vele brievenbussen gelegen door meerdere flyeracties :pquote:Op maandag 6 februari 2012 01:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij hoort die foto in een ander topic thuis
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
mwaaaah hij staat op de homepage van de masseur zn website en ik heb ook al vele brievenbussen gelegen door meerdere flyeracties :p
ah, 't was ook maar een geintje, ik doelde op deze: [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #83quote:Op maandag 6 februari 2012 01:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
mwaaaah hij staat op de homepage van de masseur zn website en ik heb ook al vele brievenbussen gelegen door meerdere flyeracties :p
aaaaah naaaa vind ik hem niet helemaal bij horen..quote:Op maandag 6 februari 2012 01:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
ah, 't was ook maar een geintje, ik doelde op deze: [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #83
M'n fantasie gaat weer eens met me op de loop.. Komt door dat hotelletje van DJMOquote:Op maandag 6 februari 2012 01:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
aaaaah naaaa vind ik hem niet helemaal bij horen..
enne egberts, zocht je nog pannenzegels :p
Nouja zeg.. viespeuk!quote:Op maandag 6 februari 2012 01:17 schreef Egberts het volgende:
Misschien moet je met die gedachte naar bed gaan
Ik bepaal natuurlijk altijd zelf aan wie ik de zegels stuur :p dus als ik jou een mooi doel vind dan doe ik dat haha, naja stuur je adres maar ik heb er vandaag 2 gekregen (volgens mij hadden het er 3 moeten zijn maargoed)quote:Op maandag 6 februari 2012 01:14 schreef Egberts het volgende:
Als er niemand is die ze harder nodig heeft dan mij hou ik me aanbevolen
http://www.telegraaf.nl/v(...)n_in_vies_bed__.htmlquote:Op maandag 6 februari 2012 01:23 schreef Egberts het volgende:
Als het goed is heb je DM (aan jou de eer om de eerste te zijn die een DM van me ontvangt)
En JK wat is er nu vies aan slapen?
Sommige onderzoeken..quote:Op maandag 6 februari 2012 01:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/v(...)n_in_vies_bed__.html
Hoorde gisteren in Ahoy een hardcore versie van "Angels".... Hele zaal stond te springen en Merlijn stond:quote:Op maandag 6 februari 2012 01:30 schreef Egberts het volgende:
sommige onderzoeken zit een kern van waarheid in
Het zijn dan geen boeken huisdieren of een afstandsbediening, maar die laptop ligt hier prima naast mij snachts.
En wie droomt er nu niet over Robbie Williams?
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:34 schreef Egberts het volgende:
Er is maar 1 goed ding aan Rotterdam!
Het vliegtuig naar Maastricht Aachen airport
Jij bent niet single......quote:Op maandag 6 februari 2012 01:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik slaap als een single hahahaha naja ik verschoon het bed iets vaker, mits ik eraan denk.
Dekbed van 220*240....quote:Op maandag 6 februari 2012 01:38 schreef Egberts het volgende:
Bedden verschonen lijkt me pas verschikkelijk als je het ook zelf moet wassen en drogen,
tot die tijd is het een eitje om dat als het uitkomt eraf te halen en dan te verwachten dat het voor ik ga slapen weer gewassen en gedroogd terug is.
ps.
nog een voordeel van single zijn!
je hoeft maar de helft van je tweepersoonsbed te verschonen waardoor je gewoon elke week van kant kan wisselen en dus het opmaken van je bed dagen kan uitstellen
nee ik heb een relatie maar volgens het onderzoek val ik meer in de categorie single qua gedrag :pquote:
* poll start:quote:Op maandag 6 februari 2012 01:40 schreef Egberts het volgende:
Volgens mij is er al genoeg input gegeven voor een nieuw artikel Merlijn, als het af is zien we het we langskomen!
Zijn er meerdere antwoorden mogelijk?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* poll start:
Hoe slaapt u 's nachts:
[ ] Overdwars
[ ] Ik jat alle deken, al is die 3 meter breed
[ ] Op 10 cm van de bedrand
[ ] Bovenop mijn partner
[ ] Ik slaap op de bank
[ ] Overig: graag invullen:
..................................................
Moet ik beginnen?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:46 schreef Egberts het volgende:
[..]
Zijn er meerdere antwoorden mogelijk?
1. Slapen is voor watjes!
2. Ik slaap in standje zeester
3. Overig ...
* noteert: Overig.... Nader onderzoek door 3e partij gewenst....quote:Op maandag 6 februari 2012 01:50 schreef Egberts het volgende:
Ik wil graag een hulplijn inschakelen!
Ik slaap vrijwel altijd met mijn ogen dicht en heb geen mogelijkheid gezien om mijn gedrag gedurende deze periode te observeren. Helaas blijft er dus grote onduidelijkheid over mijn slaapgedrag!
Landgraaf.....quote:
11 jaar lang letterlijk in de achtertuin....quote:Op maandag 6 februari 2012 01:55 schreef Egberts het volgende:
Dat klinkt mij als muziek in de oren (lees Pinkpop)
Alweer een vrouw die net doet alsof ze niets te vertellen heeftquote:Op maandag 6 februari 2012 01:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[X] Overig: graag invullen: ingerold in de deken. Alle nachten links behalve als M thuis is dan moet ik rechts
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ ] Overdwars
[ ] Ik jat alle deken, al is die 3 meter breed
[X] Op 10 cm van de bedrand
[ ] Bovenop mijn partner
[X] Ik slaap op de bank
[X] Overig: graag invullen: ingerold in de deken. Alle nachten links behalve als M thuis is dan moet ik rechts
Hij wil graag bij de deur liggen, om me te beschermen ofzo ietsquote:Op maandag 6 februari 2012 01:59 schreef Egberts het volgende:
[..]
Alweer een vrouw die net doet alsof ze niets te vertellen heeft
die is best goed gevonden ... die ga ik onthoudenquote:Op maandag 6 februari 2012 02:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hij wil graag bij de deur liggen, om me te beschermen ofzo iets
Ligt er compleet aan vanaf welke kant je kijktquote:Op maandag 6 februari 2012 02:04 schreef Egberts het volgende:
[..]
die is best goed gevonden ... die ga ik onthouden
Omdat ik altijd op mijn linkerzij slaap sliep ik altijd links, zo kon ik naar de muur kijken in plaats van naar haar.
Is dat niet romantisch?
Nu weet ik dat ik af en toe een flink oerwoud kan ontbossen, maar een hele goede vriendin van me blijft wel eens slapen.... Daar lig IK zelfs wakker vanquote:Op maandag 6 februari 2012 02:07 schreef Egberts het volgende:
Ik kreeg opeens een heldere ingeving, en vond zo alweer een voordeel van single zijn.
Geen gesnurk! behalve dat van jezelf
Zegt ze vol overtuiging.....quote:Op maandag 6 februari 2012 02:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
wij snurken allebei niet! Mijn schoonmoeder en schoonzus wel en mijn ouders + broertje ook.. :p
Nog nooit klachten gehad! Haha en we waren afgelopen jaar op vakantie met mijn schoonmoeder, schoonzus en schoonzusje en zei deelden een slaapkamer. Midden in de nacht is mijn schoonzusje de slaapkamer uitgevlucht met matras en al :pquote:
Ik ga ook afsluiten.... Wish me luck voor morgenochtend....quote:Op maandag 6 februari 2012 02:14 schreef Egberts het volgende:
Die die het hardste roepen dat ze niet snurken zagen hele bossen om snachts
Ik snurk ook prima als ik op mijn zij slaap. Ik heb echter wel een liefelijk snurkje heb ik mij laten vertellen ... (kan dat??)
Ik ga ook de binnenkant van mijn ogen bekijken, Over iets meer dan 4½ uur gaat die wekker alweer
Je kruist overig: graag invullen aan maar vult het niet in? Is het nog vroeg?quote:Op maandag 6 februari 2012 07:46 schreef DJMO het volgende:
[ ] Overdwars
[X] Ik jat alle deken, al is die 3 meter breed
[ ] Op 10 cm van de bedrand
[ ] Bovenop mijn partner
[X] Ik slaap op de bank
[ ] Slapen is voor watjes!
[ ] Ik slaap in standje zeester
[X] Overig: graag invullen:
de overig is in mijn geval niet voor openbare uitspraken geschiktquote:Op maandag 6 februari 2012 08:00 schreef Egberts het volgende:
[..]
Je kruist overig: graag invullen aan maar vult het niet in? Is het nog vroeg?
We moeten als Juryleden kritisch zijn zodat Merlijn een echt wetenschappelijk artikel kan optypen
Het is nu net alsof ik heel nieuwsgierig ben ...quote:Op maandag 6 februari 2012 08:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
de overig is in mijn geval niet voor openbare uitspraken geschikt
teletubbies ... verdwijn maar gauwquote:Op maandag 6 februari 2012 08:27 schreef Egberts het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, waar is die sneeuw?
En op het station kwam ik erachter dat ik mijn portomonee vergeten was en toen ik naar huis liep ben ik helemaal verkeerd gelopen. Ik vind het nu al een kut dag.quote:Op maandag 6 februari 2012 05:29 schreef Rucky het volgende:
Maak ik me klaar voor een nieuwe werkdag ben ik vergeten de droger aan te zetten. Dat is niet handig.
is geen excuus meerquote:
he handige harry, last van het maandagmorgen syndroom...quote:Op maandag 6 februari 2012 08:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
En op het station kwam ik erachter dat ik mijn portomonee vergeten was en toen ik naar huis liep ben ik helemaal verkeerd gelopen. Ik vind het nu al een kut dag.![]()
![]()
En ik of JaleesaJoia nog last heeft van spierpijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:10 schreef DJMO het volgende:
*ben benieuwd hoe Merlijn z'n examen is gegaan ...
Jaa! Wel minder, maar ik moest denet een heleboel trappen op bij de 2e kamer dus mn benen protesteren weerquote:Op maandag 6 februari 2012 11:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik of JaleesaJoia nog last heeft van spierpijn.
* Merlijn is geslaagd. Was wel een pittige.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:10 schreef DJMO het volgende:
*ben benieuwd hoe Merlijn z'n examen is gegaan ...
gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn is geslaagd. Was wel een pittige.
nu eerst![]()
Thnx. Nee, zijn examens op een PC.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:26 schreef Egberts het volgende:
een pittige examinator?
En toch ook wel gefeliciteerd
Ik zal wel van die stenen die Yska heeft oor je regelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jaa! Wel minder, maar ik moest denet een heleboel trappen op bij de 2e kamer dus mn benen protesteren weer
Feli.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn is geslaagd. Was wel een pittige.
nu eerst![]()
Volgens mij is dat de nieuwe trend, ik zie meer van dat soort berichten voorbij komen op FB...quote:Op maandag 6 februari 2012 12:53 schreef The_Dean het volgende:
Zal ik mijn huis verhuren aan Elfstedentoeristen? Woon 4 km van Dokkum
Ga ik wel een paar dagen bij mijn ouders slapen
Ik engineer tegenwoordig (bijna) niets meer zelf. Ben infra architect bij een multinational en schrijf virtualisatieontwerpen voor overheid, banken en bedrijven zoals Shell, BP etc.quote:
Die paar stenen kosten min 175 euro.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
En Rucky zijn niet mijn stenen hoor, die zijn van de professioneel masseur zelf.
Maar volgens mij heeft de mama van Jaleesa ze welnet zo makkelijk.
Hittepit?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die paar stenen kosten min 175 euro.![]()
Ik ga wel naast Jaleeza liggen of als DJMO ook meekomt in het midden.![]()
En anders gooi ik wel eens een stoeptegel in de magnetron.
Ik hou je niet tegenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef Egberts het volgende:
Was dat het signaal dat we naar huis moeten gaan?
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef DJMO het volgende:
'k ben zo blij he![]()
de kinderarts die jan onder controle had, stribbelede helemaal niet tegen toen ik vroeg of ze de gegevens wilde overdragen aan de KA van lucertis waar Jan onderzocht gaat worden op ADHD enzo. Sterker nog, ze vond het een goed idee van me, omdat ik zo alles onder één dak heb én het is dichterbij (tien mins. fietsen ipv uur met ov)
d'r is echt een last van m'n schouders afgevallen
* ja, meldt!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:54 schreef Martijntj het volgende:
Indien mensen nog vervoer zoeken van Rotterdam naar Utrecht ten tijde van bowlingmeet strijk ik wel eens met hand over het hart en rij ik met liefde een stukje omroep iig even tijdig..
Thnxquote:Op maandag 6 februari 2012 18:06 schreef maffemuts het volgende:
Goedenavond allen!
Merlijn gefeliciteerdfijn om te zien dat ondanks je slechte voorgevoelens het toch goed is gegaan!
En voor de rest... tis maandagenuf said.
Ik speel zelf voor taxiquote:
Maar de belangrijkste passagier moet in je kofferbak.quote:
Ik kon het toch proberen ?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste passagier moet in je kofferbak.
Nee. Zijn de kids nog te jong voor...quote:
Kinkyquote:Op maandag 6 februari 2012 20:37 schreef Papabear het volgende:
psstt.... jullie staan op de lijst van Yvonne
Gij zult nie jokken!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:37 schreef Papabear het volgende:
quote:
Idd maar jij staat hoger.quote:
quote:
ik zeg: Doen!quote:Maar het lijkt me wel leuk om haar eens te ontmoeten.![]()
En ik kom 2x per dag langs haar werk dus zo moeilijk zou het niet eens moeten zijn. Alleen even uitstappen onderweg.
Ja hoor. Moet ik de dakdragers en de trekhaak ook klaarzetten?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef DJMO het volgende:
heb jij trouwens ruimte voor 'n duo wagen achterin Merlijn? Het lijkt me wenselijk dat ik "slaapruimte" meeneem
Dan gaat de kinderwagen zeker achterin en moet ik zeker op de trekhaak?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja hoor. Moet ik de dakdragers en de trekhaak ook klaarzetten?
Nee, het is handiger als je gewoon voorin gaat....quote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan gaat de kinderwagen zeker achterin en moet ik zeker op de trekhaak?
![]()
Ik houd nog even een slag om de arm. De bowlingmeet is geregeld maar misschien ga ik ook wel weer eerder om mensen op te vangen en om van te voren bij het bowling centrum te gaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, het is handiger als je gewoon voorin gaat....
Uuuuhhhh.... Ok..quote:
Iddquote:Op maandag 6 februari 2012 21:47 schreef Papabear het volgende:
Ik zou zeggen: Wees blij dat ze al je 'ex' is
* Merlijn zet pot bier neer voor JK1982. Veel schelden, kut roepen en bier drinken nu.... verplicht!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef JK1982 het volgende:
't Is gewoon kl*te.. Ergens had ik nog de stille hoop op een nieuwe start, nadat zij een paar weken vrijwilligerswerk in Afrika heeft gedaan, maar hiermee is dus wel alle hoop vervlogen. Lang verhaal, daar zal ik jullie niet mee vermoeien, maar dit valt wel echt even rauw op m'n dak. Heb hem echt even helemaal zitten..
Sorry, is ook geen leuk onderwerp voor hier..
Gouden tipquote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn zet pot bier neer voor JK1982. Veel schelden, kut roepen en bier drinken nu.... verplicht!
Bier = op hiero..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn zet pot bier neer voor JK1982. Veel schelden, kut roepen en bier drinken nu.... verplicht!
Luister JK, het trekt gewoon een zware wissel op je leven. Flink avondje aan de drank (met alle gevolgen), muziek met teveel herinneringen, en dan je nest in. Dan de volgende dag maar niet in staat om te werken. Je bent het dan wel kwijt en draagt het niet meer (in die mate) met je mee.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bier = op hiero..
Hoewel ik best even flink zou willen doorhalen nu ja. Het gewoon even lekker op een drinken zetten, nergens aan denken en alle shit vergeten. Maargoed, laatste vrije dag, morgen weer werken. En in je eentje is er ook niet veel aan..
psssst jij ookquote:Op maandag 6 februari 2012 20:37 schreef Papabear het volgende:
Schat, jij hebt nu iemand die helemaal voor jou gaat. Jezelf! Geen half werk, jij bent belangrijk en jij verdient alle aandacht en geen gedeelde aandacht!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Uuuuhhhh.... Ok..
Maar g*dverdeg*dver zeg, wat een kutdag.. Weer naar huis na een paar lekkere dagen in Zeeland, en dan kom je er tussendoor nog even achter dat je ex binnen 4 weken alweer onder de pannen is bij degene waar ze 7 jaar geleden ook al mee aan het klooien was..
Weet effe niet wat ik hier nu mee aan moet. Zo snel mogelijk proberen haar te vergeten denk ik maar..
Huh? Is dat de dame met wie je naar Kane bent geweest? Ik wist niet dat het uit was tussen julliequote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Uuuuhhhh.... Ok..
Maar g*dverdeg*dver zeg, wat een kutdag.. Weer naar huis na een paar lekkere dagen in Zeeland, en dan kom je er tussendoor nog even achter dat je ex binnen 4 weken alweer onder de pannen is bij degene waar ze 7 jaar geleden ook al mee aan het klooien was..
Weet effe niet wat ik hier nu mee aan moet. Zo snel mogelijk proberen haar te vergeten denk ik maar..
Yep, sinds 29 december..quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Is dat de dame met wie je naar Kane bent geweest? Ik wist niet dat het uit was tussen jullieKlote joh!
Mijn ex tegengekomen....quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yep, sinds 29 december..
Maargoed, ik zal jullie er verder niet teveel mee lastigvallen, wilde alleen heel even kort chagerijnen..![]()
Iemand nog wat leuks gedaan vandaag?
Lol.. daar zit ik voorlopig écht even niet op te wachten..quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn ex tegengekomen....![]()
![]()
Ow wacht... iets leuks moest het zijn....
de held zijn is tofquote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn ex tegengekomen....![]()
![]()
Ow wacht... iets leuks moest het zijn....
5 minuten verder staat een logeerbed indien nodig....quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben aan het denken om morgen de trein naar DJMO te pakken. Alleen 4u heen en 4u terug staat me tegen :p
Moet je me alweer voor zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
5 minuten verder staat een logeerbed indien nodig....
Whahaha.... Hee Ruck, waar woon jij eigenlijk?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet je me alweer voor zijn.
Ik wou net zeggen dat ik wel gewend was om op de bank te slapen.
Ja, vandaag op kantoor geregeld dat -mocht de elfstendentocht doorgaan en het valt op een werkdag- ik dan een dagje vrij ben om naar Friesland af te reizen en lekker langs de Bonkevaart te gaan zitten blauwbekken met een pot koffie en snertquote:
Das het belangrijkste onderdeel he! Jammer dat Asfalt nog niet in Franeker woont hadden we daar kunnen FHFen. Gelukkig woont mijn schoonfamilie in Harlingen!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
En na afloop even naar Groningen om kindjes te maken met Yska![]()
*Harlingen noteert*quote:Op maandag 6 februari 2012 23:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Das het belangrijkste onderdeel he! Jammer dat Asfalt nog niet in Franeker woont hadden we daar kunnen FHFen. Gelukkig woont mijn schoonfamilie in Harlingen!
OMG....quote:Op maandag 6 februari 2012 23:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Das het belangrijkste onderdeel he! Jammer dat Asfalt nog niet in Franeker woont hadden we daar kunnen FHFen. Gelukkig woont mijn schoonfamilie in Harlingen!
Loop afstand vanaf Rotterdam csquote:Op maandag 6 februari 2012 22:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Whahaha.... Hee Ruck, waar woon jij eigenlijk?
Ja, je wordt al doorgelicht hiero....quote:
hele andere kant opquote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Waar ergens precies, ik heb 4 jaar gewerkt vlak bij de kruiskade. (s'gravendijkwal)
ben ik grappig?quote:
Kan ik nog niet beoordelen... maar "get a room" schoot door mijn hoofdquote:
Ah, verder niet zo bekend in rotterdam, ik wist hoe ik heen en terug van mijn werk moest lopen, via wat mooie winkels in Rdamquote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
hele andere kant opdenk richting kleinpolderplein
Ach zodra het kind gecreeerd is dan is het onderwerp ook weer klaar..quote:Op maandag 6 februari 2012 23:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan ik nog niet beoordelen... maar "get a room" schoot door mijn hoofd
Precies. Kindje maken is in een vloek en een zucht gebeurd (zucht van mij....)quote:Op maandag 6 februari 2012 23:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach zodra het kind gecreeerd is dan is het onderwerp ook weer klaar..
als jij zegt hoelaat je op metro poortugaal bent, kom ik je halen met de kinderen! en ja, ik weet vrijwel zeker dat Merlijn dan ook even z'n hoofd om het hoekje komt steken als hij tijd heeftquote:Op maandag 6 februari 2012 23:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
He DJMO als ik kom, word ik dan opgehaald met de kinderwagen
MiniMeetquote:Op maandag 6 februari 2012 23:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
als jij zegt hoelaat je op metro poortugaal bent, kom ik je halen met de kinderen! en ja, ik weet vrijwel zeker dat Merlijn dan ook even z'n hoofd om het hoekje komt steken als hij tijd heeft
Zou eerder "maken" verwachten.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:20 schreef DJMO het volgende:
waarom lees k trouwens constant: waar we kinderen delen .. in een tt die 'k zelf verzonnen heb?
Ik weet niet of dat laatste zo'n bevredigend iets isquote:Op maandag 6 februari 2012 23:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Precies. Kindje maken is in een vloek en een zucht gebeurd (zucht van mij....)
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:20 schreef DJMO het volgende:
waarom lees k trouwens constant: waar we kinderen delen maken .. in een tt die 'k zelf verzonnen heb?
maken zit er voor mij niet (meer) in (voorlopig) want spiraaltjequote:Op maandag 6 februari 2012 23:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
MiniMeet
[..]
Zou eerder "maken" verwachten.
[..]
Ik weet niet of dat laatste zo'n bevredigend iets is
* whatsapp scriptje voorbereidt. Telefoonnummer graag....quote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ghehe ik slaap heul vast! Ik wil graag ook bij de Primark koekeloeren. Ben ik alweer 2 jaar niet meer geweest
Maar gewoon what's appen hoor! Des te eerder ik wakker ben (vanaf 6u) des te beter :p
Die heb ik zo weggehaald.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
maken zit er voor mij niet (meer) in (voorlopig) want spiraaltje
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die heb ik zo weggehaald.![]()
[ afbeelding ]
* Merlijn zoekt niveau van vanavond ergens ver onder de zeespiegel.....quote:
Volgens mij komen we elkaar dan weer tegen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn zoekt niveau van vanavond ergens ver onder de zeespiegel.....
Daarvoor moet je in Rotterdam zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* DJMO duikt bij merlijn onderquote:Op maandag 6 februari 2012 23:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
hihihihi en dan kom ik morgen misschien ook nog eens. Als het aan de what's app bom van Merlijn ligt vast wel :pquote:Op maandag 6 februari 2012 23:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO duikt bij merlijn onder
*ik is bang van die rare FHF'ers
We zijn al met zijn drieën dus het wordt vast gezellig op de bodem.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO duikt bij merlijn onder
*ik is bang van die rare FHF'ers
Daar ben ik niet bang voorquote:Op maandag 6 februari 2012 23:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
We zijn al met zijn drieën dus het wordt vast gezellig op de bodem.
Nog even bedenken hoe ik de versnaperingen droog doorgeef. maar dat komt ook wel goed.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:39 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor
Fijne voortzetting nog, ik duik erin![]()
Als je het leuk lijkt dan kan ik morgen wel eerder vrij nemen en dan gaan we samen naar DJMO.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
slaap lekker allemaal en wie weet wie ik morgen allemaal ga zien....
Zwembadjes misschien wel, maar ik dacht vanmiddag ook aan een touw oid....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:05 schreef Ireth het volgende:
Is het heel gek als ik mijn kind morgen voor het eerst op natuurijs laat schaatsen met zwembandjes om??![]()
Ik moest zorgen dat Yska morgenochtend op tijd d'r nest uit is....quote:
En je vond het nu wel "op tijd"quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moest zorgen dat Yska morgenochtend op tijd d'r nest uit is....
wie heeft het over "nu"quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oja, wist dat ik nog iets moest beantwoorden
En zeer onbevredigend.....quote:
Ja sorry, kon niet harder zuigen qua antwoord hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En zeer onbevredigend.....
om maar in de stijl van het topic te blijven....![]()
* Merlijn veegt het bier van zijn schermquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja sorry, kon niet harder zuigen qua antwoord hoor
* Merlijn maar eens een serieus gesprek met Suus moet aangaan over het gedrag van haar moeder...quote:
* DJMO verslikt zich wederomquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja sorry, kon niet harder zuigen qua antwoord hoor
komop .. hoe heet dat tv-programma nou?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:25 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn maar eens een serieus gesprek met Suus moet aangaan over het gedrag van haar moeder...
persweeenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef Egberts het volgende:
krijg je tegenwoordig ook al kinderen door te zuchten? Volgens mij heb ik ergens iets gemist op school ...
* krijgt spontaan pijn aan de handen door de herinnering....quote:
ik ergens anders ...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* krijgt spontaan pijn aan de handen door de herinnering....
Cliche: het is het mooiste tafereel wat ik ooit heb mee mogen maken. En dan ging het bij ons echt niet soepel....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:45 schreef Egberts het volgende:
Zitten jullie nu allemaal met de handen in de haren met enorme flashbacks naar de bevallingstafarelen?
Nog even en ik durf niet meer aan kinderen te denken ...
en van de andere kant (disclaimer: nee, merlijn en ik hebben samen geen kinderen) .. ik heb drie kids, en van alledrie weet ik me nog maar één ding met beeld te herinneren .. 'moment dat ze op m'n buik gelegd werden: alsjeblieft mama"quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Cliche: het is het mooiste tafereel wat ik ooit heb mee mogen maken. En dan ging het bij ons echt niet soepel....
Datgene wat mij het meest bijstaat is dat we de de verloskundige en de kraamzorg met de bek vol tanden hebben laten staan, 2 minuten na de geboorte....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
en van de andere kant (disclaimer: nee, merlijn en ik hebben samen geen kinderen) .. ik heb drie kids, en van alledrie weet ik me nog maar één ding met beeld te herinneren .. 'moment dat ze op m'n buik gelegd werden: alsjeblieft mama"
Ik hoor een vrijwilliger!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:59 schreef Egberts het volgende:
Achja, voor nu hou ik het lekker bij babysitten zo nu en dan
Na een weekendje is het toch mooi als je de kids weer achter kan laten en druk kan zijn met jezelf ...
Als ze maar in de leeftijd zijn waarop ze voetballen oid, of op een console spelletjes spelen ^^ , of gewoon gaan zitten knutselen terwijl ik laptop is alles onder controle.quote:
Laptop? Niet voor het een of ander, maar die wordt dus geconfisceerd door die van mijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:10 schreef Egberts het volgende:
[..]
Als ze maar in de leeftijd zijn waarop ze voetballen oid, of op een console spelletjes spelen ^^ , of gewoon gaan zitten knutselen terwijl ik laptop is alles onder controle.
Een luier heb ik nog nooit vastgehad, en dat mag best zo blijven
ja, twee stuks waarvan DJMO geheimzinnig doetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:14 schreef Egberts het volgende:
Als je ze daarmee stil krijgt, waarom niet
Ik vind het voor de rest wel verdacht stil hier vanavond,
Had je trouwens gezien dat er serieuze reacties waren gekomen op je slaapenquete?
waarvan jij de uitkomst wel kan raden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ja, twee stuks waarvan DJMO geheimzinnig doet
Dammit! zit jij vastgeplakt aan dit topic of wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarvan jij de uitkomst wel kan raden.
'k ben soms net een tube bisonkitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dammit! zit jij vastgeplakt aan dit topic of wat?
Net de navelstreng van Ireth....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
'k ben soms net een tube bisonkit![]()
maar nee, ik scrollde over 't topic heen toe hij refreshed werd![]()
uhuh, maar dan de jouwequote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Net de navelstreng van Ireth....![]()
onder een tafel dekking zoekt
durf je wel als ze slaaptquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Net de navelstreng van Ireth....![]()
onder een tafel dekking zoekt
Oh geloof me. Die krijg ik uiteindelijk wel weer op mijn brood....quote:
quote:
Suus beschermt me welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:23 schreef DJMO het volgende:
wie kaatst kan de bal verwachten Merlijn .. keep that in mind .. where ever you go
heb je bescherming nodig .. of wil je bescherming hebben ?quote:
Mwah.... het is haar eigen uitspraakquote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:25 schreef Egberts het volgende:
Volgens mij wil hij zoveel spammen zodat Ireth het niet terug gaat lezen en hij eronderuit komt ..
Ik zie de volgende TT al aankomen....quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 01:34 schreef Merlijn het volgende:
maar het is inderdaad erg stil. Yska ligt bij PapaBear. Rucky op de bank bij DJMO....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |