M'n fantasie gaat weer eens met me op de loop.. Komt door dat hotelletje van DJMOquote:Op maandag 6 februari 2012 01:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
aaaaah naaaa vind ik hem niet helemaal bij horen..
enne egberts, zocht je nog pannenzegels :p
Nouja zeg.. viespeuk!quote:Op maandag 6 februari 2012 01:17 schreef Egberts het volgende:
Misschien moet je met die gedachte naar bed gaan
Ik bepaal natuurlijk altijd zelf aan wie ik de zegels stuur :p dus als ik jou een mooi doel vind dan doe ik dat haha, naja stuur je adres maar ik heb er vandaag 2 gekregen (volgens mij hadden het er 3 moeten zijn maargoed)quote:Op maandag 6 februari 2012 01:14 schreef Egberts het volgende:
Als er niemand is die ze harder nodig heeft dan mij hou ik me aanbevolen
http://www.telegraaf.nl/v(...)n_in_vies_bed__.htmlquote:Op maandag 6 februari 2012 01:23 schreef Egberts het volgende:
Als het goed is heb je DM (aan jou de eer om de eerste te zijn die een DM van me ontvangt)
En JK wat is er nu vies aan slapen?
Sommige onderzoeken..quote:Op maandag 6 februari 2012 01:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/v(...)n_in_vies_bed__.html
Hoorde gisteren in Ahoy een hardcore versie van "Angels".... Hele zaal stond te springen en Merlijn stond:quote:Op maandag 6 februari 2012 01:30 schreef Egberts het volgende:
sommige onderzoeken zit een kern van waarheid in
Het zijn dan geen boeken huisdieren of een afstandsbediening, maar die laptop ligt hier prima naast mij snachts.
En wie droomt er nu niet over Robbie Williams?
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:34 schreef Egberts het volgende:
Er is maar 1 goed ding aan Rotterdam!
Het vliegtuig naar Maastricht Aachen airport
Jij bent niet single......quote:Op maandag 6 februari 2012 01:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik slaap als een single hahahaha naja ik verschoon het bed iets vaker, mits ik eraan denk.
Dekbed van 220*240....quote:Op maandag 6 februari 2012 01:38 schreef Egberts het volgende:
Bedden verschonen lijkt me pas verschikkelijk als je het ook zelf moet wassen en drogen,
tot die tijd is het een eitje om dat als het uitkomt eraf te halen en dan te verwachten dat het voor ik ga slapen weer gewassen en gedroogd terug is.
ps.
nog een voordeel van single zijn!
je hoeft maar de helft van je tweepersoonsbed te verschonen waardoor je gewoon elke week van kant kan wisselen en dus het opmaken van je bed dagen kan uitstellen
nee ik heb een relatie maar volgens het onderzoek val ik meer in de categorie single qua gedrag :pquote:
* poll start:quote:Op maandag 6 februari 2012 01:40 schreef Egberts het volgende:
Volgens mij is er al genoeg input gegeven voor een nieuw artikel Merlijn, als het af is zien we het we langskomen!
Zijn er meerdere antwoorden mogelijk?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* poll start:
Hoe slaapt u 's nachts:
[ ] Overdwars
[ ] Ik jat alle deken, al is die 3 meter breed
[ ] Op 10 cm van de bedrand
[ ] Bovenop mijn partner
[ ] Ik slaap op de bank
[ ] Overig: graag invullen:
..................................................
Moet ik beginnen?quote:Op maandag 6 februari 2012 01:46 schreef Egberts het volgende:
[..]
Zijn er meerdere antwoorden mogelijk?
1. Slapen is voor watjes!
2. Ik slaap in standje zeester
3. Overig ...
* noteert: Overig.... Nader onderzoek door 3e partij gewenst....quote:Op maandag 6 februari 2012 01:50 schreef Egberts het volgende:
Ik wil graag een hulplijn inschakelen!
Ik slaap vrijwel altijd met mijn ogen dicht en heb geen mogelijkheid gezien om mijn gedrag gedurende deze periode te observeren. Helaas blijft er dus grote onduidelijkheid over mijn slaapgedrag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |