teletubbies ... verdwijn maar gauwquote:Op maandag 6 februari 2012 08:27 schreef Egberts het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, waar is die sneeuw?
En op het station kwam ik erachter dat ik mijn portomonee vergeten was en toen ik naar huis liep ben ik helemaal verkeerd gelopen. Ik vind het nu al een kut dag.quote:Op maandag 6 februari 2012 05:29 schreef Rucky het volgende:
Maak ik me klaar voor een nieuwe werkdag ben ik vergeten de droger aan te zetten. Dat is niet handig.
is geen excuus meerquote:
he handige harry, last van het maandagmorgen syndroom...quote:Op maandag 6 februari 2012 08:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
En op het station kwam ik erachter dat ik mijn portomonee vergeten was en toen ik naar huis liep ben ik helemaal verkeerd gelopen. Ik vind het nu al een kut dag.![]()
![]()
En ik of JaleesaJoia nog last heeft van spierpijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:10 schreef DJMO het volgende:
*ben benieuwd hoe Merlijn z'n examen is gegaan ...
Jaa! Wel minder, maar ik moest denet een heleboel trappen op bij de 2e kamer dus mn benen protesteren weerquote:Op maandag 6 februari 2012 11:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik of JaleesaJoia nog last heeft van spierpijn.
* Merlijn is geslaagd. Was wel een pittige.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:10 schreef DJMO het volgende:
*ben benieuwd hoe Merlijn z'n examen is gegaan ...
gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn is geslaagd. Was wel een pittige.
nu eerst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |