teletubbies ... verdwijn maar gauwquote:Op maandag 6 februari 2012 08:27 schreef Egberts het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, waar is die sneeuw?
En op het station kwam ik erachter dat ik mijn portomonee vergeten was en toen ik naar huis liep ben ik helemaal verkeerd gelopen. Ik vind het nu al een kut dag.quote:Op maandag 6 februari 2012 05:29 schreef Rucky het volgende:
Maak ik me klaar voor een nieuwe werkdag ben ik vergeten de droger aan te zetten. Dat is niet handig.
is geen excuus meerquote:
he handige harry, last van het maandagmorgen syndroom...quote:Op maandag 6 februari 2012 08:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
En op het station kwam ik erachter dat ik mijn portomonee vergeten was en toen ik naar huis liep ben ik helemaal verkeerd gelopen. Ik vind het nu al een kut dag.![]()
![]()
En ik of JaleesaJoia nog last heeft van spierpijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:10 schreef DJMO het volgende:
*ben benieuwd hoe Merlijn z'n examen is gegaan ...
Jaa! Wel minder, maar ik moest denet een heleboel trappen op bij de 2e kamer dus mn benen protesteren weerquote:Op maandag 6 februari 2012 11:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
En ik of JaleesaJoia nog last heeft van spierpijn.
* Merlijn is geslaagd. Was wel een pittige.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:10 schreef DJMO het volgende:
*ben benieuwd hoe Merlijn z'n examen is gegaan ...
gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn is geslaagd. Was wel een pittige.
nu eerst![]()
Thnx. Nee, zijn examens op een PC.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:26 schreef Egberts het volgende:
een pittige examinator?
En toch ook wel gefeliciteerd
Ik zal wel van die stenen die Yska heeft oor je regelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jaa! Wel minder, maar ik moest denet een heleboel trappen op bij de 2e kamer dus mn benen protesteren weer
Feli.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn is geslaagd. Was wel een pittige.
nu eerst![]()
Volgens mij is dat de nieuwe trend, ik zie meer van dat soort berichten voorbij komen op FB...quote:Op maandag 6 februari 2012 12:53 schreef The_Dean het volgende:
Zal ik mijn huis verhuren aan Elfstedentoeristen? Woon 4 km van Dokkum
Ga ik wel een paar dagen bij mijn ouders slapen
Ik engineer tegenwoordig (bijna) niets meer zelf. Ben infra architect bij een multinational en schrijf virtualisatieontwerpen voor overheid, banken en bedrijven zoals Shell, BP etc.quote:
Die paar stenen kosten min 175 euro.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
En Rucky zijn niet mijn stenen hoor, die zijn van de professioneel masseur zelf.
Maar volgens mij heeft de mama van Jaleesa ze welnet zo makkelijk.
Hittepit?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die paar stenen kosten min 175 euro.![]()
Ik ga wel naast Jaleeza liggen of als DJMO ook meekomt in het midden.![]()
En anders gooi ik wel eens een stoeptegel in de magnetron.
Ik hou je niet tegenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:02 schreef Egberts het volgende:
Was dat het signaal dat we naar huis moeten gaan?
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef DJMO het volgende:
'k ben zo blij he![]()
de kinderarts die jan onder controle had, stribbelede helemaal niet tegen toen ik vroeg of ze de gegevens wilde overdragen aan de KA van lucertis waar Jan onderzocht gaat worden op ADHD enzo. Sterker nog, ze vond het een goed idee van me, omdat ik zo alles onder één dak heb én het is dichterbij (tien mins. fietsen ipv uur met ov)
d'r is echt een last van m'n schouders afgevallen
* ja, meldt!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:54 schreef Martijntj het volgende:
Indien mensen nog vervoer zoeken van Rotterdam naar Utrecht ten tijde van bowlingmeet strijk ik wel eens met hand over het hart en rij ik met liefde een stukje omroep iig even tijdig..
Thnxquote:Op maandag 6 februari 2012 18:06 schreef maffemuts het volgende:
Goedenavond allen!
Merlijn gefeliciteerdfijn om te zien dat ondanks je slechte voorgevoelens het toch goed is gegaan!
En voor de rest... tis maandagenuf said.
Ik speel zelf voor taxiquote:
Maar de belangrijkste passagier moet in je kofferbak.quote:
Ik kon het toch proberen ?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste passagier moet in je kofferbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |