Kinkyquote:Op maandag 6 februari 2012 20:37 schreef Papabear het volgende:
psstt.... jullie staan op de lijst van Yvonne
Gij zult nie jokken!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:37 schreef Papabear het volgende:
quote:
Idd maar jij staat hoger.quote:
quote:
ik zeg: Doen!quote:Maar het lijkt me wel leuk om haar eens te ontmoeten.![]()
En ik kom 2x per dag langs haar werk dus zo moeilijk zou het niet eens moeten zijn. Alleen even uitstappen onderweg.
Ja hoor. Moet ik de dakdragers en de trekhaak ook klaarzetten?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:34 schreef DJMO het volgende:
heb jij trouwens ruimte voor 'n duo wagen achterin Merlijn? Het lijkt me wenselijk dat ik "slaapruimte" meeneem
Dan gaat de kinderwagen zeker achterin en moet ik zeker op de trekhaak?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja hoor. Moet ik de dakdragers en de trekhaak ook klaarzetten?
Nee, het is handiger als je gewoon voorin gaat....quote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan gaat de kinderwagen zeker achterin en moet ik zeker op de trekhaak?
![]()
Ik houd nog even een slag om de arm. De bowlingmeet is geregeld maar misschien ga ik ook wel weer eerder om mensen op te vangen en om van te voren bij het bowling centrum te gaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, het is handiger als je gewoon voorin gaat....
Uuuuhhhh.... Ok..quote:
Iddquote:Op maandag 6 februari 2012 21:47 schreef Papabear het volgende:
Ik zou zeggen: Wees blij dat ze al je 'ex' is
* Merlijn zet pot bier neer voor JK1982. Veel schelden, kut roepen en bier drinken nu.... verplicht!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef JK1982 het volgende:
't Is gewoon kl*te.. Ergens had ik nog de stille hoop op een nieuwe start, nadat zij een paar weken vrijwilligerswerk in Afrika heeft gedaan, maar hiermee is dus wel alle hoop vervlogen. Lang verhaal, daar zal ik jullie niet mee vermoeien, maar dit valt wel echt even rauw op m'n dak. Heb hem echt even helemaal zitten..
Sorry, is ook geen leuk onderwerp voor hier..
Gouden tipquote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn zet pot bier neer voor JK1982. Veel schelden, kut roepen en bier drinken nu.... verplicht!
Bier = op hiero..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn zet pot bier neer voor JK1982. Veel schelden, kut roepen en bier drinken nu.... verplicht!
Luister JK, het trekt gewoon een zware wissel op je leven. Flink avondje aan de drank (met alle gevolgen), muziek met teveel herinneringen, en dan je nest in. Dan de volgende dag maar niet in staat om te werken. Je bent het dan wel kwijt en draagt het niet meer (in die mate) met je mee.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bier = op hiero..
Hoewel ik best even flink zou willen doorhalen nu ja. Het gewoon even lekker op een drinken zetten, nergens aan denken en alle shit vergeten. Maargoed, laatste vrije dag, morgen weer werken. En in je eentje is er ook niet veel aan..
psssst jij ookquote:Op maandag 6 februari 2012 20:37 schreef Papabear het volgende:
Schat, jij hebt nu iemand die helemaal voor jou gaat. Jezelf! Geen half werk, jij bent belangrijk en jij verdient alle aandacht en geen gedeelde aandacht!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Uuuuhhhh.... Ok..
Maar g*dverdeg*dver zeg, wat een kutdag.. Weer naar huis na een paar lekkere dagen in Zeeland, en dan kom je er tussendoor nog even achter dat je ex binnen 4 weken alweer onder de pannen is bij degene waar ze 7 jaar geleden ook al mee aan het klooien was..
Weet effe niet wat ik hier nu mee aan moet. Zo snel mogelijk proberen haar te vergeten denk ik maar..
Huh? Is dat de dame met wie je naar Kane bent geweest? Ik wist niet dat het uit was tussen julliequote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Uuuuhhhh.... Ok..
Maar g*dverdeg*dver zeg, wat een kutdag.. Weer naar huis na een paar lekkere dagen in Zeeland, en dan kom je er tussendoor nog even achter dat je ex binnen 4 weken alweer onder de pannen is bij degene waar ze 7 jaar geleden ook al mee aan het klooien was..
Weet effe niet wat ik hier nu mee aan moet. Zo snel mogelijk proberen haar te vergeten denk ik maar..
Yep, sinds 29 december..quote:Op maandag 6 februari 2012 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Huh? Is dat de dame met wie je naar Kane bent geweest? Ik wist niet dat het uit was tussen jullieKlote joh!
Mijn ex tegengekomen....quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yep, sinds 29 december..
Maargoed, ik zal jullie er verder niet teveel mee lastigvallen, wilde alleen heel even kort chagerijnen..![]()
Iemand nog wat leuks gedaan vandaag?
Lol.. daar zit ik voorlopig écht even niet op te wachten..quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn ex tegengekomen....![]()
![]()
Ow wacht... iets leuks moest het zijn....
de held zijn is tofquote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn ex tegengekomen....![]()
![]()
Ow wacht... iets leuks moest het zijn....
5 minuten verder staat een logeerbed indien nodig....quote:Op maandag 6 februari 2012 22:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben aan het denken om morgen de trein naar DJMO te pakken. Alleen 4u heen en 4u terug staat me tegen :p
Moet je me alweer voor zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
5 minuten verder staat een logeerbed indien nodig....
Whahaha.... Hee Ruck, waar woon jij eigenlijk?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet je me alweer voor zijn.
Ik wou net zeggen dat ik wel gewend was om op de bank te slapen.
Ja, vandaag op kantoor geregeld dat -mocht de elfstendentocht doorgaan en het valt op een werkdag- ik dan een dagje vrij ben om naar Friesland af te reizen en lekker langs de Bonkevaart te gaan zitten blauwbekken met een pot koffie en snertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |