Landgraaf.....quote:
11 jaar lang letterlijk in de achtertuin....quote:Op maandag 6 februari 2012 01:55 schreef Egberts het volgende:
Dat klinkt mij als muziek in de oren (lees Pinkpop)
Alweer een vrouw die net doet alsof ze niets te vertellen heeftquote:Op maandag 6 februari 2012 01:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[X] Overig: graag invullen: ingerold in de deken. Alle nachten links behalve als M thuis is dan moet ik rechts
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ ] Overdwars
[ ] Ik jat alle deken, al is die 3 meter breed
[X] Op 10 cm van de bedrand
[ ] Bovenop mijn partner
[X] Ik slaap op de bank
[X] Overig: graag invullen: ingerold in de deken. Alle nachten links behalve als M thuis is dan moet ik rechts
Hij wil graag bij de deur liggen, om me te beschermen ofzo ietsquote:Op maandag 6 februari 2012 01:59 schreef Egberts het volgende:
[..]
Alweer een vrouw die net doet alsof ze niets te vertellen heeft
die is best goed gevonden ... die ga ik onthoudenquote:Op maandag 6 februari 2012 02:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hij wil graag bij de deur liggen, om me te beschermen ofzo iets
Ligt er compleet aan vanaf welke kant je kijktquote:Op maandag 6 februari 2012 02:04 schreef Egberts het volgende:
[..]
die is best goed gevonden ... die ga ik onthouden
Omdat ik altijd op mijn linkerzij slaap sliep ik altijd links, zo kon ik naar de muur kijken in plaats van naar haar.
Is dat niet romantisch?
Nu weet ik dat ik af en toe een flink oerwoud kan ontbossen, maar een hele goede vriendin van me blijft wel eens slapen.... Daar lig IK zelfs wakker vanquote:Op maandag 6 februari 2012 02:07 schreef Egberts het volgende:
Ik kreeg opeens een heldere ingeving, en vond zo alweer een voordeel van single zijn.
Geen gesnurk! behalve dat van jezelf
Zegt ze vol overtuiging.....quote:Op maandag 6 februari 2012 02:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
wij snurken allebei niet! Mijn schoonmoeder en schoonzus wel en mijn ouders + broertje ook.. :p
Nog nooit klachten gehad! Haha en we waren afgelopen jaar op vakantie met mijn schoonmoeder, schoonzus en schoonzusje en zei deelden een slaapkamer. Midden in de nacht is mijn schoonzusje de slaapkamer uitgevlucht met matras en al :pquote:
Ik ga ook afsluiten.... Wish me luck voor morgenochtend....quote:Op maandag 6 februari 2012 02:14 schreef Egberts het volgende:
Die die het hardste roepen dat ze niet snurken zagen hele bossen om snachts
Ik snurk ook prima als ik op mijn zij slaap. Ik heb echter wel een liefelijk snurkje heb ik mij laten vertellen ... (kan dat??)
Ik ga ook de binnenkant van mijn ogen bekijken, Over iets meer dan 4½ uur gaat die wekker alweer
Je kruist overig: graag invullen aan maar vult het niet in? Is het nog vroeg?quote:Op maandag 6 februari 2012 07:46 schreef DJMO het volgende:
[ ] Overdwars
[X] Ik jat alle deken, al is die 3 meter breed
[ ] Op 10 cm van de bedrand
[ ] Bovenop mijn partner
[X] Ik slaap op de bank
[ ] Slapen is voor watjes!
[ ] Ik slaap in standje zeester
[X] Overig: graag invullen:
de overig is in mijn geval niet voor openbare uitspraken geschiktquote:Op maandag 6 februari 2012 08:00 schreef Egberts het volgende:
[..]
Je kruist overig: graag invullen aan maar vult het niet in? Is het nog vroeg?
We moeten als Juryleden kritisch zijn zodat Merlijn een echt wetenschappelijk artikel kan optypen
Het is nu net alsof ik heel nieuwsgierig ben ...quote:Op maandag 6 februari 2012 08:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
de overig is in mijn geval niet voor openbare uitspraken geschikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |