*checkt bouwjaar Jaleesa..quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
*kijk uit malloot, een kokosnoot! Wie laat je lachen, gieren? Ovide en zn vrienden!*
sorry lies, das m'n standaard posticon. graag idd een tt wijziing alsjeblieftquote:
Xena keek mijn broertje geloof ik wel, daar heb ik nooit wat mee gehad. Hercules = tekenfilm?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn vader keek vroeger altijd naar Xena en Hercules.. Dat was echt afschuwelijk!
Nee hercules was zeg maar de mannelijke variant van Xena.. In een paar afleveringen kwamen ze zelfs samenquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Xena keek mijn broertje geloof ik wel, daar heb ik nooit wat mee gehad. Hercules = tekenfilm?
Oef..quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn bouwjaar verschilt toch 8 jaar met die van jou![]()
(als de 1982 voor je bouwjaar staat)
Idd, elke blz wordt er weer ergens anders over geluldquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
TT aangepast, ik vraag me wel een beetje af hoe het komt dat de TT steeds gewijzigd moet worden, de TT is toch niet zo ontzettend belangrijk in een SC?
Nouja, circa 30% is nog een redelijk verschil, toch?quote:
Check, ik gebruik een knipoog PI alleen als ik een (soort) grapje maak vandaar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
sorry lies, das m'n standaard posticon. graag idd een tt wijziing alsjeblieft
wasn't mequote:Op woensdag 8 februari 2012 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
TT aangepast, ik vraag me wel een beetje af hoe het komt dat de TT steeds gewijzigd moet worden, de TT is toch niet zo ontzettend belangrijk in een SC?
Hoe denk je dat ik al een aantal jaren zitquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, circa 30% is nog een redelijk verschil, toch?![]()
Althans.. als we het puur even over het televisiekijken hebben
Ik kan het niet uitstaan dat ik nu niet op die serie met die motor kan komen hè.. Merlijn, bedankt!
Blijkbaar is er niet veel nieuws gekomen in die 8 jaarquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, circa 30% is nog een redelijk verschil, toch?![]()
Althans.. als we het puur even over het televisiekijken hebben
Ik kan het niet uitstaan dat ik nu niet op die serie met die motor kan komen hè.. Merlijn, bedankt!
nope. was hem niet.quote:
Bikermice from Mars?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik kan me alleen een tekenfilm herinneren met een onwijs enge rat op een motor, weet niet meer hoe t heet
Die ja!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bikermice from Mars?
Over ratten gesproken: Turtles!
Dat waren schildpadden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Bikermice from Mars?
Over ratten gesproken: Turtles!
Hebbes! Streethawk!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:35 schreef JK1982 het volgende:
Das leuk man! Van elke oldskool serie/tekenfilm een aflevering op een dvdtje zetten, zorgen voor voldoende vreet voorraad en achter elkaar kijken!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:39 schreef JK1982 het volgende:
Tijd voor een oldskool tv-avondje, haha!
quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, vast van voor mijn tijd
Jullie zijn welkom hoor.. alleen ik zit misschien een beetje uit de richting (hoewel..)quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Das leuk man! Van elke oldskool serie/tekenfilm een aflevering op een dvdtje zetten, zorgen voor voldoende vreet voorraad en achter elkaar kijken!!
Klinkt bekend, maar ik weet hem ook even niet.. Dokter Snuggles had ook een vliegend iets, maar was dat geen molen ofzo?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oke oke even een vraag!
Hoe heet de kinderfilm waarbij ze over se knop van het bed wrijven en het bed opeens gaat vliegen, ben m kwijt
Het zakmeeeeesquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
Tim ik heb jouw mes, en ik ben pas zes.
quote:
Moet je the Dark Crystal maar eens kijken....quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:45 schreef JK1982 het volgende:
Neverending Story! The Wizard of Oz!
Dat vond ik echt best wel bizarre films vroeger..
Hey, dus jij hebt hem ook? Dan kunnen we een keer gaan rijdenquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Toen wilde ik mijn motorrijbewijs al halen....![]()
heeft wel 26 jaar geduurd voordat ik het had![]()
Was een leuke film!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom hem ook net tegen....
*Spotnet aanslingert..quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moet je the Dark Crystal maar eens kijken....
Alleen als lurker theaudiopolice, en zonder wielen op dit moment. Heb een R6 weg moeten doen vanwege polsproblematiek.quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:46 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hey, dus jij hebt hem ook? Dan kunnen we een keer gaan rijden
Zit je ook op MF toevallig?
Zo heb ik hier de Narnia delen nog staan die ik ECHT een keer moet gaan kijken....quote:
Wilde net aan Jaleesa vragen bij wie ze dan achterop wil..quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Alleen als lurker theaudiopolice, en zonder wielen op dit moment. Heb een R6 weg moeten doen vanwege polsproblematiek.
Nice!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wilde net aan Jaleesa vragen bij wie ze dan achterop wil..
Maarre.. misschien zijn er nog wel meer Bikermice hiero..
Ik heb een Cagiva V-Raptor:
[ afbeelding ]
* Merlijn kijkt streng en vraagt om papieren en rijbewijsquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Namelijk: jij blijft achter en ik stap op de motor
Ja ziet er erg gaaf uit!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:52 schreef JK1982 het volgende:
Ja, vind je het wat?
Alleen als er iemand achterop wil moet wel die kap achterop er even af..
You wish!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Namelijk: jij blijft achter en ik stap op de motor
Nouuuquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn kijkt streng en vraagt om papieren en rijbewijs
Dat zou ik echt niet aandurven hoor!quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
You wish!![]()
Ik ben niet allrisk verzekerd, anders had je misschien nog wel een rondje mogen doen
* Merlijn schudtquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nouuu
Rijbewijs heb ik wel hoor, alleen niet voor de motor
Rij je met de auto ook gevaarlijk dan ?quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee ik vond vroeger motortours achterop bij mn (ex)vader erg leuk, maar zelf erop stappen doe ik niet.. Mij te gevaarlijk
Zonder kap (dit is letterlijk mijn vorige motor):quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet aandurven hoor!
Ja, ik ook. Toch (en zeker als je kinderen hebt) ga je op een motor heel defensief rijden.quote:
hier zou ik wel op achterop durven .. op van die sportdingen ben ik doods en doodsbangquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nice!![]()
In de planning nog:
[ afbeelding ]
Als mn zoontje in de auto zit rijd ik ook heel anders.. Veel oplettender, best erg eigenlijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:58 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Toch (en zeker als je kinderen hebt) ga je op een motor heel defensief rijden.
Deze heeft meer vermogen dan die supersportquote:Op woensdag 8 februari 2012 01:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier zou ik wel op achterop durven .. op van die sportdingen ben ik doods en doodsbang
Sleur me maar een keer mee. Ik huur er tzt wel eentje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:00 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 krijgt spontaan weer zin in de lente/zomer!
Heb ik in het begin nooit interessant gevonden, maar toen ik later een stukje zag vond ik het toch wel een erg mooie film..quote:Op woensdag 8 februari 2012 01:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zo heb ik hier de Narnia delen nog staan die ik ECHT een keer moet gaan kijken....
Ik meld me aan!quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb ik in het begin nooit interessant gevonden, maar toen ik later een stukje zag vond ik het toch wel een erg mooie film..
* JK1982 stelt huis evt. best beschikbaar voor FHF filmavond hoor. Mocht er animo genoeg zijn
* meldt. Of anders bij mij, kan ook prima.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb ik in het begin nooit interessant gevonden, maar toen ik later een stukje zag vond ik het toch wel een erg mooie film..
* JK1982 stelt huis evt. best beschikbaar voor FHF filmavond hoor. Mocht er animo genoeg zijn
Jij zit toch ook in Rotterdam? Is voor JJ wel dichterbij. Ik zit in Dronten, Flevoland. wel weer dichterbij voor Groningen en omstreken (centraal). Hmmz..quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* meldt. Of anders bij mij, kan ook prima.
Ach, een ding is makkelijk: plek zat!quote:
Hoogvliet (gemeente Rotterdam). Uitstekende installatie, buurman die zelden thuis is en slaapplek zat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij zit toch ook in Rotterdam? Is voor JJ wel dichterbij. Ik zit in Dronten, Flevoland. wel weer dichterbij voor Groningen en omstreken (centraal). Hmmz..
Maar misschien wel een leuk idee
Ik ben alleen wel een houthakker in de nachtelijke uren, heb ik gehoord.. Althans, als ik op m'n rug lig..quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoogvliet (gemeente Rotterdam). Uitstekende installatie, buurman die zelden thuis is en slaapplek zat.
I love walibi! Was er nog met fright nights.. Mannn dat is geweldig! Ik schijt wel 4 kleuren, maar dat is het waard!quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, een ding is makkelijk: plek zat!
Desnoods mag iedereen een luchtbedje o.i.d. meenemen, kun je zelfs nog de dag erop naar Walibi gaan
Ik ook. Maar dat is dan een probleem voor diegene die het waagt om naast me te liggenquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel een houthakker in de nachtelijke uren, heb ik gehoord.. Althans, als ik op m'n rug lig..
Disclaimer: Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst..
Ahahah shit happens!quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel een houthakker in de nachtelijke uren, heb ik gehoord.. Althans, als ik op m'n rug lig..
Disclaimer: Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst..
Wees maar niet bangquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat is dan een probleem voor diegene die het waagt om naast me te liggen
Ik vind de achtbanen leuk. Wilde evt. nog wel even naar dat Halloween, maar het is er niet van gekomen. Is voor mij maar een kwartiertje rijden, da's wel lekker..quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:08 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
I love walibi! Was er nog met fright nights.. Mannn dat is geweldig! Ik schijt wel 4 kleuren, maar dat is het waard!
Voor mij 7 kwartierquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind de achtbanen leuk. Wilde evt. nog wel even naar dat Halloween, maar het is er niet van gekomen. Is voor mij maar een kwartiertje rijden, da's wel lekker..
Ik ben nog nooit in walibi geweestquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vind de achtbanen leuk. Wilde evt. nog wel even naar dat Halloween, maar het is er niet van gekomen. Is voor mij maar een kwartiertje rijden, da's wel lekker..
Niet jokken.... 6. Als ik rij: 5.quote:
Ik zit aan de onderste rand van Rotterdam hequote:Op woensdag 8 februari 2012 02:11 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in walibi geweest
[..]
Niet jokken.... 6. Als ik rij: 5.
Dan ben ik pas nog langs geweest. Je hebt niet gezwaaid als ik me niet vergisquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zit aan de onderste rand van Rotterdam he
Ik zeg een uitdaging....quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zit aan de onderste rand van Rotterdam he
Dedicated boxsping op zolder? Of de slaapbank in de kleedkamer? Of de loungebank in de woonkamer?quote:En anders is in de regio Rotterdam ook wel een optie, alleen dan zou inderdaad een slaapplaatsje misschien ook wel lekker zijn. (lees: laat, drank, moe etc.)
Is hier opzich ook wel een optiequote:Op woensdag 8 februari 2012 02:14 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, denken jullie er lekker even over na.. ik heb zeker nu plek zat, eengezinswoning in mijn eentjeEn wie weet komen er morgen ook nog wel reacties..
En anders is in de regio Rotterdam ook wel een optie, alleen dan zou inderdaad een slaapplaatsje misschien ook wel lekker zijn. (lees: laat, drank, moe etc.)
Waar ben je precies geweest?quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan ben ik pas nog langs geweest. Je hebt niet gezwaaid als ik me niet vergis
Ik ben heel makkelijk.. ik slaap altijd!quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik zeg een uitdaging....
[..]
Dedicated boxsping op zolder? Of de slaapbank in de kleedkamer? Of de loungebank in de woonkamer?
Of je moet in een prinsessenkamer willen slapen....
* Merlijn JK1982 rechtop in de meterkast zet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik ben heel makkelijk.. ik slaap altijd!
Ik kwam via Leiden en ging linksom rotterdam (als je op de kaart kijkt) Heb toen even wat gedropt bij DJMO en ben toen doorgereden via Oud-Beijerland naar Zeeland..quote:
Ik had het kunnen weten..quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn JK1982 rechtop in de meterkast zet.
Bij jou en zus, of bij pa en moe?quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Is hier opzich ook wel een optie
dan ben ik er op zeker bijquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:02 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* meldt. Of anders bij mij, kan ook prima.
DJMO is dol op de bezorgdienstenquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
DJMO krijgt veel bezoek de laatste tijd!
Merlijn is m'n achterbuurman, ik kijk met recht letterlijk in z'n achtertuin. ook al wonen we in verschillende gemeentenquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
DJMO krijgt veel bezoek de laatste tijd!
Niet volgens jouw telefoonquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Merlijn is m'n achterbuurman, ik kijk met recht letterlijk in z'n achtertuin. ook al wonen we in verschillende gemeenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |