Nouja, e.o.a. screensaver wel. Maar moet even kijken of hij ook helemaal uit kan gaan.quote:
Ik ook niet..quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb helemaal geen tv in mn slaapkamer, dat scheelt
Facebook is soms gwn raarquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:20 schreef Ganzz het volgende:
Vaag, ik had geen request, gezocht op je naam, vind je FB pagina, kan ik klikken confirm request. Naja, iig gevonden
Aaah die laatste klinkt wel freakyquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:21 schreef Egberts het volgende:
Dat valt reuze mee hoor, heb nog geen ongevallen met verzuim gehad
De enige sportblessures die ik me kan herrineren zijn mijn gekneusde duimen tijdens het volleyballen op school, en mijn stuk tand dat door mijn lip naar buiten kwam tijdens mijn optreden als scheidsrechter.
Godzijdank wel ja!quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:26 schreef Ganzz het volgende:
Het avontuur liep met een sisser af zo te lezen
Negatief. ik word nu voor > 1 jaar vastgelegd terwijl dat vanuit mijn functie niet kan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:33 schreef Egberts het volgende:
Anders in positieve of in negatieve zin?
Daar probeer ik nu achter te komenquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:33 schreef Ganzz het volgende:
Maar, dat wordt vanaf hogerhand besloten?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Rucky heb je mn avontuur van vannacht nou gelezen?
Kan haar geen ongelijk geven ..quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:40 schreef JK1982 het volgende:
Volgens mij ligt Yska nog te ronken trouwens..
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:40 schreef JK1982 het volgende:
@Merlijn: goedemorgen!
Volgens mij ligt Yska nog te ronken trouwens..
Ik heb bina niks geen facebook geen msn geen whatsapp. Ik kan odertussen nergens meer over meepraten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ik heb natuurlijk geen Whatsapp e.d. hè..
dit dusquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vanuit Yska's bed een wekservice verzoekje voor Merlijn. 8u is de richttijd. Kan deze bestelling nog doorgevoerd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |