Er zijn meerdere mensen met dezelde voor en achternaam, hoe herken ik je?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:00 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb je gezichtboek niet... Ik ben makkelijk te vinden, mijn gegevens zijn openbaar
Vertel.quote:
Jaa beetje lang verhaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Voor even staat het hier![]()
't was veel te gezellig, en ik was op een gegeven moment over de slaap heen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:53 schreef Rucky het volgende:
Jullie hadden er gewoon op tijd in moeten liggen.![]()
![]()
Als we een film avond willen houden dan hoef ik alleen maar mijn beamer en scherm ophangen. Entertainment heb ik genoeg zelfs al zouden er kinderen komen.
Ik heb nog geen facebook.quote:
Ik had netjes weltrusten gezegd en was toch nog met de laptop aan in slaap gevallenquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't was veel te gezellig, en ik was op een gegeven moment over de slaap heen.
Heb nu ook nergens last van trouwens, ik heb niet veel slaap nodig
Pdffwhahahaquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:07 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik had netjes weltrusten gezegd en was toch nog met de laptop aan in slaap gevallen
Altijd problematisch dat afsluiten.
* Egberts hoort een letter vallen!
astuquote:Zooo verdomme zeg! Anders zit je ff om half 4 recht op in bed omdat je opeens een knal hoort in je huis. Ik in paniek, Ashley in paniek.. Geen van beide uit bed durven om te kijken. Dus via whatsapp unaniem besloten om tegelijk te gaan kijken, ik bij mn deur en Ashley bij haar deur.. -Ashley: als ik NU zeg doen we tegelijk de deur open..- Jaleesa: jaaa wacht eerst een broek aan doen!! - Ashley:sta je bij de deur? - Jaleesa: jaaaaaaaaaaaa - Ashley: NU!!
Dus wij komen in de gang, blijkt dat er gewoon een letter naar beneden is gedonderd van de badkamerdeur! Hahahahaha hilarisch.. En nu zit ik dus klaarwakker in bed!
Huh? Heb ik net gestuurd???quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:11 schreef Ganzz het volgende:
Ik heb nog geen fb invite van je gehad, en ik kan jouw niet vinden
En waarom krijg ik van jou geen friend invitequote:Op woensdag 8 februari 2012 12:13 schreef Egberts het volgende:
[..]
Hij is een slechte detective
Zo lastig ben je niet te vinden ...
Omdat ik niet op vriend toevoegen geklikt hebquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En waarom krijg ik van jou geen friend invite
Dat heb ik vaak met de tv. Alleen helaas is dat een lel van een apparaat, dus ik zal het wel merken op de energierekening straks..quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:07 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik had netjes weltrusten gezegd en was toch nog met de laptop aan in slaap gevallen
Altijd problematisch dat afsluiten.
* Egberts hoort een letter vallen!
Heb je geen timer er op?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak met de tv. Alleen helaas is dat een lel van een apparaat, dus ik zal het wel merken op de energierekening straks..
Nouja, e.o.a. screensaver wel. Maar moet even kijken of hij ook helemaal uit kan gaan.quote:
Ik ook niet..quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb helemaal geen tv in mn slaapkamer, dat scheelt
Facebook is soms gwn raarquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:20 schreef Ganzz het volgende:
Vaag, ik had geen request, gezocht op je naam, vind je FB pagina, kan ik klikken confirm request. Naja, iig gevonden
Aaah die laatste klinkt wel freakyquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:21 schreef Egberts het volgende:
Dat valt reuze mee hoor, heb nog geen ongevallen met verzuim gehad
De enige sportblessures die ik me kan herrineren zijn mijn gekneusde duimen tijdens het volleyballen op school, en mijn stuk tand dat door mijn lip naar buiten kwam tijdens mijn optreden als scheidsrechter.
Godzijdank wel ja!quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:26 schreef Ganzz het volgende:
Het avontuur liep met een sisser af zo te lezen
Negatief. ik word nu voor > 1 jaar vastgelegd terwijl dat vanuit mijn functie niet kan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:33 schreef Egberts het volgende:
Anders in positieve of in negatieve zin?
Daar probeer ik nu achter te komenquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:33 schreef Ganzz het volgende:
Maar, dat wordt vanaf hogerhand besloten?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
Rucky heb je mn avontuur van vannacht nou gelezen?
Kan haar geen ongelijk geven ..quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:40 schreef JK1982 het volgende:
Volgens mij ligt Yska nog te ronken trouwens..
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:40 schreef JK1982 het volgende:
@Merlijn: goedemorgen!
Volgens mij ligt Yska nog te ronken trouwens..
Ik heb bina niks geen facebook geen msn geen whatsapp. Ik kan odertussen nergens meer over meepraten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, ik heb natuurlijk geen Whatsapp e.d. hè..
dit dusquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Vanuit Yska's bed een wekservice verzoekje voor Merlijn. 8u is de richttijd. Kan deze bestelling nog doorgevoerd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |