Betraptquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Haha ik doelde eerder ook op Yska, JK en ik
Valt mee. 110m2quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ooooh, dus jullie hebben ook wel een aardig hut?
* Merlijn bij Jaleesa naast JK1982 in de meterkast Congo gaat ontbossen....quote:
Nou, da's net als hier geloof ik. Lekker ruim dus, geen kippenhok.quote:
* Merlijn eigenlijk geen idee heeft.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, da's net als hier geloof ik. Lekker ruim dus, geen kippenhok.
Hoewel dat verder helemaal niet interessant is ofzo, maar op een of andere manier associeer ik de grote stad altijd met kleine appartementjes
Dan zit ik dus met alleen maar meiden begrijp ik? Ja ok, en met die kleine vent dan..quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Haha ik doelde eerder ook op Yska, JK en ik
Nou, we houden hem even in de peiling. Heb ook geen flauw idee wanneer zoiets zou moeten/kunnen plaatsvinden. Voor/na de bowlingmeeting, later in het jaar etc.quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn eigenlijk geen idee heeft.
Maar het is groot genoeg om 10 logees te hebben
In het centrum is dat ook wel zo, maar ik zit een eindje uit het centrum in een lekker rustige bejaardenbuurtquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, da's net als hier geloof ik. Lekker ruim dus, geen kippenhok.
Hoewel dat verder helemaal niet interessant is ofzo, maar op een of andere manier associeer ik de grote stad altijd met kleine appartementjes
Huh? Het ging over de bezoekjes die DJMO de afgelopen tijd heeft gekregen van ons FHFersquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan zit ik dus met alleen maar meiden begrijp ik? Ja ok, en met die kleine vent dan..
* JK1982 wordt een beetje verlegen
Oooooooohw, ok.. Dan heb ik niks gezegd!quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh? Het ging over de bezoekjes die DJMO de afgelopen tijd heeft gekregen van ons FHFers
Neinnquote:Op woensdag 8 februari 2012 02:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oooooooohw, ok.. Dan heb ik niks gezegd!
* JK1982 dacht dat je het over logeren bij jou had..
Weet je de last name al dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dacht ut al, wat is je first name dan
Trust..quote:Op woensdag 8 februari 2012 02:53 schreef DJMO het volgende:
*idee krijgt om haar 33e verjaardag voor FOK! bij merlijn te vieren ..
hmm volgens mij moet ik naar bed![]()
![]()
![]()
Haha nee, maar het was me wel duidelijk dat je die hier niet gaat postenquote:
ik was onderweg inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2012 03:01 schreef JK1982 het volgende:
Ach, dan ben ik nog een héél klein beetje incognito
@Merlijn: slaap je ook al?
Stil hier opeens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |