Moet ookquote:
Het gaat lekker. En we doen 'm allemaal, ja we doen 'm allemaal!quote:
Een korte omschrijving? Lang, donkerblonde lange krullen, blauwe ogen en meer krijg je niet te wetenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gaat lekker. En we doen 'm allemaal, ja we doen 'm allemaal!![]()
Maar hoe zie je er nu echt uit Jojoortje?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een korte omschrijving? Lang, donkerblonde lange krullen, blauwe ogen en meer krijg je niet te weten
wat zijn lange krullen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een korte omschrijving? Lang, donkerblonde lange krullen, blauwe ogen en meer krijg je niet te weten
Ben ik niet hoor. Ik zie alleen het nut niet in. Daarbij kan ik net zo goed een foto posten als ik van plan ben er in zijn volledigheid te beschrijvenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Waarom is iedereen hier zo bang om z'n uiterlijk te omschrijven? Alsof we dan ineens wél weten wie je bent.
Ha! Ik ken jou!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen deze staan op Fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2012 19:49:47 ]
Waarom vraagt men het dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Waarom is iedereen hier zo bang om z'n uiterlijk te omschrijven? Alsof we dan ineens wél weten wie je bent.
Er zitten kieren in die deur. Op die manier blijf je stokenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen deze staan op Fok
Okequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zitten kieren in die deur. Op die manier blijf je stoken
Gewoon nieuwsgierigheid of m'n beeld klopt. Maar blijkbaar denken mensen dan gelijk dat je ze gaat stalken en actief naar hun ware identiteit op zoek gaat om ze vervolgens op Fok! aan de schandpaal te nagelen.quote:
Dat is ook meestal zoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierigheid of m'n beeld klopt. Maar blijkbaar denken mensen dan gelijk dat je ze gaat stalken en actief naar hun ware identiteit op zoek gaat om ze vervolgens op Fok! aan de schandpaal te nagelen.
Ik zelf niet, maar heb anderen wel afgebrand zien worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al meegemaakt dan? Alleen Prof_Hoax schijnt zich daar schuldig aan te maken.
Ik lig hier kromquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat echt nergens over. Blijkbaar is het nu al komkommertijd.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Letterlijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zelf niet, maar heb anderen wel afgebrand zien worden.
Ik zou iedereen gewoon meeten trouwens. Je moet niet bang zijn voor het onbekende.quote:
Laat die Britt Dekker maar schuiven. Ondertussen heeft zij dankzij die hele 'domme' act van haar al haar rijbewijs en een leuke cabrio verdiend.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Britt snapte die Pick a dick grap natuurlijk niet, want ze spreekt geen Engels.
Niet als je vantevoren al weet dat het gedrochten zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zou iedereen gewoon meeten trouwens. Je moet niet bang zijn voor het onbekende.
Britt Dekker. Bazin. Geld verdienen en beroemd worden door jezelf dom voor te doen en iedereen te laten denken dat je dom bent terwijl je intelligent bent.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat die Britt Dekker maar schuiven. Ondertussen heeft zij dankzij die hele 'domme' act van haar al haar rijbewijs en een leuke cabrio verdiend.
Sowieso geen angst, maar ik heb er niet echt behoefte aan. Al is een massale LSD trip met De_Kromme zijn stuff wel aanlokkelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet als je vantevoren al weet dat het gedrochten zijn natuurlijk
Vind het prima, maar snap niet dat mensen haar act geloven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:06 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Britt Dekker. Bazin. Geld verdienen en beroemd worden door jezelf dom voor te doen en iedereen te laten denken dat je dom bent terwijl je intelligent bent.
30 cm, wat langer van boven. Beneden fris gekapt en geschoren. Geen sieraden. Hou van katoen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:57 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]![]()
Beschrijf jij jezelf eens dan, eerlijk.
Kom je zomaar spieken in mijn foboquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:57 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]![]()
Beschrijf jij jezelf eens dan, eerlijk.
Tripmeet... Horrorscenario.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso geen angst, maar ik heb er niet echt behoefte aan. Al is een massale LSD trip met De_Kromme zijn stuff wel aanlokkelijk natuurlijk
Misschien moeten we onze hersenspinsels van gisternacht toch maar ff bundelen om later uit te werken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Tripmeet... Horrorscenario.![]()
Proberen usernames te koppelen aan gezichten terwijl je alle opschepperij van de afgelopen tijd uit je geheugen probeert te wissen en denkt: "Wat is dit voor een kutmuziek?"
Je vergeet iets belangrijks...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
30 cm, wat langer van boven. Beneden fris gekapt en geschoren. Geen sieraden. Hou van katoen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:12 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je vergeet iets belangrijks...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga twee topics terug, raap de parels op en schrijf een outline van een kantje of twee, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moeten we onze hersenspinsels van gisternacht toch maar ff bundelen om later uit te werken.
Z'n laatste adem vermoed ik, gezien het afschuwelijke dekkleedje van FC Twente op z'n rug.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat paard wat zijn adem uitblaast vind ik dan wel supervet.
Zou Inzanity nog welles willen meeten. Die gast zit bij ons op het vak dus zou hem sowieso van gezicht moeten kennenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet als je vantevoren al weet dat het gedrochten zijn natuurlijk
wtf doet dat ajax logo daarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Z'n laatste adem vermoed ik, gezien het afschuwelijke dekkleedje van FC Twente op z'n rug.
Ik ook niet maar bijna heel Nederland gelooft het volgens mij.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het prima, maar snap niet dat mensen haar act geloven.
Eeuwige kutstudent, een Buddy Holly brilletje, doet zichzelf geleerd voor, irritant lachend, iPhone, Starbucks, brutaal, homofiel, hekel aan krakers, VVD en vervalt steeds in de zelfde grapjes.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
ik denk dat stokstaartje mij wel perfect kan beschrijven.
Alleen het brilletje en dat hekel aan krakers kloptquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eeuwige kutstudent, een Buddy Holly brilletje, doet zichzelf geleerd voor, irritant lachend, iPhone, Starbucks, brutaal, homofiel, hekel aan krakers, VVD en vervalt steeds in de zelfde grapjes.
Zoiets?
Zet je brilletje af, zie je die krakers ook niet meer. Weg ergernis!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen het brilletje en dat hekel aan krakers klopt. Ojah herhaling van grapjes ook.
Die willie van dat paard al gezien trouwensquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eeuwige kutstudent, een Buddy Holly brilletje, doet zichzelf geleerd voor, irritant lachend, iPhone, Starbucks, brutaal, homofiel, hekel aan krakers, VVD en vervalt steeds in de zelfde grapjes.
Zoiets?
Happel is een norse, wat stevigere kerel, Kort donkerblond gemillimeterd haard. Rijzig postuur. Slaat graag mensen op hun bek, maar geeft ze daarna weer een kusje om het goed te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:18 schreef Happel het volgende:
Oeh, oeh, beschrijf mij eens Stokstaart.
Eigenzinnig, schijt aan 99/100 dingen, veel ellende over je heen gehad, overtuigend, stil, karakteristieke kop, lomp, verfijnde Italiaanse smaak, recalcitrant, moeilijk in relaties, lang, gebruikt (te) veel, of een drankverleden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:18 schreef Happel het volgende:
Oeh, oeh, beschrijf mij eens Stokstaart.
Op de 1 of andere manier moet ik bij hem altijd aan Cartman denken --> eeuwig chagerijnig en cynischquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel is een norse, wat stevigere kerel, Kort donkerblond gemillimeterd haard. Rijzig postuur. Slaat graag mensen op hun bek, maar geeft ze daarna weer een kusje om het goed te maken.
Staat wel vast dat Happel vaak zand in z'n poentje heeft ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier moet ik bij hem altijd aan Cartman denken --> eeuwig chagerijnig en cynisch
Meer aan de eckte Happel. Kein geloel, fussball spielen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier moet ik bij hem altijd aan Cartman denken --> eeuwig chagerijnig en cynisch
Oh ja, die ook natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meer aan de eckte Happel. Kein geloel, fussball spielen.
Is dit 'm echt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
Tong80 alleen dan nog een jaar of 10/15 ouder.
[ afbeelding ]
quote:
Zou toch kunnen? Die gast post zo ongelofelijk veel, dat daar misschien ergens wel eens een foto'tje van hem is doorgeglipt? Vervolgens iemand die 'm in zo'n kadertje zet zie ik ook wel gebeuren op Fok!.quote:
Hehe, ik ben een eckte forum-noob, maar deze heb ik al een paar keer voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou toch kunnen? Die gast post zo ongelofelijk veel, dat daar misschien ergens wel eens een foto'tje van hem is doorgeglipt? Vervolgens iemand die 'm in zo'n kadertje zet zie ik ook wel gebeuren op Fok!.
Tong is sowieso homo. Die haat vrouwen met heel zijn ziel en zaligheidquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
Tong80 alleen dan nog een jaar of 10/15 ouder.
[ afbeelding ]
Tong ziet er redelijk normaal uit. Net als Socios trouwens. Zeker niet iemand die je op straat als die-hard FOK!er zou herkennenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou toch kunnen? Die gast post zo ongelofelijk veel, dat daar misschien ergens wel eens een foto'tje van hem is doorgeglipt? Vervolgens iemand die 'm in zo'n kadertje zet zie ik ook wel gebeuren op Fok!.
jij bent ze tegen gekomen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tong ziet er redelijk normaal uit. Net als Socios trouwens. Zeker niet iemand die je op straat als die-hard FOK!er zou herkennen
Foto's van meets gezien.quote:
Doe eens niet.quote:Laatste voyeur(s)
Lauzi-1993
Lauzi-1993
Lauzi-1993
admiraal_anaal
Typisch
Lauzi-1993
Lauzi-1993
Anonymousz
Ajacied422
grrrbeer
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tong ziet er redelijk normaal uit. Net als Socios trouwens. Zeker niet iemand die je op straat als die-hard FOK!er zou herkennen
quote:
quote:
Wil je niet zien.quote:
Laatste voyeur(s) Lauzi-1993quote:
Haha jij wil een date met Esperanzaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:36 schreef De_kromme het volgende:
Een keer bij een pokermeet geweest in Leiden, zaten wel een paar autisten bij maar over het algemeen gewoon normale chille studenten. Valt allemaal wel mee.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:37 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) Lauzi-1993
Lauzi-1993
Lauzi-1993
Lauzi-1993
Lauzi-1993
Lauzi-1993
Lauzi-1993
Lauzi-1993
Lauzi-1993
Lauzi-1993
Wie?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is niet helemaal goed bij d'r hoofd. Volgens mij is dit die Esperanza.
De Kromme hou op, ik ben bijna fan van je.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:37 schreef De_kromme het volgende:
He Lauzi, heb je mijn advies nog opgevolgd in je topic? Succes ermee.
ojahquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vrouwen horen in de keuken niet zo goed oppakte
Die griet die nu net postte. Lauzi-1993quote:
Wel een feitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vrouwen horen in de keuken niet zo goed oppakte
Mooi was dat manquote:
Wie the fuck is dat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha jij wil een date met Esperanza
En hoe!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
Jojoortje was vandaag in de keuken te vinden
Voorover geleund over het keukenblad ...quote:
Hij vindt dat lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje kan je die helpmefok niet even een corrigerende tik geven.
Rrrquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voorover geleund over het keukenblad ...
Ahum...sorry.
Die chick die je probeert te hosselen is een kloon lul.quote:
Waarschijnlijk is het gewoon zo'n vies internet-rukkertje met een zweterig snorretje en niet eens een chima in het echt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die chick die je probeert te hosselen is een kloon lul.
Wat boeit mij dat nou? En ik hossel helemaal niks jongen, gewoon tips geven aan een zielig jong meiske. Je quote trouwens een post van mij over een pokermeet, daar komen geen chicks hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die chick die je probeert te hosselen is een kloon lul.
Sunchaserquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat nou? En ik hossel helemaal niks jongen, gewoon tips geven aan een zielig jong meiske. Je quote trouwens een post van mij over een pokermeet, daar komen geen chicks hoor.Nouja, die Mirjam ofzo was er wel, vriendin van Stefan?
Wel een baas hoor. Alleen een vies dik mormel heeft ie. Hij strooide ook met geld alsof het niks was, ETA heeft minimaal 600eck van hem gepakt.quote:
Lekker geslapen?quote:
Hoe raad je dat zo?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon zo'n vies internet-rukkertje met een zweterig snorretje en niet eens een chima in het echt.
Kan je aangeven bij de FB als er last van hebt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
Ze is me aan het regelen via DM trouwens.
Moet je Facebook geven man, is leuk!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
Like, really?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
Ik heb vannacht geslapen lamlulquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
Wat heb je als ontbijt?
Gehele topic al. Overigens probeer ik dit topic ook al 6 edities te kapen, maar ik mis de skills die Ajacied422 dan wel bezitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
Waren ze inhoudelijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom worden mijn posts in de live-topics gelijk verwijderd?
Omdat niet van toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom worden mijn posts in de live-topics gelijk verwijderd?
Dan mag je ze op de wedstrijddag kicken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het zielig dat de topics zo wegzakken
Doe nou maar niet of je zo meelevend bentquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het zielig dat de topics zo wegzakken
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe nou maar niet of je zo meelevend bent. Waar was je toen Lauzi-1993 mij en mijn uiterlijk de grond in trapte?
CRUIJFFFFFF!!!! !OLEEEE OLEE!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:56 schreef Smoofie het volgende:
AJAX AMSTERDAM OLE OLE!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij zegt toch goedemorgen???quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht geslapen lamlul
Waarom mogen er wel PSV en Feijenoord tt's?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
He neusjes van me, doe dat eens lekker in dat 020-topic van jullie.
Jank dan niet mongooltje.quote:
Vroeger was alles beterquote:
Dat moet je aan die jodenmod van je vragen. Ik denk dat het een nep-Ajacied is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom mogen er wel PSV en Feijenoord tt's?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik wens je een GOEDE morgen, Dat je volgende dag goed wordt
Gladde Grijze Mee Modder of de voetbalkameleon Jojoortje?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat moet je aan die jodenmod van je vragen. Ik denk dat het een nep-Ajacied is.
Zeker kut voor je. Helemaal als je de week daarna in een half lege arena van Utrecht verliest. Beetje pijnlijke vormen begint het aan te nemen daar in amsterdam.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja kut voor ons. Wat was het vorige 4 seizoenen ook al weer?
Nee, Pleur jij lekker op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef De_kromme het volgende:
He kleuter, de minimumleeftijd is hier 18. Oppleuren dus.
Ga je schoolgeld terugvragen schorem.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik wens je een GOEDE morgen, Dat je volgende dag goed wordt
Welnee, is normaalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker kut voor je. Helemaal als je de week daarna in een half lege arena van Utrecht verliest. Beetje pijnlijke vormen begint het aan te nemen daar in amsterdam.
Het komt goed, Cruijffquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker kut voor je. Helemaal als je de week daarna in een half lege arena van Utrecht verliest. Beetje pijnlijke vormen begint het aan te nemen daar in amsterdam.
Cruijff binnenkort met Frank de Boer op de bank bij Ajaxquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar he, dit is nog maar het begin. Nu doorgaan
Mag die zelf wel weer de kicks wel onder binden. Stel talentlozen op De Toekomst win je geen oorlog mee.quote:
Straks litmanen erbijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cruijff binnenkort met Frank de Boer op de bank bij Ajax
Ik ben het voor een keer met je eens. Bespreek dat even lekker in dat jodentopic.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef Stokstaart het volgende:
Topickill dat gelul over jodenkoeken.
Ach jonge toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
He kutneuzen, willen jullie aub het fatsoen hebben om deze slowchat na al die succesvolle topics niet tot een grote teringbende te maken met dat Ajax-gelul van jullie? Niemand is er van gediend en jullie hebben jullie eigen topic daar ook voor.
Jij bent goed. Moet je je beroep van maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eigenzinnig - check
schijt aan 99/100 dingen - check
veel ellende over je heen gehad
Overtuigend - check
Stil - check
Karakteristieke kop - check, gewoon lelijk.
Lomp - check
Verfijnde Italiaanse smaak - check
Recalcitrant - check
Moeilijk in relaties - check, zie lomp.
lang
gebruikt (te) veel
of een drankverleden
Met die botox lippen? Laatste nummer is wel leuk overigens.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:17 schreef De_kromme het volgende:
Lana del Rey trouwens.
Is Anon die gast van Fok! waarmee ze heeft gedate? Was het wat, Lauzi?
Yes sir. Downloaden dat album, luistert prima weg.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met die botox lippen? Laatste nummer is wel leuk overigens.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent goed. Moet je je beroep van maken.
Die dingen hangen ze in Griekenland achter een speedboot en daar mag je dan voor 20 euro een half uur op rondsjezen over de zee.quote:
Wat een lieve muziek luister jij zegquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:32 schreef De_kromme het volgende:
Het boeit me niet zoveel hoe ze eruit ziet, ik luister naar de muziek, hoef er niet naar te kijken. Zelfde geldt voor Sia, wat een mormel is dat, maar haar muziek is wel lekker op zn tijd.
Waar slaat dit op dan? Die is toch gewoon een van 16.000 man die is ingeloot, of niet? Hij is nog jong, dus zal sowieso weer mee willen doen lijkt me.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:52 schreef Stokstaart het volgende:
Evert van Benthem neemt deel aan de Elfstedentocht 2012
Zal het gebeuren?
Winnaar
Ja
1,65
Nee
2,10
Ben je Nieuwsuur aan het kijken? Binnen één nacht ging het van vijf centimer naar elf centimeter daaro in Friesland. En ze denken ook na over een mogelijk alternatieve Elfstedentocht volgens een Rayonhoofd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog 8 cm ijs nodig ....
Gaat hem niet worden
Zou het wel zonde vinden als ze voor een alternatieve elfstedentocht gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben je Nieuwsuur aan het kijken? Binnen één nacht ging het van vijf centimer naar elf centimeter daaro in Friesland. En ze denken ook na over een mogelijk alternatieve Elfstedentocht volgens een Rayonhoofd.
Die tocht gaat er sowieso komen jongen.
Wel een volkje waar je geen last van hebtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Friezen die 100x per dag melden hoe nuchter ze zijn, maar eigenlijk huppelkutjes zijn die een gilletje slaan als er al een sneeuwvlokje valt.
Ga je ook kijken?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Wel leuk, als het er komt. Ik verwacht het niet.
Wattus? Overigens gun ik ze die tocht ook van harte hoor, maar de tv blijft dat wel een weekje uit op enkele uitgekozen programma's na.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een volkje waar je geen last van hebtOok bij voetbal.
Ik ook niet en of het terecht is doe ik dan ook geen uitspraak, maar dat die schorsing alsnog gehandhaafd zou worden viel dan wel te verwachten van wat ik er over gehoord/gelezen heb.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Maarja, ik weet ook niet waarom ik zoveel vertrouwen in Contador heb.. heb de hele zaak niet eens gevolgd (deels).
Eens. En maar prat gaan op het 'Fries zijn'.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Friezen die 100x per dag melden hoe nuchter ze zijn, maar eigenlijk huppelkutjes zijn die een gilletje slaan als er al een sneeuwvlokje valt.
Zwakkelingen ruimen zichzelf gelukkg wel op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef Caland het volgende:
Heeft er iemand een nieuwe keel voor me?
prat is Nederlands voor proud?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eens. En maar prat gaan op het 'Fries zijn'.
Kan ons dat nou schelen man.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Columnist Sjoerd Mossou bij Pauw en Wittenman
Vind je? Mijn ervaring met Frieze chicks is niet heel groot, maar van wat ik weet is dat best ehm dragelijk hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
Friese chicks behalve Doutze zijn wel bagger.
Geen idee joh.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Mijn ervaring met Frieze chicks is niet heel groot, maar van wat ik weet is dat best ehm dragelijk hoor
Zien we binnenkort wel op Paul zijn Carnaval party ter ere van zijn nominatie.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen idee joh.
Limburgse chicks zijn vaak wat minder mondig en verwesterd.
Jolie heb je wel gelijk in met die opgespote smoel. Maar Doutzen.....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die Doutzen niet knap vindNet als Jolie.
Doutzen vind ik matigjes ..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jolie heb je wel gelijk in met die opgespote smoel. Maar Doutzen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Topmodel he... voor haar beroep heeft ze wel een geweldig lichaam als je het vergelijkt met andere. Overigens heb ik ook Jolie altijd overschat gevonden voor wat het waard isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doutzen vind ik matigjes ..Wel een mooie naam.
Ik niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Mijn ervaring met Frieze chicks is niet heel groot, maar van wat ik weet is dat best ehm dragelijk hoor
Kijk, ze zijn beiden knap. Maar je hebt het over een topmodel he, dan kan ik wel mooiere vindenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topmodel he... voor haar beroep heeft ze wel een geweldig lichaam als je het vergelijkt met andere. Overigens heb ik ook Jolie altijd overschat gevonden voor wat het waard isIk bedoel niet knap... niet iedereen is zo'n hunk als jij 4Lf.
Topmodelen zijn sowieso niet perse knap. Zolang de kleding maar makkelijk valt en foto/camerageniek zijn. Ok wtf is dit voor een wijvengesprekquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk, ze zijn beiden knap. Maar je hebt het over een topmodel he, dan kan ik wel mooiere vinden
Blegh. Geen stem meer over, ben van dat fucking taaie slijm aan het ophoesten, pijn met slikken (quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zwakkelingen ruimen zichzelf gelukkg wel op.
Keelsnoepjes zijn lekker man, blijven gaan met die dingen.
Klopt. Ik vind veel topmodellen best wel een lelijke kop hebben maar vaak gewoon heel anders. En ik vind die meiden echt lelijk lang en te dun maar zoals Doutzenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topmodelen zijn sowieso niet perse knap. Zolang de kleding maar makkelijk valt en foto/camerageniek zijn. Ok wtf is dit voor een wijvengesprek
Gewoon ziek melden joh en iets kouds eten. Al is het een ijsklontje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Blegh. Geen stem meer over, ben van dat fucking taaie slijm aan het ophoesten, pijn met slikken () .
Morgen maar eens thee kopen, ofzo
Volgens sommige hier korfbal ik. Hoe zacht wil je het hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
De keiharde voetbal hooligans blijken ook een zachte kant te hebben.
Njah. Morgen laatste dag werken van de week, kan de knaken wel goed gebruiken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon ziek melden joh en iets kouds eten. Al is het een ijsklontje.
[..]
Volgens sommige hier korfbal ik. Hoe zacht wil je het hebben.
Whut? Wel geniaal dat subforum haha.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef Nappie-Oleon het volgende:
de straten glimmen, slecht voorteken
dat betekent aanvoer van vochtige zeelucht, doorgaans warmer dan continentale lucht
Mijn visie een waarschijnlijke verklaring al gegeven. Zag haar vandaag ook al bij De Week van FIlemon. Ze maakt nu meubelsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
en weer, de lelijkste wordt model(toch wel knap)
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn visie een waarschijnlijke verklaring al gegeven. Zag haar vandaag ook al bij De Week van FIlemon. Ze maakt nu meubels
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Die advocaat had al 20 jaar geleden moeten stoppen met roken. Nu kan het niet meer qua stem en uiterlijk
Hoe zie jij eruit dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:17 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind veel topmodellen best wel een lelijke kop hebben maar vaak gewoon heel anders. En ik vind die meiden echt lelijk lang en te dun maar zoals Doutzen! En andere Victoria Secret modellen
Ik zet het geluid pas weer aan als het over de Tocht der Tochten gaat. Kan je even een seintje geven?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Die winnares is ook wel zwaar genaaid indien waar
Is goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik zet het geluid pas weer aan als het over de Tocht der Tochten gaat. Kan je even een seintje geven?
Beetje dubbel gevoel hierover. Het is jammer dat hij er met de tour er niet bij is maar de bewijslast is wel sterker dan zijn tegenargumenten.quote:
Je wilt je vandaag eerder gepostte lijstje afwerken van onderwerpen?quote:
Verkeerde topic man . Neem me niet kwalijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wilt je vandaag eerder gepostte lijstje afwerken van onderwerpen?
Zou ik ook niet doen. Ik ben nog amper over heen.quote:
Alhoewel ook Kapiteintje en Stokstaart waren niet lauter positief te noemen. Ik snap nog steeds niet waar ik al die aandacht aan verdiendequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:27 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Dat klopt!
Jojoortje zie ik een beetje een stevige Hollandse meid voor me. Littlerabbit zie ik een onderkruipsel voor me, beetje een dun lichaam met zo'n heel klein sneaky-hoofd en van die gelikte haren met gel naar achteren.
Ach jonge. Ik vind je een topgozer, denk daar maar aan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Ik ben nog amper over heen.
[..]
Alhoewel ook Kapiteintje en Stokstaart waren niet lauter positief te noemen. Ik snap nog steeds niet waar ik al die aandacht aan verdiende
Zal ik je keeltje smeren?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:56 schreef Caland het volgende:
Heeft er iemand een nieuwe keel voor me?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb mijn pic gepost, nou moeten jullie ook.
Wijn is niet aan mij besteed. Dus ik laat de eer aan jou.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:11 schreef Jojoortje het volgende:
2 verschillende soorten wijn drinken op 1 avond is nooit goed.
Lekker duidelijk ook.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb mijn pic gepost, nou moeten jullie ook.
Romequote:Op woensdag 8 februari 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi gezichtje
Waar is het eigenlijk?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zelden zo'n mooi oog in deze reeks gezien.
I knowquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zelden zo'n mooi oog in deze reeks gezien.
quote:
Fok!ONZ kan ook ...quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:22 schreef DonRaja het volgende:
6 pagina's absolute hak-op-de-tak nonsense... Dit kan alleen maar Fok!VBL zijn
Nein.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft Seaker deze foto gemaakt?
Gister werd er tenminste nog een VBL liefdes, horror, zombie film uitgeschrevenquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:22 schreef DonRaja het volgende:
6 pagina's absolute hak-op-de-tak nonsense... Dit kan alleen maar Fok!VBL zijn
Hij vraagt waar je gezicht is en jij denkt dat hij bedoelt waar de foto genomen isquote:
Oeps, komt door de wijn denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij vraagt waar je gezicht is en jij denkt dat hij bedoelt waar de foto genomen is
quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij vraagt waar je gezicht is en jij denkt dat hij bedoelt waar de foto genomen is
Uploading them nowquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:25 schreef GGMM het volgende:
Jojoortje is een beetje aangeschoten.
Pics van je tieten?
Grote tieten? Anders morgen hoor. Zit nog op de inbel hier, ISDN komt volgende maand pas..quote:
Ik heb zo'n belachelijk trage verbinding: toen ik mijn reply verstuurde, was het nog pagina 6. Toe het geplaatst was inmiddels pagina 7...quote:
1, daarom wil ik mijn gezicht ook nooit tonen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel even een pic van beide ogen... of heb je er maar een?
Shit, het wil nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grote tieten? Anders morgen hoor. Zit nog op de inbel hier, ISDN komt volgende maand pas..
quote:
Bij mij stopt een topic bij 7. Dat maakt mij belangrijker.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb zo'n belachelijk trage verbinding: toen ik mijn reply verstuurde, was het nog pagina 6. Toe het geplaatst was inmiddels pagina 7...
Halve gezicht dan maarquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
1, daarom wil ik mijn gezicht ook nooit tonen.
[..]
Shit, het wil nietBestand is te groot sorry.
[..]
Vies vies vies.quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
Kijk ons allemaal misbruik maken van Jojoortje dan.
Sorryquote:Op woensdag 8 februari 2012 00:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben speciaal voor jou teruggegaan naar pagina 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |