Moet ookquote:
Het gaat lekker. En we doen 'm allemaal, ja we doen 'm allemaal!quote:
Een korte omschrijving? Lang, donkerblonde lange krullen, blauwe ogen en meer krijg je niet te wetenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gaat lekker. En we doen 'm allemaal, ja we doen 'm allemaal!![]()
Maar hoe zie je er nu echt uit Jojoortje?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een korte omschrijving? Lang, donkerblonde lange krullen, blauwe ogen en meer krijg je niet te weten
wat zijn lange krullen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Een korte omschrijving? Lang, donkerblonde lange krullen, blauwe ogen en meer krijg je niet te weten
Ben ik niet hoor. Ik zie alleen het nut niet in. Daarbij kan ik net zo goed een foto posten als ik van plan ben er in zijn volledigheid te beschrijvenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Waarom is iedereen hier zo bang om z'n uiterlijk te omschrijven? Alsof we dan ineens wél weten wie je bent.
Ha! Ik ken jou!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen deze staan op Fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2012 19:49:47 ]
Waarom vraagt men het dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
Waarom is iedereen hier zo bang om z'n uiterlijk te omschrijven? Alsof we dan ineens wél weten wie je bent.
Er zitten kieren in die deur. Op die manier blijf je stokenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen deze staan op Fok
Okequote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zitten kieren in die deur. Op die manier blijf je stoken
Gewoon nieuwsgierigheid of m'n beeld klopt. Maar blijkbaar denken mensen dan gelijk dat je ze gaat stalken en actief naar hun ware identiteit op zoek gaat om ze vervolgens op Fok! aan de schandpaal te nagelen.quote:
Dat is ook meestal zoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierigheid of m'n beeld klopt. Maar blijkbaar denken mensen dan gelijk dat je ze gaat stalken en actief naar hun ware identiteit op zoek gaat om ze vervolgens op Fok! aan de schandpaal te nagelen.
Ik zelf niet, maar heb anderen wel afgebrand zien worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al meegemaakt dan? Alleen Prof_Hoax schijnt zich daar schuldig aan te maken.
Ik lig hier kromquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat echt nergens over. Blijkbaar is het nu al komkommertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |