Hij vindt dat lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje kan je die helpmefok niet even een corrigerende tik geven.
Rrrquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voorover geleund over het keukenblad ...
Ahum...sorry.
Die chick die je probeert te hosselen is een kloon lul.quote:
Waarschijnlijk is het gewoon zo'n vies internet-rukkertje met een zweterig snorretje en niet eens een chima in het echt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die chick die je probeert te hosselen is een kloon lul.
Wat boeit mij dat nou? En ik hossel helemaal niks jongen, gewoon tips geven aan een zielig jong meiske. Je quote trouwens een post van mij over een pokermeet, daar komen geen chicks hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die chick die je probeert te hosselen is een kloon lul.
Sunchaserquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat nou? En ik hossel helemaal niks jongen, gewoon tips geven aan een zielig jong meiske. Je quote trouwens een post van mij over een pokermeet, daar komen geen chicks hoor.Nouja, die Mirjam ofzo was er wel, vriendin van Stefan?
Wel een baas hoor. Alleen een vies dik mormel heeft ie. Hij strooide ook met geld alsof het niks was, ETA heeft minimaal 600eck van hem gepakt.quote:
Lekker geslapen?quote:
Hoe raad je dat zo?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon zo'n vies internet-rukkertje met een zweterig snorretje en niet eens een chima in het echt.
Kan je aangeven bij de FB als er last van hebt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
Ze is me aan het regelen via DM trouwens.
Moet je Facebook geven man, is leuk!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
Like, really?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
Ik heb vannacht geslapen lamlulquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
Wat heb je als ontbijt?
Gehele topic al. Overigens probeer ik dit topic ook al 6 edities te kapen, maar ik mis de skills die Ajacied422 dan wel bezitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
Waren ze inhoudelijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom worden mijn posts in de live-topics gelijk verwijderd?
Omdat niet van toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom worden mijn posts in de live-topics gelijk verwijderd?
Dan mag je ze op de wedstrijddag kicken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het zielig dat de topics zo wegzakken
Doe nou maar niet of je zo meelevend bentquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het zielig dat de topics zo wegzakken
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe nou maar niet of je zo meelevend bent. Waar was je toen Lauzi-1993 mij en mijn uiterlijk de grond in trapte?
CRUIJFFFFFF!!!! !OLEEEE OLEE!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:56 schreef Smoofie het volgende:
AJAX AMSTERDAM OLE OLE!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij zegt toch goedemorgen???quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht geslapen lamlul
Waarom mogen er wel PSV en Feijenoord tt's?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
He neusjes van me, doe dat eens lekker in dat 020-topic van jullie.
Jank dan niet mongooltje.quote:
Vroeger was alles beterquote:
Dat moet je aan die jodenmod van je vragen. Ik denk dat het een nep-Ajacied is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom mogen er wel PSV en Feijenoord tt's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |