Hij vindt dat lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje kan je die helpmefok niet even een corrigerende tik geven.
Rrrquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voorover geleund over het keukenblad ...
Ahum...sorry.
Die chick die je probeert te hosselen is een kloon lul.quote:
Waarschijnlijk is het gewoon zo'n vies internet-rukkertje met een zweterig snorretje en niet eens een chima in het echt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die chick die je probeert te hosselen is een kloon lul.
Wat boeit mij dat nou? En ik hossel helemaal niks jongen, gewoon tips geven aan een zielig jong meiske. Je quote trouwens een post van mij over een pokermeet, daar komen geen chicks hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die chick die je probeert te hosselen is een kloon lul.
Sunchaserquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat boeit mij dat nou? En ik hossel helemaal niks jongen, gewoon tips geven aan een zielig jong meiske. Je quote trouwens een post van mij over een pokermeet, daar komen geen chicks hoor.Nouja, die Mirjam ofzo was er wel, vriendin van Stefan?
Wel een baas hoor. Alleen een vies dik mormel heeft ie. Hij strooide ook met geld alsof het niks was, ETA heeft minimaal 600eck van hem gepakt.quote:
Lekker geslapen?quote:
Hoe raad je dat zo?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon zo'n vies internet-rukkertje met een zweterig snorretje en niet eens een chima in het echt.
Kan je aangeven bij de FB als er last van hebt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
Ze is me aan het regelen via DM trouwens.
Moet je Facebook geven man, is leuk!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
Like, really?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
Ik heb vannacht geslapen lamlulquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
Wat heb je als ontbijt?
Gehele topic al. Overigens probeer ik dit topic ook al 6 edities te kapen, maar ik mis de skills die Ajacied422 dan wel bezitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef De_kromme het volgende:
Waren ze inhoudelijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom worden mijn posts in de live-topics gelijk verwijderd?
Omdat niet van toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom worden mijn posts in de live-topics gelijk verwijderd?
Dan mag je ze op de wedstrijddag kicken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het zielig dat de topics zo wegzakken
Doe nou maar niet of je zo meelevend bentquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het zielig dat de topics zo wegzakken
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe nou maar niet of je zo meelevend bent. Waar was je toen Lauzi-1993 mij en mijn uiterlijk de grond in trapte?
CRUIJFFFFFF!!!! !OLEEEE OLEE!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:56 schreef Smoofie het volgende:
AJAX AMSTERDAM OLE OLE!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij zegt toch goedemorgen???quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb vannacht geslapen lamlul
Waarom mogen er wel PSV en Feijenoord tt's?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
He neusjes van me, doe dat eens lekker in dat 020-topic van jullie.
Jank dan niet mongooltje.quote:
Vroeger was alles beterquote:
Dat moet je aan die jodenmod van je vragen. Ik denk dat het een nep-Ajacied is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom mogen er wel PSV en Feijenoord tt's?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik wens je een GOEDE morgen, Dat je volgende dag goed wordt
Gladde Grijze Mee Modder of de voetbalkameleon Jojoortje?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat moet je aan die jodenmod van je vragen. Ik denk dat het een nep-Ajacied is.
Zeker kut voor je. Helemaal als je de week daarna in een half lege arena van Utrecht verliest. Beetje pijnlijke vormen begint het aan te nemen daar in amsterdam.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja kut voor ons. Wat was het vorige 4 seizoenen ook al weer?
Nee, Pleur jij lekker op.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef De_kromme het volgende:
He kleuter, de minimumleeftijd is hier 18. Oppleuren dus.
Ga je schoolgeld terugvragen schorem.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik wens je een GOEDE morgen, Dat je volgende dag goed wordt
Welnee, is normaalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker kut voor je. Helemaal als je de week daarna in een half lege arena van Utrecht verliest. Beetje pijnlijke vormen begint het aan te nemen daar in amsterdam.
Het komt goed, Cruijffquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker kut voor je. Helemaal als je de week daarna in een half lege arena van Utrecht verliest. Beetje pijnlijke vormen begint het aan te nemen daar in amsterdam.
Cruijff binnenkort met Frank de Boer op de bank bij Ajaxquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar he, dit is nog maar het begin. Nu doorgaan
Mag die zelf wel weer de kicks wel onder binden. Stel talentlozen op De Toekomst win je geen oorlog mee.quote:
Straks litmanen erbijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cruijff binnenkort met Frank de Boer op de bank bij Ajax
Ik ben het voor een keer met je eens. Bespreek dat even lekker in dat jodentopic.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:12 schreef Stokstaart het volgende:
Topickill dat gelul over jodenkoeken.
Ach jonge toch.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:15 schreef kapiteintje het volgende:
He kutneuzen, willen jullie aub het fatsoen hebben om deze slowchat na al die succesvolle topics niet tot een grote teringbende te maken met dat Ajax-gelul van jullie? Niemand is er van gediend en jullie hebben jullie eigen topic daar ook voor.
Jij bent goed. Moet je je beroep van maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eigenzinnig - check
schijt aan 99/100 dingen - check
veel ellende over je heen gehad
Overtuigend - check
Stil - check
Karakteristieke kop - check, gewoon lelijk.
Lomp - check
Verfijnde Italiaanse smaak - check
Recalcitrant - check
Moeilijk in relaties - check, zie lomp.
lang
gebruikt (te) veel
of een drankverleden
Met die botox lippen? Laatste nummer is wel leuk overigens.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:17 schreef De_kromme het volgende:
Lana del Rey trouwens.
Is Anon die gast van Fok! waarmee ze heeft gedate? Was het wat, Lauzi?
Yes sir. Downloaden dat album, luistert prima weg.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met die botox lippen? Laatste nummer is wel leuk overigens.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent goed. Moet je je beroep van maken.
Die dingen hangen ze in Griekenland achter een speedboot en daar mag je dan voor 20 euro een half uur op rondsjezen over de zee.quote:
Wat een lieve muziek luister jij zegquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:32 schreef De_kromme het volgende:
Het boeit me niet zoveel hoe ze eruit ziet, ik luister naar de muziek, hoef er niet naar te kijken. Zelfde geldt voor Sia, wat een mormel is dat, maar haar muziek is wel lekker op zn tijd.
Waar slaat dit op dan? Die is toch gewoon een van 16.000 man die is ingeloot, of niet? Hij is nog jong, dus zal sowieso weer mee willen doen lijkt me.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:52 schreef Stokstaart het volgende:
Evert van Benthem neemt deel aan de Elfstedentocht 2012
Zal het gebeuren?
Winnaar
Ja
1,65
Nee
2,10
Ben je Nieuwsuur aan het kijken? Binnen één nacht ging het van vijf centimer naar elf centimeter daaro in Friesland. En ze denken ook na over een mogelijk alternatieve Elfstedentocht volgens een Rayonhoofd.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog 8 cm ijs nodig ....
Gaat hem niet worden
Zou het wel zonde vinden als ze voor een alternatieve elfstedentocht gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben je Nieuwsuur aan het kijken? Binnen één nacht ging het van vijf centimer naar elf centimeter daaro in Friesland. En ze denken ook na over een mogelijk alternatieve Elfstedentocht volgens een Rayonhoofd.
Die tocht gaat er sowieso komen jongen.
Wel een volkje waar je geen last van hebtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Friezen die 100x per dag melden hoe nuchter ze zijn, maar eigenlijk huppelkutjes zijn die een gilletje slaan als er al een sneeuwvlokje valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |